Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 22:17 Pon 24 Lis 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 188
Skąd: warmia

PostWysłany: 13:52 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Ok, dzięki za informacje.Hamulce ma dobre jak żyleta ale przy okazji można zerknać na wykładziny.Za remont wezmę sie za miesiac bo na razie traktorek pracuje;)pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sławek2209



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 766
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 10:01 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w wiekowym ciagniku moze byc wytarta os w miejscu kontaktu z symeringiem.sama wymiana uszczelnaczy pomaga nie na dlugo.zwroc na to uwage przy remoncie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 07:36 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna robota tylko prawą stronę źle się składa. Wejdź do sklepu to według katalogu da ci komplet uszczelek. Sprawdź też stan okładzin na bębnie. Warto wymienić przy okazji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 188
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:26 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

o jej ile tych uszczelek Rolling Eyes
Rozbierzemy to troszkę się pobawimy hehe;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 20:45 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdejmujesz tylko zwolnicę odkręcasz pokrywkę i w niej jest pierwszy uszczelniacz.
Od zwolnicy odkręcasz pochwę i wymieniasz oring i profilową uszczelkę w bębnie hamulcowym i uszczelniacz na półosi w zwolnicy. W 4011 jest jeszcze uszczelniacz w podstawie szczęk hamulcowych. Zobaczysz jak rozbierzesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 188
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:49 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: przeciek Odpowiedz z cytatem

Mam mały problem w mojej 40-ce. otóż olej przekładniowy z tylnego mostu przedostaje się do zwolnic.Ile jest uszczelniaczy?czy plecak trzeba sciągać czy tylko zwolnice z osią???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:21 Pią 17 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Oryginalny schemat instalacji Ursusa C-360 https://picasaweb.google.com/lh/photo/AVfX1E5QAqd0oAspMv2Uf9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink I tu są inne oznaczenia 19 to akumulator a w twoim to prawdopodobnie będzie +B czyli całkiem inaczej.Jeżeli jest mechaniczny to można pokusić się o porównanie wewnętrznej budowy.A jaki to jest typ(producent) tego regulatora.Wtedy może coś w sieci się znajdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dawid17



Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 1

PostWysłany: 11:59 Pią 17 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Jak mam podłączyć regulator napięcia ?
Mam 4kable:
-czarny i zielony idący od prądnicy
-żółty i czarny
Na regulatorze są 4wejścia:
-na jednym jest oznakowanie "19"
-na drugim "B+"
-na trzecim i czwartym jest bodajże "D+"
Widać,że "D+" łączy się pod spodem z "19" czyli oba czarne powinny być tam podpięte ? Jak z resztą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dzbanek23



Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 22

PostWysłany: 14:57 Pon 6 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie kupie kabinę do ursusa c-360. Czeską lub sokółke. Najlepiej jakby była ze śląskiego, łódzkiego albo opolskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 19:30 Czw 19 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a gdzie znajdę ile dokładnie powinna wynosić szczelina między stopą tłoka a pokrywą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 286

PostWysłany: 15:03 Pon 16 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć,

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:
http://targ.rolniczy24.pl

ogłoszenia rolnicze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 06:48 Pon 16 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorrki za tyle dubli. Coś mi fiksuje komp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 18:38 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 18:36 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 18:27 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 18:26 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 17:22 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A skoro mi rozwala obudowę ta stopka to założyć mocniejsze śruby czy stopę zeszlifować troszkę? co doradzacie? właśnie traktor nie jest obciążony typu las itp. obudowa strzeliła podczas orki ale nie wiem czy podczas orania czy szybkiego dźwignięcia podnośnika. Od czego zacząć szukając przyczyny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2720
Skąd: wlkp

PostWysłany: 21:12 Pią 13 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma się opierać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 19:43 Pią 13 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a czy w ursusie c360 cylinder podnośnika tą stopą od tyłu powinien się opierać o pokrywę czy ma być jakiś luz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:02 Pią 13 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze dodam że również ważny jest uszczelniacz ( taki ząbkowany) na półosi w bębnach hamulcowych.Jeżeli będzie za lużny lub twardy to olej z tylnego mostu będzie przeciekał po półosi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:02 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Odświeżę swój post z Nie Cze 20 16:50 GMT 2010 na temat demontażu aby między innymi wymienić uszczelki o których piszesz
tekmie napisał:
Witam.Ja w maju robiłem hamulce na obydwu kołach,to po wymieniałem cylinderki,sprężyny,szczęki,taśmy hamulca ręcznego,uszczelki zwolnicy na półosi,uszczelki tylnego mostu(w pokrywach oraz w bębnach hamulcowych na półosi) oraz przewody hamulcowe.Co chcesz wymienić to już musisz sam zdecydować.Jeśli chodzi demontaż,to napiszę jak ja to robiłem.Zaklinowanie przedniej osi na wsporniku(żeby się nie kołysał)podłożenie klinów pod przednie koła(zabezpieczenie przed przetoczeniem),demontaż dolnego zaczepu(mam "kobyłkę"która pasuje akurat w "uszy"mocowania dolnego zaczepu),odkręcenie kół,rozłączenie instalacji elektrycznej pod siedzeniem,odkręcenie błotników,poluzowanie taśm hamulca ręcznego,odkręcenie przewodów hamulcowych,odkręcenie śrub mocujących pochwę do tylnego mostu(poza jedną u góry,którą poluzowałem).I od tej chwili należy zachować szczególną ostrożność.Odkręcając tą śrubę zwolnicę przytrzymać i powoli przekręcić do położenia najniższego.Następnie przekładając rurkę(calowa ok.1m.długości)między zwolnicą a półksiężycem odnieś na bok(waga tego elementu ok.100kg.).Następnie demontaż bębna hamulcowego,sprężyn i już jesteś przy cylinderku.Dalszy zakres prac już zależy od tego co chcesz wymieniać.Kilka zdjęć z tego remontu zamieściłem na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci ten sznurek który widać przy taśmach hamulca ręcznego służy do podniesienia taśmy przy składaniu.No i pomyślności przy remoncie,zawsze musi być ten pierwszy raz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 12:13 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są dwa. jeden w pokrywie drugi w samej zwolnicy na półosi. Musisz zdjąż zwilnice, odkręćic pokrywe, wybić stary, założyć nowy uszczelniacz, nowa uszczelka papierowa i skręcasz spowrotem. W zwolnicy musisz zdemontować bęben hamulcowy, odkręcić pochwe, wytargać staru uszczelniacz i nabić nowy. Tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 188
Skąd: warmia

PostWysłany: 10:56 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: przeciek ze skrzyni do zwolnicy Odpowiedz z cytatem

Jak usunąć przeciek oleju ze skrzyni do zwolnicy,wiem że są tam 2 uszczelniacze tylko nie wiem jak do tego się dobrać.jeden jest wkładany od zwolnicy a drugi od skrzyni czy oba od zwolnicy???Proszę o opisanie jak się za to zabraćSmile Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 259

PostWysłany: 14:26 Nie 1 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompka innej opcji nie ma. Przy odpowietrzaniu nie robi ciśnienia to i przez odpowietrznik przeleci ale jak trzeba zrobić ciśnienie wraca płyn do zbiorniczka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paolo405



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 80

PostWysłany: 12:25 Nie 1 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie,co może być przyczyną braku hamulców w 4011Dodam,że pedał wciska się bardzo lekko do samego końca,a płyn hamulcowy przy odpowietrzaniu nie schodzi,tak jak by nie był pobierany.Wszystkie rurki wymienione na nowe,płyn tak samo.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 7 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach