Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:04 Sob 1 Lis 2014


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pejot7



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 8

PostWysłany: 12:13 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko kurcze instrukcje mi dali po angielsku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pejot7



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 8

PostWysłany: 12:06 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak tylko ile Cie on wyszedl, ja mysle ze ok 70000 jak nie wiecej, mój na zwykłym moście za 54... nie ma plastików a teraz mysle ze lepiej bo sam mialem brac plastiki. żeby to jeszcze byl plaskik a to cieniutka żywica. maska jeszcze jeszcze ale gwarantuje że Ci te tylnie błotniki popekają Smile))jak juz nie popekały
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ROKITA



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 343
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: 11:32 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytam sie bo tez kupiłem nowego Belarusa 820.3 (bez turbo), lecz na moście krzyżakowym, i w plastiku. Kupiłem go w Sosnowcu, cenowo do Zetora podobnej mocy to mu jeszcze dużo brakuje, no a zrobi chyba to samo więc za te około 30 tyś można kupić maszyny do niego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pejot7



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 8

PostWysłany: 10:49 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ze zwykłym mostem , najprostszego mtzeta (belarus). jakby dołożyc mu lepszy most , szerokie gumy, turbo to cenowo wyszedł by blisko zetora a to bez sensu. i na tym moscie da sie bez problemu robic. Ciągnik jak za darmo bo wyszedl mnie 54000. sprowadzal go facet z pod parczewa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ROKITA



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 343
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: 10:28 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A z jakim mostem??? No i gdzie go kupiłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pejot7



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 8

PostWysłany: 09:50 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja pół roku temu kupilem oryginalnego BELARUSA 820 z Białorusi. Toporny niewygodny ale bardzo pracowity ciągnik. Jestem bardzo zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 120
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 09:06 Pon 30 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zetor84 napisał:
Witam.Czy mial ktos kłopoty ze wspomaganiem w starszym typie mtz?tzn chodzi o to ze jak sie za bardzo rozpedzi to goni po całej drodze.Dopiero trzeba zwolnic i sie normuje.myslelismy zmienic na nowy typ ale troche kosztuje.


Na początek zlikwiduj luzy na końcówkach,/ 4 szt/. poprzez wyjęcie zabezpieczeń z drutu i porządnym dokręceniu główek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 21:22 Sob 28 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro masz takie gwałtowne szarpnięcia kół, pomimo, że kierownicą delikatnie ruszasz, to musisz skorygować luz na serwomechaniźmie, po zdjęciu górnej pokrywy, na osi jest taka duża nakrętka, musisz ją dokręcić, oraz na wejściu do serwa wałka od kierownicy, też jest nakrętka z takimi nacięciami, musisz ją dokręcić, zlikwidować luz na ślimaku, pokręcając w momencie regulacji tym wałkiem, abyś nie dokręcił za mocno, poza tym jeśli ciężko się kręci, to wymień uszczelnienia na siłowniku w serwie, oraz wymień sprężyny dociskające zawór, który sterowany jest przez ślimak, od przodu jest taki dekielek na cztery śruby, jak odkręcisz, to zobaczysz o co chodzi. Powodzenia!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Gogo



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 50
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 10:23 Sob 28 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To pomoze ta sprzezyna? Bo u mnie to chyba cos wiecej niz luzy Bo wyglada to tak ze to wspomaganie baardzo ciezko chodzi Na wolnych obrotach szczegolnie A jak sie rozgrzeje olej to juz makabra Myslalem ze to pompa od wspomagania wymienilem ale jest tak samo Poza tym w prawo ciezej chodzi niz w lewo I wogole promien skretu w prawo jest wiekszy niz w lewo Na ulicy znow jak jade to taki nerwowy jest ten ciagnik Ustawie prosto i jest ok Za kawalek trzeba skorygowac to kola nie skrecaja plynnie a od razu gwaltowny skok Wyglada jakbym jechal pijany Smile A co do rozrusznika to zamowilem magnetona- bedzie bujal az milo Przy okazji wroce do ins 12v i rozwiaza sie i inne klopoty z elektryka Smile W kazdym razie dzieki
Ps Ale wypracowanie- od matury tyle nie pisalem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 22:46 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Gogo. Bendiksu nie naprawisz, jaki masz rozrusznik? bo ja mam zwykły rozrusznik od MTZa, w którym rozsypał się szczotkotrzymacz, mogę ci ewentualnie bendiks od niego sprzedać.
Natomiast co do układu kierowniczego, żeby ciągnik nie świrował od rowu do rowu, to ja wstawiłem sprężyne trzymającą ten wąs pod chłodnicą, jeden koniec zachaczyłem za wąs, o przegub drążka, a drugi koniec sprężyny zamocowałem do półośki, wstawiając śrubę w otwór od ustawiania rozstawu kół. Jazda ciągnikiem była bez porównania o niebo lepsza, wręcz komfortowa, żadnego uciekania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Gogo



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 50
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 22:01 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w swoim (86r) nie musze sie rozpedzac I tak ledwo utrzymuje sie na ulicy Laughing Mam chec przerobic na orbitrol ale za bardzo nie wiem jaki to koszt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
zetor84



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 230
Skąd: krakow

PostWysłany: 20:45 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Czy mial ktos kłopoty ze wspomaganiem w starszym typie mtz?tzn chodzi o to ze jak sie za bardzo rozpedzi to goni po całej drodze.Dopiero trzeba zwolnic i sie normuje.myslelismy zmienic na nowy typ ale troche kosztuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tymniuk



Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 32
Skąd: Wielkopolska Bojanowo

PostWysłany: 11:36 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja swojego kupiłem w Niemczech w 2004r i jeszcze nic przy nim nie robiłem.
Pług 5-skibowy pólzawieszany ustawiony na 225 cm i Amazonia nabudowana
aktywna 3 m.W pługu granica mocy przy agregacie duży zapas.Podorywka
4 m Lemken też do max wykorzystana moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szczepan84



Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 24
Skąd: Witkow

PostWysłany: 08:09 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam zetora 7011 sprzent do 16145 juz mam szwagier na 100-tke 120km bez przodu i kupilismy agregaty podorywkowy i uprawny plug 5skibowy ale jak bym zakupil zakupil 16-stke to mam zamiar kupic obrotowy 4skiby mam 3skibowy obracany zetorem nim robie pola mam 20h ale to sie z roku na rok zmienia jak chodzi ci 16245 bo widzialem kilka na allegro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Tymniuk



Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 32
Skąd: Wielkopolska Bojanowo

PostWysłany: 07:28 Pią 27 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do Szczepana84.Jaki ciągnik wybrać to zależy ile masz hektarów i jakie maszyny.Ja mam 16245 i Belarusa 952 .Zetor służy tylko do orki i agregatu
a Belarus robi całą resztę jak kupisz zetora będziesz musiał dokupić do niego
maszyny żeby wykorzystać jego moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gogo



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 50
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 21:07 Czw 26 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Da sie to samemu jakos naprawic? czy trzeba wymienic? Bo akurat teraz cienko z kasa (tydz temu kupilem do 360 nowego magnetona i jestem Bardzo zadowolony Ale to bardzo bardzo Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 21:04 Czw 26 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bendix kolego masz walnięty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Gogo



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 50
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 18:44 Czw 26 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam klopot z rozrusznikiem Dotad bylo ok A dzis iwanek nie chcial odpalic Rozrusznik kreci ale chyba cewka nie zalacza go by krecil kolem Jak go zdjalem i sprobowalem tak na osobnosci to niby zalaczal sie Co moze byc nie tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
gargamel



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 690
Skąd: z Polski

PostWysłany: 09:35 Sro 25 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawi mnie czy są dostępne kolektory wydechowe do silnika d-243 odwrotnie ustawione czyli tak by wydech byl w rogu kabiny.Wydaje mi się że pronar 2 tak ma (choć nie jestem pewien).Jesli ktoś jest zorientowany to proszę o namiary i cenę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
smerfy



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1

PostWysłany: 17:45 Pon 23 Lip 2007    Temat postu: Odnoscie zegara temperatury Odpowiedz z cytatem

Elektryk tez człowiek i moze sie mylic;) Wracajac doo tematu zegar ma 2 zaciski do jednego łączymy czujnik czyli masa do drugiego łączymy przewód pradowy i prowdzimy z tego samego zacisku co pradowy przewód na kontrolke ot cała filozofia. Czujnik sprawdzic mozemy wkładajac do gorącej wody i mierzac opór miernikiem opór zmienia sie wraz ze zmiana temperatury maleje jezeli jest to typ NTC lub wzrasta jezeli jest typ PTC. Wskaznik sprawdzimy podłączajac + i - pod napiecie znamionowe wskaznika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
belarus 72



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3

PostWysłany: 08:37 Pon 23 Lip 2007    Temat postu: Felgi Odpowiedz z cytatem

to byl uzywany sciagany z niemiec Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szczepan84



Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 24
Skąd: Witkow

PostWysłany: 20:23 Nie 22 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie sam tak mysle ojciec mi troche na parajil ze nowy to nowy ale to ruskie badziewie szwagier na 100-te 120km bez przodu i faktycznie 5skib i jazda ale przud by pasowalo miec bo 120km to juz jest duzo przywiozlem teraz sobie plug obrotowy 3skibowy 120cm bierze mam zetora 7011 mysle ze sobie poradzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 570
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 20:11 Nie 22 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja powiem tylko tyle ze szostka to szostka, ja bym Ci polecal bez turbo, bo zawsze jest mniejszy wydatek na paliwo a podpinasz np, 5 zagonowe do tego jak i do tego, a tych belarusow to sie lepiej nie czepiaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Szczepan84



Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 24
Skąd: Witkow

PostWysłany: 19:55 Nie 22 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam pytanie odnosnie MTZ-ta mysle o zakupie ciognika niewiem jeszcze jaki to bendzie mysle o MTZ-cie nowym lub Zetor 16145turbo no i mam taki dylemat poniewasz MTZ bylby nowy no i zwrot bylby tylko ze duzo sie naczytalem o jego wadach itp zaleto chyba to jest ze malo pali a 16145 mozna zakupic za 30-40tys zl w dosc dobrym stanie no i moc jest 2x taka i ztego co slyszalem to dobre ciognikai co radzicie i co wiecie o tych ciognikach pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 11:40 Nie 22 Lip 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotr maz napisał:
chce zmienic pompe od chydrauliki jest starego typu okragla sa dwa rodzaje maja oznaczenia 32 i50 mam chec na ta wieksza i pytam czy ktos ja zakladal czy cala reszta wytrzyma pozdro

wytrzyma jak nigdy nie podkręcałeś zaworu jeżeli tak to go popuść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 87 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach