Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jeżeli nie da rady z uszczelniaczem,to można zamontować i odrzutnik.Tylko trzeba się przyłożyć przy ustawianiu żeby nie tarł o pokrywę i też spełni swoje zadanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z hamulcami w 360 po zamontowaniu wszystkich szczek bloczkow i po zalaniu plynem w czasie jazdy szczeki pala sie jak by ocieraly sie o beben slyszalem ze musza sie wytrzec ale to zbyt mocno sie kopci i to z obydwu kol i jak spuscic nadmiar plynu z pompek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Obraz układu hamulcowego Ursusa C-360 https://picasaweb.google.com/lh/photo/GjwHTVFeMswqrChR4cPlUQ?feat=directlink Musisz sprawdzić luz na sworzniu dociskowym i następnie dokładnie odpowietrzyć.Jeżeli to nie pomoże to możliwe że płyn hamulcowy się nie cofa i problem będzie w pompce hamulcowej.Zakładam że układ zmontowany prawidłowo(sprężyny dobre i się nie zaciera na sworzniach czy w cylinderku).Może czasami się zacierać jeżeli bębny były nie przetoczone,ale nie sądzę żeby aż do tego stopnia.Taka rada na przyszłość(nie tylko dla Ciebie,bo może stosowałeś) aby cylinderki hamulcowe(wewnątrz)smarować specjalną pastą np.ta http://transaxle.istore.pl/pl,product,1981544,pasta,do,cylinderkow,i,tloczkow,hamulcowych,ate.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, moze za bardzo podkręciłeś popychacze pompek i pompki nie wracają do położenia przelewowego ? Pompki powinny wracac całkowicie, aż otworzy się całkowicie okno zasilające ze zbiorniczka płynu, wtedy schodzi ciśnienie i łyn z cylinderków wraca do zbiorniczka. Jak podkręcisz za bardzo popychacze, to płyn w pompce jest zamknięty i sprężyny nie maja szans ściągnąć szczęk, bo przecież płyn jest nieściśliwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki i tak musialem kupic nowe szczeki hamulcowe bo te z grene za 16 zl starly sie juz po pierwszym dniu i to az do samych nitow .Musialem kupic nowe i wziąłem te droższe z chełmna i nie powiem bo material jest lepszy a szczeki masywniejsze. Niema co żałować jak juz robić to raz i konkretnie....

 

PS

dzieki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zanitowałem na szczęki okładziny jeszcze z czasów PRL, z azbestem - nie do zdarcia. Te nowe - ekologiczne, niestety nie są tak trwałe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrajnych przypadkach i te z PRL nie wytrzymają.A to obraz szczęk z lat 90 https://picasaweb.google.com/lh/photo/nrtoRIVmet7q_UNhbFSFKA?feat=directlink W czasie jazdy zaczęły mi się grzać hamulce a do domu miałem około 15 km.Po powrocie i demontażu okazało się że pękły obydwie sprężyny,a szczęki wyglądały tak jak ta na zdjęciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z 40-ką,kupiłem ją nie tak dawno i przeraża mnie dymienie i to dość obfite białe,nawet na wolnych obrotach dymi biało a jak doda się gazu to jak lokomotywa biało szarym;(Silnik niby po remoncie,wtryski dobre,wody nie ubywa z olejem podobnie,nie zauważyłem że bierze.Mogą to być zawory,chciałem dziś ustawić ale nie mam korby bo to stary typ;)Za podpowiedzi zgóry dziękuję i pozdrawiam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawory możliwe. Skupił bym się na koncie wtrysku paliwa, typowy objaw, wtryskach, jeśli masz mozliwosć sprawdz kompresje, filtr powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co korba?

odkręć okno od sprzęgła i łyżką za łapki możesz śmiało kręcić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki seweryn jutro wieczorem wezwę mechanika żeby mi zawory sprawdził bo Ja nie mam tej korby a on ma zakład to pewnie ma coś takiego;)A Ja zerknę do filtra i ruszę pompą:)Jeszcze mogę dodać że jak dodam gazu to jak wkręca się na obroty to oddaje głos ciapka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To postawił bym na układ paliwowy. Do regulacji zaworów nie trzeba korby. Okienko otwórz i monterką przekręcaj wałem. Ustaw kat wtrysku na znaki na kole zamachowym, napisz co wyczaiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie mam tego okienka bo to stary typ kadłuba,chciałem dziś ustawić paytrzę a tu niema okienka;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj był u mnie mechanik wszystko poustawiał ale okazało się że traktor chodzi na 3 gary,wtryski sprawdzałem są dobre tak więc jutro pompa idzie do remontu;(jedna sekcja nie daje paliwa na wtrysk i myślę że to jest przyczyna tego dymnienia:(Jak zmontuję wszystko to napiszę jak działa;)pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamontowałem pompę po regeneracji (koszt 560zł) ale dalej dymi na siwo;(wody nie ubywa z chłodnicy,olej w misie czysty i też nie widzę żeby ubywało choć jest go ponad stan.Wtryski jeszcze raz sprawdziłem.I jest mocny;)Już nie wiem co mam z tym zrobić;((((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego /pestek6/. Nie napisałeś, który cylinder nie działa ( MECHANIK powinien ci powiedzieć).Piszesz, że po wymianie pompy obiaw jest ten sam. Ustal napierw który cylinder nie działa, poluzowując kolejno rurki do wtryskiwaczy przy pracującym silniku ok.1000 obr/min. (niepracujący wyrażnie zakłuci obroty.). Kolega napisał " I jest mocny" -40-stka -na trzech cylindrach -wątpię.????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli popuści rurkę na wtrysku niepracującego cylindra to NIE ZAKŁUCI TO PRACY SILNIKA. Bo przecież ten cylinder i tak nie pracuje. Poza tym wydaje mi się że chodzi o kopcenie. Sprawdz kat wtrysku paliwa. Mozliwe że będziesz musiał ustawić na słuch i kolor spalin bo znaki na kole nie należą do najbardziej precyzyjnych. Poza tym pompa po remoncie trochę ciężko chodzi szczególnie gdy był robiony regulator. Daj jej troche czasu. Ale kąt wtrysku sprawdz. Reguluj na zapalonym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś zamontowałem pompę po regeneracji (koszt 560zł) ale dalej dymi na siwo;(wody nie ubywa z chłodnicy,olej w misie czysty i też nie widzę żeby ubywało choć jest go ponad stan.Wtryski jeszcze raz sprawdziłem.I jest mocny;)Już nie wiem co mam z tym zrobić;((((

Możliwe że musi się "wypalić"paliwo z układu wydechowego.A po drugie nie raz paliwo jest też marnej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest po remoncie więc już działają wszystkie sekcje sprawdzałem dodatkowo luzując przewody.Kąt wtrysku przestawiałem ale nic na słuch nie odczułem,nie było żadnej różnicy.Jak założyłem pompę to nie mogę go odpalić na rozrusznik,dopiero mój golf2 jak go zaciągnie i to też coś z oporami.sprzęgiełko raczej dobrze włożyłem.przed remontem dobrze palił a po regeneracji do dupy;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście kolego seweryn7701 masz rację. Nie wiem skąd wzięło mi się to /nie/pracujący Przepraszam. Wracając do tematu.-zdejmij przednią pokrywę silnika, ustaw rozrząd--punkt na kole pośrednim do wału korbowego, dwupunkt do wałka rozrządu, 0 do pompy wtryskowej--. Koła wałka rozrządu i pompy wtr. mają identyczne znaki, stąd łatwo o pomyłkę (zawór lekko uderza w tłok,zobaczysz gdy kiedyś zdejmiesz głowicę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ustawienie pompy na znaki na kole zamachowym to będziesz miał pewność że na sprzęgle jest dobrze chociaż tam się nie da przestawić jak zęba nie wypiłujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

severyn tak też zrobiłem dziś;)wyciągnąłem pompę i się okazało że na sprzęgiełku była pompa przesunięta o jeden ząbek a to tak się stało jak przyłożyłem na oko pompę i niby pasowało to dokręciłem śruby i niby było ok.a tak naprawdę werżnęło ząbek w ten szerszy punkt i o ząbek nie grało.teraz elegancko chodzi,jak nówka funkel hehe;)Dzięki za udział i pozdrawiam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnośnie akumulatora, kupiłem używany i padł po dwóch tygodniach i teraz muszę zakupić następny. Mam pytanie jesli kupię nowy to kupywać dwa 6V 185 Ah czy jeden 12V i no właśnie ile Ah. Ciągnik to C4011 rozrusznik normalny R11 (nie szybkoobrotowy). Podpowiedzcie jak macie u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja tego roku do C-360 założyłem jeden 12V/125Ah,prąd rozruchowy 690A https://picasaweb.google.com/lh/photo/bMwzBoPKxIg8hgtrojTvzw?feat=directlink Mieści się do skrzynki pod nogami,także nie trzeba nic dorabiać(jedynie przewód masowy przełożyć na prawą stronę) i odpada połączenie między akumulatorami jakie było przy dwóch 6V.Nie wiem jak się sprawdzi w zimie,ale sądzę że powinien dać sobie radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec ma taki sam u siebie, działa już 5 lat, w zimie pali, chociaż silnik wymaga już dawno remontu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...