Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:17 Nie 2 Sie 2015


Agrifirm
Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 350, 351, 352  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 671
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 19:35 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mikruss napisał:
przedni wałek można nadspawac pozniej sfrezować, ale jezeli chcesz nowy to niestety ale w tedy caly atak trzeba wymienic a to tanie nie bedzie na pewno.
A ile takie nad spawanie wytrzyma ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 19:31 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przedni wałek można nadspawac pozniej sfrezować, ale jezeli chcesz nowy to niestety ale w tedy caly atak trzeba wymienic a to tanie nie bedzie na pewno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 528
Skąd: podlasie

PostWysłany: 19:28 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
jak jest duży luz to chyba frezy są wyrobione a w takim przypadku co trzeba zmienić? wałek czy to co wchodzi w to wałek? i ile to będzie kosztować? A jeśli są mało wyrobione frezy to można zniwelować jakoś inaczej ten luz? Proszę o pomoc

tulejke to ci totoczy praktycznie każdy tokaż a wał główny i ten wałek który wychodzi z przedniego mostu taż napawaja [ regenerują ] a jak chcesz nówke i orginał to wszystkiego dowiesz się tu http://www.korbanek.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 16:51 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

jak jest duży luz to chyba frezy są wyrobione a w takim przypadku co trzeba zmienić? wałek czy to co wchodzi w to wałek? i ile to będzie kosztować? A jeśli są mało wyrobione frezy to można zniwelować jakoś inaczej ten luz? Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 16:23 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile moze palic na mtg mf 3070 . orientacyjnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 528
Skąd: podlasie

PostWysłany: 15:20 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
biegi już mi chodzą, przyczyną była spalona żaróweczka u kontrolki od zająca, mam teraz następny problem, bo mi się strasznie tucze wałek który idzie od skrzyni do przodka do napędu, on jest złapany po końcach i w środku, w środku się dobrze trzyma a po końcach są straszne luzy i się tucze w czasie jazdy, jaka jest tego przyczyna i jak to naprawić? Proszę o pomoc

ten wałek srodkiem jest na łożysku a końce są na frezowanych tulejkach. tulejka jest środkiem przetkana zawleczko jak jo wyciągniesz to tulejke zsuń do tyłu i zogaczysz frezy czy niesą wyrobione
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 14:53 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

biegi już mi chodzą, przyczyną była spalona żaróweczka u kontrolki od zająca, mam teraz następny problem, bo mi się strasznie tucze wałek który idzie od skrzyni do przodka do napędu, on jest złapany po końcach i w środku, w środku się dobrze trzyma a po końcach są straszne luzy i się tucze w czasie jazdy, jaka jest tego przyczyna i jak to naprawić? Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dj



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 22

PostWysłany: 14:43 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do ferguson:

Za experta się nie uważam - ty jak widzę tak.
Tak się składa że raz zrobiłem przegląd u korbanków i widziałem jak mierzyli ciśnienia. Ekipa która do mnie przyjechała nie miała szybkozłącza tylko właśnie wkręcali przewód w miejsce gniazda diagnostycznego. Po co kupować złączki po cztreddzieści pare euro sztuka , jak ktoś wcześniej pisał, skoro to mozna zrobić taniej bez żadnej szkody dla sprzętu. Oni też muszą ciąć koszty.

Co do skrzyni i mostu napisałem co mam. Skoro jesteś takim expertem to powinieneś wiedzieć, że serię 61xx produkowano w latach 95-98. Mój był sprowadzony z francji i jak go kupywałem miał już 9 lat- to wcale nie mało. Wpolsce traktor użytkuje się 20 lat ale we francji ok 10 - poczytaj statystyki.
Dlaczego poprzedni właścicie kupił model ze wzmocnioną skrzynią - bo go było na to stać. Ja jakbym kupował nowy traktor na 10 lat to tez bym wziął lepsze wyposażenie - wypracował swoje sprzedał go polakowi kupił sobie nowy. Małe porównanie dlaczego Ursusy i Pronary są u nas tak popularne ? - bo są u nas produkowane i rolnicy je dobrze znają to samo jest z MF we francji. Dlatego właśnie z tamtąd ściąga się majwięcej traktorów tej marki.
Może przednie mosty firmy DANA to wielkie G.. ale ja taki w swoim mam. Zastanawiam się tylko dlaczego w modelach z przednim tuzem montuje się właśnie te mosty. Może mają większą nośność?
I na koniec jak piszesz na forum to wyraź swoje poglądy ( w końcu po to forum jest), jak ktoś się myli to postaraj się wytłumaczyć, że się myli , ale zrób to KULTURALNIE a nie obrażaj ludzi.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 10:59 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

witam, kupiłem dziś ciągnik MF 3070 i nie chce mi chodzić zając, ciągnik jest z 1993 roku, skrzynia bez grup biegów A i B. Objawy są takie że ciężko jest włączyć na zająca, trzeba poszarpać trochę wajchą, a jak się już włączy to jak wbiję jakiś bieg i ujadę kawałek i się zatrzymam przez naciśnięcie sprzęgła to z powrotem przerzuca mi sam na żółwia. Acha, u wajchy z biegami jest jakiś przełącznik, który można przełączać w górę i dół, nie wiem do czego on jest. Pomóżcie mi, co mam z tym zrobić? Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 528
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:50 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Re: Dlaczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie Odpowiedz z cytatem

ferguson napisał:
miron napisał:
tuti2112 napisał:
dziękuje za odpowiedz co do podnośnika ale dalej nie wiem co ze wspomaganiem, amianowicie dlaczego nie działa oraz laczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie ( 3 w kolejności). Czy może to być spowodowane tyjm ze filtr jesyt zabrudzony albo czujnik cisnienia oleju jest zapsuty? dzięki
podnośnik sprawdz ręcznie wciskając zawór jak dział oki to dopiero szukaj przyczyny w EHR. a co do wspomagania moze orbitrol albo pompa daje słabe cisnienie musisz dojść sam ale skoro świeci się kontrolka od ciśnienia to słabe ciśnienie , może być też uszkodzony czujnik. filtr ma własną kontrolke od zapchania więc raczej nie

miron kaz mu jechac w pole niech zajebie hydraulike bedziesz mial radoche ze facet sie wykosztuje ha ha .
pozdrawiam

do ferguson ; słuchaj nikt mu niekarze jechac wpole . poprosty staram sie udzielic odpowiedzi do zadanego pytania a jak widze ty krytykujesz wszystkich i wszystkie posty a sam nieudziekiłes żadnej konkretnej i komukolwiek odpowieszi jak ci te forum niepasuje to wypad z niego ; pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 08:16 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

witam, kupiłem dziś ciągnik MF 3070 i nie chce mi chodzić zając, ciągnik jest z 1993 roku, skrzynia bez grup biegów A i B. Objawy są takie że ciężko jest włączyć na zająca, trzeba poszarpać trochę wajchą, a jak się już włączy to jak wbiję jakiś bieg i ujadę kawałek i się zatrzymam przez naciśnięcie sprzęgła to z powrotem przerzuca mi sam na żółwia. Acha, u wajchy z biegami jest jakiś przełącznik, który można przełączać w górę i dół, nie wiem do czego on jest. Pomóżcie mi, co mam z tym zrobić? Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 00:06 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Re: Dlaczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie Odpowiedz z cytatem

miron napisał:
tuti2112 napisał:
dziękuje za odpowiedz co do podnośnika ale dalej nie wiem co ze wspomaganiem, amianowicie dlaczego nie działa oraz laczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie ( 3 w kolejności). Czy może to być spowodowane tyjm ze filtr jesyt zabrudzony albo czujnik cisnienia oleju jest zapsuty? dzięki
podnośnik sprawdz ręcznie wciskając zawór jak dział oki to dopiero szukaj przyczyny w EHR. a co do wspomagania moze orbitrol albo pompa daje słabe cisnienie musisz dojść sam ale skoro świeci się kontrolka od ciśnienia to słabe ciśnienie , może być też uszkodzony czujnik. filtr ma własną kontrolke od zapchania więc raczej nie

miron kaz mu jechac w pole niech zajebie hydraulike bedziesz mial radoche ze facet sie wykosztuje ha ha .
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 00:04 Pon 17 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="miron"]
mikruss napisał:
A bo nie doczytalem.
Jezeli cala hydraulika Ci siada (jest jeden obie, jedna pompa), w zasadzie nie doczytalem jakiego masz MFa?
Jezeli z serii 3xxx to jedziesz do serwisu ciezarowek i kupujesz zamiennik filtra hydrauliki od Daf XF (moze najtanszy-ok 80 zl, czerwony , chyba Boldmann ale nie jestem pewinen).witam MF serja 30xx są w zasadzie dwie pompy tylko zespolone i wyglonda to jak jedna i dwa obiegi wysokiego ciśnienia i niskiego, co do filtra chydrauliki moim skromnym zdaniem filtr od Dafa niejest filtrem chydraulikii a że pasuje to inna sprawa tego bym niepolecał . a tak wyglonda pompa
jest na sprzedaż zaintreresowanych zapraszam

sluchajcie nie kupujcie pomp z grene to wydatek b dobry cenowo ale na pompie nie ma napisow producenta biora to z bepco 8 na 10 konczy sie po 3 miesiacach wydatek kompletnie becelowy chinszczyzna jest tania i taka jest tez jakosc uszkodzona pompa pieprzy hydraulike i sie robia problemy na gruba kase jak chcecie zaoszczedzic kupujcie pompe nie w serwisie mf ale u producenta jest kilku w zaleznosci od modelu ciagnika kasa mniejsza i pewnosc dzialania lecz zawsze bezwzglednie musicei wymienic olej i filtr do filtr wlozcie magnes a jak jest tam opilek metalu lub kilka nawet drobniutenkich to bezwzglednie musicie znalezc to co generuje opilki bo inaczzej usuwacie skutek co wam pompe zbombal i se pare tych pomp pozakladacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 23:41 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: cisnienie w skrzyni Odpowiedz z cytatem

dj napisał:
Serwis od Korbanków też wykręca gniazda diagnostyczne i wkręca w to miejsce przewód z dorobionym gwintem. Co ciekawe u mnie na niskim ciśnienu jest prawie 20 atmosfer - widać francuzy w skrzyni już grzebali.
kompletne bzdury
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 23:31 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: filtry Odpowiedz z cytatem

mikruss napisał:
Wg katalogu (oryginalnego nr z MF) zamiennik do filtru hydrauliki do MF pasuje wlasnie ten od DAF'a.
Przeciez ciężarówka też ma hydraulikę i jest to zaminnik wg nr katalogowych. W mojej okolicy z tego co sie orientowalem bo bardzo dużo ludzi smiga na tych filtrach ito nie od miesiaca czy cos, ale juz ktorys rok i nic sie nie dzieje wiec cos w tym musi być.

oczywiscie ze pasuje tylko ze jest to filtr oleju silnikowego ktory ma bypassa a wiec zawor ktory sie otwiera jak jast filtr zapchany kazdy kto zaklada taki filtr nie zobaczy zapalonej kontrolki zapchanego filtr juz nigdy po filtrzer jest pompa 2000-3500zl potem orbitrol 2000-5000 a potem zawory do 30000 ale filtr bdaf jest ok bo jest tanszy to znaczy lepszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 23:26 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dj napisał:
Do adi48
Może być sprzęgło zapowietrzone. Jest tez tak, że po zapaleniu musi troszkę pochodzić żeby naładować akumulator hydrauliczny, jak chcesz od razu jechać to albo wcalie nie ruszy albo szarpnie( szczególnie jak zimny). przynajmniej u mnie tak jest.
Co do hydrauliki, z tyłu na rozdzielaczach są pokrętła, którymi ustawia się pzepływ czy ma być jedno czy dwustronny.

Zacząłem tema t o skrzyniach HD to i skończę. Otóż sprawdziłem w katalogch i w serii 61xx jest skrzynia heavy duty ( ja sprawdzałem konkretnie swój model czyli 6180). Budowa jest taka sama, rysunki są identyczne a jednak numery części inne czyli jednak materiałem się to różni. Jak ktoś ma katalogi to se moze sprawdzić.Jak jest w innych seriach nie patrzyłem bo już mi się nie chciało tego wertować.
Czyli jednak nie miałem "zwidów" i wzmocnione skrzynie istnieją.


Dalej.
Wygląda na to, że wogóle mam wzmocniony układ jezdny bo nawet przedni most jest niestandardowy - producent DANA. Kłopot polega na tym, że jak coś siądzie to nie ma go rozrysowanego w katalogu, tylko wzmianka,że takie coś jest w opcji dostępne. Przedni tuż ma udźwigu 3500 kg a standard 2200. Fabrycznie traktor ma półramę u mnie rama biegnie przez całą długość i znalazłem taką w katalogu ale w serii 81xx. Wniosek z tego taki,że trafił mi się jakiś nietypowy wynalazek.
sluchajcie experta ma nietypowy most dana? 90 % rolnictwa ma most dana najtansze gowno ale on ma nie typowy zaczal temat hd skrzyn oczywiscie kazdy rolnich chetnie zaplaci za 120KM traktor 220tys (ostatnia cena sprzedazy tego ciagnika bo chce se kupic hd skrzynie gdzie w tym czasie za te cene dostalby 2 szt same lamborghini dutza landini czy innezlomy np NH czy case oczywiscie potem by mu sie znudzil bo jak inaczej no i trafil by do polski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferguson



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 22

PostWysłany: 23:15 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

miron napisał:
pawel1991 napisał:
witam, kupiłem dziś ciągnik MF 3070 i nie chce mi chodzić zając, ciągnik jest z 1993 roku, skrzynia bez grup biegów A i B. Objawy są takie że ciężko jest włączyć na zająca, trzeba poszarpać trochę wajchą, a jak się już włączy to jak wbiję jakiś bieg i ujadę kawałek i się zatrzymam przez naciśnięcie sprzęgła to z powrotem przerzuca mi sam na żółwia. Acha, u wajchy z biegami jest jakiś przełącznik, który można przełączać w górę i dół, nie wiem do czego on jest. Pomóżcie mi, co mam z tym zrobić?
ten przełończnik to tak zwany przyśpieszacz lug półbiegi jak kto nazywa po przełończeniu ciągnik powinien ci przyśpieszać lub zwalniać wtym deklu od biegów jeest czujnik kyóry odpowiada za żówia i zająca może on cos szwankuje

słuchajcie takich debilizmow a daleko zajedziecie gosc chce was wladowac na mine
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:49 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
gdzie dokładniej ten czujnik jest? jak go sprawdzić i ewentualnie naprawić? a te półbiegi to się przełącza ze sprzęgłem czy bez? no bo z boku na tej całej desce po prawej stronie jest też guzik od półbiegów, a ten u wajchy właśnie nie wiem od czego jest. Proszę o pomoc

Sprawdź elektrozawór czy sie nakrętka nie poluzowała a najlepiej to wykręć go zupełnie i sprawdź czy działa ,tylko nie pamietam który to jest dokładnie ale napewno któryś z dołu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 528
Skąd: podlasie

PostWysłany: 20:18 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
gdzie dokładniej ten czujnik jest? jak go sprawdzić i ewentualnie naprawić? a te półbiegi to się przełącza ze sprzęgłem czy bez? no bo z boku na tej całej desce po prawej stronie jest też guzik od półbiegów, a ten u wajchy właśnie nie wiem od czego jest. Proszę o pomoc
najlepiej żebyś żucił jakoś fotke bo tak to ciężko jest cos powiedzieć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 19:58 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

gdzie dokładniej ten czujnik jest? jak go sprawdzić i ewentualnie naprawić? a te półbiegi to się przełącza ze sprzęgłem czy bez? no bo z boku na tej całej desce po prawej stronie jest też guzik od półbiegów, a ten u wajchy właśnie nie wiem od czego jest. Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 528
Skąd: podlasie

PostWysłany: 19:30 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Re: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

pawel1991 napisał:
witam, kupiłem dziś ciągnik MF 3070 i nie chce mi chodzić zając, ciągnik jest z 1993 roku, skrzynia bez grup biegów A i B. Objawy są takie że ciężko jest włączyć na zająca, trzeba poszarpać trochę wajchą, a jak się już włączy to jak wbiję jakiś bieg i ujadę kawałek i się zatrzymam przez naciśnięcie sprzęgła to z powrotem przerzuca mi sam na żółwia. Acha, u wajchy z biegami jest jakiś przełącznik, który można przełączać w górę i dół, nie wiem do czego on jest. Pomóżcie mi, co mam z tym zrobić?
ten przełończnik to tak zwany przyśpieszacz lug półbiegi jak kto nazywa po przełończeniu ciągnik powinien ci przyśpieszać lub zwalniać wtym deklu od biegów jeest czujnik kyóry odpowiada za żówia i zająca może on cos szwankuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 171

PostWysłany: 18:24 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: problem MF 3070 Odpowiedz z cytatem

witam, kupiłem dziś ciągnik MF 3070 i nie chce mi chodzić zając, ciągnik jest z 1993 roku, skrzynia bez grup biegów A i B. Objawy są takie że ciężko jest włączyć na zająca, trzeba poszarpać trochę wajchą, a jak się już włączy to jak wbiję jakiś bieg i ujadę kawałek i się zatrzymam przez naciśnięcie sprzęgła to z powrotem przerzuca mi sam na żółwia. Acha, u wajchy z biegami jest jakiś przełącznik, który można przełączać w górę i dół, nie wiem do czego on jest. Pomóżcie mi, co mam z tym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 17:42 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alien171 napisał:
A powiedz mi jeszcze gdzie tej Kostki szukać tam pod kabina po prawej stronie


tak autotronic jest pod kabiną z prawej strony pod kabiną wystarczy odkręcic tą blache jest przykręcona 3 srubami na 10.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 17:29 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A powiedz mi jeszcze gdzie tej Kostki szukać tam pod kabina po prawej stronie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 16:18 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alien171 napisał:
bezpieczniki sprawdzałem czujniki tez czy coś sie nie wypięło a gydy odpalę to wogole kontrolki od biegów sie nie świecą i od napędu tez a jak nacisnę sprzęgło to od napędu się kontrolka załącza i od smarowania przekładni chyba taka czerwona z trybem i z kropelka oleju


Jeżeli po wciśnięciu sprżęgła zapalaą sie te dwie kontrolki pala przez ok 10 sekund to być może przetarł lub odłączył przewód od autotronik przekazujący impulsację do resetowania panelu. Jest to pomrańczowy kabel o ile dobrze pamiętam w pozycji A4 tzn kostka wysunięta najbardziej w stronę przodu ciągnika jezeli znajdziesz ta kostkę to tam jest tylko jeden pomarańczowy przewód. Sprawdz dobrze jego podłączenie, spotkałem się juz dwa razy z takimi odbawami i winny był ten przewód. Jeżeli chodzi o katalog i instrukcję napraw to posiedam cos takiego mam to na 4 płytach i jak mi podasz swój adres to mogę ci to wysłać i uprzedzając twoje pytanie powiem że za darmo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 350, 351, 352  Następny
Strona 275 z 352

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach