Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 00:56 Sro 1 Paź 2014


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 172, 173, 174  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 737
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 20:27 Wto 28 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem, że jeśli podnośnik opada to najczęstszą przyczyną jest nieszczelność siłownika i po wymianie pierścieni wszystko wraca do normy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 17:44 Wto 28 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wiem że pompa nic nie ma do tego ona tylko podnosi.Olej mam stary i to może być to .Dzięki!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pawel24



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 149

PostWysłany: 18:41 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja miałem coś podobnego w 330 i się okazało że się po prostu pierścienie przesunęły :
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1685

PostWysłany: 17:53 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa nie ma nic do opadania ( ona nie jest od tego ) tylko do podnoszenia, może być rozdzielacz, przewody lub siłownik. Wymieniałeś olej Confused bo może stary i już nie ma lepkości po rozgrzaniu Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 17:23 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa jest lux opdnosze rotacyjną czy orkan do kukurydzy na wolnych obrotach tylko co traktor nie zgasnie ale jak olej jet goracy to opada.Znajomy powiedział mi że może ona być przeciązona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Marko



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 15

PostWysłany: 21:19 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze jakis uszczelniacz poszedl a pompa dziala
?? Ja mialem tak ze mi zerwalo klina na pompie i wszystko nagle opadlo i juz sie nie podnioslo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 737
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 16:22 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grześ napisał:
Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.

Jeśli jest umowa i opłata skarbowa lub faktura to można zarejestrować, kiedy się chce
Kiedyś kupiłem przyczepę, której właściciel nie rejestrował jej na siebie przez 10 lat dokumenty były na jeszcze na poprzedniego właściciela przedstawiłem obie umowy wraz z opłatami skarbowymi i przeglądem technicznym nie było problemów a u mnie ponad rok stała jeszcze nie rejestrowana.
Jeśli chodzi o pojazd, który posiada dowód na osobę, która nie żyje to umowa powinna być sporządzona za życia i powinna być uiszczona opłata skarbowa chyba w ciągu miesiąca ewentualnie sprawa spadkowa w sądzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 12:27 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktos by mi mógł powiedziec czemu mi pompa podnosnikowa w 330 nie trzyma.Kupiłem nowy tłok, cylinder, pierscienie,pompe, i rozdzielacz ma dwa lata.Z początku jak założyłem to wszystko ładnie trzymało ale po pewnym czasie jak podnosiłem rotacyjną i był rozgrzany olej to zaczeła opadac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4076
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 19:38 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak jest na tego kto ją chce rejestrować to nie będzie problemu. Jak na kogoś innego to pewnie będziesz musiał podpisać jakąś umowę albo darowiznę. Ale powtarzam najpierw popytajcie w wydziale komunikcji tam wszystkiego się dowiecie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:34 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a nie wiecie czy na fakture zakupu z 1980r da rade zarejestrować ciągnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4076
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 19:29 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Silver



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 355

PostWysłany: 11:37 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ojciec wyrejestrował ją jak kupił mf a c330 stała na dziadka który już dawno nie żyje więc nie wiem czy tak łatwo zarejestrować, ale u nas niektórzy właśnie pytają o wyrejestrowany więc..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 09:10 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja ją zarejestrujesz to 12 dostaniesz ale bez tablic wątpie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Silver



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 355

PostWysłany: 00:03 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ile warta może być moja c330?
79r kupiona w wigilie więc tak jak 80r. silnik dawno po remoncie zrobiona rok temu głowica i pompa paliwowa cyka jak zegareczek. skrzynia niedotykana, sprzęgło 4 lata temu robione technicznie cacy, tylko nie ma instalacji elektrycznej, ogólnie troche obszelmiona i nie ma papierów wyrejestrowana. moje pytanie czy tak ją opchnąć czy pokupic błotniki maske instalacje elektryczną i odpicować? Chciałbym za nią ze 12 tyś? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wielam



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 41
Skąd: woj. Łódzkie

PostWysłany: 22:54 Czw 23 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy nie wystarczy wymienić sworznie tulejki i łożyska??[/quote]

OK ale chyba trzeba wcisnąć tulejki i je odpowiednio rozwiercić dopasowując wewn. średnicę do otworu sworznia.
Dlatego chcę zlecić robtę fachowcowi i muszę mu elementy do rekonstrukcji (przednią oś) dostarczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 437
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 22:36 Sro 22 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Jakby ktos chciał to mam instrukcje i katalogi do C-330C-330M!

Mój mail:
Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
orek



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 15
Skąd: wlkp.

PostWysłany: 19:51 Sro 22 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile lat ma ta 30-tka może sprężyny usiadły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 15:57 Sro 22 Lis 2006    Temat postu: sprzeglo Odpowiedz z cytatem

wlasnie luz miedzy dzwigienkami a lozyskiem wyciskowym.najlepiej ustawic dzwigienki tak aby luz ten wynosil okolo 5 milimetrow.w kazdym badz razie zadna z dzwigienek nie powinna dotykac lozyska gdy nienaciskamy na sprzeglo.gdy lozysko jest w pelni sprawne i jest wlasciwy luz to podczas pracy silnika i gdy nienaciskamy na sprzeglo to lozysko powinno sie zatrzymac.bardzo wazne jest zeby dzwigienki ustawic w tej samej odleglosci od lozyska, gwarantuje to prawidlowa prace sprzegla.polozenie dzwigienek reguluje sie poprzez pokrecanie nakretki na srobie na ktorej osadzina jest dzwigienka(powinna tam byc nakretka kontrujaca).o ile regulacja sprzegla w c330 z nowym typem sprzegla nie stanowi problemu(ruch dzwigienek wyraznie widac), to w starym typie jest troche gorzej, gdyz dzwigienki sa ze soba polaczone.(i ich ruch jest mniej widoczny).zas w sprzeglach na 6 dzwigienek ustawiamy odleglosc od lozyska w zaleznosci od potrzeby.trzy sa od 1 stopnia , a trzy od 2 stopnia.jesli chcemy zeby nam 2 stopien "bral" razem z 1 to ustawiamy je tak samo, a jesli chcemy zeby nam 2 stopien "bral" troche pozniej to powinnismy dzwigienki od 2 stopnia ustawic w wiekszej odleglosci.kiedy niemozliwe jest ustawienie dzwigienek w odpowiedniej odleglosci od lozyska , to znaczy ze tarcza jest do wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1685

PostWysłany: 12:29 Sro 22 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Silver zwiększ luz między dźwigienkami, a łożyskiem, u mnie pomogło.Piszę o sprzęgle na 6 dźwigienek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 737
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 21:43 Wto 21 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wielam napisał:
Witam serdecznie
mam pytanie:
Mam zamiar zrobić przód (sworznie zwrotnicy) i musze go zdemontować.........

A czy nie wystarczy wymienić sworznie tulejki i łożyska??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Silver



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 355

PostWysłany: 21:38 Wto 21 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym wiedzieć czy to normalne w c330, tzn. jak jest zajebiście dociążona tylna oś (pełny rozrzutnik 3t) lub inna maszyna przez belke jak wyjerzdzam z dału na jakim teraz powstała płyta gnojowa Laughing , czy innej ciemnej doliny to dusi się troche kładzie czarnym dymem ale ślizga się na sprzęgle a kołami za bardzo nie zgrzebnie w normalnej pracy nie ma z tym problemu poza wyjechaniem z rozrzutnikiem czasami, ale drugi stopień też jak na wały napchneło w rozrzutniku to ślizga się i czarnym dymem kładzie. W mf nie ma tak albo fruwają koła albo się zadusi 2 stopień też nie uślizgnie. Tarcze raczej zaolejone nie są może to kwestia regulacji a może ten typ tak ma?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wielam



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 41
Skąd: woj. Łódzkie

PostWysłany: 20:22 Wto 21 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie
mam pytanie:
Mam zamiar zrobić przód (sworznie zwrotnicy) i musze go zdemontować i dac tokarzowi. Belka jest okrągła.
Czy muszę demontować całą oś od wspornika czy może odkręcić cybanty i wyciągnąć półosie.
Dzieki wielkie
POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1685

PostWysłany: 17:42 Sob 18 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co w tym dziwnego że skrzynia zgrzyta ? przecież synchronizacji tam nie ma i trzeba trochę wprawy by nie zgrzytała.Jeśli mimo wprawy zgrzyta to musi byc sprzęgło, wystarczy że poszedł olej na sprzęgło po wałku ze skrzyni ( co zdarza się bardzo często ) i tarcze są zaolejone, ale w pierwszym rzędzie trzeba ustawić luz na dźwigienkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 15:55 Sob 18 Lis 2006    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

w C-330 skrzynie pracuja z zasady niezawodnie, a jesli zgrzytaja to tylko pojedyncze biegi i to bardzo zadko.szukalbym raczej przyczyny w sprzegle.moze jest jeszcze regulacja, a jesli nie to tarcza do wymiany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
pawel24



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 149

PostWysłany: 15:39 Sob 18 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam 330 z 1986 r z przebiegiem prawie 8000 motogodzin i przy przełanczaniu biegów raczej nic mi nie zgrzyta

Generalnie biegi 1,2,4,5 oraz wsteczne nie maja tendencji to zgrzytania.
6 mi zawsze wchodzi z lekkim zgrzytem
3 włanczana na niskich obrotach nie zgrzyta ale 3 bieg włanczany na wysokich obrotach może zgrzytać. Confused

Oczywiście chodzi mi o normalne użytkownie ciągnika, jak ktoś przełącza np z 6 na 5 a nie zrobi przygazówki a ciągnik jedzie szybko to wiadomo że będzie zgrzytać Laughing

A to wszystkie biegi zgrzytają? Może coś ze sprzęgłem nie tak, bo skrzynia w 330 jest niezniszczalna Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 172, 173, 174  Następny
Strona 124 z 174

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach