Skocz do zawartości
Gość Jakub 231

Malowanie ciągnika

Rekomendowane odpowiedzi

jak w sobote bedzie ladna pogoda to wam pokaze co zrobil lakiernik z lekko nadwyrezonymi blotnikami Zetorka

teraz ojciec sie smieje ze bedzie musial caly traktor pomalowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj rabu,

Bardzo mi się podoba Twoja opinia na każdy temat. A czy malowałeś kiedyś sam jakąś maszynę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co malować

Jak sie coś urwie to tez moża zastosować jako materjał łączący kawałek sznurka lub drutu.

oj można zobaczyc takie cacka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

malowołech kiedyś swoji 3P kompresorum wyszeł nawet fajnie nieodoł bych traktora do lakiernika poco jak mozna to zrobic samymu a pozatym domie jwst wazniejszy stan techniczny a nie wyglond

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wez gosciu badz tak łaskaw dla mnie i pisz jak na człowieka przystało, jak czytam takich jak ty i naooglądam sie takich bzdur to później podświadomie zaczynam wypisywać takie farmazony, przypuszczam ze nie tylko ja mam takie problemy później

pozdrawiam

 

YacentY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wez gosciu badz tak łaskaw dla mnie i pisz jak na człowieka przystało, jak czytam takich jak ty i naooglądam sie takich bzdur to później podświadomie zaczynam wypisywać takie farmazony, przypuszczam ze nie tylko ja mam takie problemy później

pozdrawiam

 

YacentY

Zgadzam sie z tobą Yacenty:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czym mam pomalować silnik w U 1222? Kiedyś pomalowałem c-330 chlorokauczkukiem to pozłaziła!Pomóżcie..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym mam pomalować silnik w U 1222? Kiedyś pomalowałem c-330 chlorokauczkukiem to pozłaziła!Pomóżcie..........

 

pewnie słabo odtłuściłeś silnik

 

chlorokauczuk nie powiniem złażić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A nie wystarczy jak go myjką przejade konkretnie?To jak powinienem odtłuścić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niby sam jopałem ludzi jak pisza to co zasłyszeli a nie z własnego doswiadczenia ale powiem spróbujcie najpierw umyć silnik pożądnie myjką, tylko taką o ciśnieniu ponad 200 atmosfer, potem pistoletem do malowania w który trzeba nalać benzyny i znowu myjką i powinno być ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nalać do tego pistoletu rozpuszczalniku i tym odtłuscic silnik. lepiej pojdzie.nie wiem czy po tym jest dobrze umyc jeszcze raz myjka.pozniej po wyschnięciu rozpuszczalnika walnij na silnik podkładówke i dopiero pozniej maluj odpoiwednia jaka tam chcesz farba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Chyba rzeczywiście/ort ten rozpuszczalnik będzie lepszym wyjściem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benzyna zaczym wyschnie to juz sie wszystkie kurze do niej przyczepia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

JA malowałem już 3 ciągniki w całości i zawsze malowałem silnik, skrzynie i most zwykłą emalią (szarą ) aby farba nie schodziła trzeba go dokładnie naropować i z myć wodą pod ciśnieniem najlepiej myjką casami trzeba to powtórzyć kilka razy i nastepnie umyć soda kaustyczną [Na(OH)2] odtłyszcza znakomicie tylko trzeba uważać na skórę i insatacje elektryczną bo może porozpuszczać luty. sode należy w miarę szybko zmyć wodą i po wyschnięciu malować bo jesli zostawicie ciągniik na pare dni to zardzewieje(aha jeśli zrobicie zbyt mocny roztwór to może to spowodować że soda rozpuści starą farbe). błotniki i maske najlepiej malować farbą renowacyjna lub emalia(jakąś droższą)ale po jakimś czasie matowieje więć lepiej renowacyjną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pytanie za sto punktów-------gdzie nabyć tąsodę kaustyczną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

w mleczarni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tyż prawda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiej farby uż/ort do malowania przyczepy aby uzyskac identyczny kolorek(niebiesko-szary) jak fabryka? Może jakiś nr.farby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odcieni szarość jest tyle co naszych pięknych BLĄDYNEK (nie wiem czy specjalnie, ale powinno być BLONDYNEK) no i sobie wybieraj Nr XX itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Korpus - silnik, tył (WOM,TUZ) i całą resztę odtłuśiłem ładnie - płynem "tri", ale tego płynu to raczej tak ot hop nie dostaniecie. Najlepiej tak jak pisali wscześniej - karcher, spryskać silnik itd. benzynkom i znów karcherem można spróbowac użyć płynu do naczyń , ale za efekt to nieręczę.,

 

Ciągnik malowałem przede wszytkim autorenolakiem - jest barwa i odpowiednia jakość lakieru. Coś co ma robić nie musi być tylko sprawne technicznie, ale może i wyglądać. Silnik i podzespoły - chlorokauczuk. W sumie zamknęło się to w 3 warstwach. Część elementów przeczyszczone zostało odpowiednimi pastami, co zapewniło starcie porysowanych i zniszczonych powierzchni (tzw. plastik) + nowe lamy, wykładzina wewnątrz i kilka innych pomniejszych pierdówł. Kabina, silnik, podzzespoły malowane pędzlem - grubsza warstwa, maska błotniki - pistolet.

Proponuję z malowaniem poczekać do czerwca/lipca kiedy są większe temperatury. Malowaną część wystawić od rana na słońce - malować po 3-4 godzinach (mat. się nagrzeje) - pomalować warstę - dać dobrze wyschnąć - mocne słonce potrafi sollidnie nagrzać materiał co pozwoli na uzyskanie lepszego połysku np. błotników czy maski.

 

Różnica pomniedzy gospodarką to m.in dbałość o szczegóły inaczej w Rosji ,Polsce a inaczej w Niemczech czy Francji. W Polsce aby do przodu, tu drut, tam sznurek i git - tak zwane kaparstwo.

Całe szczeście ten chory proceder zaczyna być wypierany przed dbrałość nie tylko o działanie , ale i wygląd....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chce pomalować felgi od wąskich opon od c-330 i jak sądzicie czym najlepiej malować i czy starą troche juz pordzewiałą farbe z czyścić całkowicie czy tylko tak aby usunąć rdze?(tzn. czy do gołego metalu?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie musisz ścierac do gołego metalu. usun rdze i zmatuj cała powierzchnie. i pomaluj farba do felg ktora dostaniesz w kazdym sklepie z farbami.

 

/edit Oducz się odpowiadania na posty przez przycisk Cytuj, bo co ma za sens cytować wypowiedź, która jest tuż nad naszą wypowiedzią. Innych też OTO proszę. MOD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...