misiek_rolnik 0 Napisano 9 Stycznia 2007 a ja bym tam mojego c 330 na wladak nie wymienil:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 9 Stycznia 2007 już tak jest ze właściciele ciapka nie wymieniliby go na władzia i odwrotnie... dla mnie obydwa są tak samo dobre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMOK 0 Napisano 10 Stycznia 2007 A najlepsze jest te BOM Oj widać że kolega młody i rosyjskiego się nie uczył ruskie B to jest właśnie polskie W Uczył sie uczył i to dawno ale jeszcze coś tam w głowie zostało A chodziło mi o to że po polsku troche to śmieszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 11 Stycznia 2007 Dziwna sprawa sąsiad ma władzia i 3 raz pękł mu wał... Oryginalny jakieś 2 lata po zakupie ciagnika (rocznik 88), założył jakiś polski zamiennik śmigał nim 15 lat. W 2005 w lecie założył podobno oryginalny i pojeżdził na nim półtora roku... teraz władzio znowu stoi z pęknietym wałem... Wały byly nowe, nieszlifowane. Wiecie co może być tego przyczyną? Bo to chyba nie jest normalne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 11 Stycznia 2007 Ehh te emoty -rocznik 88 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 11 Stycznia 2007 spytaj sasiada czy po pierwszym peknieciu byl " przestrzeliwany" blok silnika.po peknieciu walu trzeba koniecznie "przestrzelic " blok, gdyz niezrobienie tego powoduje zazwyczaj powtorke z rozrywki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 11 Stycznia 2007 A na czym to przestrzeliwanie polega? Wiem , ze jak wymieniał ten wał to coś mu sie tam panewki nie zgadzały i jakoś przerabiał, czy inne montował... Może to też przez to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 11 Stycznia 2007 przestrzliwanie to mniej więcej by panewki były w prostej linii, przeważnie jeśli wał pęknie to będzie też naruszone osadzenie którejś panewki i bez przestrzelenia bloku następny wal też może w krótkim czasie pęknąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 11 Stycznia 2007 dzięki to pewnie właśnie o to chodziło bo tylko niecale półtora roku ten wał się kręcił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 11 Stycznia 2007 U mnie w C-330 pierwszy wal pękł po 2tys.mth panewka się obróciła, mechanik zalożył nowy wał, to pod tę panewkę podkładał blaszki z puszki od piwa i wał chodził 3,5 tys mth, ale wał pękł w tym samym miejscu. Po tym już dałem silnik do kapitalnego i przestrzelili na panewki grubościenne bo na cienkościenne już bylo za dużo miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel24 0 Napisano 13 Stycznia 2007 kserkses miałeś wielkiego pecha ze swoim wałem w 330, bo w tym ciągniku wał jest praktycznie niezniszczalny.brat jest mechanikiem i nie jedną 330 robił i z czymś takim się nie spotkał, żeby w 330 wał pękł. W mojej 330 jest 8 tysięcy mth a wał jak nowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Mój wój ma w C330 ponad 13tyś mth i zwałem nic jeszcze nie robił.I dopiero teraz po takim przebiegu przymierza się zrobić szlif (bo zmierza zrobić kapitalny, a jak by nie robił i wał dalej by się kręcił). A wśród znajomych też nie spotkałem się aby ktoś miał coś z wałem w trzydziestce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Ma ktoś władka obniżonego do maksa i poszerzonego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Mój sąsiad bo strach było jeździć po tych naszych górach Troche głupio to wygląda, szczególnie jak jedzie z rozrzutnikiem jednoosiowym- wygląda jak by go wgniatał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Stycznia 2007 bo ja mam tak zrobionego i sledząc wypowiedzi ludzi z AF zauważyłem że oni tak jak ja twierdzą ze z podnoszeniem nie ma problemów i ze nie dzwiga przodu I nie wiem czy to nie wynika z ustawienia wysokości! bo poszerzenie daje lepszą prace z cięzkimi maszynami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wentword 0 Napisano 13 Stycznia 2007 kto wie ile rusek ma uciągu??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wentword 0 Napisano 13 Stycznia 2007 albo ile waży Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Stycznia 2007 do 10 ton z przyczepami idzie bez problemu z pola ! A według ksiazki to 7910 N siła pociągowa! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Te pole to z betonu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Do 10 ton idzie bez problemu... Ja mam pole z czerwoną glinką, z którego przyczepy z 4 tonami ladunku c4011 z kompletem obciążników nie mogłem wyrwać chociaż nie było mokro. Dlatego uważam, że to mało obiektywne. Na asfalcie np ciągnąłem samochodową dwunastotonowkę z wapnem co prawda na małym dystansie ale do 5 się rozbujałem Dobrze, że hamulce były pożądne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Stycznia 2007 Nie przyczepy na balonówkach to znaczy na takich kołach jak ma bizon z tyłu! bo z kołami stara to już gorzej, ale tez z pola wyjeżdzałem bo ten silnik daje rade! ale oczywiście na zniwach, a wtedy pole nigdy u mnie nie jest podmokłe, bo po wykopie ziemniaków to max wyciąga u mnie 5 ton bo wiecej ziemniaków nie sadze, ale wtedy inaczej idzie po swieżej ziemi! Dlatego nie ma co porównywać pola i drogi bo to zależy od ukształtowania terenu, jak i ziemi! Ale to jest z ksiązki wyciągniety uciąg 7910 N, chociaż ja się z nim nie zgadzam na biegach redukcyjnych bo jest podane ze taki sam jak na 1 biegu czyli na 3 liczac wszystkie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 14 Stycznia 2007 7910N, dlaczego się nie zgadasz, przecież siła potrzebna do uciągnięcia jest zawsze duuuużo mniejsza od wagi tego co ciągniesz.Jeśli sam przepchnę czasem przyczepę ktora wazy ok.2 tony to chyba nikt nie powie że mam uciąg 2 tony Wiem że i po polu T-25 uciągnie ponad 10 ton, ale przeważnie są z tym problemy, ostatnio u siebie przeciągałem po nieutwardzonym podwórzu dwie przyczepy 13ton ( mój t-25 jest nie dociążany i na wąskich 9,5'' kołach ), a tylko z tego powodu że zapomniałem odczepić drugą i sam się zdziwiłem że jednak uciągnął bo w jednej przyczepie było jeszcze mało powietrza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 14 Stycznia 2007 Ja się nie zgadzam bo przyciąganiu drzewa jest ciężko pociągnąc nawet na 1 biegu! A jak się wrzuci redukcyjny 1 lub 2 to idzie że aż głowa boli Więc się nie zgadzam że biegi redukcyjne mają taki sam uciąg jak zwykły 1 bieg! a 10 ton na kołach to jest co innego, i nie porównuje tego do siły uciągu Tylko tak podałem jako odnośnik ( może nie potrzebnie wprowadziłem nowy temat) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Stycznia 2007 Ma ktoś władka obniżonego do maksa i poszerzonego Ja mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ESIAK@ 0 Napisano 14 Stycznia 2007 Do 10 ton idzie bez problemu... Ja mam pole z czerwoną glinką, z którego przyczepy z 4 tonami ladunku c4011 z kompletem obciążników nie mogłem wyrwać chociaż nie było mokro. Dlatego uważam, że to mało obiektywne. Na asfalcie np ciągnąłem samochodową dwunastotonowkę z wapnem co prawda na małym dystansie ale do 5 się rozbujałem Dobrze, że hamulce były pożądne CZYM tą dwunastotonowkę z wapnem ciagłes ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach