cwerg1 0 Napisano 18 Stycznia 2008 Przepraszam że namieszałem w tematach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd. Katalogi części do:-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku) -instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)-inst napraw i katalog MF235 Jesli ktoś potzrebuje, prosze pisac na maila: Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam chcę założyc w mf 3065 pneumatykę tylko nie wiem czy mam dobry pomysł na to jak to zrobic a mianowicie planuje założyc sprężarke ze stara 28 lub podobną z c330 tuż nad pompą wtryskową napęd do niej chcę wziąśc z koła pasowego na wale korbowym tylko trzeba dotoczyc koło pasowe które przykręce do tego orginalnego bo sa w nim nagwintowane otwory.Resztę instalacji chcę zerżnąc z mf255 czyli pedały hamulca chcę przykręcic do ramieni tych starych najpierw obcinając ich końcówkę .Zawór spustowy też ma byc z mf 255 tylko nie wiem jak rozwiązac hamulec ręczny bo za dużo jest kombinacji z dzwigniami od linki. Proszę o doradzcie mi czy robic ten ręczny czy nie bo nie wiem co wymyśli diagnosta na przeglądzie. POZDRAWIAM.poczytaj wczesniejsze posty tam było opisane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Stycznia 2008 nie ma żadnego konkretnego fachury w tym temacie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi cośmoże to ci się przyda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi cośmoże to ci się przyda wygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 19 Stycznia 2008 ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 19 Stycznia 2008 ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22) Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Stycznia 2008 ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22) Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego o jakim zaworze w deklu mówisz jezeli chodzi ci o ten w deklu od biegów to on jest od zmiany żółwia na zająca a ogólnie ;erdem' może miec racje albo wogule zakładając dekiel nietrafiłeś na te otworki i niema przepływu oleju i nato mi wygląda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 19 Stycznia 2008 Miron wszystko wskazuje na to ze ten olej jak by nie miał przepływu tylko jak inaczej przykręcić ten dekiel ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 20 Stycznia 2008 Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi cośmoże to ci się przyda wygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? piszac dekiel miałem namysli pozycje 10 według pozucji 23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komarwojnicz10 0 Napisano 20 Stycznia 2008 CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komarwojnicz10 0 Napisano 20 Stycznia 2008 CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 20 Stycznia 2008 CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM Dziwne że ci olej wywala koło bagnetu bo przecież silnik ma odpowietrzenie z pokrywy klawiatury i tam powinien dymić - sprawdź to. Jakie montowane były tuleje, ja na własnej skórze przekonałem się że do perkinsa gotowych tulei niema sensu zakładać najlepiej wprasować wstępnie obrobione i wykończyć na honownicy to zapewni cylindryczność a co za tym idzie długą prace silnika.Ja po remoncie mam 1200 mth co prawda oleju ni nie wywala tylko go poprostu bierze i w temperaturze po niżej 0 trudności z odpaleniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 20 Stycznia 2008 ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 20 Stycznia 2008 Panowie czy w mf 6150 olej do układu kierowniczego jest brany ze skrzyni czy jest oddzielny zbiornik. Z góry dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yool 0 Napisano 20 Stycznia 2008 ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Dokładnie. Przy wprasowywaniu tuleja się deformuje i to najczęściej jest przyczyną kłopotów. Komarwojnicz10, a wam podczas składania nie pękł jakiś pierścień? Wprasowaliście nowe prowadnice zaworów czy może dawaliście głowice komuś do roboty ? bo może po trzonku zaworów dmucha ? Aha i sprawdź tą odmę (nie wiem jak tam jest rozwiązane w mf255 czy odpowietrzenie jest podłączone do filtra powietrza czy wychodzi po prostu na zewnątrz) czy aby nie jest zapchana, bo jak już dmucha to niech lepiej dmucha odmą niż olejem przez bagnet. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komarwojnicz10 0 Napisano 21 Stycznia 2008 no nie chciałem pisać ,że tak jest od prawie początku,bo bym na głupa wyszedł,ale widzę że narzekacie nabezsens montowania nowych zestawów,kurcze no to jak bo nie trybię...stare,używane.Tuleje do bloku wprasowywali no w profesjonalnej firmie,jak potem [oczami ]widzieliśmy,było okALE głowicę docieraliśmy tylko gniazda i grzybki,prowadnic nie ruszaliśmyYool dzięki,tak wiem tam jest od pokrywy na klawiaturze poprostu plastykowa rurka ok40cm i odprowadzona w dół Sprawdzałem i była i jest drożna,ALE FAKT, nie jest tak brudna jak przy nowym ciągnikuA JESZCZE JEDNO- gdyby pękł pierścień,olej wtedy byłby spalany i ciągnik dymiłby,i też faky nie ma powera jak powinien,ale dymi na no niebiesko,raczej jesli pali olej to niewiele i co????????????????????????????????????????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Stycznia 2008 kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stef275 0 Napisano 21 Stycznia 2008 kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd. Takie rzeczy róbcie TYLKO w zakładach które dają gwarancję ,przekonałem się na własnej skórze o niedokładności takiego remontu,a to wyłazi po jakimśczasie ale nie ma u kogo dochodzić swoich racji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 22 Stycznia 2008 Panowie co może być przy przekręceniu kluczyka niezapalając kontrolka od zółwia sie świeci a po zapaleniu jeż nie. Pomóżcie z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 23 Stycznia 2008 Witam. Czy ktos moze mi powiedziec z jaka właściwą siłą powinna byc przykrecona głowica w MF 3070??? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 26 Stycznia 2008 witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 26 Stycznia 2008 witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedziSprawdź krzyżaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach