Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jest na tego kto ją chce rejestrować to nie będzie problemu. Jak na kogoś innego to pewnie będziesz musiał podpisać jakąś umowę albo darowiznę. Ale powtarzam najpierw popytajcie w wydziale komunikcji tam wszystkiego się dowiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos by mi mógł powiedziec czemu mi pompa podnosnikowa w 330 nie trzyma.Kupiłem nowy tłok, cylinder, pierscienie,pompe, i rozdzielacz ma dwa lata.Z początku jak założyłem to wszystko ładnie trzymało ale po pewnym czasie jak podnosiłem rotacyjną i był rozgrzany olej to zaczeła opadac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.

Jeśli jest umowa i opłata skarbowa lub faktura to można zarejestrować, kiedy się chce

Kiedyś kupiłem przyczepę, której właściciel nie rejestrował jej na siebie przez 10 lat dokumenty były na jeszcze na poprzedniego właściciela przedstawiłem obie umowy wraz z opłatami skarbowymi i przeglądem technicznym nie było problemów a u mnie ponad rok stała jeszcze nie rejestrowana.

Jeśli chodzi o pojazd, który posiada dowód na osobę, która nie żyje to umowa powinna być sporządzona za życia i powinna być uiszczona opłata skarbowa chyba w ciągu miesiąca ewentualnie sprawa spadkowa w sądzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze jakis uszczelniacz poszedl a pompa dziala

?? Ja mialem tak ze mi zerwalo klina na pompie i wszystko nagle opadlo i juz sie nie podnioslo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa jest lux opdnosze rotacyjną czy orkan do kukurydzy na wolnych obrotach tylko co traktor nie zgasnie ale jak olej jet goracy to opada.Znajomy powiedział mi że może ona być przeciązona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa nie ma nic do opadania ( ona nie jest od tego ) tylko do podnoszenia, może być rozdzielacz, przewody lub siłownik. Wymieniałeś olej bo może stary i już nie ma lepkości po rozgrzaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja miałem coś podobnego w 330 i się okazało że się po prostu pierścienie przesunęły :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że pompa nic nie ma do tego ona tylko podnosi.Olej mam stary i to może być to .Dzięki!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że jeśli podnośnik opada to najczęstszą przyczyną jest nieszczelność siłownika i po wymianie pierścieni wszystko wraca do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmij tlok z siłownika i zawies do tokaza, powiec zeby dotoczyl trzeci rowek na pierscien. Wtedy bedzie trzymac wiecznosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam was mam jedno pytanie mam ursusa c 330 z 1975r robiłem kaitalny remont silnika przodu(bukszowanie) i remont tyłu teraz pasuje go pomalować jakie kolory byście mi radzili?? był z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!!

Też poleciłbym Renówke zamiast MF poczytaj o MF w temacie co tam sadzą o seri 3xxx. No chyba że wyczeczysz nie dobitego MF. Bo z tego co widziałem to wszystkie maja niby po 5-6 tyś. godzin a z przodu i z tyłu opony łyse; to raczej jedynka z przodu uciekła przy tych przebiegach. A przebieg powyżej 12 tys mth dla MF to już wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu)

 

nie koniecznie to pompa .Sprawdź pompke zasilajacą i zaworek zwrotny może tylko sie zacioł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gcheda, a sprawdzałeś czy jest drożny kranik w baku ( najlepiej zdjąć wężyk z pompki i czy dobrze leci paliwo), albo króciec przed pompką zasilającą ( czasem brudy staną w króćcu i blokują przepływ, gdy zdejmiesz filtr wstępny na pompce zasilającej to powinno być widać czy dobrze leci ropa ), zdjąc wężyk i cienkim drutem da się wyciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEMAT: przednia os

Mam pytanie; na przednie sworznie są dostepne tuleje cięte białe (podobno orginał) i całe mosiężne , jakie najlepiej założyć??

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuleje mosiezne rozwiertak bierze na calej powierzchni, z bialymi (przecietymi ) bywa roznie.spotkalem sie z przypadkami , ze w tuleje przeciete sforzen wchodzil bez rozwiercania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam zamiar kupic sobie nowy ciagnik przeglądajac różne oferty natrafilem na ciagnik ESCORT 335 ma to byc niby jakis nastepca c 330 w zwiazku z tym mam pytanie czy ktos słyszł cos o tych ciagnikach obecnie posiadam ciagnik c330 rocznik 1967 ogulnie nie nazekam na niego ale wiek robi swoje i coraz wiecej jest w nim do naparawy ciekwa jestem czy ten escort dorównuje 330'stce .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest C-330 który wrócił z Indii, ja bym wolał kupić oryginał C-330 w lepszym stanie, bo do tego Escorta to wątpię żeby tak pasowały części od 30-stki, a co będzie za nawet 5 lat to nikt nie wie czy w ogóle ten Escort będzie w Polsce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientowalem to ten escort jest produkowany w Polsce przez firme Farmtrac bedaca spolka polskich i jakichs zagranicznych firm,ten escort 335 posiada 32 KM i kosztuje 51.240 brutto, jesli odradzacie zakup tego cignika to jakie sa wasze propozycje interesuja mnie cigniki o podobnej cenie i mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Gcheda, a sprawdzałeś czy jest drożny kranik w baku ( najlepiej zdjąć wężyk z pompki i czy dobrze leci paliwo), albo króciec przed pompką zasilającą ( czasem brudy staną w króćcu i blokują przepływ, gdy zdejmiesz filtr wstępny na pompce zasilającej to powinno być widać czy dobrze leci ropa ), zdjąc wężyk i cienkim drutem da się wyciągnąć.

wszystko sprawdzałem przy okazji gdy wymieniałem filtry to samo dzieje sie nadal chyba muszę dac pompę do roboty nie wiecie ile to teraz kosztuję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też wydaje że 330 chodzi u was głośniej, bo komin się wam przepalił ? Zawsze mi się wydawało że moja 330 nie chodzi głośno, ale ostatnio porównałem ją z 330M znajomego, która ma malutki przebieg, to wyszło że mój ciągnik głośno chodzi.

 

Wymieniał ktoś komin na nowy? U mnie 330 ma 8 tysięcy motogodzin, więc może przyszła pora na wymianę komina

 

Ale z drugiej strony to moja 330 dzięki podkręconej pompie i temu kominowi to chodzi jak rakieta i jest bardzo mocna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...