Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:20 Pon 22 Gru 2014


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 172, 173, 174  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek
Gość





PostWysłany: 08:07 Czw 15 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bardzo durzu jezdze na blokadzie. Moja dwudziestoletnia trzydziestka prawie zawsze orze na blokadzie.
jak na razie wszystko jest ok. Nie mam z blokada zadnych problemow a na liczniku 6500 motogodzin i wiele z tego przejechalem na blokadzie
Powrót do góry
Jaro
Gość





PostWysłany: 07:29 Czw 15 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piszecie o tym czy c330 da rade na dwie skiby czy nie da to Ja zapytam się jakie jest inne wyjście "moze na 1 co albo na 3 skiby? Ale to tylko w kwesti mojego zdania na ten temat. Moze ktoś mi powie czy uzywanie blokady tylknych kół przez dłuższy okres czasu np. podczas orki jest wskazane bo w instrukcji obsługi napisali ze można używać tylko na prostej i na chwile. Ja podczas orki często używam tej blokady.
Powrót do góry
wiesman
Gość





PostWysłany: 16:39 Sro 14 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dniowiec napisał:
Do Mateusz:Masz racje że oranie trzydziestka to męka, na 2 skiby w cieżkiej ziemi silnik ma konkretnie co robić.Nietety ja co roku musze orać trzydzistką:(Mam jeszcze c-360 i tym nawet na 3 skiby da rade , ale na 2 ciągniki zawsze sporo szybciej idzie.

jesli orka 330 na 2 skiby w ciezkiej ziemi to meka to jeszcze wiekszą męką jest orka 360 bedzie tam jeszcze wieksza meka. Gdybym nie mial 330 i 360 to moze bym uwierzyl ze w tym samym ciezkim polu 360 lepiej idzie z 3 skibami niz 330 z 2 Laughing Laughing
przeciez 360 ma niewiele wiekszy uciag niz 330 i do tego w 360 blokada zwykle n ie dziala lub trzeba na niej stac aby nie wyskoczyla Crying or Very sad
U mnie w ciezkiej ziemi 914 z 3 skibami to sobie dobrze radzi a nie gosc bzdury pisze ze 360 na 3 skiby w ciezkiej ziemi dobrze idzie :lol:Ty chyba same piaski masz albo ta 360 z 3 skibami to dobrze idzie podczas podorywki Laughing Laughing Laughing Nie twierdze ze 330 w ciezkiej ziemi ma lekko, ale zawsze tam gdzie 330 ledwie idzie na 2 skiby to 360 na 3 skiby ledwie idzie albo w ogole nie ruszy Laughing
ZeJDZ NA ZIEMIE 360 w naprawde twardej ziemi z 3 skibami w orce nie pojdzie i moze silnik by dal rade ale 360 jest zbyt lekki i ma zbyt waskie kola oraz co tu duzo mowic blokade do dupy i dlatego w ciezkiej ziemi na 3 skiby za cholere nie pojdzie Twisted Evil
Powrót do góry
Dniowiec
Gość





PostWysłany: 08:51 Sro 14 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do Mateusz:Masz racje że oranie trzydziestka to męka, na 2 skiby w cieżkiej ziemi silnik ma konkretnie co robić.Nietety ja co roku musze orać trzydzistką:(Mam jeszcze c-360 i tym nawet na 3 skiby da rade , ale na 2 ciągniki zawsze sporo szybciej idzie.
Powrót do góry
MATEUSZ



Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 51
Skąd: Gdynia

PostWysłany: 06:58 Sro 14 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podzielam zdanie kolegi Dniowca, po co zakładać do Bucka Turbo. To jest ciągnik do prac łakaowych itp., ja np., niewyobrażam sobie żebym miał nim orać. Kiedyś u mojego wujka orałem trzydziestką na glinie, to była męka dla mnie i dla ciągnika i zaraz przesiadłem się na U914. Ale co roku oram zetorem 25K z trzyskibowym pługiem u dziadków w borach tucholskich, i to jest robota bo na pisakach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dniowiec
Gość





PostWysłany: 21:41 Wto 13 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie wiem w ogole jak moyna wpasc na taki pomysl zeby zakladac do trzydzestki turbine.Ten ciagnik nadaje sie do pryewracania siana wiec na co mu turbina
Powrót do góry
Marek Sz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 392
Skąd: Zakopane

PostWysłany: 20:35 Wto 13 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xy napisał:
Czy można załozyć turbo do c330 albo interkuler

Znowu się zaczyna?
Odpowiedź krótka, może dla niektórych bolesna: NIE. Uzasadnienie: Cześci silnika tego nie wytrzymają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xy
Gość





PostWysłany: 06:58 Wto 13 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy można załozyć turbo do c330 albo interkuler
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 03:10 Pon 12 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JARO napisał:
może ktoś wie jaki może być powód odkręcania się zwolnic w C330 na lewym kole patrząc od tyłu. Urywają się śruby. Może ktoś mial taki problem i go rozwiązał.




Ja akuratnie mialem ten sam problem i to tez wlasnie w lewym kole patrzac od tylu.Doslownie odkrecaly mi sie 2 sruby ,,wymienilem je na inne i pozniej bylo wszystko w porzadku. Mam C 330 z 1976 ktora ma juz 2-gi silnik i nowe blachy oraz 4-te opony
Powrót do góry
Jaro
Gość





PostWysłany: 07:30 Czw 8 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wszystkim za rady dotyczące odkręcania się śrób przy zwolnicy. Wymieniłem wszsytkie śruby na nowe, dokręciłem mocno i narazie jest dobrze.
Powrót do góry
mateusz2
Gość





PostWysłany: 12:01 Pon 29 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak czesto powinno sie wymieniac olej w skrzyni biegow w 330. Do tej pory tylko raz wymienilem olej po dotarciu a teraz mam na licznkiu 4100 motogodzin. Chyba juz pora na wymiane?Wie ktos po ilu motogodzinach powinno sie wymieniac olej w skrzyni wedlug instrukcji?
Powrót do góry
witt
Gość





PostWysłany: 12:40 Wto 23 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze po prostu nalezy to odpowiednio mocno dokrecic? Laughing
Powrót do góry
semosssek
Gość





PostWysłany: 21:22 Czw 18 Sie 2005    Temat postu: c330 Odpowiedz z cytatem

Albo spróbój założyc pod śrobe blache która po dokreceni zaklepiesz na jej główke. Napewno pomoże. Polecam Idea
Powrót do góry
semosssek
Gość





PostWysłany: 21:00 Czw 18 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem powodem odkrecania sie srub na zwolnicach jest zbyt mały naciag łancuchów stabilizacyjnych gdy pracujesz z maszyna na podnosniku!
Powrót do góry
330
Gość





PostWysłany: 13:51 Sro 17 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

są specjalne kleje do połonczen gwintowych zabespieczające przed odkrecaniem do tego jak dasz podkładke sprezynujacą musi byc oki mi popusciły sruby od pochwy prawej i oberwało kołniez Confused
Powrót do góry
JARO
Gość





PostWysłany: 06:49 Sro 17 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może ktoś wie jaki może być powód odkręcania się zwolnic w C330 na lewym kole patrząc od tyłu. Urywają się śruby. Może ktoś mial taki problem i go rozwiązał.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 18:46 Pon 15 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w swoim C-330 jeżdrze na oleju wielosezonowym MILWUS i wymieniam co 100mtg. Moim zdaniem wymiana w tak małym silniku co 250mtg. oleju choć byłby najlepszy to lekka przesada.
Powrót do góry
zimny



Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 132
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: 14:30 Pon 15 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bodajze na poprzedniej stornie jest napisane co z tym zrobic Evil or Very Mad

wez troche pzejrzyj watkek przynajmniej 2 strony Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Waldek
Gość





PostWysłany: 12:24 Pon 15 Sie 2005    Temat postu: c330 Odpowiedz z cytatem

Mam problem z moim C-330 bo przy cieżkiej pracy wyrzuca mi olej przez korek od wlewu oleju. Nie jest go duzo ale i tak mam brudna cała pokrywe od zaworów. Prosze o porade!

PS. jesli chodzi o kondycje silnika to jest naprawde w stanie idealnym. Pozdrawiam i prosze o porade!
Powrót do góry
Waldek
Gość





PostWysłany: 12:19 Pon 15 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z moim C-330 bo wyrzuca mi olej zwłaszcza przy cieżkiej pracy przez korek od wlewu oleju. Nie jest go dużo ale i tak zabrudza mi cała pokrywe od zaworów. prosze o porade co może byc tego przyczyna? Bo jak chodzi o kondycje silnika to jest w stanie idealnym. Z góry dziekuje za porady i pozdrawiam wszystkich pomocnych.
Powrót do góry
JARO
Gość





PostWysłany: 07:38 Czw 11 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja używam do C330 oleju Milvus 15w/40
Powrót do góry
jaromir
Gość





PostWysłany: 09:56 Sro 10 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja od paru lat używam lotosu półsentycznego.Czy jest lepszy od superolu-chyba tak. Dlatego zaczalem wymieniac olej co 250 motogodzin a nie co 200 jak napisali w instrukcji.
wczesniej jeszcze uzywaem oleju Alanda
Powrót do góry
mariusz 1
Gość





PostWysłany: 09:18 Wto 9 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaki olej silnikowy najlepiej stosować w 330?
superol to juz przeżytek Laughing
Powrót do góry
CYPISEK



Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 28

PostWysłany: 17:20 Pon 8 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez to potwierdzam ze 5 baniek po 5 litrow wchodzi czyli 25 litrow do skrzyni w 330
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Władek
Gość





PostWysłany: 13:49 Pon 8 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

23 litry według ksiązki, a mi weszlo 25 ostatnio i wtedy dopiero na wskaźniku był max. Laughing
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 172, 173, 174  Następny
Strona 168 z 174

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach