Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:56 Czw 30 Paź 2014


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 348, 349, 350  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek21



Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 585
Skąd: wlkp POB, PCT

PostWysłany: 23:44 Czw 21 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam komputera Dynashift do MF serii 61xx 81xx
mam założony od serii 3690 (fabrycznie z Niemiec) uległ awarii funkcja Zółw -Z zając
czy jest to naprawialne - czy raczej nowa seria 81xx ma mniej awaryjne moduły

dojerzdzając do skrzyżowania miałem zmienić bieg wysprzęgliłem no i niespodzianka - dostępne biegi polowe wyłącznie

a jeszcze w temacie co się stanie jak uszkodzi się cewka od Z-Z a nie komputer (moduł) będzie po skrzyni przy 30km/h ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
daniel18s



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1

PostWysłany: 10:52 Czw 21 Sie 2008    Temat postu: mf Odpowiedz z cytatem

mam massey fergusona mf 690 turbo z napedem na 4 kola mam problem z rozlaczeniem przedniego napedu co moze byc przyczyna. naped jest rozlaczany przez elektro magnes w obiegu niema oleju co moze byc przyczyna ,w ktorym miejscu znajduje sie pompa ktora powinna tloczyc olej w te rurki???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 19:42 Sro 20 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, panowie leje mi olej z wałka w MF6170 i jak będę zamawiał zimering do przedniej osi ( o tym pisałem wcześniej) to zamówię od razu ten zimering tylko nie wiem czy samemu dam radę go wymienić tzn czy można wyjąc wałek tak jak w MF255 nic tam w srodku się nie przestawi ??
Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 12:34 Sro 20 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na tę str zajrzałem w pierwszej kolejności Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
daniels10101993



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: woj. świętokrzyskie Staszów

PostWysłany: 10:38 Sro 20 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://konedata.net/Traktorit/MF265.htm Są tam podstawowe informacje na temat tego traktora. Jak chcesz możesz zajrzeć na tą stronę tyle, że jest ona nie po polsku! Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:03 Wto 19 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś coś o MF 290,co on wart? Ja wiem tyle,że ma 70 pare KM jest w dobrym stanie i ma przepracowane ponad 5tys mth.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mark



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 3
Skąd: Sławatycze

PostWysłany: 15:11 Wto 19 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w mf 3080 sa tylko wolne biegi nie świeci sie kontrolka żłółw zając nie działa autotronik. z kontrolek na panelu działają tylko smarowanie i ładowanie, pozostałe nie świecą. proszę życzliwych o podpowiedz cóż przyczyną jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 21:27 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiotrS coś ty się przyczepił do tej instrukcjji obsługi handlujesz nimi czy jak. Nie każdy ja ma i po to jest forum zeby o cos pytac i nie strasz ludzi ze beda musieli wymieniać pół skrzyni w wiekszości przypadków wyskakiwania grupu biegów A wystarcza wymiana uszczelnień na siłowniku i jego regulacja w ostatecznosci wymiana kostek na końcówce wybieraka biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 21:24 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz tak jak wspomniałes trzeba bedzie zdjac tan dekiel ale wcześniej odkręc koło bo bedzie trzeba zwrotnice na pół rozwalić. Po odkręceniu dekla wyjmujesz perscien zabezpieczajacy wyciagasz małe koło zebate z półosi póxniej o ile dobrze pamietam odkęcasz kilka srub M12 i wyciagasz takie duz koło zębate za nim masz łozysko stożkowe po jego wyjeciu juz mozesz sciągnąc jednna częśc zwrotnicy i tam bedziesz miał ten duzy uszczekniacz. zycze powodzenia w naprawie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 21:01 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafik256 napisał:
łukasz.j napisał:
Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam


o który uszczelniecz ci dokładnie chodzi??? czy o ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca czy o ten mały na wyjściu półosi od strony krzyżaka


O ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 00:22 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: Re: Wszystko o Massey Ferguson Odpowiedz z cytatem

men2face napisał:
marius.k napisał:
Mam problem z układem kierowniczym w mf 3080. Na wolnych obrotach kierownica bardzo ciężko skreca, natomiast przy około 1500 lżej. Proszę o pomoc w tej sprawie.

sprawdz poziom oleju w układzie kierowniczym:idea:

sprawdz cisnienie w układzie kierowniczym sprawdz przeciek siłowników sprawdz zawór odcinający danfosa zweryfikuj przepływ w siłownikach i zadecyduj pompa rozdzielacz czy orbitrol wszytko po 3 tys najpierw sprawdz stan oleju
pozdro
piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 00:17 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LUKAS616 napisał:
Podczas jazdy mf 3080 wyskakuje mi bieg B oraz wsteczny zarówno na A jak i na B. Proszę o pilną pomoc.

łożyskowanie skrzyni synchro a-b sorki to kosztujuje ale jak się takie bogactow kupiło należało się pryzjżeć instrukcji urzytkowania jak nie to i problem jest
trz wymienić właek synchro łożyskowanie i koła o resztę pytaj mirona on ci linki podeśle to będziesz wiedział gdzie i za i,le ale szczeze to wam sie dziwie kupujcie sprzet warty 200-300 tys zł
i nawet nie przeczytacie instrukcji jak to uzywac nawet nie wezmiecie sasiada co ma takie bogactwo a potem bieda nie rozumiem was w tym ale ok wasz wybór pozdrawiam macie machera od mechanuiki no bo pewnie macie jest ich wielu tio zadzawoncie pomoge wam to złożyć
pozdrawiam
piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 00:05 Pon 18 Sie 2008    Temat postu: a-b Odpowiedz z cytatem

miron napisał:
LUKAS616 napisał:
Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B?

witam musisz to bardziej opisać jak to sie odbywa czy ze zgrzytaniem czy nie bo grópa biegów A/B przeznacza jest hydraulicznie.czy za każdym razem ci wyrzuca czy wo gule nieda sie biegu wrzucić najczęściej jest tak wciskamy pierwszy bieg potem długą wajcha bigii B puszczamy sprzęgło i następuje zgrzyt

modl się żeby to nie była odkręcona nakrętka główna skrzyni módl się żeby to nie był uszkodzony synchronizator ab módl się żeby to był brakciśnienia zapchany filter lub walnięta pompa zadzodwon do korbana dowiesz sie ile to kosztuje to zbieleje ci lico.
mam nadzieję że to tylko nerwowy operator ale to nie jest takie pewne bo mF zrezygnował z tego roziązania w 1991 roku po prostu się za dużo psuło teraz masz problem i nie chce cie straszyc ale może być zle bo zwykle jest naprawa tego to więcej niż pół wartości sperzętu.
pozostanie przy tym rozwiązaniu nie ma sensu
trzeba zmienic skrzynie tak jak w 1991 to jest jedyna szansa tez nie ntania ale warta bo 8 btys bez problemu zrobi
pozdraqwiam
piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 23:55 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: most Odpowiedz z cytatem

jan222 napisał:
rafik256 napisał:
jan222 napisał:
Witam!
Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu?

pozdr

zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe.


Ale mnie pocieszyłeś Smile A czy trudno jest zdemontować przednią oś, bo mam kolegę, który coś rozerwał na pół demontując przednią oś! Dzięki za odpowiedź. pozdr.

kochany swiete słowa tylko problem jest ze 28 letnich technikach sie olej nie pokazuje leje sie mowisz no tak nie chciało sie smarowac wspornikow (nikt nie lub sie modlic na dziędobry przed mostem ciagnika i sie wykiwalo lanie sie oleju jest wynikiem niedbalstwa i lenistwa teraz musisz most wytulejowac potem wymienic lozyska i uszczelniacze potem w pedał czass zły ale jak dbasz tak masz pozdrawiam
ps
sruba do sicagacza w mostach dana jest z takim samtym gwintem jak odbój
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 23:48 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: podnośnik Odpowiedz z cytatem

tony napisał:
Pawelmf napisał:
tony napisał:
Wie ktoś może do czego służy w 6180 pierwszy przycisk na panelu EHRu, ten przed pokrętłami regulacji.

ten przycisk służu do opuszcenia i podnoszenia tuza pokrętłem ustawiasz tylko wysokość do kturej ma ci opuścić ramiana

To nie chodzi o ten klawiszowy przycisk do opuszczania-podnoszenia, tylko o ten wyżej wciskany (tego typu jak w fendach), jak mi się uda wstawić zdjęcie to zaznaczę o który dokładnie chodzi.

włącznik membranowy działa tylko na podnoszeniu resoruje elektronicznie podnośnik najpierw opuszcza 2 cm-5cm potem ma miejsce na reakcję np kiedy wjedziesz w dziure ale to wszystko jest w instrukcji kolego kup instrukcje poczytaj nauczysz sie albo pogadaj z kims kto ma te technike dłuzej jest b wiele kwiatków ponaciskasz i jechac nie bedzie chciał po co sie uczyc drogo jak mozna tanio?
pozdrawiam
piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 17:26 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samo zdemontowanie przedniej osi to nic w porównaniu do wybicia tych sworzni z łozyskami na których oparte sa zwrotnice, jezeli tego nikt wczesniej nie robił to dopiero bedzie zabawa najlepiej jakbys dorobił sciagacz do tych sworzni na wzór oryginalnego troche przy tym roboty ale zaoszczedzi wiele nerwów. Życze powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 264
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 13:20 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafik256 napisał:
jan222 napisał:
Witam!
Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu?

pozdr

zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe.


Ale mnie pocieszyłeś Smile A czy trudno jest zdemontować przednią oś, bo mam kolegę, który coś rozerwał na pół demontując przednią oś! Dzięki za odpowiedź. pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 12:58 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz.j napisał:
Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam


o który uszczelniecz ci dokładnie chodzi??? czy o ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca czy o ten mały na wyjściu półosi od strony krzyżaka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 12:51 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jan222 napisał:
Witam!
Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu?

pozdr

zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 12:20 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 264
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 09:59 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu?

pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pietia



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 11
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 08:59 Nie 17 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście 4x4 stan bardzo dobry opony 70% cena około 22 tys.z firmy windikacyjnej z Niemiec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 21:28 Sob 16 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zalezy za jaką kase 4 wd czy 2 wd jaki stan opony itd ale napewno lepszy od c 360 czy zetora z tego roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pietia



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 11
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 21:01 Pią 15 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam czy ktoś z kolegów może i coś powiedzieć o Massey Ferguson 294 z 88r. czy warto kupować a dodam jeszcze że ma75 km. tura
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tony



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 258
Skąd: mazowsze

PostWysłany: 19:14 Pią 15 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pawelmf napisał:
tony napisał:
Wie ktoś może do czego służy w 6180 pierwszy przycisk na panelu EHRu, ten przed pokrętłami regulacji.

ten przycisk służu do opuszcenia i podnoszenia tuza pokrętłem ustawiasz tylko wysokość do kturej ma ci opuścić ramiana

To nie chodzi o ten klawiszowy przycisk do opuszczania-podnoszenia, tylko o ten wyżej wciskany (tego typu jak w fendach), jak mi się uda wstawić zdjęcie to zaznaczę o który dokładnie chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 348, 349, 350  Następny
Strona 233 z 350

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach