nehco 0 Napisano 22 Marca 2011 "pirat 22" hamulce odpowietrza się luzując ( na uruchomionym silniku) takie zaworki , które umieszczone są na obudowie tylnego mostu , za ramionami podnośnika. Są dwa oddzielne na każde koło. Z zewnątrz wyglądają jak smarowniczki do ładowania smaru, trzeba je poluzować i poczekać aż będzie wypływał olej bez bombelków powietrza.Chociaż ja u siebie miałem podobne objawy i odpowietrzanie pomagało tylko doraźnie, a skończyło się to na wymianie tarcz hamulcowych i tłoczyska hamulca w jednym kole ( ok2000zł ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 22 Marca 2011 witam te kontrolki co sie paliły to zmieniłem stacyjke i było ok ale tylko na pól dnia i zacały sie palic a na drugi dzien chciałem zapalic wcisnołem sprzegło i kontrolka sie nie pali wogle ta od cisnienia skrzyni ale ciagónik zapalił ale nie mogłem przełaczyc na zajaca i prad nie dochodzi do elektrozaworow do czterech od dołu a w gornym jest podnosnik tez działa prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 22 Marca 2011 witam wszystkich pytanie do nehco wymieniłeś tarcze w jednym kole czy w obydwu kołach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 23 Marca 2011 A teraz to chyba problem z zasilaniem modułu sterującego pracą skrzyni biegów. Może gdzieś przyśniedział styk albo oczko końcówki kabla. A może zasilanie przy elektrowłączniku rozrusznika. Tam nikt nie zagląda a to węzeł zasilania kabiny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 23 Marca 2011 witam no kontrolki juz sie nie pala jak jest zgaszony tylko jak zapale to cały czas pali ta kontrolka od cisnienia chciałem sie zapytac jak sprawdzic ten czujnik co jest przed filter z tymi dwoma kabelkami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 23 Marca 2011 "pirat 22" hamulce odpowietrza się luzując ( na uruchomionym silniku) takie zaworki , które umieszczone są na obudowie tylnego mostu , za ramionami podnośnika. Są dwa oddzielne na każde koło. Z zewnątrz wyglądają jak smarowniczki do ładowania smaru, trzeba je poluzować i poczekać aż będzie wypływał olej bez bombelków powietrza.Chociaż ja u siebie miałem podobne objawy i odpowietrzanie pomagało tylko doraźnie, a skończyło się to na wymianie tarcz hamulcowych i tłoczyska hamulca w jednym kole ( ok2000zł )czyli szykuje się kolejny wydatek;/ spróbuje odpowietrzyć dzięki za odp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 23 Marca 2011 witam wszystkich pytanie do nehco wymieniłeś tarcze w jednym kole czy w obydwu kołach?wymieniłem na obydwóch kołach (chociaż na jednym to była jeszcze zupełnie dobra, ale miałem nową to już za jednym rozbieraniem zmieniłem) i taka moja obserwacja, że jak już się hamulce ciągle zapowietrzają to jest to ostatni gwizdek żeby wymienić tarcze, bo jak się jeszcze trochę pojeździ to trzeba jeszcze oprócz tarczy dołożyć przynajmniej regenerację powierzchni tłoczyska hamulca, a to dodatkowy problem i koszt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 25 Marca 2011 witam mógłby ktos mi powiedzic czy czujnik od cisnienia skrzyni powinien byc połaczony z tym opornikem bo u mnie jeden jest połaczony z kompem a drugi z masą.A ten opornik jak dobrze mysle to chyba ten? co wychodza trzy kable dwa kable ida do elektrozaworu co u samej góry jest a trzeci idzie do elektrozaworu co jest sam bardziej przodu.bo jak czytałem wczesniejsze posty to pisali ze zle sa połaczone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Marca 2011 Schemat nie łaska ściągnąć? http://mf.gustlik.2ap.pl Tak opornik 60ohm tam ma być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 25 Marca 2011 to ktos musiał juz kombinowac bo zadnego opornika niema na tym kablu a ten opornik mozna kupic w kazdym sklepie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 26 Marca 2011 Kup w elektronicznym i przylutuj 2 kable ob taśmuj i się sprawdzi;) kup taki 1W albo więcej;) 60 ohm;) Oryginalny może być stosunkowo drogi;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 26 Marca 2011 Proszę o radę na temat opon. Czy mogę założyć na przód w MF 6170 opony 14,9-28, teraz mam440/65 r 28.Z tyłu mam 18,4 R 38.Instrukcję mam po angielsku i ona podaje taką możliwość , ale nie wiem do jakiego rozmiaru tylnych opon.Podejrzewam ,że te co mam teraz to mogą być żle dobrane,handlarz założył co mu pasowało,bo do tego rozmiaru przodu 440/65 R28 ,to chyba z tyłu powinny być szersze. JAK zmierzyć oponę 440/65r28 to ma średnicę 124cm, a opona 14,9 r28 ma 136cm, Nie wiem jaki to może mieć wpływ na mechanizm różnicowy , czy go nie rozwalę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 26 Marca 2011 wlutowałem ten opornik tylko ze 2w 67ohm bo innego nie mieli wszystko działa poprawnie jak zapale tylko jak zgasze to kontrolki pala moze za duzy opornik jest w poniedziałek drugi kupie i zobacze dzieki gustlik za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 26 Marca 2011 ProMateusz jakie rozmiary OPON masz W swoim MF 6170? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 26 Marca 2011 W swoim mam właśnie tak jak chcesz zrobić. Z przodu 14.9R28 a z tyłu 18.4R38 (Michelin AgriBib oryginalne z rocznika traktora więc jest chyba mało zużyty)Wydaje mi się że nie możliwe żeby oryginalne opony były takie jak ty masz. Może masz zmieniony jakiś tryb w przednim napędzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 26 Marca 2011 Opornik na 99% taki jest ok;) Szukaj raczej innej przyczyny;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 26 Marca 2011 Opornik na 99% taki jest ok;) Szukaj raczej innej przyczyny;)Czy możesz dokładnie określić gdzie ma być ten opornik..bo u mnie przy czujniku też go nie ma..i czasami mam dyskotekę z czujnikiem ciśnienia skrzyni biegów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grubero 0 Napisano 26 Marca 2011 czy ktoś wie jak ustawić pompe paliwową w mf 3060 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 27 Marca 2011 witam,john może tam wogóle Filter do kitu?albo ten czujnik od skrzyni?tak oczywiśćie strzelam. miłej niedzieli wszystkim Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 27 Marca 2011 witam filter był wymieniany rok temu ale teraz czysciłem to nie był taki brudny moze predzej ten czujnik tylko jak go sprawdic.do paw ten opornik jest na tym kablu co wychodzi z czujnika do kompa zaraz przy czujniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 27 Marca 2011 I tutaj mi dałeś ProMateusz do myślenia,tylko jak to sprawdzić.Muszę dzwonić do handlarza,tylko że On to lubi przytakiwać, a jaka jest prawda to kto to wie?A GDYBY tak podnieść jeden bok ciągnika i z włączonym napędem włączyć bieg i puścić sprzęgło,po obliczeniu obrotów tyłu i przodu pomnożyć razy obwód mpże by to pokazało prawdę ,co o tym myślicie?A gdyby nie zmienili trybu to przód powinien mieć poślizg,czy też to jest tak duża różnica, że by się już rozleciał mechanizm różnicowy?Teraz po włączeniu przodu na twardym mam wrażenie , że ma poślizg, ale nie jestem pewien, nie mam porównania, innym nie jeżdziłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grubero 0 Napisano 27 Marca 2011 Mam takie pytanie czy ktoś miał już taki przypadek a mianowicie w moim mf 3060 mam zrobioną głowice nowe wtryski i pompe po regeneracji a mimo to rano mam problem z odpaleniem a gdy już odpali to tyka na dotyk do następnego ranka. I zastanawiam się czy mam pompe prawidłowo ustawioną jeśli ktoś już regulował to niech pisze. Moja raczej sie nie zapowietrza bo założyłem zaworek a na pompie są nowe gumki. DIĘKI ZA PODPOWIEDZI !!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Marca 2011 mój jak jest zimno bez samostartu nie zapali i koniec;) Silnik po generalce;) pompa itd zrobiona;) jak zapali pochodzi 5 min to już potem pali idealnie;) jak jest +3-4 pali idealnie;) 3060 mam;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 28 Marca 2011 u mnie tez tak jest rano bez pomocy nie zapali akumulator mocno sie wyczerpuje bo musi dlugo krecic zeby rano odpalic i co tu z tym zrobic znajomy ma 3080 i rano tylko przytknie i chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 28 Marca 2011 witam ja myślę że te sześcio cylindrowe lepiej palą ,ja mam cztero cylindrowy to też jak jest na minusie to muszę podgrzać go dobrze no i muszą być sprawne akumulatory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach