Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 18:15 Pią 28 Sie 2015


Agrifirm
Pszenica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 292, 293, 294 ... 352, 353, 354  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Produkcja roślinna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 16:01 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no widać na zdjęciach powinny sie wyświetlić ale nie wiem czemu są tylko linki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
xsc924



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 329
Skąd: Sląsk

PostWysłany: 15:52 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co brakuje tej podstawie dzbła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 15:16 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyczyniec polny w pszenicy ozimej potraktowany Atlantisem w dawce 270g ponad miesiąc po zabiegu

[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/732e8c3ca5d85f4e.html[/img]

Przytulia w pszenicy ozimej potraktowana Sekatorem OD w dawce 150g/ha -całkowite zatrzymanie wzrostu i zanik roślin - miesiąc po zabiegu

[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06c9675fb858f8fb.html[/img]

A powiedzcie mi jakie choroby u mnie można zaobserwować na pewno podstawa źdzbła siedzi a co z liśćmi? pryskałem Karbenem teraz chcę za jakiś czas Falconem

[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2194c41d6480f3fb.html[/img]

ogólnie łan wygląda zdrowo ciemno zielony kolor liści tylko ta podstawa źdźbła Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
maskin



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1068
Skąd: Płd.-Wsch.

PostWysłany: 14:50 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawlak12345 napisał:
maskin napisał:
ponawaiam pytanie zadane pare postów wczesniej... a moze nie widac zdjęcia? czy to jest septorioza? czy inna holerka? a moze to nie choroba?



Moim zdaniem masz do czynienia z dwoma chorobami a mianowicie ze ZGORZELĄ PODSTAWY ŻDŻBŁA i z BRUNATNĄ PLAMISTOŚCIĄ LIŚCI


tez mi to przypomina brunatna plamistość... ale po czym poznajesz zgorzel podstawy źdzbła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maciej1109



Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 14:20 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a wiec jaki doradzicie mi oprysk na grzyba(na pierwszy zabieg bo pozniej chcialbym prysnac 2 zabieg tj na klos).Chcialem prysnac Alertem ale on chyba nic nie poradzi na łamliwość!!!Co mi doradzicie bo widze w mojej pszenicy łamliwość i chyba septorioze.Czubki lisci sa takie żółtawo-brazowe sam nie wiem czy to septorioza czy moze ja przypalilem siarczanem, nie wiem.Ale doradzcie mi cos skutecznego ale zeby nie wyszlo mnie drogo bo na drugi zabieg chcialbym zastosowac Alert.Prosze o pomoc!!! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jasiuk32



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 129
Skąd: pow. Złotoryjski

PostWysłany: 14:15 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marbar.. doraznie kreda ci pomoże . obornik też jest wskazany ale go teraz nie możesz zastosować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jasiuk32



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 129
Skąd: pow. Złotoryjski

PostWysłany: 13:57 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

500 kg na ha, powinno pomóc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
meknam



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 243

PostWysłany: 13:09 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jechałem jak 1 kolanko było wyczuwalne było jakies 4 mm od ziemi więc myśle że w dobrym momencie. Pryskałęm tez 1.5 tygodnia temu Alertem i tak mysle czy to wystarczy czy poprawić jeszcze czymś na grzyba za jakiś tydzień co sądzicie???? odrazu dodałbym ze 15 kg mocznika (200lna h) i mysle ze na tym bym zakończył opryski pszenicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 13:03 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stabilan jest ok też go stosuje ze względu na cenę tylko nie ma co sie czaić trzeba lać max dawkę 2l a najlepiej sie zachowuje po podzieleniu na dwa zabiegi ale z tym pierwszym trzeba jechać odpowiednio szybko teraz to już za późno....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
meknam



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 243

PostWysłany: 12:16 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przeczytałem troche forum i widze ze piszecie o skracaniu ale nie piszecie ze STOPSUJECIE Stabilan czy jest on nie dobry bo ja go zastosowałem tego roku i zoabcze jakie efekty będą. Napewno jest tani i to jego atut
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marbar



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 667

PostWysłany: 11:36 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jasiuk32 napisał:
spróbuj posypać kredą paszową
hmm no sprobuje i zrobie doswiadczenie i sypne tej kredy, ale bardziej skłaniam sie ku wersji damiana9871 ze tam z cos gleba bedzie(podglebie) a ile sypnac tej kredy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wilk



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 46

PostWysłany: 10:34 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michał75 napisał:
Przy wyborze atlantisu, grodylu, czy cerone, balansujesz na krawędzi skuteczności , fito i skracania okresu wegetacji.
Do późnych faz rozwojowych możesz stosować Axial Starane i Moddus.


Jaka jest cena tego środka STARANE??????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlak12345



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 46
Skąd: Śląskie

PostWysłany: 09:55 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maskin napisał:
ponawaiam pytanie zadane pare postów wczesniej... a moze nie widac zdjęcia? czy to jest septorioza? czy inna holerka? a moze to nie choroba?



Moim zdaniem masz do czynienia z dwoma chorobami a mianowicie ze ZGORZELĄ PODSTAWY ŻDŻBŁA i z BRUNATNĄ PLAMISTOŚCIĄ LIŚCI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1694

PostWysłany: 08:19 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm spoko cos tam pisze:-D to mieszam:-D hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
jasiuk32



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 129
Skąd: pow. Złotoryjski

PostWysłany: 08:16 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spróbuj posypać kredą paszową
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jasiuk32



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 129
Skąd: pow. Złotoryjski

PostWysłany: 08:14 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Spróbuj posypać kredą paszową , jest bezpieczna Odpowiedz z cytatem

maciej1109 napisał:
marbar napisał:
u mnie w okolicy w pszenicy pojawiły sie takie place blade, jakbbyło brak azotu, a zaraz obok bury,ciemno-zielony kolor az miło... nie wiem czym to jest spowodowane;/ co to moze być... to jest na wszystich rodzajach gleby... słabo sie krzewiła i w ogole...


A moim zdaniem jest to brak wapna i dlatego masz takie place na polu.Ja tez tak mam w pszenicy i po zniwach zamierzam nawapnowac wapnem magnezowym i musi byc dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
maskin



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1068
Skąd: Płd.-Wsch.

PostWysłany: 08:04 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ponawaiam pytanie zadane pare postów wczesniej... a moze nie widac zdjęcia? czy to jest septorioza? czy inna holerka? a moze to nie choroba?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szopen72



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 1627
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: 22:40 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź stronę wcześniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1694

PostWysłany: 22:33 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy modusa mozna mieszać z mocznikiem, NPK i siarczanem magnezu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 21:49 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam stosuje Atlantis i nie wydaje mi sie że balansuje na granicy skuteczności daję 250g/ha i nie ma opcji żeby coś zostało pole mam spalone jak po Randapie a mam jeszcze Wyczyńca polnego stąd tak wysoka dawka bo na samą miotłę to wystarczy min dawka 150g. tydz temu jechałem działkę na wyczyńca na której pszenica ma spokojnie ponad 30-40cm ale tam poszło już 300g/ha no ale wyczyniec w tej fazie ma już kwiatostan.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
szopen72



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 1627
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: 21:26 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na przytulię późną nie ma nic lepszego niż Starane! Zwalcza ją w każdej fazie rozwojowej i bez wpływu na zboże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michał75



Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 112
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 21:20 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy wyborze atlantisu, grodylu, czy cerone, balansujesz na krawędzi skuteczności , fito i skracania okresu wegetacji.
Do późnych faz rozwojowych możesz stosować Axial Starane i Moddus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
a1980



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 144
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 20:49 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

timi99 napisał:
Znacie jakiś skuteczny oprysk na pszenice zwalczający głównie miotłę i przytulie czepną ?? W którym momencie należy zastosować w pszenicy antywylegacz ??
Nigdy go nie stosowałem a rok temu pszenica położyła się strasznie Confused Z góry dzięki za info.

troche póżno sie obudziłeś z tymi chwastami. na miotłe to najlepiej atlantis a, przytulia to grodyl lub tomigan.antywylegacz to cerone lub generyki{etefon}
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
maskin



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1068
Skąd: Płd.-Wsch.

PostWysłany: 20:40 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cos mi sie rzuciło na jarke... zrobilem skan... moze ktos mi powie co to jest?[img][/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maciej1109



Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 19:26 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marbar napisał:
u mnie w okolicy w pszenicy pojawiły sie takie place blade, jakbbyło brak azotu, a zaraz obok bury,ciemno-zielony kolor az miło... nie wiem czym to jest spowodowane;/ co to moze być... to jest na wszystich rodzajach gleby... słabo sie krzewiła i w ogole...


A moim zdaniem jest to brak wapna i dlatego masz takie place na polu.Ja tez tak mam w pszenicy i po zniwach zamierzam nawapnowac wapnem magnezowym i musi byc dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Produkcja roślinna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 292, 293, 294 ... 352, 353, 354  Następny
Strona 293 z 354

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach