Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

krzywa laska się ugina i zawór się za póżno otwiera więc pomyśl logicznie to jest tak samo jak za duży lub mały luz mamy ,co sie wtedy dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha teraz to rozumiem chociaż nie mam do końca pewności czy te laski dają się tak łatwo wyginać jak piszesz Dodam że sprawdziłem i laseczki są idealnie proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A filtr powietrza czysty? Moze po prostu brakuje mu tlenu przy wysokich obrotach .I nie wiem czy nie ma za małej dawki paliwa.

A i troche szkoda mi tego traktorka oglądajac ten filmik jeszcze nie zdązył dobrze odpalic a już zapieprzał z pługiem przy takim traktowaniu to żaden ciagnik długo nie pociagnie . ale na ten temat to masz juz komentarze pod filmem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko pokazałem jak przerywa to nie mój traktor ani film Silnik złożyłem i nadal to samo jak mu normalnie ustawię czyli minimalnie drgnie paliwo w kapilarze z wkładu od długopisu to przerywa jak przyspieszę przestaje przerywać. Bez filtra jest to samo czyli też przerywa . Mam pytanie czy koło zamachowe da się założyć źle to znaczy tak że ta dziura do ustawiania początku wtrysku jest przesunięta ? Bo przed zabraniem się za silnik robiłem sprzęgło i uszczelniacze. Podsuwajcie jakiś pomysły wszystko sprawdzę bo już mi ręce opadają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno nasuwa mi się na myśl czy to przerywanie moze być spowodowane zby dużym ciśnieniem otwarcia wtrysków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A cały czas to przerywanie występuje na wyższych obrotach 1800 + . Jak zapłon jest idealnie ustawiony to przerywa i biały dym z tłumika leci co chwile tak jakby na chwile przestawał pracować jeden cylinder. Jak przyspieszę delikatnie to przerywa znacznie mniej i towarzyszy temu niebieskawy dymek i to przerywanie jest delikatnie ale jednak jak jeszcze minimalnie przyspiesze jest ok wchodzi na obroty może na początku jak jest zimny zdarzy mu się że z raz przerwie tak delikatnie ale jak chwilkę pochodzi jest już w porządku. Nie ogarniam już sam tego sprawdziłem chyba wszystko łącznie z ustawieniem rozrządu wszystko na znaki koła nie obluzowane , zawory sprawdzone wtryski grają więc chyba też ok zawory s9ię nie zawieszają też sprawdzałem na odpalonym silniku i bez pokrywy. Jeśli nawet był by to silnik od c328 choć zupełnie nic na to nie wskazuje to mogło by się tak dziać jeśli pompiarz ustawił by tą pompe pod c330 dodam że ta sama pompa co była .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy silnik jest od 28 czy 30 to moze juz cos zmieniac. A mianowicie sa inne koła zamachowe. Jeśli zmieniałeś pompe paliwowa a koło zamachowe zostało od 28 to juz będzie różnica. Nie jestem pewien ale i sama 30 miała ze dwa rodzaje kół zamachowych i pomp. jak ja zmienilem w 28 pompe na nowa od 30 to ledwo sam sie uciagał ,pomogło zwiekszenie dawki paliwa.

A jak z dymieniem przy dodaniu gazu i z siłą pociagową ? idzie troche czy tylko warczy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopcić nie kopci nic prawie a siły ma aż nad to nigdy tyle nie miał zrobiłem test zaczepiłem go do drzewa 4 1200 obrotów i jeszcze skakał a to to już mnie całkiem zaskoczyło że na piątce też nawet dawał radę kopał się i skakał krótki teścik sprzęgła też przy okazji się odbył Ogólnie z mocy jestem baaardzo zadowolony jedyne co mi nie pasuje to to że ciężko pali rano bo ustawiłem go tak żeby nie przerywał nic a nic delikatnie przyspieszony. Jak opóźnię go z kolei za dużo to odpala jeszcze łatwiej ale nie chce wkręcać się na obroty chodzi na jeden cylinder i kopci lipa :/ Ciągnik jest z 1970 roku czyli te pierwsze co wychodziły sprzęgło ma na trzy łapy dwustopniowe na tabliczce na skrzyni pisze ursus c330 na silniku natomiast s312c 25Km/2000obr. Moim zdaniem silnik na bank jest od trzydziestki bo nawet podstawę filtra oleju 28 ma inną nie mówiąc o obudowie rozrządu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko cos wiecej powiedziec tak na odległość. Czasami słychac jak przejeżdża ktos 30 że właśnie tak dziwnie parkocze ,moze niektóre typy tak mają

Spróbuj jeszcze zmienic pompke paliwowa bo może ona nie daje tyle paliwa co trzeba. I czy tak dziwnie chodzi tylko bez obciazenia czy i w robocie jak ma cieżko różnież przerywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do roboty jeszcze nie poszła a jak mam deko przyspieszony zapłon to nie przerywa wg może po prostu ta pompa musi się dotrzeć sam już nie wiem a luz na rozrządzie jest niewielki. Teoretycznie to na przyspieszonym czy opóźnionym zapłonie powinien lepiej palić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma czegoś takiego że ten typ tak ma Musi wszystko grać a jak coś jest nie tak to się szuka przyczyny do skutku Pompka zasilająca jest nowa ale myślę że ona nie ma tu nic do tego bo jak się przyspieszy zapłon jest ok a jej moc mnie zadziwia nigdy jeszcze taką bestią nie jeździłem a dymku prawie wg ni puszcza trzeba się dobrze przyjrzeć Hahahahhaha Kiedyś to jak mu się depnęło gaz to chmura takiego brązowego dymu a moc w porównaniu do tej co teraz jest dużo mniejsza Jak mi drgnie to paliwo we wkładzie od długopisu z 5mm i wskoczy kołek to jest ok i nie przerywa jak drgnie tak delikatnie a nawet bardzo delikatnie to potafi na początku chodzić na jeden drugi po jakimś czasie załapuje i wolno się na obroty wkręca czemu towarzyszy jeszcze dym taki brązowy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam juz jak jest dokładnie w 30 bo juz dłuuugo jej nie mam ale być moze jest w kole dwa otwory czyli GMP i ten od kata wtrysku i byc moze nie w ta dziurke bolca wkładasz . Ja tam olewałem te wszystkie bolce i ustawiałem pompe na słuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez obaw zawsze trafiam w dobrą dziurę Hahahahaha A tak na poważnie kręcąc w prawo wałem korbowym bolec wciskam w 1 otwór a 2 to jest to GMP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale facet na dziurach powinien sie znać. no nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak by mogło być inaczej Hahahahhahahaha Jakieś pomysły jeszcze macie ? już nie odnośnie dziur Hahahahahha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę że nikt nic nie wie W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze słaby aku i wolno kręci. Jak pamietam to u mnie też nie był to as palenia ale ja najpierw kreciłem na odprężniku. A jak mówisz ze praktycznie nie dymi to zwiększ mu dawke paliwa . Jesli niec nie pomaga to zmien pompiarza a w ostateczności szukaj drugiej pompy .

A i jeszcze jak zapalasz to szybko kreci i ma lekko czy słychać ze ciężko przełamuje kompresje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam problem w C-335 , jak lałem olej do pompy wtryskowej to z rurki koło filtra lał sie ON aa na bagnecie nie było znaku Oleju tylko była ropa co sie dzieje ? czy siada sekcja ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ON w pompie to wadlwa sekcja i, lub najczęściej pompka paliwa ,więc najlepiej podmienić na dobrą i zobaczyć czy przybywa paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wierzę że nikt nic nie wie W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?
zimna 330 zawsze ciężko pali(ciepła na dotyk) po drugie zależy w jakim stanie jest silnik(kompresja) po trzecie jak kręci rozrusznik bo diesel niestety potrzebuje obrotu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik kręci ok Silnik miał kapitalkę z 200mtg temu oleju nie pobiera moc ma olbrzymia w porównaniu do tego co było przed regeneracją pompy daweczkę zwiększyłem delikatnie pół obrotu wykręciłem Teraz jak mu depnę gaz to minimalnie przydymi bardzo niewiele w porównaniu do tego co wcześniej i powiem tak 4 przednie koła w powietrzu i idzie Z tłumika wydostaje się biały gęsty dym przy kręceniu rozrusznikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok

niewiem czy juz ogarnales czy nie ale zdaje sie ze sam sobie odpowiedziales (przed palil lepiej)

cisnienie otwarcia wtryskiwacza nie moze byc za duze ani za male tylko takie jak w danych technicznych tak samo z katem wtrysku ale jak mu tak zaplon wyprzedzasz to ja sie nie dziwie ze niechce palic i sie zbiera do pracy tylko jak bedzie mial ciezko to zobaczysz co sie stanie z temp plynu,a od daweczek to zdaje sie jest pan od pomp a dokladnie stol probierczy tak wiec cos z ta twoja pompeja jest nie halo, a i jeszcze jedna sprawa to ze nie bierze oleju wcale nie swiadzczy ze silnik jest ok jest sa jeszcze zaworki a co za tym idzie pomiar cisnienia sprezania, bialy dym to albo zapowietrzenie ukladu paliwowego albo brak sprezania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat nadal jest otwarty a zależność jest prosta jak opóźnię pali lepiej ale przerywa na wysokich obrotach a jak przyspieszę to nie przerywa tylko ciężej pali Wtryski były oddane razem z pompę do regeneracji z tego co wiem został wymieniony cały środek pompy i końcówki wtrysków wszystko odpowiednio wyregulowane ( przynajmniej tak mówił pompiarz ) A na ile ustawił wtryski nie wiem teoretycznie powinno być135 . Już czepiam się w sumie wszystkiego co może mieć jakikolwiek wpływ na pracę silnika . Gdyby nie miał kompresji to by i nie miał mocy dymił by korkiem wlewowym oleju itp. A on po założeniu tej pompy mocy ma sporo oj sporo tak jak mówiłem 4 dociążony belką tylne koła prawie na kapciach przód w powietrzu a ten mieli kołami wiadomo troszeczkę się zdusi po jakimś czasie ale w porównaniu do wcześniejszego stanu to teraz rakieta a i dodam że dymka prawie nie puszcza a jeśli już to taki delikatny że trzeba się dobrze przyjrzeć żeby go zauważyć oczywiście mowa o tym gdy silnik jest pod dużym obciążeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica była regenerowana w czasie remontu. Wytłumaczcie mi jedno co może być nie tak z pompą jak na przyspieszonym zapłonie nie przerywa a na opóźnionym i normalnie ustawionym tak ? bo jeśli by było coś nie tak z pompą to by przerywał ciągle bez względu na zapłon. Dodam że zapłon jest tylko delikatnie przyspieszony. Zrobiłem taki teścik ustawiłem zapłon normalnie podłączyłem wtryskiwacze odpowietrzyłem i słuchałem kiedy nastąpi wtrysk (skrzeczenie wtryskiwacza ) Kręcąc silnikiem najpierw wpadł kołek później dopiero było słychać delikatny skrzeczenie wtrysku chodzi o sam początek . Z tego wychodzi że wtrysk jest za późny więc na chłopski rozum ustawiłem zapłon tak by wtrysk baardzo delikatnie się odezwał tylko tylko ze tak powiem i w tym samym momencie wskoczył kołek. Efekt jest taki jak napisałem niżej . Diabelska moc grzać się za specjalnie nie grzeje chociaż chłodnica przystawiona tekturą cała . A daweczkę to zwiększyłem raczej tak dla własnej świadomości i żeby była tyćkę silniejsza od sąsiadowej Hahahahaha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...