Skocz do zawartości
Gość MGM21_

Wszystko o ciągnikach Renault

Rekomendowane odpowiedzi

Mój ceres (silnik MWM) na ledwie żyjącym akumulatorze pali po podłączeniu do prostownika do - 15st.C

A teraz ja mam problem. Nie działa mi obrotomierz, który okazało się, że jest elektroniczny. Nie wiem tylko czy problem jest w sygnale dochodzącym do niego, czy sam obrotomierz jest uszkodzony. Jest może ktoś z okolic Lublina a najlepiej Łęcznej u kogo mógłbym chwilowo podmienić sobie obrotomierz i sprawdzić co padło? Pasuje w renówkach z lat 85 - 95, serie XX12, XX34, XX54 oraz ceres 60 - 95 do 1995 r. Jak by co to proszę o kontakt na GG: 8942917 lub mail sylip@interia.pl

 

Mam podobny problem to znaczy zaraz gdy odpalę ciągnik obrotomierz dochodzi do 15 i tak już zostaje. Macie może jakiś pomysł co może być przyczyną?

PS. Czy czujnik znajduje się w alternatorze(Renault Ceres 85 z silnikiem JD)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie sygnał do obrotomierza dociera z diody W z alternatora. Wadliwe wskazania obrotomierza mogą być wynikiem uszkodzenie alternatora albo obrotomierza lub jak w moim przypadku zastosowaniem innego alternatora - w tym przypadku jest inne przełożenie na kole pasowym i inne obroty alternatora i inna częstotliwość sygnałów wysyłanych przez alternator. Ja na razie nie naprawiam tego. Już się przyzwyczaiłem do pracy na słuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź będę coś kombinował puki jest czas, bo na wiosnę przy prasie przydałby się sprawny obrotomierz. Może poszukam jakiś obrotomierz z reni przeznaczonych na części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem w renault 110-54 jak jest zimny to nie działa tylny podnośnik oraz tylna hydraulika jak się rozgrzeje to działa wszystko idealnie maże ktoś miał taki problem. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chce zakupić 110 km Renualt chciałbym dowidziec się ile pali jaka jest dostepność częsci i ogólna opinie o tym ciągniku proszę o pomoc.

Mój nr gg:22391403

e mail:maciej144441@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Padły mi dzisiaj hamulce w renault 103.54 tzn. po długim postoju w garażu odpaliłem go i wyjechałem chcąc zahamować pedał wpadł do końca i żadnego efektu zajrzałem do zbiorniczka na płyn hamulcowy a tam na samym dnie a płyn był wcześniej dolewany i był stan pod ciągnikiem sucho jedynie pod mocowaniem ramienia podnośnika mała plamka w kolorze zielonym, zastanawiam się gdzie ten płyn się podział po dolaniu hamuje ale trzeba 2 , 3razy pedałem pod pompować i hamuje. Ciekawe czy wystarczy tylko odpowietrzyć czy coś innego padło. Miał ktoś taki przypadek. A i w jaki sposób się odpowietrza bo jeszcze tego w nim nie robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego kip mi tez tak się stało z renówką 103.54 tylko jeszcze jak jechałem to traciła moc i nie było biegów zgasiłem i ponownie odpaliłem i było wszystko ok ujechałem 300m i ponownie tak się stało jak będziesz wiedział co to może być to daj na e-mail: mateusz199523@wp.pl lub na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolego kip mi tez tak się stało z renówką 103.54 tylko jeszcze jak jechałem to traciła moc i nie było biegów zgasiłem i ponownie odpaliłem i było wszystko ok ujechałem 300m i ponownie tak się stało jak będziesz wiedział co to może być to daj na e-mail: mateusz199523@wp.pl lub na forum

 

Na razie dolałem płynu i czekam czy znowu nie ubędzie go po jakimś czasie jeśli stan będzie się utrzymywał to będę odpowietrzał. Na razie ciągnik mi nie potrzebny więc się nie śpieszę. Jak będę wiedział co to napisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj odpowietrzyłem hamulce i się pojawiły. Płynu od dolania czyli ok tygodnia nie ubyło. Mam nadzieję że to wystarczy. Jak by co będę pisał choć ten temat jest bardzo rzadko odwiedzany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .

Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .

Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche .

 

jak chodzi o hamulce w renaulcie to ja moge troche na ten temat powiedziec kilka slow a mianowice ja posiadam model 110.54 i tam sa hamulce tarczowe mokre olej dostaje sie tam ze skrzyni i jedyne co trzeba sprawdzac to poziom oleju w skrzyni

 

Innym co plyn uciekl problem jest i nie zniknie sam po dolaniu plynui odpowietrzeniu uciekl dlatego ze puszczaja uszczelniacze na tłoczka i trzeba to zrobic bo plyn bedzie szedl do skrzyni i mieszal sie z olejem a to nie jest wskazane tak bylo u mnie , niestety jest to kosztowne bo do tego modelu nie mozna dostac latwo tych uszczelniaczy dzwonilem w pare miejsc i w zambrowie powiedzieli mi cos kolo 400 zl bo tam idzie 2 sztuki na jeden tloczek i sa zakladne jeden na drugi jeden szary drugi czerwony wykonane ze materialu odpornego na alkohol po zalozeniu zwyklych uszczelniaczy problem wystepuje dalej i plyn ucieka szkoda roboty, koszt jednego cylinderka i tloczka chyba cos kolo 800 zl bez faktury jak dobrze pamietam, wiec cieki temat , plyn ucieka szczegolnie po zimie bo guma na tloczkach sie kurczy i ucieka.

ja robilem to 2 razy i problem powracal bo zakladalem normalne uszczelniacze niby mialy wytrzymac plyn hamulcowy ale nie dawaly rady szukalem i znalazlem kogos kto dopasowal uszczelniacze koszt 80 zl szutka bo trzeba przetoczyc troche cylinderek ale teraz jest dobrze minal juz prawie rok a plyn nie uciekl po zimie, wiec jestem zadowolony musialem oczywiscie wymienic olej w skrzyni bo mi 3 razy plyn uciekl do skrzyni a tam chyba 400 ml tego plynu idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej witam.

Jeżeli ktoś szuka schematów za darmo do 120.54 to zapraszam do linku

http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=799437E79D43DABAECFF1347F021E0C11BB968440BB179FE03DBC9C646E53FC6391BDDD8A726625BD49B2A2468A0E8064096537C3ECBF52ABDA9A8DC4757C688&doAction=catalogAssy&k_vari=&k_ver=&image=-2&k_lfdnr=&nodeId=0

Wychodząc o kartę wyżej "opcje główne" jest wybór pozostałych modeli.

Nie wiem czy to już było ale jak sam szukałem to kutwa nigdzie nie ma na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przepraszam,że się wtrącę dobra podpowiedz,ale za długi link.Więc może łatwiej będzie z stąd http://www.claas.de/cl-pw/de/services/parts_doc/start,lang=de_DE.html Wybieramy język polski i odhaczamy akceptację a następnie klikamy login i z spisu wybieramy odpowiednie maszyny.Po wybraniu na dole po prawej stronie klikamy w "Katalog".Na obrazku dwuklik i mamy powiększony rysunek który można wydrukować.Ale nie trafiłem na listę z numerami części tylko same rysunki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie

przy mojej reni cos ostatnio zaczelo byc slychac w czasie pracy jak i przy jezdzie taki jakby delikatny gwizd czy szum nie wiem co to moze byc ale pewnie komus cos takiego sie przytrafilo juz ren.110.54 przebieg prawie 9 tys mtg niby na razie chodzi ale wczesniej skrzynia byla bardzo cichutka, byc moze to jakies lozysko jakby ktos mial jakis pomysl prosze o odpowiedz na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie co do oleju silnikowego w ciągniku Renault 85-14 tx silnik fendt. Na masce pisze takie coś afgevuld met beverol cold avtol s 15w/40 jaki to olej? Albo jakim najlepiej zalać ten silnik. Czekam na odpowiedź. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie ktos moze jaki powinien byc plyn hamulcwy w renault 110,54? i gdzie sie hamulce odpowietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik

 

a jaki płyn hamulcowy powinien być wlany??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzalem kilka razy każdą stronę hamulców i jest jak bylo za pierwszym razem pedal idzie do konca dopiero za drugim razem coś bierze wie ktoś co to może byc za przyczyna? renault 110,54.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z ciągnikiem Renault 145.14 mianowicie

Bardzo Ciężko pali na poczatku nie ma dymu a kreci jak glupia gdy pojawi sie dym biały to po chwlili dopiero zaczyna łapać jak już załapie to chodzi jak by miała się rozleciec nie na wsyzstkie cylindry trzeszczy strasznie dopiero jak tak pochodzi z 5 minut to normlanie już sie rozchodzi chodzi ładnie nie dymi ma siłę ciągam niąpług 5 skibowy obrotowy vogel&noota 46cm lemiesz jak by miła coś z silnikiem to by go nie rusyzła... pompa byłą robiona głowiczka w pompie byłą wytarta z regenrenowana ale to nie jej wina bo jak była zła to nie zapalał na niej po rozgrzaniu trzeba było lac woda zimna po niej zeby zapalic.

Dodam, żę wszystkie wtryski są nowe znaczy były jak kupiłem ją może wina jest w nich ze nie od tego modelu ? czy ktos ma moze jakie mają być symbol czy cos zeby sprawdzic czy są odpowiednie, wsyzstkei sprawdzone dobre są. nie mam pojecia czego sie czepic z tym zapalaniem to od poczatku mam problem. moze ktos juz mial podobny problem.

 

Jeszcze taki problem ze wcale nie grzeje nie daje ciepla nagrzewnica dobra czego wina moze byc była uszczelka pod glowica walnieta jedna a teraz nie sprawdzalem czy juz grzeje moglo byc tego wina bo teraz odlaczona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam do zaoferowania instrukcję obsługi do ciągników Renault, a dokładniej do ACET, Tracto - Control (EHR), Tractoradar oraz skrzyni biegów (24/8) Tractoshift z elektrohydraulicznym rewersem.

Podaję kontakt dla zainteresowanych: cpieniok@gmail.com

Pozdrawiam

polmos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...