Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 18:26 Wto 16 Wrz 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 182, 183, 184  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erolnik



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 61

PostWysłany: 21:11 Wto 19 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odnośnie sprawdzania obwodu rozruchu pisałem w temacie o URSUS 4514. Możliwe że masz za cienki przewód masy lub wirnik rozrusznika trze po obudowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:53 Pon 18 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

da radę było opisywane w tym wątku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 12:37 Pon 18 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
mam parę problemów ze swoją 60ką.
1.
Coś ostanio mi ciężko pali. Akumulator jest ok. ale go nie moge rozkręcić. Zaraz mi się kopci z masy (dobrze przykręcona). Najlepiej jak go podladuje i podgrzeje to odpala. Potem jekoś dziwnie chodzi. Niby pompa była sprawdzana ale nie wiem o coc chodzi.
2.
czy ma ktoś jakiś pomysł na blokade mostu. Praca która wykonuje moja 60ka jest dość specyficzna i muszą go na blokadzie ciągnąc. Cylko najpier mnie rozbolała noga a potem spadlo ciegno w obudowie i lipa. czy da radę jakoś to przerobic żeby to chodziło jako tako.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuki1996



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1

PostWysłany: 20:29 Pią 24 Wrz 2010    Temat postu: przekładka silnika perkins do c 360 Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam prośbę o informację dotyczące zmiany silnika do c 360 z tarpana perkins 3 cylindry lub wózek widłowy bułgar także silnik 3 cylindry na licencji perkinsa.
czy ktoś może mi powiedzieć czy można jeszcze gdzieś dostać przejściówki miedzy skrzynię a silnik i między silnik a oś przednią, koło zamachowe czy sprzęgło pasuje od c-360 i ewentualne koszty. Silnik od wózka widłowego mam w garażu a tarpan stoi u sąsiada.
Z góry dziękuje za rzeczowe informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:51 Pon 6 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Powinien wyjść.Katalog http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wodzumz



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 9
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10:16 Pon 6 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zatrzask wygląda w porządku. Moje pytanie czy wodzik wymienię bez rozjeżdżania? Wystarczy zdjęcie pokrywy skrzyni? Może kolega posiada rysunki? Z góry dziękuje za podpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:56 Sob 4 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Lokalizacja zatrzasku http://i52.tinypic.com/15nuc9g.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 15:24 Pią 3 Wrz 2010    Temat postu: zatrzask Odpowiedz z cytatem

zatrzaski masz powkręcane pionowo w pokrywę....od góry...Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
wodzumz



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 9
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12:04 Pią 3 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy żeby to sprawdzić, wystarczy zdjąć pokrywę skrzyni przekładniowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:09 Pią 3 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Nie miałem tego problemu,ale pierwsze co bym zrobił to bym sprawdził zatrzask wodzika(pierwszy po prawej stronie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wodzumz



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 9
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 07:56 Pią 3 Wrz 2010    Temat postu: Wyskakujące szybkie biegi Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy miał już ktoś taki problem? Mianowicie podczas jazdy z obciążeniem np. praca z agregatem wyskakują mi biegi szybkie tzw zając a dźwignia samoczynnie przechodzi w położenie neutralne, czyli między biegami szybkimi a wolnymi. Podczas jazdy normalnej bez obciążenia wszystko jest ok. Proszę o konkretne podpowiedzi co może być przyczyną, jak ewentualnie to naprawić. Z góry dziękuję za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 20:47 Sob 21 Sie 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak powinny sie dac podniesc a jesli nie idzie tzn ze za wysoko podnosi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 14:01 Sob 21 Sie 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A powinny się dać podnieść jeszcze te 3-4cm??? i tam po ręcznym dźwignięciu przystawia na czymś czy na obudowie?/?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 20:43 Czw 19 Sie 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle ze to nie od szybkiej jazdy,sprawdz jak poniesiesz na maksa ramiona czy da sie je jeszcze recznie uniesc do gory jakies 3-4cm i to co kolega ponizej napisal sprawdz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paweł1988



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 32

PostWysłany: 19:44 Czw 19 Sie 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arek11 napisał:
Witam dołączę się do tematu.
Mój problem polega na tym że ojciec już przy orce rozwalił 2 pokrywy podnośnika strzeliła na pierwszych trzech śrubach z przodu (nie jednego roku ale w przeciągu 3 lat) czym to może być spowodowane? są tam jakieś ograniczniki??
Bo on lubi jeździć czasem tak że sprzęt zaczepiony skacze jak głupi i się zastanawiam ze może mu gdzieś pług skoczył do góry i rozwalił od środka pokrywę. Pomóżcie bo nie fajnie co 2 rok wymieniać pokrywę za 500zł.


sprawdz czy ci tuleja się nie luzuje i sprawdz jeszcze jak ja przykrecisz czy od strony tych trzech śrub dotyka ciasno taką jakby piętka do bloku pokrywy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 09:58 Czw 19 Sie 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam dołączę się do tematu.
Mój problem polega na tym że ojciec już przy orce rozwalił 2 pokrywy podnośnika strzeliła na pierwszych trzech śrubach z przodu (nie jednego roku ale w przeciągu 3 lat) czym to może być spowodowane? są tam jakieś ograniczniki??
Bo on lubi jeździć czasem tak że sprzęt zaczepiony skacze jak głupi i się zastanawiam ze może mu gdzieś pług skoczył do góry i rozwalił od środka pokrywę. Pomóżcie bo nie fajnie co 2 rok wymieniać pokrywę za 500zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 20:12 Pią 30 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luki21 napisał:
Witam ma problem z hamulcem przyczepy tak jakby nie podawało powietrza na wyjście. Sprężarka pompuje dobrze bo pompowałem koła w przyczepie pod obciążeniem. Macie jakiś pomysł gdzie by tu szukać


Zobacz czy powietrze dochodzi do rozdzielacza z prawej strony ciągnika któr jest podłączony do pedałów hamulca. Jeśli dochodzi to znaczy że rodzielacz jest do bani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 14:40 Pią 30 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy stosował ktoś przy swoim ciągniku rozrusznik z przekładnią???? co może na ten temat powiedzieć, jakie wnioski, jaki akumulator to ciągnie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pupek



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 50

PostWysłany: 07:18 Pią 23 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A zamiast węża do pompowania wkręcasz nakrętkę? Bo może w nakrętce jest za krótki bolec i nie puszcza dalej powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 20:39 Czw 22 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ma problem z hamulcem przyczepy tak jakby nie podawało powietrza na wyjście. Sprężarka pompuje dobrze bo pompowałem koła w przyczepie pod obciążeniem. Macie jakiś pomysł gdzie by tu szukać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
michaił04



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: mazowiecke

PostWysłany: 13:15 Wto 20 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie bojcie sie robic hamulcy. nie jest takie trudne jak sie wydaje. wystarczy pomyslec. ;]



a co do oprysku to mozna rozpuscic jeszcze wiaderko moczniku i dolac do oprysku ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
monster



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 7

PostWysłany: 20:43 Pią 2 Lip 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojnie mozesz mieszac. nie wolno mieszac tylko z herbicydami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
olek132



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 1

PostWysłany: 18:47 Sro 30 Cze 2010    Temat postu: opryski Odpowiedz z cytatem

witam mam problem jestem początkujący i mam zamiar pryskać ziemniaki od stonki i zarazy i tu moje pytanie czy można mieszać te dwa opryski ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1415
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 15:50 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja w maju robiłem hamulce na obydwu kołach,to po wymieniałem cylinderki,sprężyny,szczęki,taśmy hamulca ręcznego,uszczelki zwolnicy na półosi,uszczelki tylnego mostu(w pokrywach oraz w bębnach hamulcowych na półosi) oraz przewody hamulcowe.Co chcesz wymienić to już musisz sam zdecydować.Jeśli chodzi demontaż,to napiszę jak ja to robiłem.Zaklinowanie przedniej osi na wsporniku(żeby się nie kołysał)podłożenie klinów pod przednie koła(zabezpieczenie przed przetoczeniem),demontaż dolnego zaczepu(mam "kobyłkę"która pasuje akurat w "uszy"mocowania dolnego zaczepu),odkręcenie kół,rozłączenie instalacji elektrycznej pod siedzeniem,odkręcenie błotników,poluzowanie taśm hamulca ręcznego,odkręcenie przewodów hamulcowych,odkręcenie śrub mocujących pochwę do tylnego mostu(poza jedną u góry,którą poluzowałem).I od tej chwili należy zachować szczególną ostrożność.Odkręcając tą śrubę zwolnicę przytrzymać i powoli przekręcić do położenia najniższego.Następnie przekładając rurkę(calowa ok.1m.długości)między zwolnicą a półksiężycem odnieś na bok(waga tego elementu ok.100kg.).Następnie demontaż bębna hamulcowego,sprężyn i już jesteś przy cylinderku.Dalszy zakres prac już zależy od tego co chcesz wymieniać.Kilka zdjęć z tego remontu zamieściłem na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci ten sznurek który widać przy taśmach hamulca ręcznego służy do podniesienia taśmy przy składaniu.No i pomyślności przy remoncie,zawsze musi być ten pierwszy raz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Prorok



Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie-Iwonicz

PostWysłany: 15:12 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Też nie dawno przerabiałem ten problem.Niestety bez rozbierania się nie obejdzie Sad Sama wymiana nie jest trudna ale wymaga trochę cierpliwości czasu i siły Smile

Ja robiłem to tak;

1.Odkręcam błotnik-Lekko go unoszę(opiera się o most) i nie trzeba rozbebeszać instalacji.Przywiązuje go np do kierownicy i mam z nim spokój....Odkręcasz mocowanie łańcucha ograniczającego(odciągu)od strony zwolnicy.

2.Tu jest dylemat odkręcać koło i próbować wyciągać samą zwolnicę czy nie odkręcać koła i wyciągnąć całością.Osobiście robiłem i tak i tak i muszę powiedzieć że z kołem jest lepiej(trochę bezpieczniej),jak ściągaliśmy samą zwolnice to było ciężko gołymi rekami nie ma jak złapać i trzy osoby mają co robić.Po fakcie od wujka dowiedziałem się że można sobie poradzić z samą zwolnicą we dwie osoby mianowicie bierzesz dłuższe dwie rury i wkładasz pod zwolnicę( tak jak byś niósł lektykę) i podobno bez problemu w dwie osoby wchodzi.Ja ściągałem całością(tylko ściągnąłem obciążniki) ściągnąć łatwo ale potem dość trudno wcelować wałkiem w wielowypust ,ale jest to wykonalne przy odrobinie cierpliwości.
3.Jak już ściągniesz zwolnice,ukazuje ci się bęben hamulcowy.Jest on zabezpieczony segerem.Ściągasz go i już jesteś w domu.Odkręcasz dwie śruby wywalasz stary cylinderek(lekko rozpierając szczęki).Idziesz do sklepu kupujesz nowy cylinderek i składasz wszystko do kupy.Potem najgorzej trafić w wielowypust,jak już to Ci się uda to dalej leci z górki.Wkładając zwolnicę dalej musisz pamiętać o taśmie od ręcznego co by ja nałożyć na bęben.Reszta to już pikuś.Potem tylko odpowietrzasz i ma działać.

Sam nawet nie bierz się za tą robotę zwolnica sporo waży i Sam nie poradzisz no chyba że dysponujesz podnośnikiem lub jakąś podstawką(widziałem na AF).Najlepiej robi się to w trzy osoby.Dwie trzymają zwolnicę lub koło+ zwolnicę a trzecia celuje a później zakłada taśmę.

Podaję to na swoim przykładzie.Mogłem o czymś zapomnieć jeśli tak to niech inni użytkownicy skorygują Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 182, 183, 184  Następny
Strona 17 z 184

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach