Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 06:13 Wto 30 Cze 2015


Agrifirm
Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 350, 351, 352  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolwik1990



Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Piotrków

PostWysłany: 14:28 Pią 24 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam posiada ktoś może katalog części do mf serii 3000 chodzi mi akuret o mf 3085. Jak coś to prosił bym o przesłanie na zolwik1990@onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marek mf



Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 221
Skąd: LUB

PostWysłany: 23:31 Czw 23 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

john1 po co ci kombinować kup sobie normalny alternator nie są drogie 150 -300zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 377

PostWysłany: 10:20 Pon 20 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze nie pamietam ale chyba od forda jakiegos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
john1



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 153

PostWysłany: 06:50 Pon 20 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wie moze ktos od czego by pasował alternator bo w tym co mam to jest zwarcie na masie jest prad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Irek999



Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 2

PostWysłany: 20:08 Sob 18 Sty 2014    Temat postu: 3610 Problem Odpowiedz z cytatem

Witam.

Mam MF 3610 89 skrzynia auto-tronic .. Wyskakuje mi rewers tzn wsteczny czy może być przyczyna przez synchronizator ?? rozpołowiłem po sprawdzałem i niby wszystko wygląda na ok i sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 20:11 Pią 17 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podejrzewam, że twój "komplet" nie jest z jednego kompletu, i dlatego znaki się nie zgrywają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 12:44 Pią 17 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niegługo bende miał częsci i bede składał przyspieszacz l sprzęgło mam pytanie do osób które na ten temat mają wiedze .chodzi o złorzenie obudowy satelit z kołem zembatym tym na którym siedzi durza tarcza.Przed rozkręceniem zaznaczyłem to połorzenie ale w instrukcji napraw pisze iż cechy fabryczne mają byc. (morzliwie naprzeciwko siebie) u mnie było to skręcone cechy po przeciwnej stronie i to niecałkiem w osi nawet jak bym te koło obrucił żeby te znaki były obok siebie to itak będą przesunięte o jakies 3 cm bo tak tylko pasują sruby.Niewiem jakie to ma znaczenie czy może chodzi o wywarzenie czemu te znaki nie pasują idealnie czy załorzyc tak jak było niecałkiem naprzeciwko siebie czy niecałkiem blisko siebie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 08:55 Sro 15 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak odkręcisz odpowietrznik to się leje? :)Jak jest zapalony ciągnik i odkręcisz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
misiek162



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1

PostWysłany: 22:52 Wto 14 Sty 2014    Temat postu: hamulce massey 3090 Odpowiedz z cytatem

Witam zniknely mi hamulce w moim maseyu nagle nie pracowal przepalalem go cos jakis czas i znikly probowalem odpowietrzac ale bez skutku moze zle odpowietrzalem prosze o pomoc .

Przed zniknieciem hamulec byl super
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 17:17 Wto 14 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oringi kupowałem za 12 w sklepie z oringami;) na zamówienie zrobili czy cośWink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 377

PostWysłany: 16:03 Wto 14 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tylko jak bedziesz skladac juz to pamietaj jak ta podkladka talerzowa ma byc wlozona.ja 4lat temu pierscienie zmienilem jeden 150zl,a oringi zostaly stare,cena ich wtedy byla szokujaca ten najwiekszy to chyba 400zl kosztowal,jezdze bez przyspieszacza. gdybym wiedzial ze te oringi takie drogie to i tych pierscieni bym nie kupywal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 10:22 Wto 14 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj rozebrałem ciągnik mam do wymiany uszczelnienia w przyspieszaczu szczególnie te dwa pierScienie ma wałku musze też zrobic sprzengło klocki na tarczy sie wykruszają .Gdzie kupie dobrej jakosci sprzęgło w dobrej cenie czy może. dac gdzies do regeneracji tylko w mojej okolicy nieznam takiej firmy która by to regeneroweła.Na co zwrucic uwage przy przyspieszaczu mam zamiar wymienic całe uszczelnienie czy wymienic też te sprenżynki odpychające małe tarcze czy może jeszcze cos tarcze są w dobrym stanie.Jak poskładam to mapisze jaki efekt .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 13:35 Pon 13 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tarczki wewnątrz przyspieszacza;) Tam są jako tako 2 sprzęgłaSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 07:53 Nie 12 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak wyłączysz przyspieszacz jest poprawa.U mnie jak dam reduktor na luz to nawet na przyspieszaczu i w czasie jazdy biegi wchodzą idealnie ale wtedy jest rozłonczony napend z wałkiem sprzęgłowym i wtedy synchronizator wyrówna prendkosc nawet jak on ma opory tylko co go tak blokuje.Ja mam szkrzynie 30 km czli jak włącze przyspieszacz to jest przełorzenie 1*1 szybsze i wtedy jest trudniej wyrównac tą prędkosc synchronizatorom jesli wałek stawia opór niż gdy go wyłącze bo wtedy przełorzenie jest przez przekładnie(wolniejsze) i dlatego wtedy biegi wchodzą mi dużo lepiej
Ustawiłem ciągnik leko z górki na pracującym silniku i wcisniętym sprzęgle przy toczeniu stawia opur jak wyłącze przyspieszacz opur jest mniejszy o połowe jak dam na luz ciągnik toczy się swobodnie co tak chamuje wałek sprzęgłowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mały 85



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 92
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 20:27 Sob 11 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, Tez mam podobny problem w MF 3060 tylko ze u mnie nie da sie wrzucać biegów nawet na postoju, rewers i biegi wchodzą ciężko a jak wcisne przyśpieszacz to słychać że silnik ma obciąrzenie, wspomaganie chodzi leciuteńko, jak rewers jest na luzie to 1234 chodzą idealnie, sprzęgło jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 11:05 Sob 11 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To musze rozpoławiac mam jeszce pytanie czy przyspieszacz jest smarowany z1.5 bara smarowania skrzyni czy rozbryzgowo tego 1.5 bara jeszcze nie sprawdzałe musze dorobic łącznik do manometru
Cisnienie 17 bar na wolnych obrotach po włączeniu przyspieszacza spada do 15 i pochwili wraca do 17 bar.Jak ciągnik pracuje na wolnych obrotach i włącze przyspieszacz słychac głosniejszą prace skrzyni i sinik minimalnie zmienia odgłos pracy na obrotomierzu tego nie widac ale bardzo leko go obciąża czy to normalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 08:03 Sob 11 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

możliwe że przyspieszacz nie wysprzęgla całkowicie wewnątrz i stawia duży opór, co hamuje wałek w skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 18:34 Pią 10 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No też tego niewykluczam ale sprawdzałem tarcze po nacisnięciu sprzęgła tarcza staje i odchodzi zarówno od docisku jak i zamachu. W czasie jazdy na przyspieszaczu jak ciągnik jedzie i wcisne sprzęgło to niemoge zmienic biegu ale. jak znowu je delikatnie puszcze i rusze wałeksprzęgłowy touda się zmieni bieg ale wiadomo trzeba to robic z wyczuciem.
Ciągnikiem można pracowac bez przyspieszacza biegi wchodzą owiele lepiej ale bede musiał go rozpołowic i szukac przyczyny poniewarz boje sie żeby toniedoprowadziło do powarzniejszej awari szkrzyni. Dlatego pytam może ktos miał podobny problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2753
Skąd: wlkp

PostWysłany: 16:43 Pią 10 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprzęgło czasem "nie ciągnie"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 14:22 Pią 10 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam jestem tu nowy i chciałem się przywitać czytam to forum już od pewnego czasu ale nie mogę znaleś odpowiedzi na mój problem.
Posiadam mf 3060 od roku ,jest to mój pierwszy taki ciągnik więc dopiero się uczę jego obsługi i naprawy.
Mam pytanie do kogoś kto zna się dobrze na tej skrzyni a jest to 16*16 jeden pułbieg bez ab.
Problem polega na tym że jak włącze przyspieszacz to w czasie jazdy nie można przełanczać biegów 1234 lewarek stawia opór na postoju biegi wchodzą dobrze ,jak wyłącze przyspieszacz biegi można wrzucać w czase jazdy ale z wyczuciem
sprzęgło nie ciągnie działa prawidłowo,cisnienie 17 bar sprawdzone ok.
Efekt jest taki jakby wałek sprzęgłowy po wcisnięciu sprzęgła mocno wychamowywał i w czasie jazdy synchronizator nie morze wyrównać prędkośći ,
nie ma zgrzytu tylko lewarek stawia opór po wyłączeniu ale to tylko moje przypuszczenie.
Po wyłączeniu przyspieszacza jest poprawa ale nie jest to zadawalająca zmiana biegów ,co morze być tego przyczyną bardzo bym prosił o jakieś sugestie .
Dodam iż wszystko działa poprawnie wspomaganie bez zarzutu wszystkie funkcje sterownika skrzyni sprawdzone i działają tak jak powinny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 377

PostWysłany: 07:47 Sob 4 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

john moze wtyczka cos ni tak ,ta wcisnieta w kompa . U mnie w tamtym roku przez to walek ni dzialal wom ale to druga byla luzna.Teraz chyba rombnela mi sciezka w kompie od załanczania napendu,ale zrobilem po swojemu tyle ze sam musze przy szybkosci wylanczac



Szczenśliwego Nowego Roku wam i rodzinom
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
john1



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 153

PostWysłany: 21:38 Pon 30 Gru 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich mam znów problem nie dochodzi prad do eletrozaworów dokomputera dochodzi prad i do górnego elektrozaworu tez bezpieczniki sa dobre i jak zapale ciagnik to za kazdym razem przy wcisnieciu sprzegła zapala sie kontrolka ta druga na dole z lewej strony mam take jeszcze pytanko przy alternatorze na czterech kablach jest prad tak powinno byc bo chyba ten jeden kabel to masa i tam ie powinno byc pradu juz niemam sił na to wszystko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rycho



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 15
Skąd: Chełm

PostWysłany: 19:30 Pon 23 Gru 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z włączeniem żółwia w 8120. Jeżdżę tylko na zającu, jak chcę włączyć żółwia to nie mogę przełączyć i w skrzyni słychać tylko zgrzytanie, chyba kół zębatych. Prosiłbym o podpowiedź co może być przyczyną oraz ewentualnie jak do tego się zabrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 23:58 Wto 17 Gru 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A podładować ma po to aby poruszać elektrolit. będzie widział mętne cele - aku do wywalenia. Tak samo widać bardziej "gotujące się" od reszty. Aku szkodzi:
Czas - jak stary to no cóż
Ładowanie napięciami powyżej 15-16V
Ładowanie prądami bardzo dużymi
Głębokie rozładowanie - jak zejdziemy poniżej 8V kwas staje się żrący dla płyt akumulatora, w normalnym stanie napięcie "odpycha" kwas od płyt. Kwas żrąc ołów tworzy nierozpuszczalną sól ołowiu, a ta jest właśnie mętna i nie przewodzi prądu zmniejszając pojemność i prąd rozruchowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 521
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 23:53 Wto 17 Gru 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobry aku przyjmuje prąd 10g ponad;) Jeżeli nie chcemy mu zaszkodzić. Mógł minąć, ale szkoda bez sprawdzenia wymieniać. Mógł tylko 1 paść, albo tak jak miałem w MF jednym - jakiś kretyn dał za cienki kabel rozruchowy. W lato było ok, kręcił. Elektryk mu 10zł weźmie albo i gratis to zrobi jak przywiezie aku;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 350, 351, 352  Następny
Strona 7 z 352

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach