Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 05:24 Pią 25 Kwi 2014


Wszystko o ciągnikach Renault
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 20:50 Pią 18 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ta dźwignia ma podłączenie na pokrywie podnośnika. Gdy patrzysz z tyłu na pokrywę to na środku widać rurki wychodzące z pokrywy a pomiędzy nimi plastikowa rączka pod którą jest podłączona linka. można ją również bez żadnych komplikacji przestawić ręką jeżeli przesuniesz ją do tyłu ciągnika to podnośnik będzie reagował szybko a jeśli do przodu to reakcja będzie wolniejsza. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
Merk



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 42
Skąd: Wielkopolskie

PostWysłany: 22:03 Czw 17 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam pytanie co do tej dźwigni podnoszenia (szybko/wolno) a mianowicie mam taki problem że linka od tej dźwigni jest odczepiona i nie mogę dość do tego gdzie ona powinna być podłączona. Aha ja mam Renaulta 103.54 TX. Bym był bardzo wdzięczny za odpowiedz a nawet jeśli ma kos życzliwość to za zdjęcie. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
farmer_Tomek



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Łomża

PostWysłany: 07:34 Czw 17 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to krótka dzwignia wyciągana z podłogi z lewej strony siedzena,
podnośnik pracuje na
wyciągniętej - szybko
opuszczonej - wolno

opada na obu ustawieniach przy wyłączonym silniku

dzięki za informacje
tomek


łukasz.j napisał:
a gdzie masz reakcje (szybko wolne ) podnoszenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 19:28 Sro 16 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie masz reakcje (szybko wolne ) podnoszenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 18:13 Sro 16 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="farmer_Tomek"]Witam Panowie

Mam Renault ceres 95X

kupiłem go nie danwow komisie na Litwie . Problem w tym że podnośnik na "szybkim" podnoszeniu opuszcza się a następnie samoczynnie podnosi nawet przy nieobciążonym podnośniku. przełączając tryb podnoszenia na "powolny" - uniesiony podnosnik nie "skacze" ale powoli opada do końca bez samoczynnego powrotu do wcześniejszej wysokości. Ciągnik ma ładowacz czołowy który działa bez zarzutów więc chyba nie jest to wina pompy?
Mam prośbę o informacje czy to wynika z nieprawidłowych ustawień dzwigni do obsługi podnosnika, czy jednak problem jest poważniejszy.

Mi też tak skakał i była wina uszczelniacza na tłoczysku w środku pod rakiem podnośnika. Wymieniłem i problem z głowy. A u Ciebie jak zgasisz go to opada podnośnik?? Jeśli tak to na pewno będzie wina rozdzielacz albo uszczelnicza o którym wcześniej pisałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
p_zajaczkowski



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 87

PostWysłany: 17:47 Sro 16 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Pytanie do WSZYSTKICH zamierzam kupić ciągnik o mocy w granicach od110 do 130 KM cena do 35000 wiem że to nie jest duża kasa ale jak widzę można śmiało kupić jakąś renówke nawet za 28000zł Proszę o szczere opinie o modelach o takiej mocy i w takich cenach czy są wadliwe. po prostu wszystko jakie macie opinie o nich ile pala jak z częściami proszę o pomoc w wyborze mój gg to 2258588
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
farmer_Tomek



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Łomża

PostWysłany: 13:53 Sro 16 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Panowie

Mam Renault ceres 95X

kupiłem go nie danwow komisie na Litwie . Problem w tym że podnośnik na "szybkim" podnoszeniu opuszcza się a następnie samoczynnie podnosi nawet przy nieobciążonym podnośniku. przełączając tryb podnoszenia na "powolny" - uniesiony podnosnik nie "skacze" ale powoli opada do końca bez samoczynnego powrotu do wcześniejszej wysokości. Ciągnik ma ładowacz czołowy który działa bez zarzutów więc chyba nie jest to wina pompy?
Mam prośbę o informacje czy to wynika z nieprawidłowych ustawień dzwigni do obsługi podnosnika, czy jednak problem jest poważniejszy.

z góry dziękuję za info
pozdrawiam
tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marek_084



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 5

PostWysłany: 12:37 Sro 16 Kwi 2008    Temat postu: renault Odpowiedz z cytatem

ja kupiłem rok temu renault 6514 85r z ładowaczem i oczywiście 4x4 jestem z niego zadowolony oszczędny i w miarę wygodny tylko trudno bestię odpowietrzyć jak paliwa zabraknie ma mały przebieg ok5000 ale z ładowaczem to możliwe dałem 25000 netto mam nadzieje że jeszcze długo pojeździ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 19:15 Pon 14 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten zawór znajduje się z prawej strony momiędzy rozrusznikeim a pompą hydrauliczną. dochodzi do niego przewód dający powrót oleju z orbitrola a z tego zaworu wychodzą 2 przewody jeden z lewej strony zaworu idzie d smarowania skrzyni a drugi jest podłączony pod zasilanie pompy. nie stety ja nie wiem jakie powinno być ciśnienie na skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
przemo



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 8
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 15:52 Pon 14 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogę załatwić częsci do Renaultów, jakby było coś potrzebne to GG961870
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
przemo



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 8
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 15:49 Pon 14 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz.j napisał:
a gdzie ten zawór się znajduje? jak ją kupiłem to było wszystko ok od nie dawna się coś pochrzaniło, a to że wymieniłem olej na agrol to może być przyczyną
wielkie dzięki za podpowiedz.

Mam złe doświadczenia z Agrolem U
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 18:28 Sob 12 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

155,54
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 21:10 Czw 10 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jaki masz numer tej renówki pisz na gg 12821671 będzie szybciej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 20:48 Czw 10 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie ten zawór się znajduje? jak ją kupiłem to było wszystko ok od nie dawna się coś pochrzaniło, a to że wymieniłem olej na agrol to może być przyczyną
wielkie dzięki za podpowiedz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 20:36 Czw 10 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też tak się dzieje ale żadko staram się poprostu z niewielkim opóźnieniem przełączać z 2 na 3 i delikatnie a nie raptownie. a przyczyna to prawdopodobnie słabe synchronizatory musisz sprawdzić zawór sterującym ciśnieniem na skrzyni. Jeśli jest za małe to siadają synchronizatory a jeśli jest za duże to wysadzi w skrzyni uszczelniacze. tak mi powiedział Hydraulik który się takimi rzeczami zajmuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 18:56 Czw 10 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Jak zmieniam biegi pod obciązeniem to zgrzytną a najczesciej trójka nawet jak wcisnę sprzęgło do konca, a gdy jadę samym ciagnikiem to wszystko jest ok.
co może być przyczyną ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mgm211



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 2
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 04:20 Czw 3 Kwi 2008    Temat postu: 103-54tx Odpowiedz z cytatem

WITAM
MOŻE KTOŚ MI POWIE CO TO ZA UŻĄDZONKO W RENIACH NA PRAWYM BŁOTNIKU NAD STEROWANIEM OD PODNOŚNIKA JEST TAKIE MAŁE UŻĄDZENIE Z WYŚWIETLACZEM BO UMNIE JEST TYLKO DZIURA PONIM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buntownik72



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: 09:03 Pon 24 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedz , dla mnie ten sprzęt wygląda na 461 , silnik rzeczywiście przypomina deutza , sprzęt wygląda na bardzo zadbany , nie był malowany , bałbym się tylko skrzyni i tylnego mostu bo wiadomo że wszystko ma się prawo popsuc a co wtedy , gdzie można szukac części do takiej renówki ,jeden tryb może kosztowac kilkaset złotych , a może znacie kogoś kto ma taki sprzęt , chodzi mi o to żeby zadzwonic i porozmawiac , ciekawi mnie też ile taki sprzęt może kosztowac za granicą .Co do zetora to ma tę zaletę że części są dostępne w każdym sklepie , chociaż komfort pracy gorszy jak renówką . Co do ceny to myślę że ostatecznie by poszedł za 23000 zł .Pozdrawiam .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dominik1989



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 22:58 Nie 23 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michy1111 napisał:
Witam jeżeli na silniku pisze MWM to jest to silnik fendta ale fendt nie robił silników chłodzonych powietrzem, przynajmniej ja nie słyszałem o takim. W tych latach to siedziały w nich silniki Renaulta. Z tego co wiem to ludzie mie narzekali na te silniki. podejżewam że warto chociaż cena mogła by być trochę niższa. Jeśli chodzi o awarię silnika to z zwoleniu nie daleko radomia naprawiają wszystkie silniki. A jeśli chodzi o zetora to radziłbym omijać z daleka to najgorsze pijaki. renówka spali połowę. Smile jak będziesz miał jakiś symbol to wejdź na www.konedata.net/Traktorit/renault.htm i tam sprawdzisz sobie.

Fendt nigdy nie produkował silników. Firma ta bazuje na silnikach deutz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 22:47 Nie 23 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam jeżeli na silniku pisze MWM to jest to silnik fendta ale fendt nie robił silników chłodzonych powietrzem, przynajmniej ja nie słyszałem o takim. W tych latach to siedziały w nich silniki Renaulta. Z tego co wiem to ludzie mie narzekali na te silniki. podejżewam że warto chociaż cena mogła by być trochę niższa. Jeśli chodzi o awarię silnika to z zwoleniu nie daleko radomia naprawiają wszystkie silniki. A jeśli chodzi o zetora to radziłbym omijać z daleka to najgorsze pijaki. renówka spali połowę. Smile jak będziesz miał jakiś symbol to wejdź na www.konedata.net/Traktorit/renault.htm i tam sprawdzisz sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
buntownik72



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: 21:12 Nie 23 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie jestem tu nowy , mam pytanie , może ktoś pomoże , znalazłem ładną renówkę z ładowaczem czołowym ,motor 3 cylindrowy Fend , ok.55 kM ,chłodzony powietrzem , ciągnik ma wspomaganie ,rok prod. ok . 78-80 , chodzi ładnie , wygląda na zadbany , nie pogięty ,sprowadzony , niestety nie wiem jaki symbol tego ciągnika ( nie widziałem dokumentów ), gośc chce ok .24000 zł ,podpowiedzcie czy warto , najgorzej boję się awarii bo co wtedy ? Gdzie szukac części ? Pytam bo mam też do kupna zetora 47 11 trzycylindrowego , co wybrac ?Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 22:14 Pon 17 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam renówke 110.50
strasznie ciężko pracuje mi kierownica sprzedawca powiedział że zakładał nową pompę co mogę jeszcze zrobić i jak to naprawic, a może jest gdzieś jakiś zawór do regulacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 17:59 Sob 8 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kluczykiem podgrzewasz a lampy to powinny świecić w masce wlączając tym przełącznikiem. Sprawdz bezpieczniki może któryś jest spalony (są pod tą klapą gdzie jest stacyjka)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wielki39



Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: małopolski

PostWysłany: 20:12 Pią 7 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałem jaszcze spytać czy jak włącza się światła tym przyciskiem pod kierownicą to lampy w masce też się zapalają bo mnie nie i nie wiem czy coś jest nie tak czy jest inny włącznik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wielki39



Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: małopolski

PostWysłany: 19:36 Pią 7 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielki dzięki, podziałało!!! Mam jeszcze jedno pytanko, czy są w nim świece żarowe a jeśli tak to jak się je włącza. I chciałbym wiedzieć ile pali przy ciężkiej pracy. Jeszcze raz wielkie dzięki. pozdro!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 12 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach