Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:09 Sro 23 Kwi 2014


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 347, 348, 349  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danekbu



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 27

PostWysłany: 12:56 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam wielki kłopot z pompą w ladowarce MF 8937. Czy ktos może rozbierał pompę 2 stopniową takie 2 pompy jedna za drugą. W moim przypadku olej leje się w miejscu gdzie te pompy są połączone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
danekbu



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 27

PostWysłany: 12:49 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Ma turbine i ma ona troche luz na smigielku ale czy od tego by dymil w odme od razu po zapaleniu na bialo i bral duze ilosci oleju jak w kolektorze sa ilsoci ale sladowe???

A filtr powietrza i przewody do kolektora ssącego są OK. Bo zanieczyszczone powietrze to najczęstrza przyczyna zurzycia gniazd i pirścieni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 11:10 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: mf Odpowiedz z cytatem

proszę o pomoc, jaki jest numer lakieru na kabinie oraz na masce w ciągnikach MF 3070, bo pasuje zaprawek trochę porobić? z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich użytkowników ciągników massey ferguson
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 10:04 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: mf Odpowiedz z cytatem

proszę o pomoc, jaki jest numer lakieru na kabinie w ciągnikach MF 3070? z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich użytkowników ciągników massey ferguson
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 09:44 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Do Erdem: Jak mozesz to podaj mi swojego e-mailia to wyslalbym Ci te fotki??? Pozdrawiam

Wysłałem ci na pm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 09:21 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do Erdem: Jak mozesz to podaj mi swojego e-mailia to wyslalbym Ci te fotki??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 01:12 Nie 13 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Witam. Zdjalem dzis glowice od swojego MF 3070 i mam pare pytan. Otóz po zdjeciu kolektora ssacego byly w nim slady oleju, po wyjeciu wtryskow byly one cale mokre w oleju itp... Dodam ze silnik dymil nawet na zimnym silniku i bral pokazne ilosci oleju. Czy to znaczy ze glowica jest do roboty??? Pozdrawiam

Jęsli zdjołeś głowice to sprawdź progi na cylindrach jeśli sa bardzo wyczuwalne to masz silnik do roboty , być moze masz popękane pierscienie na którymś cylindrze ale to musisz sam ocenić a jeśli nie miałeś z tym stycznoiści to zaptyaj jakiegoś mechanika który to oceni ,Na odległość przy takiej informacji cieżko jest co kolwiek powiedzieć.Może masz mozliwość wklejenia przynajmniej zdjec ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 21:11 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ma turbine i ma ona troche luz na smigielku ale czy od tego by dymil w odme od razu po zapaleniu na bialo i bral duze ilosci oleju jak w kolektorze sa ilsoci ale sladowe???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 20:47 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Witam. Zdjalem dzis glowice od swojego MF 3070 i mam pare pytan. Otóz po zdjeciu kolektora ssacego byly w nim slady oleju, po wyjeciu wtryskow byly one cale mokre w oleju itp... Dodam ze silnik dymil nawet na zimnym silniku i bral pokazne ilosci oleju. Czy to znaczy ze glowica jest do roboty??? Pozdrawiam


Niewiem czy ten silnik ma turbine bo jerzeli tak to trzeba by ją sprawdzić, ale skoro masz głowice na wierzchu to wyjmij jeden zawór ssący i sprawdź jego stan szczegulnie czy luz na prowadniku nie jest zbyt duży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 20:27 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Zdjalem dzis glowice od swojego MF 3070 i mam pare pytan. Otóz po zdjeciu kolektora ssacego byly w nim slady oleju, po wyjeciu wtryskow byly one cale mokre w oleju itp... Dodam ze silnik dymil nawet na zimnym silniku i bral pokazne ilosci oleju. Czy to znaczy ze glowica jest do roboty??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 20:10 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: mf 3070 Odpowiedz z cytatem

proszę o pomoc, jaki jest numer lakieru na kabinie w ciągnikach MF 3070? z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich użytkowników ciągników massey ferguson
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 19:04 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz.j napisał:
u mnie jest skrzynia 30 i ma tylko dwa półbiegi na rozgrzanym reagują z opóżnieniem a ta pompa jest gdzieś koło filtra pod jakimś deklem??


Pompa znajduje sie na prawej tylnej połosi jesli zobaczusz filtr glowny taka puszka duza to tam bedziesz musial odkrecac te 'dekle' ale musisz wykrecic kolo bo inaczj nie dojdziesz, ja bym Ci radzil najpierw olej sprawdzic bo te ciągniki są bardzo wrazliwe na olej, i najlepiej wymien olej jesli tonie pomorze to sprawdz cisnienie pompy powinno miec okolo chyba 18 Atmosfer, bo niema sensu rozkrecac na darmo bo i tak jesl irozkrecisz to nic nie zoabczysz, a cisienie mozna sprawdzisc podlaczając przewody tam gdzies pod schodami z prawej strony.. ale mowie najpierw sposc olej i zobacz czy jest wporządku pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 17:20 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest skrzynia 30 i ma tylko dwa półbiegi na rozgrzanym reagują z opóżnieniem a ta pompa jest gdzieś koło filtra pod jakimś deklem??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 16:59 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musisz wykrecic prawe kolo i jeszcze pare zeczy wykrecic i bedzie pompa (nie duzo roboty max 40 min ) a dynashift dziala porawnie ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 16:57 Sob 12 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na zimnym oleju wszystko jest ok dopiero jak się rozgrzeje to zaczyna się chrzanić tzn wspomaganie ciężko chodzi, podnosnik bez gazu w ogóle nie drgnie i przy ruszaniu szarpie. Wydaje mi sie że to pompa. Ale jak się do niej dostać????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 21:18 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz.j napisał:
ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję


Oj nie chce straszyc ale moze byc to cos znacznie powazniejszego, Pompe raczej jesli chociaz troche sie znasz to wymienisz pompa kosztuje okolo 2.000 jesl ito by byla pompa ale ja podejrzewam ze masz pojechaną tarcze sprzegłową a to juz nie prosta zecz, i dobrze radze nie jezdzij tym ciągnikiem tylko go na warsztat bo bedzie Ci sie to pogarszac, najlepiej zrob tak: Sposc stary olej i sie przypatrz dobrze czy nie am opiłkow metalu w oleju jesli są to sam rozumiesz co jest(tarcza) a jesl inie bedzie opilkow metalu to poprostu zmien olej na nowy najlepiej z rodziny firmy "fuchs" jesl ito nei pomoze to najprawdopodobniej bedzie pompa// a powiedz czy dynashift normalnie działa?? czy tez jak olej sie zagrzeje to coraz gorzej dynashift?? bo jesli tez dynashift to moze byc tak ze tak jakby "skrzynia jest zatarta" koszt naprawy u mechaniorow okolo 5-10 tysiecy zl zalezy jeszcze co jest dokladnie. I dobrze Ci radze nie jezdzij tym ciągnikiem dopuki go nie zrobisz bo bedzie sie pogarszac|| jeszcze elektrozaworow popatrz. pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:13 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łukasz.j napisał:
ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję

Moze masz mało oleju albo zapowietrzony układ. Poza układem kierowniczym wszystko działa poprawnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
łukasz.j



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 64

PostWysłany: 20:32 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 18:06 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Z odmy dymi na biało i wydaje mi sie ze to nie jest powietrze

Wa takim razie tak jak mówiłem kolejno wszystko posprawdzaj.A jek zdejmiesz głowice to zobaczysz co mu dolega
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 15:41 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie mam od pewnego czasu problem ze sprzeglem w MF 3070. Wymienilem filtr hydrauliki ale to nic nie dalo. A dzieje sie tak,że jak zapale ciagnik to sprzeglo jest normalne a jak zgasze to od razu sprzeglo ginie. Co moze byc przyczyną??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 14:17 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z odmy dymi na biało i wydaje mi sie ze to nie jest powietrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 10:47 Pią 11 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Wiesz bierze olej i dymi w odme i to dosc mocno

ale i tak najpierw sprawdz turbine a konkretnie czy nie ma luzów i czy nie jest kolektor ssacy mokry.Później mozesz odkręcić kolektor i sprawdzić kanały dolotowe w głowicy jak sa mokre i jest sporo nagaru to masz głowice do roboty, a jak juz zdejmiesz głowice to wtedy sprawdzisz jakie sa progi na cylindrach. A z odmy to dmucha dymem czy tylko powietrzem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 22:40 Czw 10 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz bierze olej i dymi w odme i to dosc mocno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 22:32 Czw 10 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Witam. Mam MF 3070 i planuje wymienic w nim pierścienie tylko nie wiem czy jest sens same pierscienie wymieniac???I czy podczas ewentualnej wymiany mozna np. przestawic rozrzad czy jeszcze jakies inne sparwy??? Pozdrawiam

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to zdejm głowice i zobacz jakie masz progi na cylindrach jeśli wyraźnie są wyczuwalne pod palcami to lepiej samych pierścieni nie wymieniać ponieważ jest duże ryzyko że górne pierścienie popękaja i bedziesz miał jeszcze więcej roboty.A tak wogóle to dlaczego chcesz robic remont silnika ?Jeśli bierze ci olej to najpierw sprawdz turbine później głowice i dopiero ewentualnie berz sie za silnik.Jeśli jescze nie robiłes remontu zednego silnika to lepiej sam nie zaczynaj weź sobie przynajmniej do pomocy kogoś kto co kolwiej kojarzy w tym temacie albo wogóle zleć komuś remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 66

PostWysłany: 21:51 Czw 10 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam MF 3070 i planuje wymienic w nim pierścienie tylko nie wiem czy jest sens same pierscienie wymieniac???I czy podczas ewentualnej wymiany mozna np. przestawic rozrzad czy jeszcze jakies inne sparwy??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 347, 348, 349  Następny
Strona 265 z 349

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach