Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

(C-360 3P.) Uklad paliwowy niby nie zatkany bo jak poluzuje rurki doprowadzajace paliwo do wtryskiwaczy i zaczne cholowac to paliwo jakos tam leci. Co chodzi o pompke to jak odkrece filtr paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos tam leci ale jak zakrece filterek paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos paliwo sie nie pojawia w filterku. Dopiero jak wezme go na chol i przeciagne kawalek wtedy filterek sie zapełni. No i sam juz niewiem . Ale jutro rozbiore pompke paliwa i zobacze. Dzieki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum. Jetem nowy ale traktor c-360 posiadam od dawna.

Mam pytanie do "mądrych ludzi" odnosnie sprężarki. Uruchomiłem ją po jakimś roku od ostatniego pompowania i wraz z powietrzem wyleciało ze 300 ml oleju . To wyleciało z głównego otworu w odolejaczu, a potem kapało troszkę. Czy to wina sprężarki (jest padnieta?) czy tylko odolejacza?????

Ktoś to przerabiał???? Z góry dzieki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(C-360 3P.) Uklad paliwowy niby nie zatkany bo jak poluzuje rurki doprowadzajace paliwo do wtryskiwaczy i zaczne cholowac to paliwo jakos tam leci. Co chodzi o pompke to jak odkrece filtr paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos tam leci ale jak zakrece filterek paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos paliwo sie nie pojawia w filterku. Dopiero jak wezme go na chol i przeciagne kawalek wtedy filterek sie zapełni. No i sam juz niewiem . Ale jutro rozbiore pompke paliwa i zobacze. Dzieki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najlepiej wymien pompke paliwa na nowa ale ja mysle ze ta pompka nie trzyma paliwa tzn. za pompka sa dwie sruby na klucz chyba 13 odkrec jedna i druga, tam powinny byc sprezynki i pewnie ktoras jest peknieta i dlatego nie trzyma paliwa w pompce, zobacz jeszcze te sruby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich na forum. Jetem nowy ale traktor c-360 posiadam od dawna.

Mam pytanie do "mądrych ludzi" odnosnie sprężarki. Uruchomiłem ją po jakimś roku od ostatniego pompowania i wraz z powietrzem wyleciało ze 300 ml oleju . To wyleciało z głównego otworu w odolejaczu, a potem kapało troszkę. Czy to wina sprężarki (jest padnieta?) czy tylko odolejacza?????

Ktoś to przerabiał???? Z góry dzieki za odpowiedź.

 

A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PostWysłany: Sob Sie 25 19:31:38 GMT Temat postu:

Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??

do MarcimC-360.najprawdopodobniej wydmuchało ci uszczelkę pod ktorąś z głowic...najprosciej sprawdzisz to uruchamiając ciągnik ,i po koleji odkręcaj przewod doprowadzający paliwo do wtryskiwaczy.jesli trafisz na pracujący cylinder ,to silnik wyraznie zacznie inaczej pracowac...jeśli zas trafisz na cylinder ktory niepracuje to praca silnika pozostanie bez zmian.(na tym własnie cylindrze jest wydmuchana uszczelka, i z tamtędy wlasnie dostaje sie dyn do komory olejowej(uszczelkę wydmuchało między cylindrem, a otworami od popychaczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym sposobie mi się nie podoba.Takim sposobem sprawdza się wtryskiwacze-odcinajac doplyw paliwa po koleji do kazdego z cylindrow,jesli przestanie dymic przy odcieciu paliwa do danego cylindra,to w tym cylindrze jest zalatwiona koncowka,ktora leje.Pierwsze slysze,żeby podobnym sposobem spr czy wydmuchalo uszczelke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza???

Weim, że się spuszcza olej z odolejacza, ale on mi wcieknie podczas pracy sprężarki??? Nawet po paru minutach. Poza tym olej się spuszcza tą małą śrubką z "motylkiem" a mi olej wali z głównego otworu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).

 

Jak i czym zmierzyć ciśnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie sprężania oczywiście mierzy się specjalnym manometrem, wkręca się go w miejsce wtryskiwacza, który trzeba przedtem oczywiście wymontować z głowicy i kręcąc rozrusznikiem obserwuje się wychylenie wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tata....tego manometru sie nie wkreca,w miejscu gdzie styka sie z glowica ma gume i po prostu sie go trzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, życzę miłego trzymania , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak, życzę miłego trzymania , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.

 

 

Przytrzymać to sobie można ale ..................

 

Tata masz rację .......... to nie jest benzyniak .....!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak, życzę miłego trzymania , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.

 

 

Przytrzymać to sobie można ale ..................

 

Tata masz rację .......... to nie jest benzyniak .....!

 

W normalnym benzynowym silniku ćiśnienie sprężania wynosi 8,5:1 a w silniku c-360 16,5:1!!! trzeba być pudzian aby utrzymać taki manometr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że ciśnienie mierzy sie manometrem,ale myślałem,że ciś. sprężania mierzy się czymś innym,bo wiem,żę jest tam duże ciśnienie.Przytrzymać manometr przy silniku.... hahaha jeszcze diesla?.....ahahahahaha to nie dętka hehehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że to musi byc specjalny manometr do mierzenia cisnienia sprężania, i to wyłącznie do diesla, bo do benzynowego silnika jest inny..., moze ne zupełnie inny, ale "wyczulony" na inne ciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza???

Weim, że się spuszcza olej z odolejacza, ale on mi wcieknie podczas pracy sprężarki??? Nawet po paru minutach. Poza tym olej się spuszcza tą małą śrubką z "motylkiem" a mi olej wali z głównego otworu???

 

Masz pęknięte lub zużyte pierścienie w sprężarce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W normalnym benzynowym silniku ćiśnienie sprężania wynosi 8,5:1 a w silniku c-360 16,5:1!!! trzeba być pudzian aby utrzymać taki manometr

W C360-3P powino byc cisnienie 16,5:1 a w zwykłej C360 17:1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zadnego problemu z utrzymaniem przyrządu ,W silnikach samochodowych ktore ze zrozumiałych względów są bardziej wyzyłowane cisnienia są większe i sprawdzenie tego nie stwarza zadnego problemu.Cisnieni 1atm to kilogram na cm/kw a końcówka przyrządu ma mniejszą powierzchnie i 20 atm to siła nie większa jak 15kg natomiast takie cisnienie na tłok o pow ok 100cm/kw daje juz sile 2 ton.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi Marcin2 (lub ktoś inny ) napisać mniej więcej czy dużo jest rozkręcania i roboty przy wymianie tych pierścieni w sprężarce?? Trzeba odkręcać pompę, czy może jakoś od góry się dojdzie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...