Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 11:59 Czw 24 Kwi 2014


Wszystko o ciągnikach Fendt
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 19:57 Pią 31 Paź 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

kamyk nie wiem ile on ci moze spalic ale ja cie zapewniam ze 4to on napewno nie da rady obracanych ,w zaleznosci jeszcze jako masz klase ziemi ale u mie 310 -97rok ciaga na piachu swobodnie 4 zwylky lecz troszkie jest i 4b i 3a klasy to mówie z góry ma co robic ,lecz tez znajomi maja NH jakies 85 koni i mówia ze nic sobie z tego nie robi on ! tak juz w to napewno uwierze, afendt jest dobry bo tak samo szla praca w lambordzini 95 koni nówka sztukai na dodatek mam plaskie tereny wiec jak ktos jeszce ma gorki to zyzcze powodzienia,ja bym ci odradzil; ale moze ktos inny ma leprze doswiadczenia,co do pluga kverneland 14" na okraglej ramie



bombelnik ja ci powiem jedna rzecz ja chwilowo nie mialem tych pól biegów to zadzwonilem do niego i mi wytlumaczy jak przelaczyc recznie te pól biegi tylko w moim to 3 pól biegu nie mozna zalaczyc recznie bo tam jeden silownik przepycha cos drugi i dopiero zalancza sie 3 pol bieg ale ja tego juz nie wiem moze ty bedziesz mogl sobie recznie zmienic na którys z pol biegów i sobie cos dopasujesz biegami:)
pozdrawaim i milych orek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
timasz



Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 128

PostWysłany: 19:50 Pią 31 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wez nie przesadzaj nie mozliwe zeby palil 20 litrow to juz byla by rozpusta heheehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamyk15



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: MAZOWSZE

PostWysłany: 19:23 Pią 31 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rolling Eyes wiecie może ile pali dokładnie 308 ci?? bo mam i wydaje sie we przy orce 20 spali. in ma 98 km czy da rady ciągac 4 obracane??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 10:46 Sro 29 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja go luklem za 95tys gosciu powiedizla ze taka cena bo pompy sa do wymiany. Wiec osbie mysle hmmmm kupie za 95 wymienie pompy za 10 i i tak ccena bedzi eodbra jak na ten traktor a hydraulike bede mial funkel nowke. Okazalo sie jednak ze to nie pompy. No napewno zanim cokolwiek zdecyduje sie do niego wlozyc najpierw przedzwonie albo od tego pana albo do mr korbankow. Sprzedac napewno go sprzedam zaraz po zakonczeniu prac w polu bo jeszcze mamy troche orki. Ale coto za orka?? Zawsze oralismy 3-1 3-2 a teraz gdy niema tych nr musimy jechac 2-4 idzie to w zolwim tempie. Smile. Dzieki za rady. Ogloszenie pewnie niedlugo sie ukaze. Ehhhh a za ta kaske moglem miec NH za 2003r...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 23:03 Wto 28 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam Smile
no cóz czasami tak bywa z ta oliwa Smile
ciagle plyna ,hihi
to chociaz wiesz na czym stoisz , to jak tak to chyba i tak polecam ci zadzwonic do tego pana , a uwierz mi ze tym sposobem mozna sporo kasy zaoszczedzic jesli ktos sie zna na tym, krótki przyklad ja z wlasnego doswiadczenia jestem o 1000 zl bogatrzy lub tez bym trzymal pewna czesc nie wiadomo ile a dokladnie chodzi mi o przelacznik pól biegów w lewarku od biegów ja ci tylko moge powiedziec ze jak masz straszne problemy z tym ciagnikiem i ciagle cos i ciagle cos to polecam ci go odac do rzyda i niech sie martwi kto inny ,choc bedziesz pare zl do tylu ale lepiej stracic pare zl niz naprawic go za jakos wieksza sume a ty rozejrzyj sie za czyms w lepszym stanie ale tez pewnie rodzce moga gadac ze " a to bedziesz tyle pieniedzy do tylu ze kto moze to kupici jakies te duperele " rozni sa ludzie przeciez akle ja mysle ze nie tylko na pieniadzach sie swiat opiera ,pozdrawaim ale ci radze najpierw zadzwonic a dopiero jakie kolwiek ruchy czynic z tym raktorem .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Kosti68



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 105
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 20:02 Wto 28 Paź 2008    Temat postu: Materialy do napraw ciagnikow Fendt Odpowiedz z cytatem

Posiadam pelne zestawy materialow do napraw niemal do wszystkich ciagnikow Fendt, poczawszy od tych starych a skonczywszy na tych najnowszych Fendt 936. Materialy sa w jezyku niemieckim ale z bardzo duza iloscia zdjec. Do tych nowszych ciagnikow posiadam rowniez instrukcje w jezyku polskim. Caly material jest w wersji elektronicznej. Moge powiedziec z praktyki ze bez tych materialow porzadna naprawa jest praktycznie niemozliwa. Posiadam rowniez niektore oryginalne filtry do ciagnikow Fendt jak np. filtr powrotny hydrauliki i filtr cisnieniowy przekladni- atrakcyjne ceny.Jesli jestes zainteresowany napisz do mnie.

technika@kostencki.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
trakers3



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 1

PostWysłany: 23:04 Pon 27 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! mam pytanko odnosnie fenda 312 lsa, do czego służy dzwignia z lewej strony jest naklejka jakby rozłączała wałek odbioru mocy, ale nie jestem pewien???? Prosze o odpowiedz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 22:34 Pon 27 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samo osobiscie. Jeszcze dotego mialem caly leb zalany olejem bo kanal mialem zajety i na kostce rukowej wymienialem oliwke i banka 20l mi sie przewrocila w polowie napelniona!! Bo do fendta wlazi 124l olejow Smile i bylem obstawiony dookola beczkami z oliwka i niesttey podczas podmiany jedna rypla na ziemie. Sam wymienialem filtry oleje plyny Smile tak jak i sam do tej pory wymienialem te pompy etc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 22:41 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a powiedz ty mi taka rzecz ty sam wymieniales te filtry oleje itp,bo ci powiem taka rzecz ze ja tam, troche w naszych polskich mechaników nie wierze a w szczególnosci wlasnie jak maja cos tylko drobnego naprawic, bo juz sporo widzialem jak naprawiaja i znajami mówia swoje zdania gdzie pracuja a i tez koledzy gdzie maja praktyki u mechanika,cos tylko poprawia przeczyszcza a mowia ze wymienione na drugie i kase trzepia!!proste
dlatego swój sprzet wszystki naprawiam sam moze nie mam za duzo czasu dla siebie ale lubie czyms dobrym wyjechac w pole i nie stac w polu jak to inni moze kochaja i robota przy okazji stoi w polu Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 19:11 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Numer zapisany jak wprowadizmy helmutka na kanal to bd dzwonil Smile. Nieee wszystkie plyny oleje filtry poczawszy od olejowego na filtrze od klimatyzacji konczac zostaly wymienione ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 18:56 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jeszcze jedno co do tego sprzegla a moze ty powinienes wymienic plyn chamulcowy bo on pod wplywem temperatury moze sie juz zamieniac w wode i wtedy mozesz miec ciezko,ale to tez mozesza sie go zapytac Smile
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 18:53 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej Smile)
zadzwon pod ten nr 501590982 i pogadaj sobie z nim on ma na imie marcin chyba ale nie jestem pewien jest on bardzo pomocny jesli bedzie tylko wiedzial jaka jest przyczyna którejs z usterek to moze ci podpowie jak sobie sam mozesz naprawic tylko jest male ale ,nie wiem czy sie nie zapyta czy u niego byl kupowany ,bo tez ci moze powiedziec ze mozemy panu naprawaic a swoje tajemnice bedzie trzymal,ja u niego kupilem i jestem bardzo zadowolony , on jak kupuje to podlanncza ciagnik pod kompa i wie co i jak bylo robione i sam mowil ze jesszce z tej pracy chce jesc chleb ,wiec tez dba o klijenta a powiem tez ze ja do niego tez mam szacuneczek bo naprawde jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 15:26 Sob 25 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kupilem go od rolnika... z pod poznania (ja jestem z cze-wy) on mial 10-20ha?? Gospodarstwo (tak mowil i napewno nie wiecej bo gruber jakiego uzywal byl na szerokosc traktora jak nie wazszy) kupil go w luxemburgu. Znajomy mial mu znalesc fajny ciagnik okolo 120 koni no i dzwonil do niego ze jest fajny ciagnik troche wiekszy wiec pojechali ciagnikiem s. z niskopodwoziowka jak go zobaczyli sie przerazili no ale zeby na pusto nie wracac wzieli go (cena byla kuszaca) w kraju byl zarejstrowany chyba w lutym tego roku. Ogolnie porazka. To moj drugi fendt (w sumie pierwszy ktorym pracuje bo mielismy LSA?? 614 ale nawet nie zapinalismy go w zadna maszynke tylko odrazu zostal sprzedany bo byl kupiec) I jestem niemilosiernie zrazony do tych ciagnikow. AAAAAA zapomnialem jescze wspomniec. Gdy sie zagrzeje sprzeglo BARDZO ciezko chodzi zauwazylem nawet ze wciskajac sprzeglo i hamulec w tym samym momecie to sprzeglo jeszcze bardziej twardnieje po calym dniu pracy to pod koniec niemozna wcisnac i tego i tego bo naga sie juz nie utrzyma sprzegielnika... Jakies kable pomylone sa chyba?? wogole ja jzu sam niewiem. Moze chce ktos kupic Fendt 824 ?? 1999r malo eksploatowany w kraju do lekkich poprawek mechanicznych xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 19:44 Pią 24 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to sfietnie jak widze,ja mialem 2 bledy i mialem go dosc ,no ale co ty przerzywaz to porazka,ze zapytam gdzie go kupiles ???
a jesli masz gg to moj nr to 1176028
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 15:47 Pią 24 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tz jezeli byl myty czesto to nie przez nas. Smile mamy go od 30 lipca br. Gosciu upuscil duzo na cenie bo powiedizal ze pompy sa do wymiany a wsyztko reszta dizla cacy. Jak sie okazalo nie jest tak do konca. Co do wiazek slyszalem ze niesa to tanie rzeczy Sad i teraz to w sumie niewiem co bym wolal zeby to byla wina kabelkow czy tego sprzegla.... Bo z tego co sie dowiedzialem od mechanika z servisu Fendta by dostac sie do tego PS trzeba wywlec kabine rozjezdzac ciagnik... KURCZE BELE Razz ze tak powiem. Obecnie na tym ciagiku jest 19 bledow ;]. Kurde trafilem fajny egzemplaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1984



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: okolice ciechanowa

PostWysłany: 21:27 Czw 23 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam cie bombelnik ,jak widze to naprawde masz spore klopoty,i wiem troszkie cos o tym bo to ze cos nie dziala to jest naprawde dobijajace ,no ale do zeczy co do tych twoich biegów 1 ,2 i kierunku jazdy to chyba bede dla ciebie mial smutno wiadomosc bo jesli ci kable elektryczne leca pod kabina kierowcy a dokladnie na wysokosci siedzenia a są sparte o skrzynie to bedzie do wymiany chyba wiazka elektryczna która nie jest tania ,bo kosztuje 3 tys, a siada od tego gdy myjemy ciagnik czesto woda i resztki splywaja miedzy kable a jak skrzynia sie robi ciepla to te kable maja sie kruszyc i tracic prad a co jest naj ciekawsze to w kazdym kablu przeplywac moze inny prad,co do elektroniki w tych ciagnikach to mialem problem z polbiegami a dokladnie upalil mi sie kabelek od przelacznika SML i chcialem nim popracowac jeszce pare dni i kupic to kosc pinowa a jednak tak wyszlo ze gdzies te kabelki musialy sie tknac choch izolowalem jak tylko moglem i ta moja przyjemnosc kosztowala mnie 470 zl a dokladnei spalil sie modul od SML,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 15:59 Czw 23 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W 800 masz jedne korek od oleju przekladniowego obok korku od oleju hydraulicznego Smile a pomylic sie i spuscic nie te 60l oleju co trzeba... szkoda czasu Wink. Kurcze no przycyzn moze byc wiele :/ ale juz niedlugo gdy skoncyz sie praca odstawimy go na warsztat pomierzymy cisnienia w kazdym mozliwym punkcie kontrolnym i sie okaze... Turbomatic mam. Co do tego jescze podejzewamy wiazki elketryczne... Powiedzcie mi jak moge zalaczyc przedni walek ?? bo gdy proboje "zalaczyc sezonowo" raczka niby sie przesuwa i wydaje mis sie z ejakos tam zaskakuje natomiast gdy wkabinie wciskam guzik wyskakuje blad ze niemozna zalaczyc walka WOM sproboj innym przyciskiem... I wom nie dziala...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomgli



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 104
Skąd: k. ciechanów

PostWysłany: 07:09 Czw 23 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprawde współczuje,
z tym sprzęgłem... jesli masz wielotarczowe mokre, to jest jakas mozliwosć, ale jesli zwykły turbomatik no to juz nie bardzo;
Moze poprostu gdzies gubi ciśnienie w skrzyni, cos sie nogło rozszczelnić, np przy przekładniach od zmiany mocy jakis pierscionek bądz uszczelniacz

Co do korków spustowych oleju to nie rozumie troche bo ja mam zbiornik hudrauliki przy silniku wiec nie idzie sie pomylic, chyba ze mówisz o dodatkowym spuscie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 10:37 Wto 21 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomgli napisał:
przekładnia.... to chyba nie rodzielacze tylko pompa w skrzyni i gdzies tam trzeba szukac usterek, zwłaszcza ze nie ma połówek
Pompy zostaly wymienione wszystkie za kwote 10tys z chaczykiem ;]

Co do filtrow za
filtr powrotny od hydrauliki 220zł
filtr przekładni 100zł
filtr odpowietrzajacy hydraulike 200zl

Tak filtr wykreca sie od spodu przy pompach obok zbiornika ze sprezonym powietrzem od strony drazkow zmieny biegow. A dokladniej sa tam 2 filtry jeden na drogim tyle ze ja ten jeden kupilem za 100zl a drugi wymylem (metalowa siateczka) 1l ON ze sie swiecil jak nowka nastepnie dokladnie wydmuchalem kompresorem ponownie przemylem i ponownie przedmuchalem. Ale z tego co kojaze cena tego filtra to cos okolo 90zl bo pozniej go znalazlem na necie ale nie bylo czasu na wymiany juz. I zebys sie nie machnol przy spuszcaniu oleju ;] bo korek spustowy od oleju hydraulicznego i oleju z przekladni sa blisko siebie ale ten przekladniowy jest bardzie z tylu ciagnika. I zalewaj fendta polsyntetykiem i zeby Cie nie korcilo zalac go agrol-u bo i w servisie i kolega co pracuje w servisie JD mowi ze te ciagniki powinny chodizc na polsyntetykach, normalne oleje moga skrocic zywotnosc niektorych podzespolow ;]. A powiem jeszcze ze jeden pan co tutaj na forum dziala jest servisantem Fendta i on wlasnie mi podpowiedizal ze mieli taki podobny pryzpadek i ze to bylo wlasnie cos ze sprzeglem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kizo



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 106
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 22:43 Pon 20 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do kasowania błędów to da się je kasować jak najbardziej samemu, niestety zapomniałem jak to szło ale jak sobie przypomnę to od razu napiszę.

@bombelnik w seri 800 filtr od skrzyni jest wyjmowany od dołu skrzyni? ile on może kosztować? faktem jest że czasami jakaś drobnostka może nam nieźle dać się we znaki. Znajomy miał podobną akcję w MF 6180 winą były spalone hamulce i pełno opiłków w oleju. Musiał kilka razy wymieniać olej i filtry aż wszystkie opiłki się wychwyciły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomgli



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 104
Skąd: k. ciechanów

PostWysłany: 18:52 Pon 20 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przekładnia.... to chyba nie rodzielacze tylko pompa w skrzyni i gdzies tam trzeba szukac usterek, zwłaszcza ze nie ma połówek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 16:41 Pon 20 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba zostanie Ci tylko servis :/. Mnie Fendt doprowadza do pasji wymienilismy w gnojku wszystkie pompy rozdzielacz ktory byl lekko wyrobiony czujnik oleje filtry i nonstop ponizej 950obr/min jak sie zagrzeje piszczy kontorlka od cisnienia oleju w przekladni. I niedawno na PS przestal mi dzialc 1 i 2 polbieg ;] kocham ten sprzet. Dowiedzialem sie ostatnio ze moze byc to przycyzna sprzegla... tfu ja dziekuje za ta marke ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomgli



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 104
Skąd: k. ciechanów

PostWysłany: 20:10 Nie 19 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Farmer 312, błedy mi sie zapisały pod tym trójkatem na komp, nie pamiętam jakie, też mam te materjały
Jak dojdziesz do kodu błedu pod menu BI i wcisniesz ENTER to zaczyna migać CLR ale to wszystko, próbowałem wielu kombinacji i nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bombelnik



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 28

PostWysłany: 18:15 Nie 19 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakiego masz Fendta?? I czy wyskakuje CI jakis kod?? skladajacy sie z 4 cyferek np 0.1.51 - degfekt cuzjniak cisnienia oleju w islniku badz 0.1.52- defekt czujnika cisnienia w przekladni. Albo jakis inny kod?? Przewertowalem te materily ktore ja mam i nieznalazlem nigdziue takiego napisu/znaczka. Nie pisze tam tez o usuwaniu tz jezeli to byl taki falszywy alarm i wszystko jest sprawne to po wylaczeniu wlaczeniu zaplonu (taki miekki reset) komputer powinien przestac wyswietlac ten blad jezeli on wyskakuje dlaej znacyz ze cos jest nie tak. Wcisnij ten trojkat z wykrzyknikiem w srodku i powinien wyskoczyc kod. Podeslij mi go i powiem CI co to jest. A ogolnie kody cyfrowe moze usowac tylko service z tego co wiem ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomgli



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 104
Skąd: k. ciechanów

PostWysłany: 16:24 Sob 18 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A te błędy mozna jakos samemu skasować, bo pare miałem , kilka zrobiłem sam ,bo np zdjałem kabelek z czujnika cisnienia oleju dla sprawdzenia no i ostatni mi jeden przybył bo nie łaczyło przy elektrozaworze WOM.
Doszedłem tylko do tego ze wyswietla mi sie napis CLR jakby clear ale usunąc sie nie da.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Następny
Strona 15 z 36

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach