Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę sprawdz frezy na wałku atakującym w przodzie , tam gdzie łączony jest tuleją frezowaną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi

 

to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wczesniej napisali, frezy na przednim ataku, w miejscu gdzie walek idący od skrzyni zachodzi na wałek wychodzący z napędu przedniego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale od czego się tak zrobiło? wcześniej tego nie było

 

 

to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź

 

No właśnie od skręcania na blokadzie. Choć te frezy dosyć często siadają w tych wałkach. Dobrze że cały wałek się nie ukręcił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można tak z tym jeździć, bo tucze się , ale dlaczego tucze się tylko jak napęd na przód włączę? jak to najtaniej naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jak nie bedziesz jezdził w ogóle.ja miałem podobny przypadek w JD ale mi rozwaliło koła zebate w zwolnicy bo mój brat załozył na przod za duzo obciazników i koło przyblokowało.rozbieraj most bo jak rozpie...... do konca to cały most ci rozerwie i wtedy bedzie problem.jesli chodzi o koszty to do mojego na oryginalnych czesciach wychodziło cos 6 tys za jedna zwolnice (3 koła zebate 3 łozyska i jeden wałek)u ciebie pewnie mechanizm roznicowy pocharatało wiec koszty moga byc podobne.mi te koła dorabiał tokarz i zapłaciłem 600 pln i od 4 lat chodzi bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem
Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.

Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.

Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki.

 

 

 

kupiłem go jakieś 2 -3 miechy tamu i jak przywieźliśmy ciągnik to pochodził 2 mth i w szystko się zblokowało tur nie chodził ,kierownicą nie dało się pokręcić ,hamulców nie było , włek przestał się kręcię ipodnośnik przestał podnosić . a puźniej wymieniliśmy olej w skrzyni i filtr oleju taki duży po prawej stronie za kołem i tur zaczoą chodzić hamulce odpowietrzyliśmy i kierownica chodzić zaczeła i teraz jest problem z tym podnośnikiem i przekaźnikiem .

 

EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem.

EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma
Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam problem z hamulcami w swoim MF 3070. Po dłuższym postoju zapowietrzaja mi sie hamulce. I zauwazylem ze scieka olej z tego wezyka co idzie od pompek do rozdzielacza. Co moze byc przyczyna??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem.

- kontrolka raczej nie świeciła się

- nagle przestało wszystko chodzić

- w filtrze opiłków raczej nie było ,tylko olej taki szary był jak myliśmy ropą filtr to puźniej był taki osad na dole wiadra

 

 

 

Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas

 

tam jst taka wajcha do przodu włańczsz do tyłu wyłańczasz i są tam przyciski tam gdzie się włąńczaja wziełem tam palca wsadziłem i trzymałem ,zakręc się i zachwile zatrzyma [/url]

[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ostatnio nabyłem Fergusona 255 z 1990 roku. Chcę go wyremontować przed wiosną. W związku z tym mam pytanie, czy może mi ktoś wysłać zdjęcie, lub link do zdjęcia z naklejką z tabelą prędkości, która znajduje się w tym ciągniku najczęściej na prawym błotniku? Nigdzie nie mogę jej znaleźć.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem.

- kontrolka raczej nie świeciła się

- nagle przestało wszystko chodzić

- w filtrze opiłków raczej nie było ,tylko olej taki szary był jak myliśmy ropą filtr to puźniej był taki osad na dole wiadra

A SPRAWDZAŁEŚ ŁADOWANIE - MUSI ZGASNĄĆ KONTROLKA WTEDY EHR SIE ZAŁĄCZY ALBO PODNIEŚĆ LUB OPUSCIC RĘCZNIE PRZY ELEKTROZAWORACH OD PODNOŚNIKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie podnośnika:

- może Ci ten pstryczek od podnoszenia zaśniedział (miałem tak, WD40 i jest cacy)

- lub może masz zapowietrzone siłowniki (również miałem ten problem podnosił jak dodałem gazu)

- co do wałka WOM u mnie jak włączyłem wałek to się kręcił, ale mogłem go zatrzymać ręką (czyli elektrozawór od hamulca działał) nie działał elektrozawór, który załącza WOM. Szukałem i znalazłem przyczynę zepsuty włącznik. Tyle, że ja mam włącznik już inny, bo dopatrzyłem się, że takie włączniki od WOM mają te nowsze wersie MF (nie mam tej wajchy tylko taki włącznik obrotowy) on mi czasami szwankuje muszę go wymienić, ale na razie mi się nie chce

Ale tak w ogóle to sprawdź bezpośrednio tymi przyciskami od elektrozaworów przy deklu z lewej strony ciągnika za tylnym kołem, jeżeli będzie podnosił to problem gdzieś z elektryką (może ten pstryczek) jeżeli słabo lub w ogóle to może faktycznie zapowietrzony układ. Więcej pomysłów nie mam, wypowiedzi oparłem na moim doświadczeniu może to coś pomoże

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże

Pozatym wszystko działa poprawnie?

Moze ma dźwignie od hydrauliki zewnetrznej włączoną i idzie cały czas ciśnienie na szybkozłaczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże

 

A sprawdzał zawór bezpieczeństwa który jest w pokrywie razem z pompą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawór regulujący ciśnienie jest ok (180Mpa) na złączkach w stanie gdy wszystko wyłączone też jest ok(0Mpa) natomiast pompa i tak ciężko pracuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem

 

A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich)

 

 

nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokręc tymi małymi gałkami co sa od podnośnika . U mnie tez tak było i po pokręceniu działa jak należy.Jakby coś to napisz mi na gg 404774 to ci cośjeszcze podpowiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś połączenia kostek pod pulpitem z pokrętłami od podnośnika czy nia są zaśniedziałe lub w pracesorze pod kabiną z prawej strony nad stopką lub czy nie poprzestawiałeś pokrenteł od regulacji płyciej-głębiej albo szybkości reakcji podnośnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich)

 

 

nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie

 

jeżeli masz tak że podnośnik działa kontrolka sie pali i nic nie robiac przy podnośniku i widac tylko mignięcie odu kontrolek i nic juz nie działa lub jest tk że jak odpalisz silnik to widac tylko migniecie kontrolek lub nawet nic nie widać a EHR na nic nie reaguje to pewnie padł ci stycznik głównego zasialnia od EHR. Co do wymiany to w serwiśie kiedyś chcieli za to 1500 zł bo ponoc trzeaba wymienic cały panel sterowania EHR, nie wiem jak jest teraz. Ale co do tej wymiany to ja robiłem juz coś takiego i koszt tego wynióśł 21 zł i działa bez problemu juz ponad rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...