Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 17:02 Nie 29 Mar 2015


Agrifirm
Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 350, 351, 352  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferguson255



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 1
Skąd: Łukowica

PostWysłany: 19:48 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Pytanie dotyczące naklejki. Odpowiedz z cytatem

Witam!
Ostatnio nabyłem Fergusona 255 z 1990 roku. Chcę go wyremontować przed wiosną. W związku z tym mam pytanie, czy może mi ktoś wysłać zdjęcie, lub link do zdjęcia z naklejką z tabelą prędkości, która znajduje się w tym ciągniku najczęściej na prawym błotniku? Nigdzie nie mogę jej znaleźć.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariusz20082008



Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 16

PostWysłany: 17:08 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem.
- kontrolka raczej nie świeciła się
- nagle przestało wszystko chodzić
- w filtrze opiłków raczej nie było ,tylko olej taki szary był jak myliśmy ropą filtr to puźniej był taki osad na dole wiadra



Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas

tam jst taka wajcha do przodu włańczsz do tyłu wyłańczasz i są tam przyciski tam gdzie się włąńczaja wziełem tam palca wsadziłem i trzymałem ,zakręc się i zachwile zatrzyma [/url][/list][/quote][/code]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 16:59 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie mam problem z hamulcami w swoim MF 3070. Po dłuższym postoju zapowietrzaja mi sie hamulce. I zauwazylem ze scieka olej z tego wezyka co idzie od pompek do rozdzielacza. Co moze byc przyczyna??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 14:03 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem.
Cytat:
EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma
Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mariusz20082008



Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 16

PostWysłany: 10:59 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.
Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki.



kupiłem go jakieś 2 -3 miechy tamu i jak przywieźliśmy ciągnik to pochodził 2 mth i w szystko się zblokowało tur nie chodził ,kierownicą nie dało się pokręcić ,hamulców nie było , włek przestał się kręcię ipodnośnik przestał podnosić . a puźniej wymieniliśmy olej w skrzyni i filtr oleju taki duży po prawej stronie za kołem i tur zaczoą chodzić hamulce odpowietrzyliśmy i kierownica chodzić zaczeła i teraz jest problem z tym podnośnikiem i przekaźnikiem .

EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 09:40 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mariusz20082008 napisał:
witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem
Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.
Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mariusz20082008



Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 16

PostWysłany: 06:30 Wto 29 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
szczewko



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 237
Skąd: pomorze srodkowe

PostWysłany: 17:18 Pon 28 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej jak nie bedziesz jezdził w ogóle.ja miałem podobny przypadek w JD ale mi rozwaliło koła zebate w zwolnicy bo mój brat załozył na przod za duzo obciazników i koło przyblokowało.rozbieraj most bo jak rozpie...... do konca to cały most ci rozerwie i wtedy bedzie problem.jesli chodzi o koszty to do mojego na oryginalnych czesciach wychodziło cos 6 tys za jedna zwolnice (3 koła zebate 3 łozyska i jeden wałek)u ciebie pewnie mechanizm roznicowy pocharatało wiec koszty moga byc podobne.mi te koła dorabiał tokarz i zapłaciłem 600 pln i od 4 lat chodzi bez zarzutu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 17:12 Pon 28 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

można tak z tym jeździć, bo tucze się , ale dlaczego tucze się tylko jak napęd na przód włączę? jak to najtaniej naprawić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Yool



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Skąd: woj. śląskie

PostWysłany: 11:00 Pon 28 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
ale od czego się tak zrobiło? wcześniej tego nie było



pawel1991 napisał:
to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź


No właśnie od skręcania na blokadzie. Choć te frezy dosyć często siadają w tych wałkach. Dobrze że cały wałek się nie ukręcił Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 10:44 Pon 28 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale od czego się tak zrobiło? wcześniej tego nie było
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 10:06 Pon 28 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak wczesniej napisali, frezy na przednim ataku, w miejscu gdzie walek idący od skrzyni zachodzi na wałek wychodzący z napędu przedniego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 19:45 Nie 27 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi


to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszc_2007



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 8

PostWysłany: 12:29 Nie 27 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

[quote="krzych22"][quote="pawel1991"]witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę sprawdz frezy na wałku atakującym w przodzie , tam gdzie łączony jest tuleją frezowaną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 21:12 Sob 26 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi

Sprawdź krzyżaki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 20:37 Sob 26 Sty 2008    Temat postu: napęd Odpowiedz z cytatem

witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 21:50 Sro 23 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy ktos moze mi powiedziec z jaka właściwą siłą powinna byc przykrecona głowica w MF 3070??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 17:12 Wto 22 Sty 2008    Temat postu: mf 6150 Odpowiedz z cytatem

Panowie co może być przy przekręceniu kluczyka niezapalając kontrolka od zółwia sie świeci a po zapaleniu jeż nie. Pomóżcie z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stef275



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 256

PostWysłany: 13:08 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje Smile JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.


Takie rzeczy róbcie TYLKO w zakładach które dają gwarancję ,przekonałem
się na własnej skórze o niedokładności takiego remontu,a to wyłazi po jakimś
czasie ale nie ma u kogo dochodzić swoich racji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 11:48 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje Smile JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Komarwojnicz10



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 8
Skąd: MAłOPOLSKA

PostWysłany: 08:46 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie chciałem pisać ,że tak jest od prawie początku,bo bym na głupa wyszedł,ale widzę że narzekacie nabezsens montowania nowych zestawów,kurcze no to jak bo nie trybię...stare,używane.Tuleje do bloku wprasowywali no w profesjonalnej firmie,jak potem [oczami ]widzieliśmy,było ok
ALE głowicę docieraliśmy tylko gniazda i grzybki,prowadnic nie ruszaliśmy
Yool dzięki,tak wiem tam jest od pokrywy na klawiaturze poprostu plastykowa rurka ok40cm i odprowadzona w dół Sprawdzałem i była i jest drożna,ALE FAKT, nie jest tak brudna jak przy nowym ciągniku
A JESZCZE JEDNO- gdyby pękł pierścień,olej wtedy byłby spalany i ciągnik dymiłby,i też faky nie ma powera jak powinien,ale dymi na no niebiesko,raczej jesli pali olej to niewiele i co????????????????????????????????????????????? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Yool



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Skąd: woj. śląskie

PostWysłany: 22:01 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Sad Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Smile


Dokładnie. Przy wprasowywaniu tuleja się deformuje i to najczęściej jest przyczyną
kłopotów.
Komarwojnicz10, a wam podczas składania nie pękł jakiś pierścień? Wprasowaliście nowe prowadnice zaworów czy może dawaliście głowice komuś do roboty ? bo może po trzonku zaworów dmucha ? Aha i sprawdź tą odmę (nie wiem jak tam jest rozwiązane w mf255 czy odpowietrzenie jest podłączone do filtra powietrza czy wychodzi po prostu na zewnątrz) czy aby nie jest zapchana, bo jak już dmucha to niech lepiej dmucha odmą niż olejem przez bagnet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 20:24 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie czy w mf 6150 olej do układu kierowniczego jest brany ze skrzyni czy jest oddzielny zbiornik. Z góry dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 14:54 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Sad Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 13:43 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komarwojnicz10 napisał:
CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM


Dziwne że ci olej wywala koło bagnetu bo przecież silnik ma odpowietrzenie z pokrywy klawiatury i tam powinien dymić - sprawdź to. Jakie montowane były tuleje, ja na własnej skórze przekonałem się że do perkinsa gotowych tulei niema sensu zakładać najlepiej wprasować wstępnie obrobione i wykończyć na honownicy to zapewni cylindryczność a co za tym idzie długą prace silnika.
Ja po remoncie mam 1200 mth co prawda oleju ni nie wywala tylko go poprostu bierze i w temperaturze po niżej 0 trudności z odpaleniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 350, 351, 352  Następny
Strona 265 z 352

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach