Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie, że lepiej mieć przód typu belkowego, masz większe koła z przodu, a to duuży plus, a nie patrz na resorowaną oś, bo w dużym kole od nowego typu dasz mniejsze ciśnienie w opony i też masz miękko, a oś starego typu jest mocno awaryjna i możesz sie nie mile rozczarować. Lepiej dołóż te dyche, a będziesz miał spokój i super traktorek, naprawde!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ta belkowa oś to już wogóle bezawaryjna? Jeśli tak to może warto bo tur w przyszłości chętnie bym założył. to ile 500 pali bo z tego co wiem to 800 tak średnio 7 do 10 l/godz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego wszystko sie psuje, ale to fakt ze belkowa jest lepsza po prostu nowsze rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MTZ 500 średnio ok 5 l na godz roboty, to też zależy od obciążenia, kiedyś, jak woziłem z cukrowni wysłodki, w grudniu przyszło mi woźić, w nocy, mróz jak diabli, zimno, kawiarenka zamknięta, bo to w nocy było, więc siedziałem sobie w kabince, 10 godzin w kolejce, silnika nie wygaszałem, to spalił sobie na wolniutkich obrotach przez ten czas ok 15 l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a powiedzcie mi czy macie w MTZ82 w sworzniu od przedniej osi kalamitki do smarowania?? U mojego żadnego smarowidła nie widze nie wiem czy nie ma orginalnie, czy zapomnieli zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest w tym stożkowym bo kiedyś u kumpla koleś robił mtz82 i twierdził że napęd do tyłu nie ciągnie ?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jakim stożkowym?? Kulałem sie pod tym ciągnikiem i nie mogłem znaleźć żadnej kalamitki (dziwilo mnie to troche, że nie ma smarowania)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma smarowników tuleje są stalowe i mają wytrzymać robiłem to jak miałem mtz. Napęd będzie ciągnął jak podkręcisz na podporze nakrętkę i oczywiście musisz mieć włączony na stałe dźwignia w najwyższym położeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a takie pytanko mam, przy ewentulnym zakupie nowego belarusa 820 (na razie marzenia, ale kto wie), jest mozliwosc kupna z polska a nie oryginalna kabina za kwote prawie 10tys mniejsza, tylko czy jest sens tak kombinowac Moze warto zamiast tej orginalnej kabiny wziasc lepszy most przedniego napedu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko czy tak można żeby wziąć z polską i napędem belkowym dla mnie oryginalna ma jedną wielką wadę ( wentylacja i ogrzewanie do d.... , choć łatwo to poprawić ), budowy tej polskiej nie znam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

82.1 chyba tylko występuje w wersji kabrio a z krzyżakami wersje 820.1

 

Czy pronar z krzyżakowym mostem ma większy skręt od tego ze stożkowym, bo belarusy na krzyżakach mają chyba taki sam przedni napęd?

Czy kabina w Pronarze 82A jest dużo wygodniesza i cichsza od tych w belarusach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czy ktoś zakupił lub dokładnie oglądał MTZ BELARUS 920.2 85 KM bo interesują mnie takie rzeczy w nim jak:

1 co jest zmienione w podnośniku boscha w porównaniu do zwykłego i czy opłaca sie za niego dopłacić?

2 jak wygląda sprawa z włączeniem wom-u mechaniczno-elektrycznie?

3 jaka jest ogólna ocena w porównaniu do naszych pronarów - czy warto kupić oryginalnego MTZ Belarus o tym właśnie symbolu??

 

Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję zamontowac dolny zaczep [taki jak w 30-tce lub 60-tce do Mtz-82 z 84r mała kabina ..Jaki i z czego i za ile...Dzięki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest z tymi małymi mtz 572 i 592 podoba mi się 592 tylko dlaczego taka droga? Kosztuje tyle co mtz 81km w tej samej specyfikacji (76 tys), to ja już wole dużą mtz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może dlatego droga

JOYSTICK DO ŁADOWACZA CZOŁOWEGO. ZACZEP TYLNY UNIWERSALNY (SZYNOWY) , POMPA PALIWOWA ROTACYJNA
poza silnikiem to chyba jest to samo co mocniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tył koła 18,4 przód też nie wąski,duża masa, oj ruscy docenili swój mniejszy silnik. Podoba mi sie ta 592 tylko dlaczego taka droga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BA, tylko znajdź coś tańszego z tym wyposażeniem- duże kapcie, zaczep szynowy, duże obciążniki, pewnie i hydraulika ta nowa ( tylko o tym nie piszą ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co warta swojej ceny 592? dokładam około 4 może 5 tyś i mam farmtraca albo zetora 5340 ciągniki przyjemniejsze w obsłudze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest śpicie czy co----pytałem o dolny zaczep ...A nic konkretnego nienmacie do zaoferowania

 

/edit - Nie Paź 29 11:20:38

Panowie wałek wom na 6-rowk... się lekko rusza co wymieni obudowę ---wałek---4--bolce Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co jest śpicie czy co----pytałem o dolny zaczep ...A nic konkretnego nienmacie do zaoferowania

W Agromie nowy kompletny oryginalny kosztuje coś ok. 450 zł, więc po co szukasz nie wiadomo czego i od czego, przeróbki wyjdą ci drożej i oryginału i tak nie zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...