Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

"pirat 22" hamulce odpowietrza się luzując ( na uruchomionym silniku) takie zaworki , które umieszczone są na obudowie tylnego mostu , za ramionami podnośnika. Są dwa oddzielne na każde koło. Z zewnątrz wyglądają jak smarowniczki do ładowania smaru, trzeba je poluzować i poczekać aż będzie wypływał olej bez bombelków powietrza.

Chociaż ja u siebie miałem podobne objawy i odpowietrzanie pomagało tylko doraźnie, a skończyło się to na wymianie tarcz hamulcowych i tłoczyska hamulca w jednym kole ( ok2000zł )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam te kontrolki co sie paliły to zmieniłem stacyjke i było ok ale tylko na pól dnia i zacały sie palic a na drugi dzien chciałem zapalic wcisnołem sprzegło i kontrolka sie nie pali wogle ta od cisnienia skrzyni ale ciagónik zapalił ale nie mogłem przełaczyc na zajaca i prad nie dochodzi do elektrozaworow do czterech od dołu a w gornym jest podnosnik tez działa prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich pytanie do nehco wymieniłeś tarcze w jednym kole czy w obydwu kołach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz to chyba problem z zasilaniem modułu sterującego pracą skrzyni biegów. Może gdzieś przyśniedział styk albo oczko końcówki kabla. A może zasilanie przy elektrowłączniku rozrusznika. Tam nikt nie zagląda a to węzeł zasilania kabiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam no kontrolki juz sie nie pala jak jest zgaszony tylko jak zapale to cały czas pali ta kontrolka od cisnienia chciałem sie zapytac jak sprawdzic ten czujnik co jest przed filter z tymi dwoma kabelkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"pirat 22" hamulce odpowietrza się luzując ( na uruchomionym silniku) takie zaworki , które umieszczone są na obudowie tylnego mostu , za ramionami podnośnika. Są dwa oddzielne na każde koło. Z zewnątrz wyglądają jak smarowniczki do ładowania smaru, trzeba je poluzować i poczekać aż będzie wypływał olej bez bombelków powietrza.

Chociaż ja u siebie miałem podobne objawy i odpowietrzanie pomagało tylko doraźnie, a skończyło się to na wymianie tarcz hamulcowych i tłoczyska hamulca w jednym kole ( ok2000zł )

czyli szykuje się kolejny wydatek;/ spróbuje odpowietrzyć dzięki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich pytanie do nehco wymieniłeś tarcze w jednym kole czy w obydwu kołach?
wymieniłem na obydwóch kołach (chociaż na jednym to była jeszcze zupełnie dobra, ale miałem nową to już za jednym rozbieraniem zmieniłem) i taka moja obserwacja, że jak już się hamulce ciągle zapowietrzają to jest to ostatni gwizdek żeby wymienić tarcze, bo jak się jeszcze trochę pojeździ to trzeba jeszcze oprócz tarczy dołożyć przynajmniej regenerację powierzchni tłoczyska hamulca, a to dodatkowy problem i koszt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mógłby ktos mi powiedzic czy czujnik od cisnienia skrzyni powinien byc połaczony z tym opornikem bo u mnie jeden jest połaczony z kompem a drugi z masą.A ten opornik jak dobrze mysle to chyba ten? co wychodza trzy kable dwa kable ida do elektrozaworu co u samej góry jest a trzeci idzie do elektrozaworu co jest sam bardziej przodu.bo jak czytałem wczesniejsze posty to pisali ze zle sa połaczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ktos musiał juz kombinowac bo zadnego opornika niema na tym kablu a ten opornik mozna kupic w kazdym sklepie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup w elektronicznym i przylutuj 2 kable ob taśmuj i się sprawdzi;) kup taki 1W albo więcej;) 60 ohm;) Oryginalny może być stosunkowo drogi;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o radę na temat opon. Czy mogę założyć na przód w MF 6170 opony 14,9-28, teraz mam440/65 r 28.Z tyłu mam 18,4 R 38.Instrukcję mam po angielsku i ona podaje taką możliwość , ale nie wiem do jakiego rozmiaru tylnych opon.Podejrzewam ,że te co mam teraz to mogą być żle dobrane,handlarz założył co mu pasowało,bo do tego rozmiaru przodu 440/65 R28 ,to chyba z tyłu powinny być szersze. JAK zmierzyć oponę 440/65r28 to ma średnicę 124cm, a opona 14,9 r28 ma 136cm, Nie wiem jaki to może mieć wpływ na mechanizm różnicowy , czy go nie rozwalę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlutowałem ten opornik tylko ze 2w 67ohm bo innego nie mieli wszystko działa poprawnie jak zapale tylko jak zgasze to kontrolki pala moze za duzy opornik jest w poniedziałek drugi kupie i zobacze dzieki gustlik za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W swoim mam właśnie tak jak chcesz zrobić. Z przodu 14.9R28 a z tyłu 18.4R38 (Michelin AgriBib oryginalne z rocznika traktora więc jest chyba mało zużyty)

Wydaje mi się że nie możliwe żeby oryginalne opony były takie jak ty masz. Może masz zmieniony jakiś tryb w przednim napędzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opornik na 99% taki jest ok;) Szukaj raczej innej przyczyny;)

Czy możesz dokładnie określić gdzie ma być ten opornik..bo u mnie przy czujniku też go nie ma..i czasami mam dyskotekę z czujnikiem ciśnienia skrzyni biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,john może tam wogóle Filter do kitu?albo ten czujnik od skrzyni?tak oczywiśćie strzelam.

 

miłej niedzieli wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam filter był wymieniany rok temu ale teraz czysciłem to nie był taki brudny moze predzej ten czujnik tylko jak go sprawdic.do paw ten opornik jest na tym kablu co wychodzi z czujnika do kompa zaraz przy czujniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tutaj mi dałeś ProMateusz do myślenia,tylko jak to sprawdzić.Muszę dzwonić do handlarza,tylko że On to lubi przytakiwać, a jaka jest prawda to kto to wie?A GDYBY tak podnieść jeden bok ciągnika i z włączonym napędem włączyć bieg i puścić sprzęgło,po obliczeniu obrotów tyłu i przodu pomnożyć razy obwód mpże by to pokazało prawdę ,co o tym myślicie?A gdyby nie zmienili trybu to przód powinien mieć poślizg,czy też to jest tak duża różnica, że by się już rozleciał mechanizm różnicowy?Teraz po włączeniu przodu na twardym mam wrażenie , że ma poślizg, ale nie jestem pewien, nie mam porównania, innym nie jeżdziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie czy ktoś miał już taki przypadek a mianowicie w moim mf 3060 mam zrobioną głowice nowe wtryski i pompe po regeneracji a mimo to rano mam problem z odpaleniem a gdy już odpali to tyka na dotyk do następnego ranka. I zastanawiam się czy mam pompe prawidłowo ustawioną jeśli ktoś już regulował to niech pisze. Moja raczej sie nie zapowietrza bo założyłem zaworek a na pompie są nowe gumki. DIĘKI ZA PODPOWIEDZI !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój jak jest zimno bez samostartu nie zapali i koniec;) Silnik po generalce;) pompa itd zrobiona;) jak zapali pochodzi 5 min to już potem pali idealnie;) jak jest +3-4 pali idealnie;) 3060 mam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez tak jest rano bez pomocy nie zapali akumulator mocno sie wyczerpuje bo musi dlugo krecic zeby rano odpalic i co tu z tym zrobic znajomy ma 3080 i rano tylko przytknie i chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja myślę że te sześcio cylindrowe lepiej palą ,ja mam cztero cylindrowy to też jak jest na minusie to muszę podgrzać go dobrze no i muszą być sprawne akumulatory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...