oli007 0 Napisano 26 Stycznia 2006 Po prostu tam chodzi tylko o te 3 części a nie o cały ciągnik zapewne:P i wtedy cena by sie gadzała:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 26 Stycznia 2006 W c330 jest troche inna skrzynia biegów lepsza ale za to emka jest szybsza.W tzrydziestca jest tez toche inna pompa wtryskow.Dzięki tym dwóm rzeczom emka jest lepsza bo jest szybsza i mniej pali.SKąD JESTEś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 26 Stycznia 2006 Gościu jestem z podlasia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 26 Stycznia 2006 http://www.autogielda.pl/motoryzacja/?dzial=016&strona=7&oferta=1953590831 Te 1100 to chyba za części do zrobienia w 330 wspomagania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Lutego 2006 Tu zaczyna się jazda. Ja mam 330m ale silnik jest od starej. Jak robiłem kapitalny no to kupiłem wszystko do M a okazało się że to nie od tego. Ale zrobiłem kapitalny i wszystko pasowało ale ciężko palił. Poszedłem do dobrego mechanika i mi wyjaśnił że M mają trochę inną głowicę i chyba o 1 czy 2 mm dłuższe tuleje i przez to niby ma 2 konie więcej. z tymi 2 koniami więcej w emce to się niezgodzę.Mam emkę z 1990 roku i starą trzydziestkę z 1984 roku i ta stara 330 jest mocniejsza od emki.Może to być spowodowane tym że emka jest szybsza i dlatego wydaje się słabsza. Co do innej głowicy to nie wiem jak to wygląda bo w emce nie robiłem jeeszcze silnika, choc pewnie to wnet będę musiał zrobić bo jest coraz słabsza.Co do mocy 330 i 330M odsyłam do instrukcji obsługi tych ciągników i w instrukcji obsługi starej 330 pisze że ma moc 22,4 kW czyli 30,5 KM według DIN, a w instrukcji do 330 M pisze że ma moc 22,6 KW czyli 30,8 KM według DIN. Z tego wynika ze rzeczywiście 330M jest lekko mocniejsza ale to jest różnica tylko 0,3 KM a to jest róznica zupełnie niewyczuwalna i może wynikć właśnie z tego ze te tuleje w emce są o 2 mm dłuższe, bo dziwne byłoby gdyby 2 mm długości tulei powodowały zwiększenie mocy aż o 2 konie.A to wszystko nie przeszkadza temu że na poszczególnych biegach 330 jest mocniejsza od 330M bo emka jest szybsza. Dla ciekawostki powiem ze na 330 ma podkręcone obroty na pompie i wyciąga aż 2700 obrotów na minutęna biegu(nie podkręcałem dawki paliwa) a 330M jest od nowości ustawiona w fabryce tak że osiąga obroty tylko 2200 na minutę(na biegu).Skutek jest taki ze przy tych samych obrotach jak jadę np 1600 na minutę to 330M wyprzedza mi 330 ale jak wcisnę gaz do dechy w 330 to stara 330 wyprzedzi 330M Emka ma ładniejszą kabinę z sokólki, ale musiałem już w niej robić skrzynię a 330 ma dużo więcej przejechane i skrzynia nie ruszana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pixel 0 Napisano 3 Lutego 2006 posiadam c330 i chcialem sie zapytac odnosnie obrotów w tym ciagniku nie jest to emka ale produkcja 82r w moim przypadku otoz chcialem sie zapytac ile normalnie np dajecie obrotów na szosie bo ja np 2200-2300 pompe mam obroty mam na pompie nieco podkrecone cos kolo 2400 tylko raz tyle wciskalem moje pytanie tyczy sie ile maksymalnie obrotów mozna wycisnac i czy nie jest to szkodliwe dla silnika takie zyłowanie go bo jakos nigdy nie widzilem zeby trzydziestka dawała 2700 obrotów słyszalem ale nie widzialem ,gdy dawałem 2400 to myslalem ze to wszystko na co stac 30-stke ale chyba sie mylilem i da sie wiecej ,czy znacznie podnosi sie predkosc przy 2700 cos kolo 26 km\h pojechalby?macie jakieś zdanie na ten temat ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 3 Lutego 2006 Żyłować bezpiecznie można pod obciążeniem jak pyścisz go na postoju to może pokazać kopyto. Ale tak i tak 2700 to jest niebezpieczne dla silnika. Moim zdaniem 2400 jak na tradycyjnego diesla to wystarczy. W wolnoobrotowych 2000 to juz jest za dużo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Lutego 2006 Dzisiaj w Rybniku widziałem c330 z pługiem do odsniezania i leciała sobie na luzie, jadąc za nią licznik w auciei pokazał mi 35km/h. Licznik mam napewno dobry, wiem to gdyz miałem nieraz do czynienia z autoradarami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 3 Lutego 2006 w c330 to 2500 ja tak mam od wielu lat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Lutego 2006 siemka kupie srzeglo do c330 i inne czesci jezeli ktos ma m badz wie gdzie kupic niech poda linki do stron bede bardzo wdzieczy pozdrawiam lukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 5 Lutego 2006 @fross: najprościej pierwszy, najbliższy sklep z częściami do maszyn rolniczych, w szczególności URSUS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pixel 0 Napisano 7 Lutego 2006 chce kupić tylnie opony do c330 o rozmiarze 12,4 ale nie wiem jakie wybrac z jakim typem bieznika i czy opone diagonalna czy radialna moze poradzicie teraz mialem diagonalna ze stomila ,która ma wiekszy uciag i zywotnosc i jaka radzicie zakupic? wydaje mi sie ze opona digonalna jest nieco szersza niz radialna ale moze sie myle pozdro! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 7 Lutego 2006 KORMORAN LANDPRO to jest diagonalna ale jest miękka jak radialka ja mam w 330 takie i są dobre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1 0 Napisano 7 Lutego 2006 CześćMam taki problem w 30 strasznie słabe miałem podnośniki wymieniłem pompe cały tłok od podnośnika uszczelki lecz podnośnik jak podnosił słabo i nietrzymał tak jest dalej Więc mam pytanie co może być jeszcze przyczyną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 7 Lutego 2006 To pozostało Ci tylko wymienić rozdzielacz tą kostkę pod skrzynią. A czyściłeś filtr(srebrna puszka koło blokady) bo jak pompa mało dostaje oleju to słabo dźwiga. Możesz jeszcze podciągnąć zawór ale to nie zmieni faktu opuszczania podnośnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 11 Lutego 2006 Są jakieś wycinaki do kiszonki albo coś wtym rodzaju z krórymi trzrydzsiestka by sobie poradziła??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 11 Lutego 2006 Są jakieś wycinaki do kiszonki albo coś wtym rodzaju z krórymi trzrydzsiestka by sobie poradziła???Kup se widły i grabie buraku i woź je w tej trzydiesce jak chces wycinac kiszonkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 11 Lutego 2006 Są jakieś wycinaki do kiszonki albo coś wtym rodzaju z krórymi trzrydzsiestka by sobie poradziła???Oczywiście jakiś mądry "gość" wtrącił swój parszywy grosz. Podejrzewam że coś by tam ta 330 podniosła ale nie były by to cuda. Może byłoby lepiej zrobić jakąś skrzynie z tyłu ją zamocować a zamiast cięgna górnego założyć tłok. Jak skrzynia nie miałaby jednego boku z tyłu zabudowanego to może byś się wbił na wstecznym, przełamał na tłoku i podobnie rozładował. Problem byłby przy wybieraniu kukurydzy i sianokiszonki. Te są zabardzo zbite i tworzą jednolitą masę. Może byłby dobry wycinak z tuchomym jednym nożem ma stosunkowo lekką konstrykcję ale nie nadaje sie do kukurydzy. Trudno Ci będzie coś dopasować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 12 Lutego 2006 Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest dopuszczalna masa całkowita przyczepy którą może ciągnąć po drogach publicznych C330 aby było to zgodne z obowiązującymi przepisami. Uciąg ciągnika według instrukcji jest 1600 kg. Może ktoś wie? Mirek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Lutego 2006 Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest dopuszczalna masa całkowita przyczepy którą może ciągnąć po drogach publicznych C330 aby było to zgodne z obowiązującymi przepisami. Uciąg ciągnika według instrukcji jest 1600 kg. Może ktoś wie? MirekDosyć to skomplikowane ale poczytaj tu Link Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodaka 0 Napisano 14 Lutego 2006 No tak, ale przy kontroli nie odeślę Policjanta do Dyrektywy UE, bo po pierwsze:połowy z jej treści nie zrozumie......., ba nawet 3/4po drugie dyrektywa nie jest aktem normatywnym a jedynie zaleceniem dla krajów członkowskichczyli reasumując dalej w lesie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 14 Lutego 2006 Z jedną przyczepą możesz jechać 330 4-4,5 tony ładowności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 17 Lutego 2006 Może są zinteresowani zwłaszcza kolekcjonerzy mile widziani prawdziwy larytashttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T75516 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Lutego 2006 Z jedną przyczepą możesz jechać 330 4-4,5 tony ładowności u mnie w dowodzie 330 jest napisane ze masa calkowita holowanej przyczepy nie moze przekraczac 5500 kg.W praktyce jest tak ze jak ktos jedzie 330 z przyczepa 6 ton, ktorej masa calkowita wyjdzie jakies 9 ton, to policjanci w mojej okolicy toleruja to i nie ma mowy o zadnym manadacie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 17 Lutego 2006 To mój sasiad w żniwa ciąga 2 przyczepy koło 9t ładunku(zboża) i tak tylko śmiga. Co się martwisz ile masz uciągu w dowodzie jak byś założył do niej 2 HL to by się ktoś doczepił ale jak założysz 2 małe kaczki to tylko szerokiej drogi sobie życzyć. Nikt Ci nie bedzie sprawdzał uciągu prędzej obciążenie tego ładunku na przyczepie(nacisk na oś). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach