Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:01 Czw 27 Lis 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystiam114



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 34

PostWysłany: 14:05 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z 3p mianowicie podczas orki zimowej podnosnik przestal podnosic a z nim krecic sie walek. Po paru prubach okazuje sie ze walk z podnosnikiem sie podnosza ale to dziala tak ze wazek co chwile sie zacina. Nie mozna wlaczyc aby chodzil dluzej. prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 656
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 11:08 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: skrzynia biegow Odpowiedz z cytatem

czy wymiana trybu 5 biegu to bardzo skomplikowana sprawa,mozna cos samemu zdzialac czy wolac mechanika.odjezdza sie silnikiem czy tylem ? jakie sa pulapki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:23 Nie 14 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.W tym tygodniu zamontowałem świecę płomieniową od MF http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog,Ursus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi,katalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc,*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa,MF,Ursus+C-360.wmv.wmv nie wiem jak to zda egzamin(zasilanie opadowe,bez zaworku,bez pompki).W czasie testów wynikł taki problem:kupiłem świecę w Agromie za 25zł.po pierwszym teście drugi raz grzała a nie puściła paliwa.Kupiłem drugą w lokalnym warsztacie za 18zł. w czasie testu grzała i puszczała,ale po zamontowaniu w ciągu doby poziom nafty w zbiorniczku się obniżył o około 0,5cm. znaczy się że nie jest szczelna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 15:46 Czw 11 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze utwardzany to nie ma problemu bo gosciu robi różne wałki i tryby, ostatnio mi robił wałek do skrzyni brony wirnikowej bo zakładałem z tyłu accodra i musiał byc dłuższy wałek a tam jest konkretne obciązenie i smiga az miło, najpierw utoczył a potem dał do hartowania
zimą sie za to wezme wiec jak cos wymyśle to napewno zdam tu relacje:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 21:15 Wto 9 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze kombinujesz tylko niewiem czy ktos to ztoczy,bo to jest utwardzane ale jak nie to od zetora zamontuj bo tak ma wlasnie rozwiazane ,z tym ze jeszcze na walku sprzeglowym womu tez musi byc szerszy tryb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 14:10 Sob 6 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i tak właśnie mysle ze moznaby zmienic wałek napędowy na inny (dać do utoczenia bo mam taka możliwość) i na tym wałku zrobić szerszy tryb napedzający pompe przez co dając na luz on by nadal "łapał" pompe o ile on by sie jeszcze obracał tylko tego nie wiem własnie
wiem że ktos ma to jakoś rozwiązane i musze sie do niego wybrać zeby sie dowiedziec jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 13:17 Sob 6 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Zabiorę głos w dyskusji.Według mnie raczej ciężko było by podzielić(rozdzielić)napęd pompy i wałka.Przy obrotach nie zależnych napęd idzie od przodu skrzyni na wspólnym wałku (schemat z instrukcji napraw http://i53.tinypic.com/euiz2e.jpg według mnie na rysunku"b"napęd powinien być zaznaczony na pierwszej zębatce).Teoretycznie zdejmując widełki na końcu wodzika możemy nie załączać pompy,ale raczej nie o to chodziło,tylko żeby zrobić tak jak jest np. w C-330.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 18:52 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i tak dla korekty to nad luzem masz obroty zalezne samego wałka a na samej górze obroty zależne samej pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 18:50 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to to ja kolego wiem tylko mi chodzilo o to zeby zrobic tak zeby pompa miala obroty niezalezne czyli z silnika a wałek stał i bez zadnego biegu np tak jak przy zetorze bo kiedys gdzies słysząłem ze idzie to zrobic tylko trzeba troche tam przerobic przy napędzie pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 13:35 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Próbował ktoś zrobic tak aby podnośnik działał (pompa "chodziła") a wom nie??


da radę.
Jak masz dźwignie od WOM to jak dasz do samego dołu to chodzi wałek i pompa (obroty niezależne).
Ciu wyżej - wszystko wyłączone
jeszcze wyzej - Pompa na obrotach zależnych (wałek chodzi)
Do samej góry - pompa chodzi, wałek stoi. Tylko to położenia działa przy włożonym biegu. Wtedy dajesz wajchę od reduktora na położenie środkowe i wkładasz bieg. Wtedy w zalezności od biegu chodzi szybciej lub wolniej. Na wstecznym chodzi w lewo. Nie wkładaj 5-ki bo pompę rozwali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 13:04 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich

Próbował ktoś zrobic tak aby podnośnik działał (pompa "chodziła") a wom nie??

co do wskaznika cisnienia to dobry pomysł bo z kontrolkami jest różnie, temperatura też może być ale z paliwem to już kwestia dodatku dla wygody:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 10:07 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Bawił się ktoś kiedyś żeby zrobić wskaźnik poziomu paliwa w poczciwej 60-ce??
Dużo zabawy z tym?
Co myslicie o montażu wskaźnika ciśnienia oleju i temperatury (dodatkowo) na desce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 17:36 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skos na zazębieniu nie może być za duży, max 5-7 stopni, bo inaczej będą problemy z rozłączeniem blokady. Większy nie ma sensu, bo to sprzęgiełko ma swoją ograniczoną wytrzymałość i lepiej, żeby wyskoczyło, niż ma pęknąc.

Pompę zawieź do warsztatu, gdzie mają możliwość zrobić regulator i go wycechować. Luzy na mechaniźmie powodują nierówną pracę, może u ciebie luz ma listwa sterująca (sekcje i wtryski sprawne) i nie do końca pracuje, może być tez przełożona (wystarczy, że na jednej sekcji). Niby niemożliwe, ale różne cuda już na oczy widziałem, chociaż nie jestem wiekowy Smile. Nie wiem skąd jesteś, ale nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem zakładu, który robi porządne, kompleksowe remonty pomp wtryskowych, nawet na allegro widziałem oferty.
Co z tego, że ciśnienie jest OK i wtryski ładnie rozpylają, jak dawka może być nierówna na poszczególnych sekcjach (listwa, wałek krzywkowy) a regulator lata jak pies po oborze. Na pewno pompiarz wykonał tylko test statyczny i tyle. Ja jestem z lubelskiego, u nas pompy porządnie (także drogo) robi zakład "Woliński" oraz jego dawny wspólnik w Lublinie. Ludzie z najnowszymi CommonRailami do niego przyjeżdżają. Powoli kończy się epoka"pana Zenka" z ręczna pompką do wtrysków i brudnymi kapilarami do sprawdzania wydatku w pompie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:59 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Już kiedyś podawałem swój pomysł na blokadę http://i54.tinypic.com/dr5wkx.jpg Trochę rurek i płaskownika.Dolna część jest spawana z płaskownika o kształcie zbliżonym do oryginalnej a góra jest z rurek i wyjmowana aby nie utrudniać dostępu do akumulatora.Góra jest na wysokości kolana,także do załączenia blokady nie trzeba się schylać ani wstawać.W tym szlifowaniu zębów to osobiście nie widzę celu,ale jeżeli ktoś miał taką potrzebę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 05:38 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzant napisał:

Patent jest bardzo prosty tylko trochę roboty. Zęby z blokady trzeba szlifierką przejechac do skosa bo są proste. Na obudowie skrzyni po prowej stronie montujesz taki sam uchwyt jak do dźwigni ręcznego hamulca. Do tego uchwytu dorabiasz ramie o długości około 0,5 metra którym to ramieniem będziesz załączał blokadę. Można jeszcze zamontowac sprężynę która będzie wracała dźwignie ale nie jest to konieczne. Patent ten zastosowałem 2 lata temu i doskonałe się sprawdza. Sąsiad ma tak samo i też działa super. Prawa noga jest wolna blokada zawsze działa a ze względu na długośc ramienia nie trzeba używac wielkiej siły i co najważniejsze nie walisz głową w dach kabiny jak do tej pory. Temat ten już był wielokrotnie opisywany na forum tylko trzeba poczytac


A ile dokładnie te zeby podszlifować??? Ma ktoś dokładniejszy patent?? Wiecie, żeby nie przesadzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 05:36 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jahooo napisał:
Powodem złego palenia może byc tez zły kąt przyśpieszenia (wyprzedzenia wtrysku) pompy wtryskowej. Nic nie piszesz, czy to sprawdzałeś, a warto. Nie wiem, czy masz pompę po regeneracji, swoją, czy z wymiany ?


Pompa była u pompiarza. stawierdził, że jest w porządku i nie ma co w niej regenerować. Podobno najlepszy pompiarz w okolicy.

Wtryski też sprawdzałem na stole, niby wszystko wporządku.

Ja to bym obstawiał pompę i regulator obrotów. Czy to prawda, że są pompy z jakąś autumatyczną regulacją dawki?? Bo jeździłem z pompą w tym roku, po sadzeniu w sadzarce (bardzo małe obroty) starsznie szarpał i nie chodził równo. Wtedy własnie sprawdzałem wtryski i pompę i mi gość powiedział, że nie które 60-ki tak maja, że na małych obrotach coś się tam robi, że będzie szarpał.

A co w temacie montażu świecy płomieniowej???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 18:37 Sob 23 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jestem wielkim specem od diesli, ale moim zdaniem biały dymek świadczy o zbyt niskim ciśnieniu w cylindrach albo zbyt wolnych obrotach rozrusznika. Silnik kopci na biało, gdy rozpylone paliwo nie ulegnie spaleniu z powodu zbyt niskiej temperatury mieszanki w cylindrze (tyle mówi książka). Myślę, że warto by było pomierzyć kompresję na wszystkich cylindrach. Nie wiem, jak dawno temu robiłes remont i na ile rzetelnie oraz jakie stosowałeś części zamienne, ale pierścienie potrafią zniknąć po 2 sezonach. Tak było u mojego sąsiada w jego ciapku, 2 sezony zimowej orki i ciągnik przestał palić z rozrusznika. W pierscieniach olejowych nie było już wypustów, były gładkie. A kupował czeskie zestawy naprawcze, miały byc lepsze niż polskie.

Akumulatory 6V są już stosowane chyba tylko w polskich ciagnikach, a ich jakośc woła o pomstę do nieba. Z tego powodu zmieniłem na samochodową 12v. Prąd rozruchu z 120Ah akumulatora mam większy, niż z 2x6V 190Ah (mierzyłem miernikiem cęgowym). Zastanawiam się jeszcze nad rozrusznikiem z przekładnią planetarną, ale to dopiero wtedy, jak padnie stary R11a Smile

Powodem złego palenia może byc tez zły kąt przyśpieszenia (wyprzedzenia wtrysku) pompy wtryskowej. Nic nie piszesz, czy to sprawdzałeś, a warto. Nie wiem, czy masz pompę po regeneracji, swoją, czy z wymiany ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 12:57 Pią 22 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marlonkozaki napisał:
Właśnie chyba wyminię przewód masowy. Akumulatory mam tej samej firmy także są spoko. Zastanawia mnie jedna rzecz:
jak go odpalam i juz załapuje to leci biały (szary) dymek i nie może sie rozkręcic i mimo, że daje gaz na max to gaśnie. czasem pomaga jak go recznie podpompuję, ale nie zwsze.
mam jeszcze jeden problem. Otóz jak już odpali i chodzi sobie na wolnych obrtach to jest ok, ale jak dodaję trochę gazu to słychać jakieś chrobotanie. Zaglądałem do klawiatury, luzu nie ma, ale zastanawiam się czy to czasem nie pompa paliwowa. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, na 2 cylindrze (od baku) nie ma luzu co prawda, ale popychacz lekko przesuwa sie na boki (wzdłuz silnika) i nie wiem czy to może miec wpływ. tam chyba nie ma żednej regulacji.

Co do założenia świcy płomieniowej to dużo z tym roboty? Chyba musi ona miec zasilanie w paliwo? Bo MTZ ma chyba drugi zbiornik? Może być zasilana ON? Bo właściwie to nie wiem.

Co do blokady. Czytałem kiedyś o jakiejś przeróbce na rozwiązanie stosowane w zetorach. Chodzi o zazębianie sie mechanizmu. Z tego co pamietam to 60-tka ma chyba proste zeby, a zetory ukośne, czy jakoś tak i to niby ma pomagać w płynności pracy mechanizmu. Nie wiem czy dobrze myslę.
czy ktoś może robił cos takiego??


Patent jest bardzo prosty tylko trochę roboty. Zęby z blokady trzeba szlifierką przejechac do skosa bo są proste. Na obudowie skrzyni po prowej stronie montujesz taki sam uchwyt jak do dźwigni ręcznego hamulca. Do tego uchwytu dorabiasz ramie o długości około 0,5 metra którym to ramieniem będziesz załączał blokadę. Można jeszcze zamontowac sprężynę która będzie wracała dźwignie ale nie jest to konieczne. Patent ten zastosowałem 2 lata temu i doskonałe się sprawdza. Sąsiad ma tak samo i też działa super. Prawa noga jest wolna blokada zawsze działa a ze względu na długośc ramienia nie trzeba używac wielkiej siły i co najważniejsze nie walisz głową w dach kabiny jak do tej pory. Temat ten już był wielokrotnie opisywany na forum tylko trzeba poczytac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 07:10 Pią 22 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie chyba wyminię przewód masowy. Akumulatory mam tej samej firmy także są spoko. Zastanawia mnie jedna rzecz:
jak go odpalam i juz załapuje to leci biały (szary) dymek i nie może sie rozkręcic i mimo, że daje gaz na max to gaśnie. czasem pomaga jak go recznie podpompuję, ale nie zwsze.
mam jeszcze jeden problem. Otóz jak już odpali i chodzi sobie na wolnych obrtach to jest ok, ale jak dodaję trochę gazu to słychać jakieś chrobotanie. Zaglądałem do klawiatury, luzu nie ma, ale zastanawiam się czy to czasem nie pompa paliwowa. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, na 2 cylindrze (od baku) nie ma luzu co prawda, ale popychacz lekko przesuwa sie na boki (wzdłuz silnika) i nie wiem czy to może miec wpływ. tam chyba nie ma żednej regulacji.

Co do założenia świcy płomieniowej to dużo z tym roboty? Chyba musi ona miec zasilanie w paliwo? Bo MTZ ma chyba drugi zbiornik? Może być zasilana ON? Bo właściwie to nie wiem.

Co do blokady. Czytałem kiedyś o jakiejś przeróbce na rozwiązanie stosowane w zetorach. Chodzi o zazębianie sie mechanizmu. Z tego co pamietam to 60-tka ma chyba proste zeby, a zetory ukośne, czy jakoś tak i to niby ma pomagać w płynności pracy mechanizmu. Nie wiem czy dobrze myslę.
czy ktoś może robił cos takiego??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 09:11 Sro 20 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego - co do blokady, to mój sąsiad przerobił orginalne włączenie blokady na dzwignię od ręcznego. Odłączył taśmy i przy prawym kole podłączył cięgno od blokady do wałka od ręcznego. Patent jest niezły. Jest tylko jeden warunek - musisz mieć niewyrobiony zatrzask w tylnym moście, inaczej blokada i tak będzie wyskakiwać, a tylko rozwalisz zatrzask. Myślę nad tym, żeby u siebie dorobić po prawej stronie druga dźwignię do permanentnego załączania blokady zamiast tego głupawego pedału pod stopą.

Co do zapalania - ja przerobiłem instalację na jeden akumulator 12V 140Ah, jest mniej przewodów (wywaliłem ten pomiędzy akumulatorami), mniej klem - mniejsze szanse na zły styk. Możesz mieć za mały amperaż z akumulatora (akumulatory różnych firm mają różny prąd rozruchu) albo prądnica ci nie doładowuje akumulatora w pełni. Warto jednak zajrzeć też do rozrusznika. Jak masz ten z 4 szczotkami, to może jedna jest ukruszona i na zimnym słabiej będzie kręcił. U mnie był podjechany komutator (owal) i trzeba było go przetoczyć. Można załozyc śwecę płomieniową (np od MTZ-a). Trochę zabawy jest, ale do c360 raczej świec żarowych nie wciśniesz, albo grzałkę w blok. Generalnie, ten silnik raczej ciężko pali i potrzebuje chwili, żeby się rozbujać, ale przy takich temperaturach, jak teraz, nie powinno byc jeszcze problemów. Może masz zużyty regulator w ompie (tam często pompiarze nie zaglądaja) i nie daje pełnej dawki rozruchowej ?

Nie jestem pewien, czy koło zamachowe od c360 podejdzie do silnika perkinsa. Na pewno będziesz musiał zmienić wałek sprzęgłowy w skrzyni, bo w 3p jest inny (dłuższy) niż do silnika 4003. Przelotkę - musisz pytać po sklepach albo w zakładach, gdzie remontują ciągniki. Ona praktycznie powinna być niezniszczalna. Silnik od tarpana ma tę zaletę, że ma świecę płomieniową montowaną fabrycznie i alternator, tylko trzeba to trochę poprzerabiać, żeby wcisnąć sprężarkę.

Zatrzask wymieniasz bez ściągania pokrywy, w c360 to są te wysokie"śruby" na wierzchu. Od żółw/zając to będzie pierwsza od prawej, jak siedzisz na siedzeniu kierowcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
erolnik



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 61

PostWysłany: 21:11 Wto 19 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odnośnie sprawdzania obwodu rozruchu pisałem w temacie o URSUS 4514. Możliwe że masz za cienki przewód masy lub wirnik rozrusznika trze po obudowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2720
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:53 Pon 18 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

da radę było opisywane w tym wątku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 12:37 Pon 18 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
mam parę problemów ze swoją 60ką.
1.
Coś ostanio mi ciężko pali. Akumulator jest ok. ale go nie moge rozkręcić. Zaraz mi się kopci z masy (dobrze przykręcona). Najlepiej jak go podladuje i podgrzeje to odpala. Potem jekoś dziwnie chodzi. Niby pompa była sprawdzana ale nie wiem o coc chodzi.
2.
czy ma ktoś jakiś pomysł na blokade mostu. Praca która wykonuje moja 60ka jest dość specyficzna i muszą go na blokadzie ciągnąc. Cylko najpier mnie rozbolała noga a potem spadlo ciegno w obudowie i lipa. czy da radę jakoś to przerobic żeby to chodziło jako tako.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuki1996



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1

PostWysłany: 20:29 Pią 24 Wrz 2010    Temat postu: przekładka silnika perkins do c 360 Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam prośbę o informację dotyczące zmiany silnika do c 360 z tarpana perkins 3 cylindry lub wózek widłowy bułgar także silnik 3 cylindry na licencji perkinsa.
czy ktoś może mi powiedzieć czy można jeszcze gdzieś dostać przejściówki miedzy skrzynię a silnik i między silnik a oś przednią, koło zamachowe czy sprzęgło pasuje od c-360 i ewentualne koszty. Silnik od wózka widłowego mam w garażu a tarpan stoi u sąsiada.
Z góry dziękuje za rzeczowe informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:51 Pon 6 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Powinien wyjść.Katalog http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 17 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach