Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 13:40 Sro 20 Sie 2014


Wszystko o Siewnikach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 34, 35, 36  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chochlik23



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 1113

PostWysłany: 19:44 Nie 15 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siewnik do poplonów jakiś tani co byście polecili?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Pokarpacie

PostWysłany: 19:27 Nie 15 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

abuk14 napisał:
małorolny napisał:
Panowie ,

Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcję do Poznaniaka S-043 to udostępnię Smile

Czy mógłbyś mi ją udostepnic??



moje gg 6973332

sorki prace polowe ! nie było mnie na forum
proszę o kontakt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
abuk14



Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 298
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 15:53 Pią 13 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

małorolny napisał:
Panowie ,

Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcję do Poznaniaka S-043 to udostępnię Smile

Czy mógłbyś mi ją udostepnic??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gees



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 197
Skąd: Zdolny Śląsk

PostWysłany: 12:51 Pią 13 Kwi 2007    Temat postu: Katalog części zamiennych Odpowiedz z cytatem

Witam, ma może któryś z Panów książkę z numerami katalogowymi części zamiennych do Poznaniaka 3,20 typ S-04313C 1995 r. prod. Agroma Kutno ?
Za udostępnienie z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 12:38 Wto 10 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

porozsuwałem redlice na 12 cm a fabrycznie jest chba 10cm, przekreciłem koła odwrotnie i jest 3 mSmile Agregat koło 600kg, siewnik ze 350 + zboze. mam komplet obciazników czyli 210kg + 120kg. na jesieni siałem tak i było oki tylko najgorzej jak był pełny siewnik pszenicy to juz podrywało na dołkiach przód. Na wiosne załozyłem jescze dodatkowo przeciwage od tura Smile i Ju jest wiele lepiej. ładowałem pełny siewnik owasa i na agregat kładłem 6 worków zboza i dało sie jechac choc deliktanie Smile Alebez dodatkowego zboża to jest dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
małorolny



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Pokarpacie

PostWysłany: 10:42 Wto 10 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bogdan28 napisał:
Rozprawiamy tu o siewnikach a mój sąsiad ma siewnik uniwersalny, sieje nim nawóz, margiel no i oczywiście zboże. Jest to najzwyczajniejszy lejek nawozowy. W czasie pracy z 360 nie jest oczywiście wypoziomowany, ale sieje. Ten sąsiad (trochę jebnięty nawaisem mówiąc) obrabia tak ok 100ha, i osiąga z nich jakieś 70 ton żyta.



No cóż ! Ludzie mają rózne hobby ! Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 09:24 Wto 10 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozprawiamy tu o siewnikach a mój sąsiad ma siewnik uniwersalny, sieje nim nawóz, margiel no i oczywiście zboże. Jest to najzwyczajniejszy lejek nawozowy. W czasie pracy z 360 nie jest oczywiście wypoziomowany, ale sieje. Ten sąsiad (trochę jebnięty nawaisem mówiąc) obrabia tak ok 100ha, i osiąga z nich jakieś 70 ton żyta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 09:19 Wto 10 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
ja juz na jsieni przerobiłem poznaniaka 2,7 na 3m do agregaty i jest super. jak spojrzy sie na pole p[szenicy to wyglada jakbym suoer kazdy rzadek jak po sadzarce ale juz ładnie zakrywa, juz koledzy farmerzy szykuja sie do kupna agregatów upr-siew Smile Pozazdroscili Laughing

Dokładałeś redlice czy tylko zwiększyłeś rozstaw między nimi???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Pokarpacie

PostWysłany: 07:57 Wto 10 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie ,

Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcję do Poznaniaka S-043 to udostępnię Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 207
Skąd: z centrum

PostWysłany: 20:20 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 mam pytanko , ile waży taki zestaw agregat+siewnik , nie podrywa ci przodu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 19:48 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja juz na jsieni przerobiłem poznaniaka 2,7 na 3m do agregaty i jest super. jak spojrzy sie na pole p[szenicy to wyglada jakbym suoer kazdy rzadek jak po sadzarce ale juz ładnie zakrywa, juz koledzy farmerzy szykuja sie do kupna agregatów upr-siew Smile Pozazdroscili Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
szczewko



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 237
Skąd: pomorze srodkowe

PostWysłany: 14:27 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do rozstawu redlic to ja jestem za szerszym rozstawem.przerabiam teraz mojego Famarola 2,7m na 3m.redlice z 10,5 na 12cm i jest 3m.na jesieni siałem rzepak własnie na szerokim rozstawie redlic czyli 12,5cm(Amazone D7) 3,5kg/h kazda redlice (nie co druga) i mówie wam masakra.takiego rzepaku nie miałem jeszcze.równiutki pole idealnie pokryte.chwasty nie maja szans.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
buchaj



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 853
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 12:46 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój wujek ma amazone i nigdy nie wspominał, ze ma zboże żadkie. Później powinno się ładnie rozkrzewić. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
yenon10



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 306

PostWysłany: 12:43 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale potem rzadkie zboze!?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buchaj



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 853
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 12:40 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Człowieku! To, że leje są tak rozstawione jest najlepszym udogodnieniem. Ja mam poznaniaka i leje są tak blisko siebie, że jak przyjdzie siać w polu po kukurydzy to krew człowieka zalewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
yenon10



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 306

PostWysłany: 12:17 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dlaczego siewniki z niemiec mają tak szeroko rozstawione leje!?!??!? przecierz to parodia ! 2x dalej jedna od drugiej niz w poznaniakach!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 21:33 Pią 6 Kwi 2007    Temat postu: Re: Jak ustawić dźwidnie den ?? Odpowiedz z cytatem

wars76 napisał:
Czy ktoś sie orientuje jak ustawić dźwignię den kółeczek w siewniku Amazone D-4 - 25. Zasada jest jak w Poznaniaku. Do czego konkretnie służy ta dźwignia den, które są na dole kółeczek i z nich spada juz ziarno do lejków wypchnięte przez kółeczka ? Może ktoś się oriętuje choziaż dla Poznaniaka albo ma zdjęcie strony z instrukcji obsługi, na którek jest mowa o tym ?

U mnie w poznaniku dzwignie den np dla żyta ustawia się na ząbku 1 a np dla jęczmienia na ząbku 2. Chyba chodzi tu o grubość ziarna. Musi się ono mieścić między dnem a rolką wysiewjącą, nie może być tam ściskane, nie może też swobodnie przelatywać przez zbyt dużą szczelinę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 21:29 Pią 6 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrez napisał:
kojak1965 napisał:
posiadam siewnik Amazone 3m-25 lejek. Powiedzcie które zamykać lejki żeby pasowały ścierzki do opryskiwacza- 12m. tylko proszę o konkretną odpowiedż.


pierwszy przejazd musisz zrobić na pół siewnika a póżniej na całą szerokość a w trzecim przejeżdze zamykasz lejki za kołami


Jest jeszcze inna metoda. Zamykasz tylko ścieżki na 1 ślad (2 lud 3 sztuki). Robisz to podczas drugiedo przejazdu. Trzeci przejazd wykonujesz z tak samo zamkniętymi ścieżkami. Gdy jedziesz ze znacznikiem, wszystko powinno być OK. Następnie robisz 2 przejazdy z otwartymi, 2 z zamkniętymi i tak dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gedii



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 704
Skąd: z nienacka

PostWysłany: 21:34 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kojak1965 napisał:
Powiedzcie dlaczego wtabeli wysiewu dla siewnika Amazone są dwie rawwartości wysiewu dla np. pszenicy to znaczy bejcowana lub niebejcowana dlaczego taka rozbierzność ,której trzymać się tabeli wysiewu[która blisza prawdzie]

ustaw na jedną i wykręc siewnik potem na drugą i bedziesz wiedział czego się trzymać. a poza tym nigdy nie ustawisz dokładnie siewnika z tabeli i zawsze powinno sięsiewnik wykrecic. POZDRO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
kojak1965



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 15

PostWysłany: 21:32 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedzcie dlaczego wtabeli wysiewu dla siewnika Amazone są dwie rawwartości wysiewu dla np. pszenicy to znaczy bejcowana lub niebejcowana dlaczego taka rozbierzność ,której trzymać się tabeli wysiewu[która blisza prawdzie]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrez



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 20

PostWysłany: 19:58 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kojak1965 napisał:
posiadam siewnik Amazone 3m-25 lejek. Powiedzcie które zamykać lejki żeby pasowały ścierzki do opryskiwacza- 12m. tylko proszę o konkretną odpowiedż.


pierwszy przejazd musisz zrobić na pół siewnika a póżniej na całą szerokość a w trzecim przejeżdze zamykasz lejki za kołami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
heniohenio



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 1

PostWysłany: 15:54 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Kupilem niedawno siewnik SAXONIA A200 i potrzebuję do niego instrukcji obsługi chodzi mi o tabele wysiewu do tego siewnika i jak ustawić gałki na skrzyni. Mam trzy gałki. pierwsza od 1 do 4, druga od 10 do 30 trzecia od 100 do 600. Prosze o pomoc. mój mail: michalkapys@interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kojak1965



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 15

PostWysłany: 07:52 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

posiadam siewnik Amazone 3m-25 lejek. Powiedzcie które zamykać lejki żeby pasowały ścierzki do opryskiwacza- 12m. tylko proszę o konkretną odpowiedż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wars76



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 2

PostWysłany: 20:38 Nie 1 Kwi 2007    Temat postu: Jak ustawić dźwidnie den ?? Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś sie orientuje jak ustawić dźwignię den kółeczek w siewniku Amazone D-4 - 25. Zasada jest jak w Poznaniaku. Do czego konkretnie służy ta dźwignia den, które są na dole kółeczek i z nich spada juz ziarno do lejków wypchnięte przez kółeczka ? Może ktoś się oriętuje choziaż dla Poznaniaka albo ma zdjęcie strony z instrukcji obsługi, na którek jest mowa o tym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal26



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 6

PostWysłany: 19:02 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuje za odpowiedzi juz wiem jak ustawić poznaniaka pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 34, 35, 36  Następny
Strona 27 z 36

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach