Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 05:26 Czw 24 Lip 2014


Ciągnik Władimirec T-25.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 236, 237, 238  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 13:36 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale kiedy był u mnie elektryk też tak robił i , i włączył światłą i jak dawałem gazu były mocniejsze a jak ujmowałem były słabsze, i powiedział że ładowanie jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 13:32 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jest tu jakiś, elektryk ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BOLO11



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 13:31 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Panowie, nie mam ładowania we Władku, wiecie co może być tego przyczyną? Kiedy w piątek zapaliłem T25 i zdjąłem klemę minus ta co idzie od wyłącznika masy, nie było w ogóle ładowania np gdy włączyłem światła, w ogóle się nie włączyły , proszę o Pomoc?

Witaj
Po pierwsze nigdy na pracującym sprzęcie nie ściąga się klem z akumulatora , może to skutkować jego uszkodzeniem ( diody).Światła się nie włączyły bo możesz mieć spalony bezpiecznik ( środkowy) lub zaśniedziały styk od wyłącznika masy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 13:04 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Panowie, nie mam ładowania we Władku, wiecie co może być tego przyczyną? Kiedy w piątek zapaliłem T25 i zdjąłem klemę minus ta co idzie od wyłącznika masy, nie było w ogóle ładowania np gdy włączyłem światła, w ogóle się nie włączyły , proszę o Pomoc?

Witam.Pierwsza zasada:nie odłączamy żródła odbioru prądu(akumulatora)przy uruchomionym alternatorze!Jeżeli nie masz miernika( już za 10-15zł.można kupić),to można żarówką sprawdzić dodając gazu będzie jaśniej świecić. A tu cyt.z str.podanej na końcu "Uwaga dla tych, którzy sami próbują coś naprawić. Alternatory, które mają mieć w kostce złącza oprócz lampki kontrolnej (L) podany "dodatkowy plus" (S) (sensor akumulatora) podczas pracy muszą go mieć podłączonego! Niepodłączenie tego "kabelka" spowoduje szybkie spalenie uzwojeń a czasem i regulatora (przy charakterystycznym sporym podwyższeniu napięcia ponad znamionowe regulatora, rozgrzaniem alternatora i niemiłym zapachu wydobywających się z wnętrza kłębków dymku)". Tu jest str. z poradami http://www.draaitauto.pl/porady_-_alternator.html Sądzę że do tego plusa(przy L)musisz doprowadzić napięcie(+),aczkolwiek nie mam 100%pewności ponieważ nie miałem z tym do czynienia,a na schemat też nie trafiłem.Być może odezwie się zawodowy elektryk?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
piotrek1990



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 298
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 11:22 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Panowie, nie mam ładowania we Władku, wiecie co może być tego przyczyną? Kiedy w piątek zapaliłem T25 i zdjąłem klemę minus ta co idzie od wyłącznika masy, nie było w ogóle ładowania np gdy włączyłem światła, w ogóle się nie włączyły , proszę o Pomoc?


Ostatnio chciałes schematy do alternatora moze cos namieszałeś ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 09:43 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, nie mam ładowania we Władku, wiecie co może być tego przyczyną? Kiedy w piątek zapaliłem T25 i zdjąłem klemę minus ta co idzie od wyłącznika masy, nie było w ogóle ładowania np gdy włączyłem światła, w ogóle się nie włączyły , proszę o Pomoc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 09:37 Nie 6 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:) U mnie nie było jednego hamulca ponieważ, urwała się szpilka w prawym dekielku, i kiedy chciałem wyjąć tą urwaną szpilkę wpadła mi do środka, później próbowałem założyć tą nową i też mi wpadła do środka Mad . Odkręciłem zwolnice a ona wszyła tylko do pewnego momentu, tą nową szpilkę wyjąłem, a z tym kawałkiem urwanym się trochę męczyłem, gdyż podszedł on pod bęben, ale też udało się wyjąć, i hamulce sąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1996
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 23:04 Sob 5 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak! Bo spotkał mnie przypadek w którym zdemontowałem zwolnicę wymieniłem urwane szpilki wkładam do pochwy i coś się blokuje nie mogę obracać kołami. Odkręcam teraz pochwę i skręce wszystko razem na ziemi po czym będę składał całość. Jakie problemy mogę napotkac przy wkładaniu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 18:39 Sob 5 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luki21 napisał:
Pytanie do tych co ostatnio demontowali zwolnice i pochwy. Czy jak odkręcę pedała hamulca i pochwę od skrzyni to zejdzie mi razem ze zwolnicą?

Trzeba oczywiście zdemontować mechanizm hamulca.Do ściągania używam specjalnego wózka do rozjeżdżania ciągnika przystosowanego do pochwy i zwolnicy,ponieważ cały zespół jest ciężki.Wszystko wychodzi razem z półolśką na której jest bęben hamulcowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1996
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 18:04 Sob 5 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie do tych co ostatnio demontowali zwolnice i pochwy. Czy jak odkręcę pedała hamulca i pochwę od skrzyni to zejdzie mi razem ze zwolnicą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 17:12 Sob 5 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale wszystko dobrze się potoczyło, hamulce mam takie jak powinny być, dzięki za podpowiedzi Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1996
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 16:19 Sob 5 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można zdjąć samą zwolnicę bez pochwy ale bardzo ciężko jest potem włożyć!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 19:48 Pią 4 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok Panowie udało się, hamulce jak trzeba (brzytwa)dzięki za Podpowiedzi:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 109

PostWysłany: 21:28 Sro 2 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwolnicy nie da się zdjąć bez pochwy.Bęben hamulcowy umieszczony na półośce ma średnicę większą od otworu wewnętrznego pochwy od strony zwolnicy. Po wyjęciu bębna można odmontować pochwę od zwolnicy. Uwaga te elementy sporo ważą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 19:47 Sro 2 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Witam:)
Mam problem ze zwolnicą w T25, odkręciłem śruby które ją trzymały i zwolnica wyszła do pewnego momentu, wygląda na to wałek czyli ta ośka nie chce wyjść z bębna, Panowie może wiecie jak temu zaradzić ?

Nie rób na ślepo posłuż się katalogiem.Niedawno o tym pisałem.Najlepiej ściągnąć razem z pochwą i robić na wierzchu, bo i tak trzeba założyć nowe zimeringi.Inaczej olej pójdzie na hamulce .W kołnierzu są nagwintowane otwory na śruby do ściągania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 18:38 Sro 2 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Mam problem ze zwolnicą w T25, odkręciłem śruby które ją trzymały i zwolnica wyszła do pewnego momentu, wygląda na to wałek czyli ta ośka nie chce wyjść z bębna, Panowie może wiecie jak temu zaradzić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 18:57 Wto 1 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrek1990 napisał:
Ciągnik gasi się gazem a jak działa to w dieslach w samochodach przecież one są gaszone przez stacyjke?

Ogólnie polega to na odcięciu dopływu paliwa .Różnie to jest rozwiązane w zależności od rodzaju pompy wtryskowej.Tak się powinno gasić silniki diesla.Po włączeniu odprężnika przecież rozgrzany silnik nie zatrzyma się natychmiast.Przy awarii regulatora obrotów ja stosuję zapowietrzenie pompy wtryskowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
piotrek1990



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 298
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 15:49 Wto 1 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciągnik gasi się gazem a jak działa to w dieslach w samochodach przecież one są gaszone przez stacyjke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
hdsfh12



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 86
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 13:46 Wto 1 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego skalpel gasi sie tylko gazem.Odprężnikiem tylko awaryjnie w razie
awarii pompy wtryskowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 09:11 Wto 1 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam pytanie do, rolników którzy mają już dużą styczność z T25, gdyż ja mam dopiero drugi sezon i chciałem spytać czy lepiej jest gasić gazem, czy odprężnikiem , czy może obojętnie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 19:06 Pon 31 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Dzięki, jutro sprawdzę czy to będzie chodzićSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrek1990



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 298
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 14:50 Pon 31 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Witam:) Panowie czy ten schemacik jest poprawny ? Proszę o szybką odpowiedź zależy mi na czasie Very Happy Czy gdybym podłączył według tego było by dobrze? I tak mam zamiar to sprawdzić, ale chciałem się upewnić
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f03d282ec3c15f7.html

Tak jest on poprawny .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 21:31 Nie 30 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:) Panowie czy ten schemacik jest poprawny ? Proszę o szybką odpowiedź zależy mi na czasie Very Happy Czy gdybym podłączył według tego było by dobrze? I tak mam zamiar to sprawdzić, ale chciałem się upewnić
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f03d282ec3c15f7.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:26 Nie 30 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Witam! Mógłby ktoś zrobić zdjęcie temu alternatorowi i podpisać jak podłączyć pod amperomierz i kontrolkę, gdyż ja też nie mam podłączone a chętnie bym podłączył :)Był bym bardzo wdzięczny

Witam http://picasaweb.google.com/lh/photo/Ab3MyRlWGubQeown-Z4niA?feat=directlink
Poprawiłem fragment schematu na którym zaznaczyłem przewody które nas interesują.
Żółty kolor,to przewód wzbudzenia(w instalacji cieńszy) na którym montujemy szeregowo
żarówkę,a kolor czerwony na schemacie to przewód ładowania(w instalacji grubszy).Na
tym przewodzie łączymy szeregowo amperomierz.U mnie w kombajnie(na podobnym amperomierzu)
nie ma żadnego opornika,tu na schemacie też nie widzę żadnego opornika w tym obwodzie.Poprzednicy
wypowiadali się że jest to tego to ja już nie wiem.Jak byś miał jeszcze problem to narysuj
schemat swojej instalacji jak masz podłączone ładowanie.A z pewnością ktoś Ci odpowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
piotrek1990



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 298
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 17:32 Sob 29 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy pomocy tego rysunku i opisowi Paffy powinienes podłączyć to. Ja amperomierza nie podłaczalem bo mi się zepsuł i nie było sensu mam tylko kontrolkę. Przewód ten który ładuje (grubszy na rysunku )powienien miec 6mm przekroju minimum a ten co idzie przez kontrolke moze byc cienszy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25de8e87cc7e9409.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 236, 237, 238  Następny
Strona 37 z 238

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach