Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 11:06 Czw 23 Paź 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 20:30 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to częsty problem choć ciągnik działa z tą usterką to jednak naprawa tej usreki jest bardzo ważna bo od tego dostaje cała przekładnia. A robi się to tak: jak już odkręcisz "ten dekiel to musisz zajrzeć głębiej do skrzyni tam znajdziesz obudowę lożyska (usterka polega na tym że tą obudowę wypier... razem z łożyskiem), na ktorym chodzi wałek wymieniaj całość łożysko, koszyczek, simering, pod "dekiel" jak będziesz go dokręcał kładz uszczelkę z obu stron posmarowaną czerwonym silikonem. a później wystarczy pamiętać o dokładnym wyciskaniu sprzęgła gdy włączasz i wyłączasz pompę hydrauliczną i będziesz miał z tym spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 20:29 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

matiks2 napisał:
Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question


ten luz jest na łożysku. ale po wymianie uszczelniacza (simeringu) powinno ustać - te stare mają wyparzoną gumę. acha - uszczelka pod pokrywą jest ważna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 20:27 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Macin2 napisał:

Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają


NO WŁAŚNIE. a ma ktoś jakieś rysunki?. bo mój stary rozdzielacz miał zawór ciśnieniowy z boku. a ten new nie ma. jaż całkiem zglupialem - upierdliwie sie operuje 2 dźwigniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matiks2



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 20:07 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 20:02 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

neo_mateo napisał:
Panowie

mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!!


Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 19:53 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie

mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 16:05 Pon 27 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 16:03 Pon 27 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
A możesz mi Marcin2 (lub ktoś inny Very Happy ) napisać mniej więcej czy dużo jest rozkręcania i roboty przy wymianie tych pierścieni w sprężarce?? Trzeba odkręcać pompę, czy może jakoś od góry się dojdzie???


Dojdziesz z góry odkręcasz 4 srubki m8 zdejmujesz cylinderek i po temacie,pompy nie musisz ruszać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 15:47 Pon 27 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A możesz mi Marcin2 (lub ktoś inny Very Happy ) napisać mniej więcej czy dużo jest rozkręcania i roboty przy wymianie tych pierścieni w sprężarce?? Trzeba odkręcać pompę, czy może jakoś od góry się dojdzie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gargamel



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 690
Skąd: z Polski

PostWysłany: 22:39 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma zadnego problemu z utrzymaniem przyrządu ,W silnikach samochodowych ktore ze zrozumiałych względów są bardziej wyzyłowane cisnienia są większe i sprawdzenie tego nie stwarza zadnego problemu.Cisnieni 1atm to kilogram na cm/kw a końcówka przyrządu ma mniejszą powierzchnie i 20 atm to siła nie większa jak 15kg natomiast takie cisnienie na tłok o pow ok 100cm/kw daje juz sile 2 ton.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamilC360



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 21

PostWysłany: 22:16 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.hewal.com.pl/param360.html
To rozwieje wszelkie wątpliwości Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 22:00 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tatamarty.323a napisał:

W normalnym benzynowym silniku ćiśnienie sprężania wynosi 8,5:1 a w silniku c-360 16,5:1!!! trzeba być pudzian aby utrzymać taki manometr Laughing

W C360-3P powino byc cisnienie 16,5:1 a w zwykłej C360 17:1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 21:29 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Re: Powitanie! Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza??? Rolling Eyes

Weim, że się spuszcza olej z odolejacza, ale on mi wcieknie podczas pracy sprężarki??? Nawet po paru minutach. Poza tym olej się spuszcza tą małą śrubką z "motylkiem" a mi olej wali z głównego otworu???[/quote]

Masz pęknięte lub zużyte pierścienie w sprężarce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 21:13 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że to musi byc specjalny manometr do mierzenia cisnienia sprężania, i to wyłącznie do diesla, bo do benzynowego silnika jest inny..., moze ne zupełnie inny, ale "wyczulony" na inne ciśnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 21:05 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem,że ciśnienie mierzy sie manometrem,ale myślałem,że ciś. sprężania mierzy się czymś innym,bo wiem,żę jest tam duże ciśnienie.Przytrzymać manometr przy silniku.... hahaha jeszcze diesla?.....ahahahahaha Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing to nie dętka hehehe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 20:58 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

małorolny2 napisał:
tatamarty.323a napisał:
No tak, życzę miłego trzymania Confused , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.



Przytrzymać to sobie można ale ..................

Tata masz rację .......... to nie jest benzyniak .....!


W normalnym benzynowym silniku ćiśnienie sprężania wynosi 8,5:1 a w silniku c-360 16,5:1!!! trzeba być pudzian aby utrzymać taki manometr Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 671
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:13 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tatamarty.323a napisał:
No tak, życzę miłego trzymania Confused , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.



Przytrzymać to sobie można ale ..................

Tata masz rację .......... to nie jest benzyniak .....!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 20:07 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, życzę miłego trzymania Confused , przy benzynowym silniku, to mozesz sobie potrzymać, ale nie przy dieslu, no chyba że jest tak wyrupotany, że z ledwością osiąga połowe normalnego sprężania. Do prawidłowej oceny stopnia sprężania lepiej jest go przykręcić tak jak wtryskiwacz, w końcu przy 360 to tylko dwie śrubki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
rafał88



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 152

PostWysłany: 19:57 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tata....tego manometru sie nie wkreca,w miejscu gdzie styka sie z glowica ma gume i po prostu sie go trzyma Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 19:54 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciśnienie sprężania oczywiście mierzy się specjalnym manometrem, wkręca się go w miejsce wtryskiwacza, który trzeba przedtem oczywiście wymontować z głowicy i kręcąc rozrusznikiem obserwuje się wychylenie wskazówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 671
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 19:46 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
Jak i czym zmierzyć ciśnienie?

Manometrem? Rolling Eyes[/quote]


A czym ? Oczywiście ze manometrem !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:39 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak i czym zmierzyć ciśnienie?[/quote]
Manometrem? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:50 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tatamarty.323a napisał:
Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).


Jak i czym zmierzyć ciśnienie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 18:35 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Re: Powitanie! Odpowiedz z cytatem

A kiedy ostatnio spuszczałeś olej z odolejacza powietrza??? Rolling Eyes[/quote]
Weim, że się spuszcza olej z odolejacza, ale on mi wcieknie podczas pracy sprężarki??? Nawet po paru minutach. Poza tym olej się spuszcza tą małą śrubką z "motylkiem" a mi olej wali z głównego otworu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1697
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 16:15 Nie 26 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie koniecznie zaraz do remontu, to dobry sposób na weryfikację niedomagania silnika, ale nie da się prawidłowo określić przyczyny niedomagania, tylko można ewentualnie zlokalizować usterkę, aby nie odkręcac wszystkich głowic, a najlepiej to zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jeśli na jednym będzie znacznie odbiegało od pozostałych, to znaczy że może być to uszczelka pod głowicą (ale nie musi).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 103 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach