Macin2 0 Napisano 27 Sierpnia 2007 A możesz mi Marcin2 (lub ktoś inny ) napisać mniej więcej czy dużo jest rozkręcania i roboty przy wymianie tych pierścieni w sprężarce?? Trzeba odkręcać pompę, czy może jakoś od góry się dojdzie??? Dojdziesz z góry odkręcasz 4 srubki m8 zdejmujesz cylinderek i po temacie,pompy nie musisz ruszać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 27 Sierpnia 2007 Dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mateo 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 Panowie mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 Panowie mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!! Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mateo 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają NO WŁAŚNIE. a ma ktoś jakieś rysunki?. bo mój stary rozdzielacz miał zawór ciśnieniowy z boku. a ten new nie ma. jaż całkiem zglupialem - upierdliwie sie operuje 2 dźwigniami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mateo 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question ten luz jest na łożysku. ale po wymianie uszczelniacza (simeringu) powinno ustać - te stare mają wyparzoną gumę. acha - uszczelka pod pokrywą jest ważna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lis 0 Napisano 28 Sierpnia 2007 to częsty problem choć ciągnik działa z tą usterką to jednak naprawa tej usreki jest bardzo ważna bo od tego dostaje cała przekładnia. A robi się to tak: jak już odkręcisz "ten dekiel to musisz zajrzeć głębiej do skrzyni tam znajdziesz obudowę lożyska (usterka polega na tym że tą obudowę wypier... razem z łożyskiem), na ktorym chodzi wałek wymieniaj całość łożysko, koszyczek, simering, pod "dekiel" jak będziesz go dokręcał kładz uszczelkę z obu stron posmarowaną czerwonym silikonem. a później wystarczy pamiętać o dokładnym wyciskaniu sprzęgła gdy włączasz i wyłączasz pompę hydrauliczną i będziesz miał z tym spokój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 a czy da sie jakoś szybko dojsc do tego koszyczka czy trzeba sciagać górna pokrywe od skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie a czy da sie szybko jakos dojśc do tego koszyczka i tego łożyska? czy koniecze jest sciagnieci górnej pokrywy od skrzyni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lis 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 do łożyska dojdziesz od strony sprzęgła, nie musisz ściągać górnej pokrywy (choć to mocno ułatwia sprawę). Łożysko które podlega wymianie będzie w obudowie mocowanej trzema śrubami na klucz imbusowy. Pamiętaj o simeringu i uszczelce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Zgadza sie dokładne Ciśnienie sprężania 26 ÷ 30 kG/cm2 http://www.hewal.com.pl/param360.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Czy jesli filtr powietrza jest zapchany to 60 bedzie dymic na czarno cały czas i bedzie słabsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plug_90 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 możliwe że to od filtra ..... mój sąsiad nie czyścił tego filtra przez 2 sezony i silnik do kapitalki :/:/ a to takie proste go wycziścić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm... To powiedz mi czym się różni stopień sprężania od ciśnienia sprężania????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawoln 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 salmon napisał: Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm... To powiedz mi czym się różni stopień sprężania od ciśnienia sprężania????? Stopień sprężania to stosunek maksymalnej objętości (jak tłok jest w dolnym zwrotnym położeniu) do minimalnej objętości (gdy tłok jest w górnym zwrotnym położeniu) Ciśnienie sprężania jest to siła jaka działa na powierzchnię w momencie gdy tlok jest w górnym zwrotnym położeniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lis 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 przy zwózce zboża ze ściernisk ciągnik pracuje w warunkach w których ilość pyłu w powietrzu wynosi nawet 1 g/m3. Przy takim zapyleniu silnik Ursusa c-360 pracujący bez filtra powietrza zasysałby około 100 g pyłu na godzinę. czyli po całym dniu pracy wyglądałby tak samo jakby do cylindrów nasypać kilogram piasku. Osadnik pyłu w filtrze powietrza czyści się co 10 mth. Olej w misce olejowej wymienia się co 400 mth. Kasete filtrujacą co 600 (albo wystarczy ją umyć w czystej ropie). Nie ma nad czym się rozwodzić: to jest poprostu wymagane przy obsłudze ciągnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 W życiu nie myj filtru powietrza w ropie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 W życiu nie myj filtru powietrza w ropie To wyjaśnij wszystkim dlaczego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 kto wie jak wymienić koszyczki i uszczelniacz w wałku sprzegłowym? bo nie wiem jak je wyciagnac ze srodka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 Dzisiaj rozebralem filtr powietrza i mam tam 4 wkłady z takiego wsztucznego włukna dolny jest na styk z olejem jest caly w oleju ile powino byc wkładów w tym filtrze i ile oleju nalac??? a wkłady umyc ropa czy benzyna czy czyms innym????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lis 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 a w czym go kuźwa umyjesz, w zmywarce do naczyń?????Kasetę filtrującą myjesz w ropie, benzynie (najszybciej wysycha) , nafcie czekasz aż obcieknie i zakładasz z powrotem, nawet jeśli jakaś kropla zostanie na kasecie to przy odpalaniu trafi do komory spalania i przy odpaleniu zadymi, to wszystko. Zatem jeśli nie w ropie to w czym you silly bitch (to do Nowego)?????? Poziom oleju w filtrze powinien sięgać do górego wcięcia znajdującego się na obwodzie miseczki olejowej. W filtrach nowego typu pojemność miseczki to 1,8 l. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 Pytanie laika. (sorry ) Na czym polega różnica mocy traktorów c-4011, c-355, c-360??????? Z tego co się w katalogi gapiłem to cylindry i tłoki są takie same. Rozrząd? Czy co? Proszę bez śmiechu. (Jestem rolnikiem "hobbystą") z 10 ha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 Rożnica mocy w tych traktorach polega na rożnej dawce paliwa i chyba innymi ustawieniami rozrządu,tego drugiego nie jestem pewien.Jak jeszcze coś to dopiszcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach