Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 03:23 Pią 6 Mar 2015


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 350, 351, 352  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 19:45 Nie 27 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi


to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszc_2007



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 8

PostWysłany: 12:29 Nie 27 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

[quote="krzych22"][quote="pawel1991"]witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę sprawdz frezy na wałku atakującym w przodzie , tam gdzie łączony jest tuleją frezowaną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 21:12 Sob 26 Sty 2008    Temat postu: Re: napęd Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi

Sprawdź krzyżaki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 20:37 Sob 26 Sty 2008    Temat postu: napęd Odpowiedz z cytatem

witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 21:50 Sro 23 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy ktos moze mi powiedziec z jaka właściwą siłą powinna byc przykrecona głowica w MF 3070??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 17:12 Wto 22 Sty 2008    Temat postu: mf 6150 Odpowiedz z cytatem

Panowie co może być przy przekręceniu kluczyka niezapalając kontrolka od zółwia sie świeci a po zapaleniu jeż nie. Pomóżcie z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stef275



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 256

PostWysłany: 13:08 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje Smile JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.


Takie rzeczy róbcie TYLKO w zakładach które dają gwarancję ,przekonałem
się na własnej skórze o niedokładności takiego remontu,a to wyłazi po jakimś
czasie ale nie ma u kogo dochodzić swoich racji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 11:48 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupuje sie tzw. zestawy surówki, nie honowane. czyli maja mniejsza srednice wew. I nawet tłoka nie wsadzisz bez honowania( rozwiercania). A Cały plus w tym jest taki że rozwiercasz juz w bloku i jesli blok jest nawet delikatnie pokrecony to dzieki temu masz idealnie cylindryczne tuleje Smile JA przy okazji remontu robiłem osiowanie bloku, korbowodów, szlif wału itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Komarwojnicz10



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 8
Skąd: MAłOPOLSKA

PostWysłany: 08:46 Pon 21 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie chciałem pisać ,że tak jest od prawie początku,bo bym na głupa wyszedł,ale widzę że narzekacie nabezsens montowania nowych zestawów,kurcze no to jak bo nie trybię...stare,używane.Tuleje do bloku wprasowywali no w profesjonalnej firmie,jak potem [oczami ]widzieliśmy,było ok
ALE głowicę docieraliśmy tylko gniazda i grzybki,prowadnic nie ruszaliśmy
Yool dzięki,tak wiem tam jest od pokrywy na klawiaturze poprostu plastykowa rurka ok40cm i odprowadzona w dół Sprawdzałem i była i jest drożna,ALE FAKT, nie jest tak brudna jak przy nowym ciągniku
A JESZCZE JEDNO- gdyby pękł pierścień,olej wtedy byłby spalany i ciągnik dymiłby,i też faky nie ma powera jak powinien,ale dymi na no niebiesko,raczej jesli pali olej to niewiele i co????????????????????????????????????????????? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Yool



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Skąd: woj. śląskie

PostWysłany: 22:01 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Sad Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Smile


Dokładnie. Przy wprasowywaniu tuleja się deformuje i to najczęściej jest przyczyną
kłopotów.
Komarwojnicz10, a wam podczas składania nie pękł jakiś pierścień? Wprasowaliście nowe prowadnice zaworów czy może dawaliście głowice komuś do roboty ? bo może po trzonku zaworów dmucha ? Aha i sprawdź tą odmę (nie wiem jak tam jest rozwiązane w mf255 czy odpowietrzenie jest podłączone do filtra powietrza czy wychodzi po prostu na zewnątrz) czy aby nie jest zapchana, bo jak już dmucha to niech lepiej dmucha odmą niż olejem przez bagnet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 20:24 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie czy w mf 6150 olej do układu kierowniczego jest brany ze skrzyni czy jest oddzielny zbiornik. Z góry dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 14:54 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez potwierdzam że do perkinsa szkoda wsadzac gotowych zestawów Sad Miałem to robione kilka razy i srednio 2 lata i silnik znowu do roboty. 2 lata temu zrobiłem z surowych, pózniej rozwiercanie w konkretnej firmnie i narazie smiga bez problemów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 13:43 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komarwojnicz10 napisał:
CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM


Dziwne że ci olej wywala koło bagnetu bo przecież silnik ma odpowietrzenie z pokrywy klawiatury i tam powinien dymić - sprawdź to. Jakie montowane były tuleje, ja na własnej skórze przekonałem się że do perkinsa gotowych tulei niema sensu zakładać najlepiej wprasować wstępnie obrobione i wykończyć na honownicy to zapewni cylindryczność a co za tym idzie długą prace silnika.
Ja po remoncie mam 1200 mth co prawda oleju ni nie wywala tylko go poprostu bierze i w temperaturze po niżej 0 trudności z odpaleniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Komarwojnicz10



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 8
Skąd: MAłOPOLSKA

PostWysłany: 12:47 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Komarwojnicz10



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 8
Skąd: MAłOPOLSKA

PostWysłany: 12:44 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZEść WSZYSTKIM mam prośbę i problem. Mam MF 255. jest po remoncie silnika[wymiana tulei wiadomo pierścienie,tłok, korbowody, panewki,wał itd,itp.]docieraliśmy[sposobem garażowym gniazda zaworowe],Ale po remoncie ciągnikowi jakby olej wywalało bagnetem.Obecnie zrobił ok.400 mtg. i coraz bardziej [rzyga] olejem .Mniemam że właśnie idzie mu kompresja do misy,ponieważ jest i słabszy. MOżE JEST KTOś żYCZLIWY I MA POJęCIE W TEMACIE.PROSZę O PORADę CO JEST PRZYCZYNą z GóRY DZIęKUJę I POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 09:09 Nie 20 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pirat 22 napisał:
miron napisał:
pirat 22 napisał:
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca :(czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś


może to ci się przyda


wygląda na to że dobrze złożyłem Smile czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? Sad

piszac dekiel miałem namysli pozycje 10 według pozucji 23
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pirat 22



Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 26
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 21:49 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miron wszystko wskazuje na to ze ten olej jak by nie miał przepływu tylko jak inaczej przykręcić ten dekiel ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 19:59 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pirat 22 napisał:
erdem napisał:
Cytat:
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)


Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego Shocked

o jakim zaworze w deklu mówisz jezeli chodzi ci o ten w deklu od biegów to on jest od zmiany żółwia na zająca a ogólnie ;erdem' może miec racje albo wogule zakładając dekiel nietrafiłeś na te otworki i niema przepływu oleju i nato mi wygląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pirat 22



Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 26
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 16:11 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

erdem napisał:
Cytat:
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)


Elektrozawór jest w porządku, zamyka się i stwarza cisnienie takie za az silnik spada z obrotów. Jak próbuje jechać na przyspieszeniu to przy wciśnięciu sprzegła hamulec blokuje koła. Wydaje mi się że to wina zaworu w deklu ale nie jestem pewien czy on wogóle ma z tym coś wspólnego Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 15:49 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ygląda na to że dobrze złożyłem czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna??

A elektrozawór działa dobrze? Moze obudowy składałeś na silikon i zapchałeś te małe otworki na które ida te uszczelniacze (na zdjeciu pod nr. 22)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pirat 22



Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 26
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 11:50 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miron napisał:
pirat 22 napisał:
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca :(czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś


może to ci się przyda


wygląda na to że dobrze złożyłem Smile czyli problem tkwi w sterowaniu może żle założyłem dekiel wszystkie biegi działają tylko to przyśpieszenie nie chce się załączyć to może być przyczyna?? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 09:48 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pirat 22 napisał:
Witam panowie zrobiłem remont skrzyni biegów w 3090 i wszystko działa poza jednym nie działa przyśpieszacz elektro- zawór działa aż silnik gaśnie tylko że nie przerzuca :(czy coś zle skręciłem BŁAGAM doradzcie mi coś


może to ci się przyda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2732
Skąd: wlkp

PostWysłany: 09:48 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie ma żadnego konkretnego fachury w tym temacie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:59 Sob 19 Sty 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cwerg1 napisał:
Witam chcę założyc w mf 3065 pneumatykę tylko nie wiem czy mam dobry pomysł na to jak to zrobic a mianowicie planuje założyc sprężarke ze stara 28 lub podobną z c330 tuż nad pompą wtryskową napęd do niej chcę wziąśc z koła pasowego na wale korbowym tylko trzeba dotoczyc koło pasowe które przykręce do tego orginalnego bo sa w nim nagwintowane otwory.Resztę instalacji chcę zerżnąc z mf255 czyli pedały hamulca chcę przykręcic do ramieni tych starych najpierw obcinając ich końcówkę .Zawór spustowy też ma byc z mf 255 tylko nie wiem jak rozwiązac hamulec ręczny bo za dużo jest kombinacji z dzwigniami od linki. Proszę o doradzcie mi czy robic ten ręczny czy nie bo nie wiem co wymyśli diagnosta na przeglądzie. POZDRAWIAM.

poczytaj wczesniejsze posty tam było opisane
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 438
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 22:57 Pią 18 Sty 2008    Temat postu: literatura MF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

Katalogi części do:
-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]
-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)
-inst napraw i katalog MF235


Jesli ktoś potzrebuje, prosze pisac na maila:


Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 264, 265, 266 ... 350, 351, 352  Następny
Strona 265 z 352

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach