Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 23:38 Sro 4 Mar 2015


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 350, 351, 352  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 17:42 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alien171 napisał:
A powiedz mi jeszcze gdzie tej Kostki szukać tam pod kabina po prawej stronie


tak autotronic jest pod kabiną z prawej strony pod kabiną wystarczy odkręcic tą blache jest przykręcona 3 srubami na 10.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 17:29 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A powiedz mi jeszcze gdzie tej Kostki szukać tam pod kabina po prawej stronie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 16:18 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alien171 napisał:
bezpieczniki sprawdzałem czujniki tez czy coś sie nie wypięło a gydy odpalę to wogole kontrolki od biegów sie nie świecą i od napędu tez a jak nacisnę sprzęgło to od napędu się kontrolka załącza i od smarowania przekładni chyba taka czerwona z trybem i z kropelka oleju


Jeżeli po wciśnięciu sprżęgła zapalaą sie te dwie kontrolki pala przez ok 10 sekund to być może przetarł lub odłączył przewód od autotronik przekazujący impulsację do resetowania panelu. Jest to pomrańczowy kabel o ile dobrze pamiętam w pozycji A4 tzn kostka wysunięta najbardziej w stronę przodu ciągnika jezeli znajdziesz ta kostkę to tam jest tylko jeden pomarańczowy przewód. Sprawdz dobrze jego podłączenie, spotkałem się juz dwa razy z takimi odbawami i winny był ten przewód. Jeżeli chodzi o katalog i instrukcję napraw to posiedam cos takiego mam to na 4 płytach i jak mi podasz swój adres to mogę ci to wysłać i uprzedzając twoje pytanie powiem że za darmo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 14:36 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki dziekij Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
dj



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 22

PostWysłany: 14:28 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przejrzyj forum bez przerwy się ludzie ogłaszają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 14:14 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeszcze jedno pytanko nie wiecie moze skad zdobyc jakis katalog do
MF 3070 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 13:53 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bezpieczniki sprawdzałem czujniki tez czy coś sie nie wypięło a gydy odpalę to wogole kontrolki od biegów sie nie świecą i od napędu tez a jak nacisnę sprzęgło to od napędu się kontrolka załącza i od smarowania przekładni chyba taka czerwona z trybem i z kropelka oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
dj



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 22

PostWysłany: 13:48 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do adi48
Może być sprzęgło zapowietrzone. Jest tez tak, że po zapaleniu musi troszkę pochodzić żeby naładować akumulator hydrauliczny, jak chcesz od razu jechać to albo wcalie nie ruszy albo szarpnie( szczególnie jak zimny). przynajmniej u mnie tak jest.
Co do hydrauliki, z tyłu na rozdzielaczach są pokrętła, którymi ustawia się pzepływ czy ma być jedno czy dwustronny.

Zacząłem tema t o skrzyniach HD to i skończę. Otóż sprawdziłem w katalogch i w serii 61xx jest skrzynia heavy duty ( ja sprawdzałem konkretnie swój model czyli 6180). Budowa jest taka sama, rysunki są identyczne a jednak numery części inne czyli jednak materiałem się to różni. Jak ktoś ma katalogi to se moze sprawdzić.Jak jest w innych seriach nie patrzyłem bo już mi się nie chciało tego wertować.
Czyli jednak nie miałem "zwidów" i wzmocnione skrzynie istnieją.

Dalej.
Wygląda na to, że wogóle mam wzmocniony układ jezdny bo nawet przedni most jest niestandardowy - producent DANA. Kłopot polega na tym, że jak coś siądzie to nie ma go rozrysowanego w katalogu, tylko wzmianka,że takie coś jest w opcji dostępne. Przedni tuż ma udźwigu 3500 kg a standard 2200. Fabrycznie traktor ma półramę u mnie rama biegnie przez całą długość i znalazłem taką w katalogu ale w serii 81xx. Wniosek z tego taki,że trafił mi się jakiś nietypowy wynalazek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 13:20 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alien171 napisał:
witam ma ciągnik MF 3070 i przestały mi działać szybkie biegi i nie wlacza sie przedni napęd może wiecie co może być ??????? Proszę pomóżcie

Sprawdziłeś bezpieczniki? Podaj wiecej szczegulów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
alien171



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 6
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: 12:46 Nie 16 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ma ciągnik MF 3070 i przestały mi działać szybkie biegi i nie wlacza sie przedni napęd może wiecie co może być ??????? Proszę pomóżcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 18:54 Sob 15 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg katalogu (oryginalnego nr z MF) zamiennik do filtru hydrauliki do MF pasuje wlasnie ten od DAF'a.
Przeciez ciężarówka też ma hydraulikę i jest to zaminnik wg nr katalogowych. W mojej okolicy z tego co sie orientowalem bo bardzo dużo ludzi smiga na tych filtrach ito nie od miesiaca czy cos, ale juz ktorys rok i nic sie nie dzieje wiec cos w tym musi być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi48



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 14
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 18:34 Sob 15 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam mam pytanie czy ktos sie orjetuje bo mam w 6180 taki przypadek ze przy puszczaniu sprzegla jest takie szarpniecie nie zawsze ale czasami to jest fest co moze byc tego przyczyna? i jeszcze taki maly szkopul bo mam dwa wyjscia hydrauliki na tyl i w jednym jets tak ze daje cisnienie tylko w jedna strone ?probowalem podciagnac ta linke ale to nic nie dalo;/ co tomoze byc? za wszelkie rady wielkie dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 09:09 Sob 15 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="mikruss"]A bo nie doczytalem.
Jezeli cala hydraulika Ci siada (jest jeden obie, jedna pompa), w zasadzie nie doczytalem jakiego masz MFa?
Jezeli z serii 3xxx to jedziesz do serwisu ciezarowek i kupujesz zamiennik filtra hydrauliki od Daf XF (moze najtanszy-ok 80 zl, czerwony , chyba Boldmann ale nie jestem pewinen).witam MF serja 30xx są w zasadzie dwie pompy tylko zespolone i wyglonda to jak jedna i dwa obiegi wysokiego ciśnienia i niskiego, co do filtra chydrauliki moim skromnym zdaniem filtr od Dafa niejest filtrem chydraulikii a że pasuje to inna sprawa tego bym niepolecał . a tak wyglonda pompa
jest na sprzedaż zaintreresowanych zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 23:20 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jeszcze co do kontrolek od cisnienia oleju i zapchanego filtra- u mnie sie swiecilo cisnienie a od zatkanego filtra nie mimo ze zarowka i cala reszta ok. Po wymienie filterka jak reka odjął.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 23:18 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A bo nie doczytalem.
Jezeli cala hydraulika Ci siada (jest jeden obie, jedna pompa), w zasadzie nie doczytalem jakiego masz MFa?
Jezeli z serii 3xxx to jedziesz do serwisu ciezarowek i kupujesz zamiennik filtra hydrauliki od Daf XF (moze najtanszy-ok 80 zl, czerwony , chyba Boldmann ale nie jestem pewinen).
Ja tak mialem z ojcem przy 3080 jak kupilismy, i wiosna po nagrzaniu zaczął coraz icezej podnosic i wspoma ginela, i tak troche jezdzilismy, az w koncu raz stanolem na uwrociu i musialem isc do domu na dluzszą kawe bo podnosnik nie chcial podniesc. Jak ostygl, to od razu do garażu, spuszczenie oleju i nowy filterek.
Od tamtej pory chodzil jak igla ale kontrolka czasami od cisnienia sie minimalnie jazyla (jak sie podnosilo naprzyklad) ale nic sie dzialo niepokojącego przez dwa lata. Kolega ma starszego MF i tez ma jakis zamiennik filtra zalozony, i czasami sie kontrolka minimalnie zaswieci, zalozyl oryginala, bylo to samo. Jak pomierzyl wszedzie cisnienia to sa jak z fabryki bo juz ise bal ze pompa siada. Jak pomierzyl ze ok to dal se spokoj bo pewnie przez te 20 lat to czujnik zaczal ciut szwankowac i jeździ juz tez 2 lata Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 522
Skąd: podlasie

PostWysłany: 14:13 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Re: Dlaczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie Odpowiedz z cytatem

tuti2112 napisał:
dziękuje za odpowiedz co do podnośnika ale dalej nie wiem co ze wspomaganiem, amianowicie dlaczego nie działa oraz laczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie ( 3 w kolejności). Czy może to być spowodowane tyjm ze filtr jesyt zabrudzony albo czujnik cisnienia oleju jest zapsuty? dzięki
podnośnik sprawdz ręcznie wciskając zawór jak dział oki to dopiero szukaj przyczyny w EHR. a co do wspomagania moze orbitrol albo pompa daje słabe cisnienie musisz dojść sam ale skoro świeci się kontrolka od ciśnienia to słabe ciśnienie , może być też uszkodzony czujnik. filtr ma własną kontrolke od zapchania więc raczej nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tuti2112



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 7

PostWysłany: 12:14 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Dlaczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie Odpowiedz z cytatem

dziękuje za odpowiedz co do podnośnika ale dalej nie wiem co ze wspomaganiem, amianowicie dlaczego nie działa oraz laczego kotrolka od cisnienia oleju nie gasnie ( 3 w kolejności). Czy może to być spowodowane tyjm ze filtr jesyt zabrudzony albo czujnik cisnienia oleju jest zapsuty? dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 10:19 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli podnosnik skacze (tak bylo u mnie w 3080) tez nie moglem znaleźć przyczyny az pewnego pieknego dnia przestal w ogóle podnosic. No to na pierwszy rzut wykrecilem sterowanie EHR i i wszystkie potencometry zalalem srodkiem do czyszczenia potencjometrów, a włącznik podnośnika rozebrałem na pierwiastki i okazało sie ze byl tak zasyfiały ze nie było mozliwosci aby styki dzialaly prawidlowo. Wszystko wyczyscilem papierem sciernym (w miare delikatnym), zalalem srodkiem konserwującym do stykow i podłączyłem i działało płynnie, nie było żadnych schodków przy podnoszeniu, szybciej reagował itp itd.
A najlepsze że jest to może 30 min roboty, tyle gdzieś mi to zajęło bo na pole sie rano spieszyłem hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tuti2112



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 7

PostWysłany: 08:09 Pią 14 Gru 2007    Temat postu: Re: Dlaczego w 3060 nie działa wspomaganie? Odpowiedz z cytatem

erdem napisał:
tuti2112 napisał:

Tylko wspomaganie nie działa ? Biegi ,WOM podnośnik działają bezproblemowo? Jeśli świeci sie ta kontrolka to wychodzi na to że nie ma ciśnienia w hydraulice.Masz olej w skrzyni?


Wszystko działa, jedynie podnosnik przy podnoszeniu troche skacze. Sprawdziłem olej i cisnienie juz wczesniej i wszystko równiez ok. Podejrzewam ze to może być pompa albo filtr odpowiedzialny za to. Proszę o dalsze podpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 264
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 23:16 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Re: mf 3070 Odpowiedz z cytatem

[quote="pawel1991"]ja jeszcze odnośnie tego łożyska, czy myślicie że te częste awarie skrzyń w serii 30xx są spowodowane właśnie tym łożyskiem igiełkowym? Czyli jak kupię MF 3070 to od razu brać się za jego wymianę? Ile zajmie mi czasu jego wymiana?[/quot

Nie podoba mi się to rozwiązanie techniczne, bo gdyby to łożysko igiełkowe posiadało bieżnię zewnętrzną i wewnętrzną to gdy igiełki się "wysypią" byłby przynajmniej czas na zauważenie, że coś nie jest tak jak należy, a mianowicie myślę tu o wyskakującym 3 biegu co może być spowodowane właśnie uszkodzeniem tego łożyska, choć nie koniecznie (wystarczy spojrzeć w katalog, by zrozumieć dlaczego tak się dzieje) . W tym układzie co jest zanim się zorientujemy wystarczy np zaorać ze 3ha pola i jest "po ptokach" Jak ktoś chce mogę to wytłumaczyć na swoim przykładzie jakie występowały objawy itp itd mój GG 4704086 (zazwyczaj niewidoczny)

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 22:36 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Re: Dlaczego w 3060 nie działa wspomaganie? Odpowiedz z cytatem

tuti2112 napisał:
W moim MF nie działa wspomaganie i nie wiem jak mam sobie z tym poradzić.Ps. świeci się lampa 3 w 2 rzędzie " zębatka z kropelkami". Z góry wielkie dzieki za rady

Tylko wspomaganie nie działa ? Biegi ,WOM podnośnik działają bezproblemowo? Jeśli świeci sie ta kontrolka to wychodzi na to że nie ma ciśnienia w hydraulice.Masz olej w skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tuti2112



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 7

PostWysłany: 22:10 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Dlaczego w 3060 nie działa wspomaganie? Odpowiedz z cytatem

W moim MF nie działa wspomaganie i nie wiem jak mam sobie z tym poradzić.Ps. świeci się lampa 3 w 2 rzędzie " zębatka z kropelkami". Z góry wielkie dzieki za rady
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Qurde



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 77

PostWysłany: 19:55 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam prośbę jak ktoś będzie wymieniał to łozysko to niech zrobi zdjęcie , chodzi mi ot o łożysko lgełkowe o którym pisał jan222 . Z góry dzięki . Mozeci mi przesłać na e-maila pawelwasowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
coolczak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 111
Skąd: płock

PostWysłany: 19:29 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może ktoś się orientuje jaki lakier srebrny idzie na koła do fergusonów. Jakieś symbole może?????
Z góry dzięki za info. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
dj



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 22

PostWysłany: 18:06 Czw 13 Gru 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W 8140 jest silnik valmetowski czyli sisu chyba .Podobno są trwalsze i mniej palą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 350, 351, 352  Następny
Strona 275 z 352

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach