Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 20:28 Wto 16 Wrz 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 182, 183, 184  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:02 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Odświeżę swój post z Nie Cze 20 16:50 GMT 2010 na temat demontażu aby między innymi wymienić uszczelki o których piszesz
tekmie napisał:
Witam.Ja w maju robiłem hamulce na obydwu kołach,to po wymieniałem cylinderki,sprężyny,szczęki,taśmy hamulca ręcznego,uszczelki zwolnicy na półosi,uszczelki tylnego mostu(w pokrywach oraz w bębnach hamulcowych na półosi) oraz przewody hamulcowe.Co chcesz wymienić to już musisz sam zdecydować.Jeśli chodzi demontaż,to napiszę jak ja to robiłem.Zaklinowanie przedniej osi na wsporniku(żeby się nie kołysał)podłożenie klinów pod przednie koła(zabezpieczenie przed przetoczeniem),demontaż dolnego zaczepu(mam "kobyłkę"która pasuje akurat w "uszy"mocowania dolnego zaczepu),odkręcenie kół,rozłączenie instalacji elektrycznej pod siedzeniem,odkręcenie błotników,poluzowanie taśm hamulca ręcznego,odkręcenie przewodów hamulcowych,odkręcenie śrub mocujących pochwę do tylnego mostu(poza jedną u góry,którą poluzowałem).I od tej chwili należy zachować szczególną ostrożność.Odkręcając tą śrubę zwolnicę przytrzymać i powoli przekręcić do położenia najniższego.Następnie przekładając rurkę(calowa ok.1m.długości)między zwolnicą a półksiężycem odnieś na bok(waga tego elementu ok.100kg.).Następnie demontaż bębna hamulcowego,sprężyn i już jesteś przy cylinderku.Dalszy zakres prac już zależy od tego co chcesz wymieniać.Kilka zdjęć z tego remontu zamieściłem na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci ten sznurek który widać przy taśmach hamulca ręcznego służy do podniesienia taśmy przy składaniu.No i pomyślności przy remoncie,zawsze musi być ten pierwszy raz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 12:13 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są dwa. jeden w pokrywie drugi w samej zwolnicy na półosi. Musisz zdjąż zwilnice, odkręćic pokrywe, wybić stary, założyć nowy uszczelniacz, nowa uszczelka papierowa i skręcasz spowrotem. W zwolnicy musisz zdemontować bęben hamulcowy, odkręcić pochwe, wytargać staru uszczelniacz i nabić nowy. Tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 10:56 Czw 12 Lip 2012    Temat postu: przeciek ze skrzyni do zwolnicy Odpowiedz z cytatem

Jak usunąć przeciek oleju ze skrzyni do zwolnicy,wiem że są tam 2 uszczelniacze tylko nie wiem jak do tego się dobrać.jeden jest wkładany od zwolnicy a drugi od skrzyni czy oba od zwolnicy???Proszę o opisanie jak się za to zabraćSmile Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 14:26 Nie 1 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompka innej opcji nie ma. Przy odpowietrzaniu nie robi ciśnienia to i przez odpowietrznik przeleci ale jak trzeba zrobić ciśnienie wraca płyn do zbiorniczka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paolo405



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 80

PostWysłany: 12:25 Nie 1 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie,co może być przyczyną braku hamulców w 4011Dodam,że pedał wciska się bardzo lekko do samego końca,a płyn hamulcowy przy odpowietrzaniu nie schodzi,tak jak by nie był pobierany.Wszystkie rurki wymienione na nowe,płyn tak samo.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 286

PostWysłany: 14:46 Pią 15 Cze 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć,

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:
http://targ.rolniczy24.pl

ogłoszenia rolnicze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 14:40 Sro 23 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze się da kupić. Jeden pierścień nabijany na wał drógi wbijany do pokrywki.

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/20363

http://www.nokaut.pl/szukaj/odrzutnik-oleju-tylny-c-360.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 10:21 Sro 23 Maj 2012    Temat postu: wiad. Odpowiedz z cytatem

Ciężko dostać pokrywę do odżutnika;( Kupiłem taką pastę coś ala zimny spaw,wiąże ona ok 12 godzin ale moze bedzie dobra,później papierem drobniutkim wygladzę i powinno być ok;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:52 Sro 23 Maj 2012    Temat postu: Re: koło na wale Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
jak zlikwidować wżery na tym kole od strony sprzęgła.chodzi mi o te koło z wału które się kręci w tym uszczelniaczu.kiedyś tam był odrzutnik i ktoś jak go zdejmował to nieźle puknął te kółko na wale?Może ocynować a moze są jakieś spoiny odporne na wycieranie???

Witam.W tej sytuacji ja bym rozważył powrót do odrzutnika.Posmarować silikonem,następnie nabić odrzutnik i dobrze ustawić pokrywę względem wału i powinno być dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Farmexpert



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: POLSKA

PostWysłany: 07:38 Sro 23 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do tematu wałów, to poza kompletnymi posiadamy także części zamienne:

http://farmexpert.pl/czesci_walow_kategoria20095.aspx


Są i rury, osłony, krzyżaki, widłaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:27 Wto 22 Maj 2012    Temat postu: koło na wale Odpowiedz z cytatem

jak zlikwidować wżery na tym kole od strony sprzęgła.chodzi mi o te koło z wału które się kręci w tym uszczelniaczu.kiedyś tam był odrzutnik i ktoś jak go zdejmował to nieźle puknął te kółko na wale?Może ocynować a moze są jakieś spoiny odporne na wycieranie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 20:52 Pią 11 Maj 2012    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

Dziś zawiozłem plecak do remontu bo miałem problemy z turem tylko 200kg targał i to na 2400 obrotach.Okazało się że wodziki w rozdzielaczu wytarte i luzy były na łaczeniu wodzików.poczekałem 2 godz i zrobione na poczekaniu.Założyłem plecak, wryłem się łyżką w żwir i bez problemu wyrwał z pryzmy pełniutką łychę na 800 obrotach;)Zakład naprawczy w gręblinie koło Gniewu;) Koszt 400 zł z całym przeglądem;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:18 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Można dokupić,Ja kiedyś kupowałem w Agromie.Ale możesz również kupić tu http://www.sklep-grene.pl/index.php/cPath/1324667289578_1331391488216 lub poszukać gdzie indziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 210
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:25 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Pryskałem dzisiaj swoją C4011,i za mocno opuściłem opryskiwacz i wałek zahaczył o belkę od zaczepu wahliwego. Stało się tak, że łożysko wałka kardana (to od krzyżaka) się rozleciało, wypadły igiełki oraz obudowa (pokrywka łożyska).
Teraz mam pytanko czy da się dokupić oddzielnie te części i ile to może kosztować, bo wałek nie mój a oddać muszę w całości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 12:07 Sro 9 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Upewnij się że to paliwo. Jeśli tak to sprawdz zawory potem kompresje. Coś musi być nie tak.

Manomet kup glicerynowy za ok 30 zeta podłącz i ciśnienie sprawdz. Jak będzie za niskie a pompa nowa to zostaje ci żle ustawuony zawór, nieszczelność na odcinku pompa rozdzielacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:13 Wto 8 Maj 2012    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

Mam problem z uniesieniem lanc w opryskiwaczu,nowa pompa,zawór,moze to rozdzielacz gdzieś puszcza na lewo olej?Druga 60 daje sobie rade;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piojaroslaw



Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 15

PostWysłany: 13:01 Wto 8 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Panowie mam klopot z wyciekiem (niebardzo wiem czy to olej , czyraczej nadmiar np.paliwa)
Na czwartym cylindrze z pod kolektora cieknie jakas maz
Zajomy podpowiedzial ze to leja wtryski wymienilem koncowki dalej to samo
Dodam ze oleju w silniku nie ubywa. Dzieje sie tak tylko przy lekkich pracach np. opryskiwanie ,siew itp.
Zastanawiam sie nad sprawdzeniem cisnienia sprezania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 20:11 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo możliwe chociaż te co ja kupowałem niebieskie do 60-ki faktycznie były lepsze od czarnych. Warto kupić lepsze uszczelniacze tak samo na wał. Dłużej spokój będzie. W swojej 4011 załozyłem najpospolitszy jaki jest w sklepach na wał od strony sprzęgła i nie wytrzymał 2 lat jak zaczął puszczać. Po prostu twardy się zrobił, co się miało wytrzeć wytarło i nie zacisnął się na powierzchni wału. Robota na nowo a oszczędnosci finansowej żadnej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 20:04 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze że idziemy w tym samym kierunku, ogólnie na jedno wychodzi. No a na tłok podnośnika manszety produkują czarne niebieskie a nawet zielone ale to już chyba raczej barwnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 19:37 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kauczuk to nie jest pochodna gumy. Raczej guma to pochodna kauczuku bo z kauczuku robi się większość gatunków gumy a nie na odwrót.. Czerwony niby trwalszy znowu niebieski wytrzymuje większe ciśnienia. Temu z niebieskiego robią uszczelniacze do siłowników miedzyinnymi. nawet do 60-ki na tłok podnośnika. Ogólnie się zgadzamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 19:16 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z pokrywą się pomyliłem faktycznie dwa inne odlewy. A a z wałem to nie zrozumiałeś same zespolenie wału z kołem zamachowym poprzez kołem ustalający i śruby nazywam centrowaniem, dlatego ten słynny mały a jak ważny kołek zwany jest kołkiem centrującym. Uszczelniacz silikonowy czerwony rudawy czy jak napisałeś brązowy jest odporny na temperaturę dlatego jest stosowany w uszczelnieniu na wale czy też kole pasowym, a niebieski jak napisałeś nitrylowy nie jest zbytnio odporny na temperatury a kauczuk jest pochodnym gumy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 18:05 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pokrywka z uszczelniaczem to nie pokrywka z odrzutnikiem z roztoczoną dziurą. To całkiem inny odlew w części gdzie jest odrzutnik w jednej i uszczelniacz w drugiej. Na wale od strony sprzęgła jest jak napisałeś kołek ustalajacy położenie koła zamachowego wzgledem wału myślę że nie muszę mówic po co i nic się tam nie centruje. Od tego jest jest na wale co innego. Brązowy uszczelniacz to kauczuk silokonowy a niebieskie kauczuk nitrylowy a nie guma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
URSUS C-355



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 16:46 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszczelniacz silikonowy silnikowy czy to MF czy C-385 czy w kolegi przypadku nasz ulubiony ciągnik C-360 powinien mieć tzw.odrzutnik czyli kreseczki po wewnętrznej cz. pierścienia. A pokrywa nie ma żadnych kołków ustalających jedyny kołek ustalający to jest w wale jak się centruje koło zamachowe z wałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ursus355



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Wieś

PostWysłany: 16:27 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
A jakiego koloru jest silikonowy???Niby niebieskie są najlepsze.A jak zakłada się pokrywę z tym uszczelniaczem to są tam jakieś kołki stabilizujące tą pokrywę bo u siebie nic takiego nie widziałem a mechanik mi powiedział że powinny być i żebym ciśnienie w silniku zmierzył bo może panewki do wymiany;(
Wesołych świąt!!!


To że w pokrywie na uszczelniacz są kołki ustalające to zwykła bajka, pokrywy różnią się jedynie tym że ta na odrzutnik ma roztoczoną dziurę na uszczelniacz i to wszystko w tym temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ursus355



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Wieś

PostWysłany: 16:21 Pią 13 Kwi 2012    Temat postu: Re: pyt Odpowiedz z cytatem

URSUS C-355 napisał:
pestek6 napisał:
Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy??

Jak już zakładasz uszczelniacz na wał to załóż sylikonowy bo jest odporny na temperaturę i tak szybko nie stwardnieje.


Silikonowy jest koloru czerwonego może trochę rudawy, niebieskie nie są lepsze bo są ze zwykłej gumy mniej odpornej na temperaturę. Najlepiej żeby uszczelniacz miał kreseczki pod kątem po wew. części pierścienia to jest tak zwany odrzutnik w sumie ma takie działanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 182, 183, 184  Następny
Strona 7 z 184

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach