Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 03:24 Sob 2 Sie 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 182, 183, 184  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Farmexpert



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: POLSKA

PostWysłany: 07:38 Sro 23 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do tematu wałów, to poza kompletnymi posiadamy także części zamienne:

http://farmexpert.pl/czesci_walow_kategoria20095.aspx


Są i rury, osłony, krzyżaki, widłaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:27 Wto 22 Maj 2012    Temat postu: koło na wale Odpowiedz z cytatem

jak zlikwidować wżery na tym kole od strony sprzęgła.chodzi mi o te koło z wału które się kręci w tym uszczelniaczu.kiedyś tam był odrzutnik i ktoś jak go zdejmował to nieźle puknął te kółko na wale?Może ocynować a moze są jakieś spoiny odporne na wycieranie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 20:52 Pią 11 Maj 2012    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

Dziś zawiozłem plecak do remontu bo miałem problemy z turem tylko 200kg targał i to na 2400 obrotach.Okazało się że wodziki w rozdzielaczu wytarte i luzy były na łaczeniu wodzików.poczekałem 2 godz i zrobione na poczekaniu.Założyłem plecak, wryłem się łyżką w żwir i bez problemu wyrwał z pryzmy pełniutką łychę na 800 obrotach;)Zakład naprawczy w gręblinie koło Gniewu;) Koszt 400 zł z całym przeglądem;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:18 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Można dokupić,Ja kiedyś kupowałem w Agromie.Ale możesz również kupić tu http://www.sklep-grene.pl/index.php/cPath/1324667289578_1331391488216 lub poszukać gdzie indziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 210
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:25 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Pryskałem dzisiaj swoją C4011,i za mocno opuściłem opryskiwacz i wałek zahaczył o belkę od zaczepu wahliwego. Stało się tak, że łożysko wałka kardana (to od krzyżaka) się rozleciało, wypadły igiełki oraz obudowa (pokrywka łożyska).
Teraz mam pytanko czy da się dokupić oddzielnie te części i ile to może kosztować, bo wałek nie mój a oddać muszę w całości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 12:07 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Upewnij się że to paliwo. Jeśli tak to sprawdz zawory potem kompresje. Coś musi być nie tak.

Manomet kup glicerynowy za ok 30 zeta podłącz i ciśnienie sprawdz. Jak będzie za niskie a pompa nowa to zostaje ci żle ustawuony zawór, nieszczelność na odcinku pompa rozdzielacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:13 Wto 8 Maj 2012    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

Mam problem z uniesieniem lanc w opryskiwaczu,nowa pompa,zawór,moze to rozdzielacz gdzieś puszcza na lewo olej?Druga 60 daje sobie rade;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piojaroslaw



Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 15

PostWysłany: 13:01 Wto 8 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Panowie mam klopot z wyciekiem (niebardzo wiem czy to olej , czyraczej nadmiar np.paliwa)
Na czwartym cylindrze z pod kolektora cieknie jakas maz
Zajomy podpowiedzial ze to leja wtryski wymienilem koncowki dalej to samo
Dodam ze oleju w silniku nie ubywa. Dzieje sie tak tylko przy lekkich pracach np. opryskiwanie ,siew itp.
Zastanawiam sie nad sprawdzeniem cisnienia sprezania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 20:11 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo możliwe chociaż te co ja kupowałem niebieskie do 60-ki faktycznie były lepsze od czarnych. Warto kupić lepsze uszczelniacze tak samo na wał. Dłużej spokój będzie. W swojej 4011 załozyłem najpospolitszy jaki jest w sklepach na wał od strony sprzęgła i nie wytrzymał 2 lat jak zaczął puszczać. Po prostu twardy się zrobił, co się miało wytrzeć wytarło i nie zacisnął się na powierzchni wału. Robota na nowo a oszczędnosci finansowej żadnej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 20:04 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze że idziemy w tym samym kierunku, ogólnie na jedno wychodzi. No a na tłok podnośnika manszety produkują czarne niebieskie a nawet zielone ale to już chyba raczej barwnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 19:37 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kauczuk to nie jest pochodna gumy. Raczej guma to pochodna kauczuku bo z kauczuku robi się większość gatunków gumy a nie na odwrót.. Czerwony niby trwalszy znowu niebieski wytrzymuje większe ciśnienia. Temu z niebieskiego robią uszczelniacze do siłowników miedzyinnymi. nawet do 60-ki na tłok podnośnika. Ogólnie się zgadzamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 19:16 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z pokrywą się pomyliłem faktycznie dwa inne odlewy. A a z wałem to nie zrozumiałeś same zespolenie wału z kołem zamachowym poprzez kołem ustalający i śruby nazywam centrowaniem, dlatego ten słynny mały a jak ważny kołek zwany jest kołkiem centrującym. Uszczelniacz silikonowy czerwony rudawy czy jak napisałeś brązowy jest odporny na temperaturę dlatego jest stosowany w uszczelnieniu na wale czy też kole pasowym, a niebieski jak napisałeś nitrylowy nie jest zbytnio odporny na temperatury a kauczuk jest pochodnym gumy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 18:05 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pokrywka z uszczelniaczem to nie pokrywka z odrzutnikiem z roztoczoną dziurą. To całkiem inny odlew w części gdzie jest odrzutnik w jednej i uszczelniacz w drugiej. Na wale od strony sprzęgła jest jak napisałeś kołek ustalajacy położenie koła zamachowego wzgledem wału myślę że nie muszę mówic po co i nic się tam nie centruje. Od tego jest jest na wale co innego. Brązowy uszczelniacz to kauczuk silokonowy a niebieskie kauczuk nitrylowy a nie guma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 16:46 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszczelniacz silikonowy silnikowy czy to MF czy C-385 czy w kolegi przypadku nasz ulubiony ciągnik C-360 powinien mieć tzw.odrzutnik czyli kreseczki po wewnętrznej cz. pierścienia. A pokrywa nie ma żadnych kołków ustalających jedyny kołek ustalający to jest w wale jak się centruje koło zamachowe z wałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ursus355



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Wieś

PostWysłany: 16:27 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
A jakiego koloru jest silikonowy???Niby niebieskie są najlepsze.A jak zakłada się pokrywę z tym uszczelniaczem to są tam jakieś kołki stabilizujące tą pokrywę bo u siebie nic takiego nie widziałem a mechanik mi powiedział że powinny być i żebym ciśnienie w silniku zmierzył bo może panewki do wymiany;(
Wesołych świąt!!!


To że w pokrywie na uszczelniacz są kołki ustalające to zwykła bajka, pokrywy różnią się jedynie tym że ta na odrzutnik ma roztoczoną dziurę na uszczelniacz i to wszystko w tym temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ursus355



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Wieś

PostWysłany: 16:21 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Re: pyt Odpowiedz z cytatem

URSUS C-355 napisał:
pestek6 napisał:
Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy??

Jak już zakładasz uszczelniacz na wał to załóż sylikonowy bo jest odporny na temperaturę i tak szybko nie stwardnieje.


Silikonowy jest koloru czerwonego może trochę rudawy, niebieskie nie są lepsze bo są ze zwykłej gumy mniej odpornej na temperaturę. Najlepiej żeby uszczelniacz miał kreseczki pod kątem po wew. części pierścienia to jest tak zwany odrzutnik w sumie ma takie działanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 20:29 Pon 9 Kwi 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Ja tą 60-kę kupiłem rok temu i ten wyciek już był ale nie robiłem bo nie ma nigdy czasu.będę musiał uważać przy zakładaniu nowej pokrywki.Dzięki za podpowiedzi teraz wiem na co zwracać uwagę.pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:07 Nie 8 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możliwe że fabrycznie były wersje rozwiązane tak jak pisze Paul723.Ja miałem na odrzutniku ale po szlifie wału zdemontowałem odrzutnik a powierzchnię roboczą(z Simeringiem) przeszlifowałem papierem ściernym.I jak na razie nie mam zastrzeżeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 19:38 Nie 8 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja sobie też kołków nie przypominam. Nową pokrywkę z uszczelniaczem też trzeba dopasować. Wykonanie tragiczne, rozmieszczenie otworów chyba na oko robili w formie. Trzeba czasem rozpiłować żeby nie naciągac uszczelniacza.
Sprawdził bym jeszcze czy przypadkiem nie jest uszkodzona powierzchnia pracy uszczelniacza na wale. Mogło się to zdarzyć jeśli był nie umiejetnie zdejmowany odrzutnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paul723



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 45

PostWysłany: 19:27 Nie 8 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamiętam to jeżeli są kołki ustalające to trzeba założyć uszczelniacz a jeżeli nie ma kołków to wtedy powinien być odrzutnik i ustawić go należy na szczelinomierzu dlatego brak tych kołków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:14 Sob 7 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam założony czerwony (już ok.3000mth).U mnie kołków ustalających tą pokrywę nie ma.W katalogu który posiadam również nie ma.Ciśnienie jak byś miał słabe to by się świeciła kontrolka smarowania.Jeżeli są przedmuchy(lub słabe odpowietrzanie) do skrzyni korbowej silnika to wtedy by mogły następować zwiększone przecieki,ale to również i z przodu silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 20:34 Sob 7 Kwi 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

A jakiego koloru jest silikonowy???Niby niebieskie są najlepsze.A jak zakłada się pokrywę z tym uszczelniaczem to są tam jakieś kołki stabilizujące tą pokrywę bo u siebie nic takiego nie widziałem a mechanik mi powiedział że powinny być i żebym ciśnienie w silniku zmierzył bo może panewki do wymiany;(
Wesołych świąt!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 17:25 Sob 7 Kwi 2012    Temat postu: Re: pyt Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy??

Jak już zakładasz uszczelniacz na wał to załóż sylikonowy bo jest odporny na temperaturę i tak szybko nie stwardnieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 11:05 Sro 4 Kwi 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Dzieki chłopaki jak zrobi sie cieplej to tak zrobie jak tekmie prawi czyli pierw pokrywa a później misa.Oby pomogło bo już mam dośc rozpoławiania a mam tura założonego i dużo kręcenia śrubek jest hehe;)Najgorzej jest przy zjeżdżaniu,ciężko trafić w otwory;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 243

PostWysłany: 06:16 Sro 4 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomyliłem kierunki. Faktycznie jeśli od strony sprzęgła sprawdz czy po założeniu pokrywki z uszczelniaczem na wał wszystkie śrubki wkręcają się w otwory bez potrzeby naciągania pokrywki w którym kolwiek kierunku. Wymieniając u siebie w 4011 musiałem poprawiać otwory bo uszczelniacz jedna stroną był mocno dociśniety do powierzchni wału a przeciwna była luźna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 182, 183, 184  Następny
Strona 7 z 184

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach