FISH 0 Napisano 26 Lutego 2008 łukasz.j a możesz dokładniej określić położenie przycisku od przedniego napędu, bo w naszej Reni nie ma koguta:) Czy jest to gdzieś przy kierownicy, czy też gdzieś na prawym błotniku? Z góry dzięki wielkie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FISH 0 Napisano 27 Lutego 2008 A co do odpalania to masz racje. Wałek musi być na N (neutral). Dzięki za podpowiedź. PS. Coś mi tutaj opcji EDIT brakuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 27 Lutego 2008 na prawym błotniku za popielniczką a ty masz renie z EHR? bo jak tak to może gdzie indziej masz ten przycisk ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FISH 0 Napisano 27 Lutego 2008 Tak jest EHR, wygląda to tak samo jak na stronce konedaty: http://www.konedata.net/Traktorit/renault103-52.htm Ale to pewnie będzie w tym samym miejscu. Właśnie ten przycisk podejrzewałem:) Jeszcze raz dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielki39 0 Napisano 6 Marca 2008 Witam kupiłem ciągnik renault 103 14 z 83 roku. Gdy sprawdzałem co sie czym uruchamia chyba włączyłem przez przypadek blokadę i gdy skręcam to tylne koło rwie ziemie w zależności od tego w którą stronę skręcam i nie wiem jak ją wyłączyć. Proszę o telefon lub odpowiedź. 695 965 301 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 6 Marca 2008 u mnie wyłącza się ją hamulcem nożnym (blpkada jest pomiędzy sprzęgłem a hamulcem)naciśnij hamulec a powinna się wyłączyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielki39 0 Napisano 7 Marca 2008 Wielki dzięki, podziałało!!! Mam jeszcze jedno pytanko, czy są w nim świece żarowe a jeśli tak to jak się je włącza. I chciałbym wiedzieć ile pali przy ciężkiej pracy. Jeszcze raz wielkie dzięki. pozdro!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielki39 0 Napisano 7 Marca 2008 Chciałem jaszcze spytać czy jak włącza się światła tym przyciskiem pod kierownicą to lampy w masce też się zapalają bo mnie nie i nie wiem czy coś jest nie tak czy jest inny włącznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 8 Marca 2008 Kluczykiem podgrzewasz a lampy to powinny świecić w masce wlączając tym przełącznikiem. Sprawdz bezpieczniki może któryś jest spalony (są pod tą klapą gdzie jest stacyjka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 17 Marca 2008 Witam mam renówke 110.50strasznie ciężko pracuje mi kierownica sprzedawca powiedział że zakładał nową pompę co mogę jeszcze zrobić i jak to naprawic, a może jest gdzieś jakiś zawór do regulacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buntownik72 0 Napisano 23 Marca 2008 Panowie jestem tu nowy , mam pytanie , może ktoś pomoże , znalazłem ładną renówkę z ładowaczem czołowym ,motor 3 cylindrowy Fend , ok.55 kM ,chłodzony powietrzem , ciągnik ma wspomaganie ,rok prod. ok . 78-80 , chodzi ładnie , wygląda na zadbany , nie pogięty ,sprowadzony , niestety nie wiem jaki symbol tego ciągnika ( nie widziałem dokumentów ), gośc chce ok .24000 zł ,podpowiedzcie czy warto , najgorzej boję się awarii bo co wtedy ? Gdzie szukac części ? Pytam bo mam też do kupna zetora 47 11 trzycylindrowego , co wybrac ?Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 23 Marca 2008 Witam jeżeli na silniku pisze MWM to jest to silnik fendta ale fendt nie robił silników chłodzonych powietrzem, przynajmniej ja nie słyszałem o takim. W tych latach to siedziały w nich silniki Renaulta. Z tego co wiem to ludzie mie narzekali na te silniki. podejżewam że warto chociaż cena mogła by być trochę niższa. Jeśli chodzi o awarię silnika to z zwoleniu nie daleko radomia naprawiają wszystkie silniki. A jeśli chodzi o zetora to radziłbym omijać z daleka to najgorsze pijaki. renówka spali połowę. jak będziesz miał jakiś symbol to wejdź na www.konedata.net/Traktorit/renault.htm i tam sprawdzisz sobie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1989 0 Napisano 23 Marca 2008 Witam jeżeli na silniku pisze MWM to jest to silnik fendta ale fendt nie robił silników chłodzonych powietrzem, przynajmniej ja nie słyszałem o takim. W tych latach to siedziały w nich silniki Renaulta. Z tego co wiem to ludzie mie narzekali na te silniki. podejżewam że warto chociaż cena mogła by być trochę niższa. Jeśli chodzi o awarię silnika to z zwoleniu nie daleko radomia naprawiają wszystkie silniki. A jeśli chodzi o zetora to radziłbym omijać z daleka to najgorsze pijaki. renówka spali połowę. jak będziesz miał jakiś symbol to wejdź na www.konedata.net/Traktorit/renault.htm i tam sprawdzisz sobie.Fendt nigdy nie produkował silników. Firma ta bazuje na silnikach deutz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buntownik72 0 Napisano 24 Marca 2008 Dzięki za odpowiedz , dla mnie ten sprzęt wygląda na 461 , silnik rzeczywiście przypomina deutza , sprzęt wygląda na bardzo zadbany , nie był malowany , bałbym się tylko skrzyni i tylnego mostu bo wiadomo że wszystko ma się prawo popsuc a co wtedy , gdzie można szukac części do takiej renówki ,jeden tryb może kosztowac kilkaset złotych , a może znacie kogoś kto ma taki sprzęt , chodzi mi o to żeby zadzwonic i porozmawiac , ciekawi mnie też ile taki sprzęt może kosztowac za granicą .Co do zetora to ma tę zaletę że części są dostępne w każdym sklepie , chociaż komfort pracy gorszy jak renówką . Co do ceny to myślę że ostatecznie by poszedł za 23000 zł .Pozdrawiam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgm211 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 WITAMMOŻE KTOŚ MI POWIE CO TO ZA UŻĄDZONKO W RENIACH NA PRAWYM BŁOTNIKU NAD STEROWANIEM OD PODNOŚNIKA JEST TAKIE MAŁE UŻĄDZENIE Z WYŚWIETLACZEM BO UMNIE JEST TYLKO DZIURA PONIM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 Witam Jak zmieniam biegi pod obciązeniem to zgrzytną a najczesciej trójka nawet jak wcisnę sprzęgło do konca, a gdy jadę samym ciagnikiem to wszystko jest ok. co może być przyczyną ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 U mnie też tak się dzieje ale żadko staram się poprostu z niewielkim opóźnieniem przełączać z 2 na 3 i delikatnie a nie raptownie. a przyczyna to prawdopodobnie słabe synchronizatory musisz sprawdzić zawór sterującym ciśnieniem na skrzyni. Jeśli jest za małe to siadają synchronizatory a jeśli jest za duże to wysadzi w skrzyni uszczelniacze. tak mi powiedział Hydraulik który się takimi rzeczami zajmuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 a gdzie ten zawór się znajduje? jak ją kupiłem to było wszystko ok od nie dawna się coś pochrzaniło, a to że wymieniłem olej na agrol to może być przyczyną wielkie dzięki za podpowiedz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 a jaki masz numer tej renówki pisz na gg 12821671 będzie szybciej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 12 Kwietnia 2008 155,54 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 a gdzie ten zawór się znajduje? jak ją kupiłem to było wszystko ok od nie dawna się coś pochrzaniło, a to że wymieniłem olej na agrol to może być przyczyną wielkie dzięki za podpowiedz.Mam złe doświadczenia z Agrolem U Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Mogę załatwić częsci do Renaultów, jakby było coś potrzebne to GG961870 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 ten zawór znajduje się z prawej strony momiędzy rozrusznikeim a pompą hydrauliczną. dochodzi do niego przewód dający powrót oleju z orbitrola a z tego zaworu wychodzą 2 przewody jeden z lewej strony zaworu idzie d smarowania skrzyni a drugi jest podłączony pod zasilanie pompy. nie stety ja nie wiem jakie powinno być ciśnienie na skrzyni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_084 0 Napisano 16 Kwietnia 2008 ja kupiłem rok temu renault 6514 85r z ładowaczem i oczywiście 4x4 jestem z niego zadowolony oszczędny i w miarę wygodny tylko trudno bestię odpowietrzyć jak paliwa zabraknie ma mały przebieg ok5000 ale z ładowaczem to możliwe dałem 25000 netto mam nadzieje że jeszcze długo pojeździ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer_Tomek 0 Napisano 16 Kwietnia 2008 Witam Panowie Mam Renault ceres 95X kupiłem go nie danwow komisie na Litwie . Problem w tym że podnośnik na "szybkim" podnoszeniu opuszcza się a następnie samoczynnie podnosi nawet przy nieobciążonym podnośniku. przełączając tryb podnoszenia na "powolny" - uniesiony podnosnik nie "skacze" ale powoli opada do końca bez samoczynnego powrotu do wcześniejszej wysokości. Ciągnik ma ładowacz czołowy który działa bez zarzutów więc chyba nie jest to wina pompy?Mam prośbę o informacje czy to wynika z nieprawidłowych ustawień dzwigni do obsługi podnosnika, czy jednak problem jest poważniejszy. z góry dziękuję za infopozdrawiamtomek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach