Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Ja dorzucę jeszcze pytanie,czy kanały olejowe są drożne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kanały są drozne cisnienie jest na wolnych obrotach 3,5 atm. Podskrobałem tą panewke na głu. co naniej chyciło i codzi jurz 3 god. ale dziwne ze niechyciło na całej tylko z boku panewki podejzewam blok cy sie myle co robić dalej tak go docierać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowieku z całym z całym szacunkiem - problem problemem ale chociaż staraj się pisać po polsku bo tego czytać się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jak nerwy chodzą to w głowie nie poprawna polszczyzna. Odnośnie tego wału,czy jesteś na 100% pewny że nie zostały pozamieniane stopki.Bo już kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem z 60 po obruceniu panewki na 3 korbie wauł były stuki i wauł nadaje sięna złom miałem idny wał i dałem do szlifu wydał na gł-3 a korby na 4 opory 0,30 zlorzyłem i pochodził 10 min i chyciło go na głuwnym wiec podmieniłem panewke na nową odpalam i znowu chyciło ale na korbie i tak kilka razy juz nie licze ile razy korbowody są wykątowane .... może blok coś nie tak POMOCY

ogolnie to masakra

jak zlapal na glownej to blok niema osiowosci poprawnej wiec wypadaloby zrobic honowanie,

korbowody tez sie sprawdza bo moga byc rozbite albo skrecone a jak obocilo ci na korbie panewke to ten korbowod jest juz do wymiany bez warunkowo.

po skreceniu wal musi sie lekko bez zaciec obracac w bloku, a korbowody powinny minimalnie osiowo dac sie przesuwac na czopach walu korbowego.

pomijam fakt czystosci elementow i nie pozamieniania stóp.

nom i jak juz 3 godziny wytrzymal to powinien juz chodzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki narazie śmiga chodził cały dzień dziś,zobaczymy co dalej będzie dam odp. na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znowu zaczął się proplem, po przepracowaniu około 5 moto godzin znowu się zatarł. Doradźcie co teraz robić. Czy dać blok do współ osiowania, wał do szlifu i korbowody do kontowania? Czy kombinować znowu z podskrobywaniem panewek? Proszę o radę i dobrą podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma może ktoś jakie powinny być wymiary na głownych i korbowodowych na wale pierwszym drugim trzecim czwartym i piątym szlifie i na oporach? Bardzo bym był wdzięczny za podanie tych wymiarów. Jakiej firmy panewki by były najlepsze do zastosowania w C360?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób osiowanie bloku,korbowody do naprawy,wał do szlifu też jak oczywiście wyda i powinno grać, bo skrobanie i takie tam to na krótką metę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam:

 

http://targ.rolniczy24.pl

 

dużo ogłoszeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie.

W C-4011 mam założone wąższe koła o rozmiarze 12.4/32 i pewien facet chce się zamienić na kołą o rozmiarze 14.9/28 (czyli oryginał).

Teraz chciałem zapytać, które są droższe szersze czy te wąższe oraz na których kołach ciągnik będzie miał większą moc. Dodam że te 12.4/32 są trochę większe od 14.9/28 więc ciągnik jest szybszy, nie wiem tylko jak z mocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mocy od wymiany kol Ci nie przybedzie. Mozesz miec co najwyzej wiekszy uciag na szerszych kolach, chociaz nie sadze zebys zaobserwowal istotna roznice. Drozsze beda raczej kola waskie bo trudniej je dostac niz kola standardowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam problem - wykiprowalem przyczepe i juz przy opuszczaniu wajcha od kipra zrobila sie luzna co to moze byc i czy jest duzo roboty z tym ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie czy dorabiał ktoś dodatkowy pierścień na tłoku w podnośniku w 60.W którym miejscu i jak najlepiej to wykonać.Ma ktoś może fotki jak to wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dorabiałem, ale widziałem jak kolega dorabiał. Rowek pod pierścień został zrobiony na tokarce. Wytoczony został on na górnej części tłoka nad manszetami, tak aby pierwsze uderzenie oleju szło na pierścień.

Dodam, że robione było to w podnośniku od C4011 a gdzieś wyczytałem, że te ciągiku miały trochę dłuższy tłok w podnośniku ale nie jestem tego pewien.

 

Tutaj link do stronki z katalogiem do ciągnika URSUS C-4011 może się komuś przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prorok - ze zdjęcia widać że dorobiłeś rowek na manszet a nie na pierścień.

Napewno dłużej będzie trzymać szczelność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin tak jest pod ten uszczelniacz,źle się wyraziłem.Wszystko już poskładane działa super.Niestety prawdopodobnie trzeba będzie jeszcze kiedyś popatrzeć do rozdzielacza ponieważ jak zgaszę ciągnik to podnośnik opada dużo wolniej jak przed remontem ale jednak.Na razie zostawiam tak jak jest w niczym to nie przeszkadza.Następnym razem będę musiał wziąć się za rozdzielacz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie

 

mam mały problem mam zerwany gwint w cylinderku hamulcowym w lewym kole. Kolejnym problemem jest to ze mechanicy których znam mówią, że mi tego nie zrobią a jezeli juz to w zimie. Więc chciałbym to zrobić sam. Mógłbym mi ktoś dać rzetelną odpowiedź na temat tego jak to zrobić i czego można się spodziewać przy wymianie cylinderka? jakie są trudności w wyjęciu zwojnicy? na co trzeba uważać? moj ciągnik to ursus c-360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Też nie dawno przerabiałem ten problem.Niestety bez rozbierania się nie obejdzie Sama wymiana nie jest trudna ale wymaga trochę cierpliwości czasu i siły

 

Ja robiłem to tak;

 

1.Odkręcam błotnik-Lekko go unoszę(opiera się o most) i nie trzeba rozbebeszać instalacji.Przywiązuje go np do kierownicy i mam z nim spokój....Odkręcasz mocowanie łańcucha ograniczającego(odciągu)od strony zwolnicy.

 

2.Tu jest dylemat odkręcać koło i próbować wyciągać samą zwolnicę czy nie odkręcać koła i wyciągnąć całością.Osobiście robiłem i tak i tak i muszę powiedzieć że z kołem jest lepiej(trochę bezpieczniej),jak ściągaliśmy samą zwolnice to było ciężko gołymi rekami nie ma jak złapać i trzy osoby mają co robić.Po fakcie od wujka dowiedziałem się że można sobie poradzić z samą zwolnicą we dwie osoby mianowicie bierzesz dłuższe dwie rury i wkładasz pod zwolnicę( tak jak byś niósł lektykę) i podobno bez problemu w dwie osoby wchodzi.Ja ściągałem całością(tylko ściągnąłem obciążniki) ściągnąć łatwo ale potem dość trudno wcelować wałkiem w wielowypust ,ale jest to wykonalne przy odrobinie cierpliwości.

3.Jak już ściągniesz zwolnice,ukazuje ci się bęben hamulcowy.Jest on zabezpieczony segerem.Ściągasz go i już jesteś w domu.Odkręcasz dwie śruby wywalasz stary cylinderek(lekko rozpierając szczęki).Idziesz do sklepu kupujesz nowy cylinderek i składasz wszystko do kupy.Potem najgorzej trafić w wielowypust,jak już to Ci się uda to dalej leci z górki.Wkładając zwolnicę dalej musisz pamiętać o taśmie od ręcznego co by ja nałożyć na bęben.Reszta to już pikuś.Potem tylko odpowietrzasz i ma działać.

 

Sam nawet nie bierz się za tą robotę zwolnica sporo waży i Sam nie poradzisz no chyba że dysponujesz podnośnikiem lub jakąś podstawką(widziałem na AF).Najlepiej robi się to w trzy osoby.Dwie trzymają zwolnicę lub koło+ zwolnicę a trzecia celuje a później zakłada taśmę.

 

Podaję to na swoim przykładzie.Mogłem o czymś zapomnieć jeśli tak to niech inni użytkownicy skorygują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja w maju robiłem hamulce na obydwu kołach,to po wymieniałem cylinderki,sprężyny,szczęki,taśmy hamulca ręcznego,uszczelki zwolnicy na półosi,uszczelki tylnego mostu(w pokrywach oraz w bębnach hamulcowych na półosi) oraz przewody hamulcowe.Co chcesz wymienić to już musisz sam zdecydować.Jeśli chodzi demontaż,to napiszę jak ja to robiłem.Zaklinowanie przedniej osi na wsporniku(żeby się nie kołysał)podłożenie klinów pod przednie koła(zabezpieczenie przed przetoczeniem),demontaż dolnego zaczepu(mam "kobyłkę"która pasuje akurat w "uszy"mocowania dolnego zaczepu),odkręcenie kół,rozłączenie instalacji elektrycznej pod siedzeniem,odkręcenie błotników,poluzowanie taśm hamulca ręcznego,odkręcenie przewodów hamulcowych,odkręcenie śrub mocujących pochwę do tylnego mostu(poza jedną u góry,którą poluzowałem).I od tej chwili należy zachować szczególną ostrożność.Odkręcając tą śrubę zwolnicę przytrzymać i powoli przekręcić do położenia najniższego.Następnie przekładając rurkę(calowa ok.1m.długości)między zwolnicą a półksiężycem odnieś na bok(waga tego elementu ok.100kg.).Następnie demontaż bębna hamulcowego,sprężyn i już jesteś przy cylinderku.Dalszy zakres prac już zależy od tego co chcesz wymieniać.Kilka zdjęć z tego remontu zamieściłem na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci ten sznurek który widać przy taśmach hamulca ręcznego służy do podniesienia taśmy przy składaniu.No i pomyślności przy remoncie,zawsze musi być ten pierwszy raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem jestem początkujący i mam zamiar pryskać ziemniaki od stonki i zarazy i tu moje pytanie czy można mieszać te dwa opryski ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...