damian9871 0 Napisano 27 Lutego 2009 ta a ta hydraulika z której po czasie leci po całej skrzyni jest rzeczywiście super (w mtz). urywające mocowanie tłoka kolejna super sprawa, dwadzieścia parę litrów oleju i większej przyczepy nie wywrócisz też super i te ciepło z pod kierownicy latem coś pięknego. miałem mtz i nigdy więcej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 28 Lutego 2009 "Mtz jest to bardzo dobry ciągnik" z tym stwierdzeniem to kolego przesadziłeś przesiądź się na zachodni ciągnik, ciekaw jestem co wtedy napiszesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 28 Lutego 2009 Zaraz zaraz temat tyczy MTZ kontra C385 . Mój sąsiad ma385 i podczas orki przesiadł się do mojego 820 i już zaczyna szukać MTZa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 28 Lutego 2009 "Mtz jest to bardzo dobry ciągnik" z tym stwierdzeniem to kolego przesadziłeś przesiądź się na zachodni ciągnik, ciekaw jestem co wtedy napiszesz. skąd wiesz jak sie jeździ zachodnim?.o ile dobrze czytam Twoje posty to twoj nadal stoi w naprawie MTZ gniotsja nie łamiotsja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek04061 0 Napisano 28 Lutego 2009 Ja mam MTZ 82 z roku 85.maszyna tania,mocna,mało pali,części tanie i dostępne a że komfortu brak, cóż,nie można mieć wszystkiego...(zwłaszcza za takie pieniądze) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 28 Lutego 2009 hehehe.. na szczęście już nie stoi w naprawie:) z Mtz dużo styczności nie miałem to fakt. ale wracając do tematu czy mtz czy osiemdziesiątka to ja uważam że najważniejszy stan ciągnika i który by był bardziej zadbany to bym takiego kupił. a co do tego że mało pali no to nie zgodzę się , sąsiad orał no i z tego co mówił to do oszczędnych nie należy. mocy ma jednak sporo. Ale to tak jest że każdy swoje chwali ja mam same laser i zapraszam do dyskusji o tych ciągnikach w odpowiednim temacie, wtedy będę mógł udzielić kompetentnych odpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 1 Marca 2009 to ze jeden mtz pali mniej, drugi wiecej, to raczej zalezy od stanu pompy wtryskowej, jej regulacji, oraz stanu wtryskiwaczy. Moj pali porownywalnie do 355, a przeciez ciaga wieksze maszyny wiec i tak wole nim robic, pozatym 4x4 w TURze tez jest nie bez znaczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyk01 0 Napisano 2 Marca 2009 zdecydowanie MTZ82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin102 0 Napisano 16 Marca 2009 mtz jest dobrym ciągnikiem na niewielkie gosp. i nie nadaje sie do ciężnich maszyn takich jak gruber, ja wykończyłem 2 razy skrzynie i podnośnik też już nie dawal rady. Podobno nowe już mają lepsze skrzynie i podnośniki ale zmieniajac ciągnik zmieniłem na zachodni same 90 km spalanie w orce na 1 ha większe o 1l mtz 10l same 11 ale robota zrobiona szybciej i człowiek wypoczęty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 18 Marca 2009 jakiego same masz? jakim pługiem orałeś i na jakich ziemiach? wypowiedz sie szerzej w temacie o same. ja mam lasera 90konnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati2991 0 Napisano 22 Listopada 2009 mam taki problem ze skrzynią MTZ 82 nie chcą mi wchodzić biegi 9,6,3 wszystkie inne wchodzą czy ktoś wie co tam się mogło stać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 30 Listopada 2009 Mam pytanie kupiłem MTZ 820 wersja exportowa i ma on inne ramiona podnośnika od zwykłej wersji a mianowicie jest to taki hak możliwe że wiecie o co chodzi (samozapinające od dołu) ale ja mam wszystkie maszyny na zwykłe mocowania "jajko" i nie wiem jak połączyć te maszyne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 1 Grudnia 2009 Mam pytanie kupiłem MTZ 820 wersja exportowa i ma on inne ramiona podnośnika od zwykłej wersji a mianowicie jest to taki hak możliwe że wiecie o co chodzi (samozapinające od dołu) ale ja mam wszystkie maszyny na zwykłe mocowania "jajko" i nie wiem jak połączyć te maszyne Przyjacielu w każym większym sklepie z częściami do maszyn rolniczych kupisz takie specjalne przejścia. Popatrz na allegro też na pewno są do kupienia. Żaden problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Grudnia 2009 kup kulę i po problemie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam mam pytanie u mnie w MTZ cie za swieca plomieniowa jest jakis czujnik do czego on jest i jeszcze jedno swieca grzeje ala paliwo nie zapala sie dyszke wswiecy jusz czyscilem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Przerabiałem to samo tydzień temu , świeca grzała ,ale nafta nie leciała ,aby nafta polała się na świecę musi otworzyć się zaworek elektromagnetyczny u mnie sie nie otwierał więc kupiłem nową świecę i jest ok widac jak nafty ubywa jak załącze świecę .S tara świeca jest nierozbieralna lecz obszlifowałem blachę i rozebrałem ja z ciekawości odlutował się jeden styk ,ale naprawa tego jest kłopotliwa a efekt wątpliwy ze względu na mocowanie tego całego ustrojstwa ,lepiej kupić nową świece za 85 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Wiesz cos na temet tego czujnika po co to tam jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Niejestem pewien ale wydaje mi sie że jest to czujnik od awaryjnego gaszenia silnika jak wyciągniesz jedną z tych wajch pod kierownicą to zamykasz dopływ powietrza do kolektora ssącego i ciągnik gaśnie a zapala się wtedy kontrolka na desce rozdzielczej ,myślę że to za sprawa tego czujnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Dzieki za wtczerpujaca odpowiedz pytam bo niedawno kupilem MTZa i jeszcze nie jestem do konca zalapany co i jak wczoraj rozebralem podwieszke walu pednego bo na jesieni zaczol slizgac.Tam ma byc jakis olej bo u mnie bylo takie niewiadomoco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Tam ma być olej przekładniowy do korka wlewowego z prawej strony a to że sie ślizga to wina tarczek trzeba je wyregulować dokręcic z odpowiednią siłą w temacie mtz ktos ostatnio podawał siłę dokręcenia tarczek ,lub jak są spalone to je wymienić ,ja tez musze u siebie wyregulować jak dojdziesz co i jak to napisz jak to sie rozbiera . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Odkrecasz wal skszynia podwieszka i masz srube trzeba ja dokrecic.A jak to nie pomoze to rozebranie podwieszki nie jest takie trudne prznajmniej w mim przypadku.Ja mam do wymiany walek i tarczki,lorzyska,iwieksza mufe koszt walka okolo 40zl a tarczki tylko wkomplecie 30zl jutro jade po czesci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 5 Grudnia 2009 mam już na placu belarusa 820 i mam pytanie ciśnienie oleju jest w granicach 1 (x100kPa) na małych obrotach nawet wskazówka się opiera o "0" nie wiem co może być powodem niskiego ciśnienia (poziom oleju jest 3/4 stanu) i jeszcze druga sprawa czy to normalne że po przekręceniu kluczyka na "zapłon" Świeci się bodajże kontrolka od oleju i tak brzęczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach