hdsfh12 0 Napisano 8 Lutego 2011 Filtr powietrza,napęd pompy hydraulicznej,zwolnice,przekładnia kierownicza,piasty kół... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Lutego 2011 Przepraszam że się wtrącę ale gdzie w Filtrze powietrza jest olej ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 8 Lutego 2011 olej znajduje sie a raczej powinien sie znajdować w denku filtra powietrza i jak sie nie myle powinno tam go byc litr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Lutego 2011 W której części dolnej, czy górnej ? Jaki olej też hipol ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 9 Lutego 2011 W dolnej części filtra,zapiętej na zapinki.Oczywiście silnikowy.Poziom oleju do znaku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 9 Lutego 2011 W której części dolnej, czy górnej ? Jaki olej też hipol ?[/quoteWtrącę się ponieważ powinno się znać działanie filtra powietrza.Od dokladności filtrowania powietrza zależy bezawaryjna długa praca silnika.Przewody doprowadzające powietrze z filtra do kolektora powinny być szczelne.Należy czyścić wkładki filtra a jak zniszczone to wymienić.Olej w filtrze wymienia się przy każdej wymianie oleju w silniku.Powietrze wstępnie oczyszczone przez wkładkę filtra jest potem czyszczone dokładnie. Na zasadzie siły bezwładności zanieczyszczenia wpadają do oleju i dlatego trzeba go często wymieniać.Poziom oleju jest zaznaczony wygniecioną linią na pojemniku .Nie może go być za dużo.Lejemy olej ten sam co do silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 9 Lutego 2011 a co do przemycia skrzyni z tego szlamu ropą to jak to zrobić?wlać z 5litrów,odpalić silnik niech pochodzi pare minut i zlać to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 9 Lutego 2011 Wlej z 10 litrów ropy,zeby przemyć to musiałbyś troche pojeździć by tryby i obudowa skrzyni sie troche wypłukały Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 9 Lutego 2011 Ok dzięki, muszę to sprawdzić, nie zaglądałem tam hoho i trochę, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 9 Lutego 2011 A tak ap ropo wiarus, nie wiem wszystkiego o Władimircu , gdyż mam go dopiero drugi sezon;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Lutego 2011 Jest w nim kilka kruczków! Ale z biegiem czasu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Lutego 2011 właśnie, ja nie wiem za dużo o tym sprzęcie, gdyż będzie u mnie pracował drugi sezon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Lutego 2011 Witam! Panowie opiszcie mi dokładnie, jak podłączyć z alternatora i amperomierz i żarówkę, gdyż dopiero teraz udało mi się naprawić ładowanie, bo nie miałem,zwarcie było. Proszę dokładnie opiszcie mi to, nie wiem czy to prawda ale na amperomierzu mają być dwa plusy, a u mnie był tylko jeden::) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Lutego 2011 Jak to jeden !!! Kolego amperomierz w odróżnieniu do woltomierza łączy się w obwód szeregowo! Gdybyś podłączył do niego + i - to ze względu na jego bardzo małą rezystancję wewnętrzną zrobiłbyś zwarcie i spalił miernik. dlatego gruby przewód z alternatora dajesz na jeden z zacisków amperomierza a drugi zacisk dajesz na klemę + akumulatora. Płynący podczas ładowania prąd będzie wskazywany przez amperomierz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Lutego 2011 Właśnie tak zrobiłem, i nie wiem czy teraz będzie chodził amperomierz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Lutego 2011 jak gruby ma być ten przewód ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Lutego 2011 min 6mm 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Lutego 2011 Panowie jest możliwe to żeby amperomierz robił zwarcie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Lutego 2011 Amperomierza nie podłączas do masy.To jakim cudem zwarcie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Lutego 2011 Nie podłączam, ale podłączyłem już raz bo nie wiedziałem , i może teraz jest uszkodzony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 11 Lutego 2011 W pompie wtryskowej jak piszecie powinno być 0,1l oleju,a u mnie w jednym jak i drugim władku jest tam ropa,także nie wiem o co chodzi,jaką rolę spełnia ten olej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 11 Lutego 2011 Spuść tą rope,nalej oleju silnikowego.olej smaruje pompe wtryskową Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Lutego 2011 Nie podłączam, ale podłączyłem już raz bo nie wiedziałem , i może teraz jest uszkodzonyAby sprawdzić;To podłącz plusa z akumulatora do jednego zacisku amperomierza a pod drugi zacisk amperomierza podłącz jeden zacisk żarówki od świateł długich(mijania) a drugi zacisk żarówki przytknij do masy.Jeżeli żarówka ma 60W,to amperomierz powinien wychylić się na 5A.Moc żarówki dzielisz przez napięcie w obwodzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Lutego 2011 Ok spróbuje jutro, dzięki a jeśli nie drgnie to co ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 12 Lutego 2011 Przepraszam, że zmieniam temat, ale mam pilny problem. Nie mogę zamontować zwolnicy z pochwą, nie chce wejść półoś pomimo włączonej blokady. Może ktoś już to przerabiał i mógłby pomóc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach