Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

 

Katalogi części do:

-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]

-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

 

-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)

-inst napraw i katalog MF235

 

 

Jesli ktoś potzrebuje, prosze pisac na maila:

 

 

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam chcę założyc w mf 3065 pneumatykę tylko nie wiem czy mam dobry pomysł na to jak to zrobic a mianowicie planuje założyc sprężarke ze stara 28 lub podobną z c330 tuż nad pompą wtryskową napęd do niej chcę wziąśc z koła pasowego na wale korbowym tylko trzeba dotoczyc koło pasowe które przykręce do tego orginalnego bo sa w nim nagwintowane otwory.Resztę instalacji chcę zerżnąc z mf255 czyli pedały hamulca chcę przykręcic do ramieni tych starych najpierw obcinając ich końcówkę .Zawór spustowy też ma byc z mf 255 tylko nie wiem jak rozwiązac hamulec ręczny bo za dużo jest kombinacji z dzwigniami od linki. Proszę o doradzcie mi czy robic ten ręczny czy nie bo nie wiem co wymyśli diagnosta na przeglądzie. POZDRAWIAM.

poczytaj wczesniejsze posty tam było opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś

snap1oj0.th.pngsnap2fw6.th.png

może to ci się przyda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś

snap1oj0.th.pngsnap2fw6.th.png

może to ci się przyda

 

wygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)

 

Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)

 

Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego

o jakim zaworze w deklu mówisz jezeli chodzi ci o ten w deklu od biegów to on jest od zmiany żółwia na zająca a ogólnie ;erdem' może miec racje albo wogule zakładając dekiel nietrafiłeś na te otworki i niema przepływu oleju i nato mi wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miron wszystko wskazuje na to ze ten olej jak by nie miał przepływu tylko jak inaczej przykręcić ten dekiel ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś

snap1oj0.th.pngsnap2fw6.th.png

może to ci się przyda

 

wygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

piszac dekiel miałem namysli pozycje 10 według pozucji 23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM

 

Dziwne że ci olej wywala koło bagnetu bo przecież silnik ma odpowietrzenie z pokrywy klawiatury i tam powinien dymić - sprawdź to. Jakie montowane były tuleje, ja na własnej skórze przekonałem się że do perkinsa gotowych tulei niema sensu zakładać najlepiej wprasować wstępnie obrobione i wykończyć na honownicy to zapewni cylindryczność a co za tym idzie długą prace silnika.

Ja po remoncie mam 1200 mth co prawda oleju ni nie wywala tylko go poprostu bierze i w temperaturze po niżej 0 trudności z odpaleniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w mf 6150 olej do układu kierowniczego jest brany ze skrzyni czy jest oddzielny zbiornik. Z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów

 

Dokładnie. Przy wprasowywaniu tuleja się deformuje i to najczęściej jest przyczyną

kłopotów.

Komarwojnicz10, a wam podczas składania nie pękł jakiś pierścień? Wprasowaliście nowe prowadnice zaworów czy może dawaliście głowice komuś do roboty ? bo może po trzonku zaworów dmucha ? Aha i sprawdź tą odmę (nie wiem jak tam jest rozwiązane w mf255 czy odpowietrzenie jest podłączone do filtra powietrza czy wychodzi po prostu na zewnątrz) czy aby nie jest zapchana, bo jak już dmucha to niech lepiej dmucha odmą niż olejem przez bagnet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie chciałem pisać ,że tak jest od prawie początku,bo bym na głupa wyszedł,ale widzę że narzekacie nabezsens montowania nowych zestawów,kurcze no to jak bo nie trybię...stare,używane.Tuleje do bloku wprasowywali no w profesjonalnej firmie,jak potem [oczami ]widzieliśmy,było ok

ALE głowicę docieraliśmy tylko gniazda i grzybki,prowadnic nie ruszaliśmy

Yool dzięki,tak wiem tam jest od pokrywy na klawiaturze poprostu plastykowa rurka ok40cm i odprowadzona w dół Sprawdzałem i była i jest drożna,ALE FAKT, nie jest tak brudna jak przy nowym ciągniku

A JESZCZE JEDNO- gdyby pękł pierścień,olej wtedy byłby spalany i ciągnik dymiłby,i też faky nie ma powera jak powinien,ale dymi na no niebiesko,raczej jesli pali olej to niewiele i co?????????????????????????????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.

 

Takie rzeczy róbcie TYLKO w zakładach które dają gwarancję ,przekonałem

się na własnej skórze o niedokładności takiego remontu,a to wyłazi po jakimś

czasie ale nie ma u kogo dochodzić swoich racji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przy przekręceniu kluczyka niezapalając kontrolka od zółwia sie świeci a po zapaleniu jeż nie. Pomóżcie z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktos moze mi powiedziec z jaka właściwą siłą powinna byc przykrecona głowica w MF 3070??? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi

Sprawdź krzyżaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...