Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 01:32 Wto 29 Lip 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 182, 183, 184  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:39 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak i czym zmierzyć ciśnienie?[/quote]
Manometrem? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:50 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tatamarty.323a napisał:
Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).


Jak i czym zmierzyć ciśnienie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 18:35 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Re: Powitanie! Odpowiedz z cytatem

A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza??? Rolling Eyes[/quote]
Weim, że się spuszcza olej z odolejacza, ale on mi wcieknie podczas pracy sprężarki??? Nawet po paru minutach. Poza tym olej się spuszcza tą małą śrubką z "motylkiem" a mi olej wali z głównego otworu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 16:15 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
wachus



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 102
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 14:09 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do remontu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
wojtek76



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 225
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 13:45 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację Marcin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 12:12 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coś w tym sposobie mi się nie podoba.Takim sposobem sprawdza się wtryskiwacze-odcinajac doplyw paliwa po koleji do kazdego z cylindrow,jesli przestanie dymic przy odcieciu paliwa do danego cylindra,to w tym cylindrze jest zalatwiona koncowka,ktora leje.Pierwsze slysze,żeby podobnym sposobem spr czy wydmuchalo uszczelke Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 11:25 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PostWysłany: Sob Sie 25 19:31:38 GMT Temat postu:
Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??
do MarcimC-360.najprawdopodobniej wydmuchało ci uszczelkę pod ktorąś z głowic...najprosciej sprawdzisz to uruchamiając ciągnik ,i po koleji odkręcaj przewod doprowadzający paliwo do wtryskiwaczy.jesli trafisz na pracujący cylinder ,to silnik wyraznie zacznie inaczej pracowac...jeśli zas trafisz na cylinder ktory niepracuje to praca silnika pozostanie bez zmian.(na tym własnie cylindrze jest wydmuchana uszczelka, i z tamtędy wlasnie dostaje sie dyn do komory olejowej(uszczelkę wydmuchało między cylindrem, a otworami od popychaczy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 10:31 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Re: Powitanie! Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
Witam wszystkich na forum. Jetem nowy ale traktor c-360 posiadam od dawna.
Mam pytanie do "mądrych ludzi" odnosnie sprężarki. Uruchomiłem ją po jakimś roku od ostatniego pompowania i wraz z powietrzem wyleciało ze 300 ml oleju Shocked . To wyleciało z głównego otworu w odolejaczu, a potem kapało troszkę. Czy to wina sprężarki (jest padnieta?) czy tylko odolejacza?????
Ktoś to przerabiał???? Z góry dzieki za odpowiedź.


A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza??? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 570
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 10:27 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kmicic323 napisał:
(C-360 3P.) Uklad paliwowy niby nie zatkany bo jak poluzuje rurki doprowadzajace paliwo do wtryskiwaczy i zaczne cholowac to paliwo jakos tam leci. Co chodzi o pompke to jak odkrece filtr paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos tam leci ale jak zakrece filterek paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos paliwo sie nie pojawia w filterku. Dopiero jak wezme go na chol i przeciagne kawalek wtedy filterek sie zapełni. No i sam juz niewiem Sad. Ale jutro rozbiore pompke paliwa i zobacze. Dzieki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najlepiej wymien pompke paliwa na nowa ale ja mysle ze ta pompka nie trzyma paliwa tzn. za pompka sa dwie sruby na klucz chyba 13 odkrec jedna i druga, tam powinny byc sprezynki i pewnie ktoras jest peknieta i dlatego nie trzyma paliwa w pompce, zobacz jeszcze te sruby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 09:47 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Powitanie! Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich na forum. Jetem nowy ale traktor c-360 posiadam od dawna.
Mam pytanie do "mądrych ludzi" odnosnie sprężarki. Uruchomiłem ją po jakimś roku od ostatniego pompowania i wraz z powietrzem wyleciało ze 300 ml oleju Shocked . To wyleciało z głównego otworu w odolejaczu, a potem kapało troszkę. Czy to wina sprężarki (jest padnieta?) czy tylko odolejacza?????
Ktoś to przerabiał???? Z góry dzieki za odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kmicic323



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 14

PostWysłany: 09:05 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

(C-360 3P.) Uklad paliwowy niby nie zatkany bo jak poluzuje rurki doprowadzajace paliwo do wtryskiwaczy i zaczne cholowac to paliwo jakos tam leci. Co chodzi o pompke to jak odkrece filtr paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos tam leci ale jak zakrece filterek paliwa i zaczne pompowac recznie pompka to jakos paliwo sie nie pojawia w filterku. Dopiero jak wezme go na chol i przeciagne kawalek wtedy filterek sie zapełni. No i sam juz niewiem Sad. Ale jutro rozbiore pompke paliwa i zobacze. Dzieki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KamilC360



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 21

PostWysłany: 21:35 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

małorolny2 napisał:
MarcinC-360 napisał:
Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??
Krótka i szybka piłka. Silnik do remontu. Żadne czarowanie nie pomoże trzeba go zrobić od a ... do z ... .

Żadne czarowanie ale to może być to o czym wojtek76 paffa lis pisali wcześniej jeżeli silnik nie bierze dużo oleju można spróbować to usunąć usterkę bo u mnie wymiana pierścieni i regeneracja głowic pomogła w takim samym przypadku a ciągnik jeździ do tej pory trochę zaczyna brać olej ale taniej to jak genralka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 20:59 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Acha,no to silnik kaput Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 671
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:38 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinC-360 napisał:
Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??
Krótka i szybka piłka. Silnik do remontu. Żadne czarowanie nie pomoże trzeba go zrobić od a ... do z ... .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
paffa



Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 249
Skąd: Wieś Łomnica

PostWysłany: 20:19 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinC-360 napisał:
Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??

Albo wyru...ane cylindry, pierścienie i tłoki, albo luzy między trzonkami zaworów a prowadnicami zaworów w głowicy/ach. Poprostu puszcza kompresją do komory korbowej i dlatego leci dym odpowietrznikem. A odpowietrznik znajduje się w korku.

A nie leci olej uszczelniaczami na wale??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
wojtek76



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 225
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:10 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz zużyte pierścienie na tłokach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 19:48 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyrguluj zawory, zawór wydechowy nie otwiera ci się w odowiednim momencie na jednej lub kilku głowicach. To pomoże ale jest większy problem pierścienie na tłokach nie trzymają już ciśnienia sprężania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:31 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piter200



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 62

PostWysłany: 19:02 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz coś zatkane w układzie paliwowym lub nawaliła pompka zasilająca Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kmicic323



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 14

PostWysłany: 17:06 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Wszystko o Ursus C_360 Odpowiedz z cytatem

Co moze byc przyczyną tego ze moj ciagnik C-360 3P niechce mi zapalic. Wracalem do domu i w pewnym momecie zgasł odkrecilem filtr paliwa przeczyscilem no i niby paliwo docchodzi. Gdy troche postoii i rozciagne go na chol odpali i po pewnym czasie znowu gasnie. Co moze byc tego przyczyna. Prosze o pomoc.[[list=][/list][/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 16:14 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo słyszałem od sąsiada który 30 lat pracował w kółku rolniczym i mówił ze przez termostat można przegrzać silnik i zawsze dziurawił nowy termostat ale na niedogrzanym silniku ciągnik bardziej dymi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 570
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 16:10 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano tez mam taka sama blaszke, ona lepsza jest niz termastat a temp. wody masz bardzo dobra Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 15:53 Sob 25 Sie 2007    Temat postu: Termostat w C360 Odpowiedz z cytatem

Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:31 Pią 24 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info Wink dobrze wiedzieć,że robią solidnie silniki (orginalne częśći) a tu właśnie o to chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 182, 183, 184  Następny
Strona 103 z 184

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach