Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 01:47 Nie 23 Lis 2014


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 348, 349, 350  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 374

PostWysłany: 07:24 Pon 28 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam,sprawa jest pewno prosta ale ja nie wiem,a wiec powieccie mi od czego jest na EHR to z przodu pokrentlo dolne z tymi 5 zakresami nie moge dojsc bo przekrencanie nie daje mi zadnych zmian,dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 518
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 20:24 Nie 27 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozdzielacz na speedshift lub uszczelnienie pomiędzy obudową a speed, lub wewnątrz speed (przejdzie miedzy częściami obrotowymi) lub na tłoku wewnątrz speedshift.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Adrian69



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 1

PostWysłany: 18:14 Nie 27 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam potrzebuję porady dotyczącej Massey Ferguson 3080. Użytkuję go od niespełna roku, oczywiście po zakupie wymieniłem w nim oleje i filtry. Ma on skrzynię bez stopni A-B tzw. wajcha od rewersu jest tylko w przód i w tył. Odkryłem w nim niedawno pewną usterkę kontrolka oleju w skrzyni zapala się przy niskich obrotach (po niżej 1500) na wyłączonym speedshift'cie i automatycznie włącza się przedni napęd. Dodam też że na włączonym nie mam z tym problemu, lecz gdy go wyłączę i jest pod obciążeniem to później nie da się go włączyć przyciskiem wystarczy lekko puknąć w elektrozawór i jest porządku. Prąd do odpowiadającego elektrozaworu dopływa. W poszukiwaniu przyczyny w Internecie wyczytałem ze winę może ponosić jedna sekcja w pompie hydraulicznej ? Z góry dziękuję za wyrażenie opinii w tym temacie pozdrawiam Adrian
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 518
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 19:21 Pon 21 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym pod maską to do tego od hamulców byłoSmile u ciebie ten na pompie raczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
viceroy



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34

PostWysłany: 18:20 Nie 20 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten pod maską był przegladany, tam w sumie to nic nie ma. Będe wyciagał ten cały zawór pioritetowy przy filtrze, co pod nim pompa siedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 518
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 11:50 Nie 20 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten od hamulców, zawór 3 dzielny sprawdź ten pod maską. Tam coś przytkało (to parę zwężek jest) i potem zawór 1,5 bar na skrzyni do smarowania;) tylko ze zbyt wysokie ciśnienie powinno rozwalić chyba wężyk zasilający pompki (lać się ma z odpowietrzników na zapalonym ale delikatnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 518
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 11:46 Nie 20 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty ale ten zawór taki skomplikowany nie jest. rozbierz, zatkało się coś po prostu;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2720
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:18 Nie 20 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a korbanek co na to? wiem że drogo itd ale zapytać można
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
viceroy



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34

PostWysłany: 07:40 Nie 20 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa jest po regeneracji w Poznaniu, sprzegło uszczelnione i przesypane. Tu ewidentnie chodzi o sterowanie cisnieniem. Jest zawór sterujacy, dochodzi do niego z 9 przewodów, ale nie ma w kraju zakładu który by go zregenerował, lub choc sprawdził, a nowy cos pod 10tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 468
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:47 Sob 19 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wygląda na zanik ciśnienia oleju, ja bym dał pompe oleju do sprawdzenia do jakiegoś zakładu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
viceroy



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34

PostWysłany: 16:36 Sob 19 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pisze dalej, choc nikt mi nieodpowiada. MF8150, wczesniej rozłanaczało skrzynie i sprzegło przy przytrzymaniu skręconej kierownicy a teraz to juz kaput. Przy jednoczesnym uzyciu, kierownicy z podnosnikiem, lub hydraulika blokuje całkowicie układ kierowniczy, brak hamulców, brak półbiegów, brak hydrauliki i ogólnie podnosnieka. Po zgaszeniu i zapaleniu ponownie wszystko działa przez chwile, i dalej to samo. Jakies pomysły?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karol89pp



Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 25

PostWysłany: 18:47 Pon 14 Paź 2013    Temat postu: hamulce Mf 3075 Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam problem z Mf 3075 a mianowicie po uruchomieniu silnika blokują hamulce. Czym może to być spowodowane?bo jak odkręcę odpowietrzniki to mimo tego że nie mam wduszone pedału hamulca to cały czas dosyć mocno leci z nich olej, tak jakby ciśnienie cały czas przechodziło przez pompki i blokowało cylinderki. Dodam ze mam go pod lewarowane i jak odłączyłem przewody od hamulców to kołami da się normalnie przekręcić, po podłączeniu od razu zblokują. Co może być przyczyną?jaką zasadę działania mają te pompki?jakie musi być ciśnienie na zasilaniu pompek? może to być spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem i dlatego cylinderki od razu się wysuwają i blokują koła?Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MARSZEWO 2



Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 8

PostWysłany: 15:39 Pią 27 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM WSZYSTKICH, chcę podłączy rozsiewacz wapna RCW do MF 6170, i nie wiem jak operowac dzwignią aby był stały wydatek a dżwigni nie trzeba było trzymac,jeszcze nie robiłem próby,ale może mi ktoś podpowie. Podziękowanie z góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
aderson



Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 7

PostWysłany: 21:44 Pon 23 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to znowu ja "jestem posiadaczem MF 3085 electronic i jest jeden problem, a mianowicie gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik tylko cyka, a nie kręci (szczególnie jak jest zimny), gdy jest ciepły to czasem uda się, że załapie i zapali ale bardzo rzadko."
wymieniliśmy ten gruby kabel co idzie od rozrusznika do środka do kabiny i pali idealnie za pierwszym razem tylko kontrolki nie chcę zgasnąć ;/ co może być nei tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 374

PostWysłany: 07:11 Nie 22 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej,o co to chodzi z tą blokado szybkosci?moglby to kto po krotce wyjasnic mi?

ostatnio ,nie wiem czy to ktos robil?rozebrałem caly elektro zawór i pamiętajcie nigdy nie stukac w ta rurke na ktorej jest osadzona ceawka iż sie zegnie a tam w srodku własnie jeszcze chodzi taki tloczek który jest powodem sie zacinania.W starym elektr.zaworze taki jak u mnie ta czesc z oringami wykrenca się na gwincie,ale to tak dla wiedzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 468
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 18:16 Czw 19 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak w seri 61.. ale w 3085 to nad pedałem sprzegła jest moduł od dyna... do którego dochodzi wiązka i ten fioletowy należy odłączyć (ja wyciągłem go z wtyczki i zaizolowałem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
proMateusz



Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 154
Skąd: Pajęczno

PostWysłany: 14:50 Czw 19 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdzie on dokładnie się znajduje? Bo nie mogę go znaleźć :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 468
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 14:21 Czw 19 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic się nie popsuje, ja rozłączyłem ten fioletowy kabel tak jak kiedyś pisał na forum Gustlik i wszystko działa dobrze i ciągnik jedzie 40km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marek mf



Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 219
Skąd: LUB

PostWysłany: 13:55 Czw 19 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poco ci odblokowywać jeszcze co zepsujesz daj sobie spokój z tym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
proMateusz



Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 154
Skąd: Pajęczno

PostWysłany: 20:53 Sro 18 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś może jak to jest z tą blokadą prędkości w serii 61XX? Da sie to jakoś odblokować? Ktoś kiedyś pisał że trzeba odłączyć fioletowy kabel (gdzie on sie znajduje?). Albo wyjąć bezpiecznik ale wtedy nie ma się półbiegów. Tylko czy to bezpieczne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
viceroy



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34

PostWysłany: 11:01 Pon 16 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po dłuzszej jexdzie na pole, tez na mortyzacji po odblokowaniu na polu nieda sie opuścic maszyny, trzeba kilka razy wysiadac i pouszczac przyciskiem mechanicznym. Gdzie i w którym to miejscu sie zawiesza cos i moze wiecie jak to naprawić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzysiekziolo



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 68

PostWysłany: 09:50 Nie 15 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już działa. Włączyłem WOM i pomogło. Wszystko ruszyło. Ale dzięki za podpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 518
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 07:34 Nie 15 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

potrzymaj go na 1-2 min na około 1500 RPM powinno pomócWink (pompą trochę ci przepuszcza pewno i słabo zaciąga) no albo nie siadł ci filtr?Smile i powietrze ciągnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
krzysiekziolo



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 68

PostWysłany: 18:53 Czw 12 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam koledzy. W moim MFie 2685 wymieniłem filtr hydrauliki i stała się rzecz straszna, gdyż nie działa nic co jest związane z hydrauliką. Podejrzewam, że się gdzieś zapowietrzyło. Tylko pytanie jak to odpowietrzyć?? Szczerze mówiąc nawet nie wiem gdzie jest zamontowana pompa hydrauliczna. Proszę o jakiekolwiek wskazówki, bo ciągnik jest unieruchomiony, a czas orać już. Dodam, że oleju mam między max a min, wiec chyba nie jest, źle, co??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 19:32 Wto 10 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam, że obrotomierz bierze sygnał z alternatora, jeśli jest elektroniczny i tym tropem bym poszedł, może poleciały diody sygnałowe w alternatorze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 348, 349, 350  Następny
Strona 7 z 350

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach