Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 07:34 Pon 24 Lis 2014


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 348, 349, 350  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eryko.



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 576
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 17:39 Pią 31 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Link nie zła okazja ,co??za 34tys zł

/edit
LInk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
andrzej_robert_s
Gość





PostWysłany: 13:32 Pon 20 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może ktoś wie co do czego służy w MF 3060 chodzi mi o poszczególne kontrolki dźwignie, przełączniki, pokrętła. Jeżeli ktoś zechce poszukam jakiś zdjęć na których by było można zrobić opisy.
Pozdrawaim
Powrót do góry
KMY



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 20:41 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: pompa wtryskowa Odpowiedz z cytatem

czy ktoś wie jakie powinno być cisnienie paliwa po pompie a przed wtryskiwaczem przy pompie rotacyjnej w silniku perkins
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
czars



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 178
Skąd: Warmia

PostWysłany: 12:40 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś użytkuje serię MF 36xx ? Jak ją oceniacie? Proszę o wymianę opini.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
strzymek



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 77
Skąd: podlasie

PostWysłany: 17:12 Pią 17 Mar 2006    Temat postu: Re: EHR Odpowiedz z cytatem

KMY napisał:
grzesio31
a możesz opisać gdzie się to włącza i trochę ogólnie o tym EHR.
Sądzę że coś takiego mam w swoim Fergusonie 690, ale nie mam instrukcji i za bardzo nie wiem co do czego jeszcze jest. Przy dzwigni podnośnika mam drugą dzwignię ale opisy są już starte. sądzę że jest to ten EHR. w którym położeniu jaki jest tryb pracy. Aktualnie tę dzwignię mam po środku, ale mogę ją przesunąć do dołu (w przód) lub do tyłu też w dół. bo to środkowe położenie jest na górze a dzwignia porusza się po półkolu.

witam szwagier ma landini jes zbudowane na fergusonie 699 przynajmniej podobne silnik skrzynia napewno a reszta jak bóg dał drugą dzwignią ustawiasz odległość od ziemi belek podnośnika regulacja głębokości orki lub coś takiego chetnie porozmawiam na ten temat czekam na opinie uwagi spostrzeżenia pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 08:56 Sro 15 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec w twoim zapewne nie ma EHR, bo to jest system elektronicznej regulacji podnosnika, tzn. nie miałbys wtedz dzwigni tylko pokretełka i i nne pierdułki.

Zapewnie srodkowe położenie to położenie mieszane, a w tył lub przód to siłowe i pozycyjne. łatwo to sprawdzic podczas orki. jak bedziesz miał ustawione na siłowe to bedzie ci pług podrywało co chwile jak bedzie ciagnik miał za ciężko. A pozycyjne nalezy sie używacc do transportu maszyn zawieszanych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
KMY



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 08:31 Sro 15 Mar 2006    Temat postu: EHR Odpowiedz z cytatem

grzesio31
a możesz opisać gdzie się to włącza i trochę ogólnie o tym EHR.
Sądzę że coś takiego mam w swoim Fergusonie 690, ale nie mam instrukcji i za bardzo nie wiem co do czego jeszcze jest. Przy dzwigni podnośnika mam drugą dzwignię ale opisy są już starte. sądzę że jest to ten EHR. w którym położeniu jaki jest tryb pracy. Aktualnie tę dzwignię mam po środku, ale mogę ją przesunąć do dołu (w przód) lub do tyłu też w dół. bo to środkowe położenie jest na górze a dzwignia porusza się po półkolu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomasz S



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 51
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 14:38 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedz. Trzeba się gdzieś zakręcić za tą pompką. W najgorszym wypadku do Korbanków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grzesio31



Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 140
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 14:00 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za odpowiedz!! nie wiem czy sie ze mna zgodzisz ale uwazam ze EHR to BARDZO DOBRA sprawa Cool w tej chwili nie wyobraz sobie zycia bez tego i zastanwiam sie jak przez 12 lat moglem orac mtz wyposazonym w mechaniczna regulacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grzesio



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 131
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 09:26 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.Zadzwoń do jakiegos przedstawiciela Korbanka i tam napewno kupisz, przysla ci poczta za zaliczeniem.Można tez poszukać u niezaleznych sprzedawców części, ale z taka "pierdułka" to moze byc u nich problem.
2.Speedshift16*16 , czyli jak sama nazwa wskazuje 16 w przód i 16 w tył, wzmacniacz oczywiście ma. Ja się spotkałem z taka skrzynia w 6130 to posiadała takze elektrohydrauliczny rewers(bez sprzegła)skrzynia oczywiscie synchronizowana.
3.Zazwyczaj uzywam regulacji siłowej lub mieszanej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Tomasz S



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 51
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 22:24 Pon 13 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grzesio gdzie można kupić taki komplet naprawczy do tej pompki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Petekw



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 72

PostWysłany: 22:13 Pon 13 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pytanko: odnośnie Masseya 3080 posiadającego taką skrzynie Speedshift (16 x 16). Mam prośbe niech mi ktos wytłumaczy tak na chłopski rozum co to znaczy? Tzn (ile biegów do przodu ile do tyłu, czy ta skrzynia ma jakis wzmacniacz momentu czy cos takiego?) Interesuje mnie wszystko o tej skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grzesio31



Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 140
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:40 Pon 13 Mar 2006    Temat postu: EHR` Odpowiedz z cytatem

mam banalne pytania do Grzesia oraz do innych osob ktore maja ciagniki wyposazone w EHR - w czasie orki macie ustawiona regulacje silowa, plywajaca czy mieszna?? bo w instrukcji od pronara podaja ze trzeba ustawic na regulacje silowa ale spotkalem sie tez z opinia ze lepiej jest na plywajaca
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grzesio



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 131
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 20:38 Pon 13 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomasz S napisał:
Mam pytanie co mogło się stać ze sprzęgłem w MF 3060? Jak ciągnik jest nie uruchomiony to sprzęgło jest miękkie i wciska się aż do podłogi, ale jak tylko odpalę ciągnik to odraz jest twarde i takie jakie powinno być. Dodam że pod pompką co jest pod pedałem jest mokro. Może to być wina pompki?

Dokładnie tak jest to wina pompki. Pusciło Ci uszczelnienie wewnatrz i nie trzyma cisnienia. Jak zapalisz i sprzegło "robi się twarde" to jeszcze nie jest tak żle, ale z czasem przestanie się "robić twardze" i "zmieknie" na dobre czyli zapowietrzy Ci się układ. Mozna kupić zestaw naprawczy do tej pompy kosztuje cos ok.250zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Tomasz S



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 51
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 14:24 Pon 13 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie co mogło się stać ze sprzęgłem w MF 3060? Jak ciągnik jest nie uruchomiony to sprzęgło jest miękkie i wciska się aż do podłogi, ale jak tylko odpalę ciągnik to odraz jest twarde i takie jakie powinno być. Dodam że pod pompką co jest pod pedałem jest mokro. Może to być wina pompki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KMY



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 10:14 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: ferguson 690 Odpowiedz z cytatem

co do mojego fergusona to narazie nie wiele mogę powiedzieć bo mam go dopiero 4 dni. Nawet jak widać z poprzedniego postu nie znam funkcji wszystkich kontrolek. Ma 80KM mocy, silnik Perkinsa 4 cylindrowy typ A4.248, dość mocną hydraulikę i w miarę wygodną i przestronną kabinę. A co on jest wart to dopiero się okaże jak pójdzie w pole.

A tak na marginesie w nawiązaniu do postu o licencjach to pierwowzorem dla ciągników typu 45xx i 53xx są z pewnością takie modele jak 265, 275 a nawet 575 i 675 czy też mój 690. Były produkowane w czasie kiedy Ursus kupował licencję od Fergusona i wiele części pasuje np. wiem już że do mojego pasuje filtr od hydrauliki od 5312 i że pasują końcówki drążków kierowniczych.

/edit Posty połączone. MOD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 09:59 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: Re: Ursus 3512 kontra MF 255 Odpowiedz z cytatem

rolnik z kuj pom napisał:
no wlasnie kiedys tak sie zatanawialem czemu firma Ursus akurat zerżnela model MF 255 na Ursus 3512 przecie wedlug mnie to sa niemal ze 2 identyczne ciagniki tyle ze została zmieniona nazwa z MFF 255 na Ursus 3512 a po drugie maska i pewnie podzespoły silnika są rowniez te same tylko ze heh kabine se lepsza wymyslili zeby im niewiało w czasie jazdy a ja jak widze jadący ciagnik ursus 3512 to mowie o popatrz jedzie ferguson ale nieobrazajac tych ciagnikow osobiscie posiadam MF 255 co jestem z niego bardzo zadowolony do prac polowych nadaje sie idealnie


Widac że nie znasz histori ursusa Smile Przeciez nawet MF255 był składany w usrusie przez kilka lat, a jak wygasła ich umowa, to ursus poprostu zaczoł sam produkowac podzespoły i zmienił tylko nazwe na poczatku i wprowadził kilka zmian konstrukcyjnych takich jak. alternator po drugiej stronie nie przy sprezarce, pózniej zmienił jescze kilka rzeczy np. wyłacznik sprezarki, inny rozdzielacz do hydrauliki, wyzsza kolumna kierownicza. ale to wszystko kosmetyczne zmiany. ja mam 3512 z 92r i własnie to jest pierwszy wypust po zmianie nazwy, złozony jescze z podzespołow MF czesciowo z angli. Bo nawet farba na silniku była szara, i przemalowany pózniej na czarno.

Ta sama historia była z 45xx i 53xx nie znam ich odpowiednikow, ale sa na 100%

Co do opału to leje do niego czysty i sie nie byntuje od 5 lat Smile Pompe tylko raz robiłem i wtryski. A koszt takiej regeneracji jest mały w porowaniu z oszczednoscia nie jestem na vacie. Regeneracja pompy i wtryskiwaczy to koszt maksymalnie 700zł w serwisie boscha. Można tez nieraz wymienic swoja pompe na inna juz zregenerowana za 300zł ale ja tego nie polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
rolnik z kuj pom
Gość





PostWysłany: 08:57 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej koles KMY a co powiesz na temat swojego Fergusona 690
Powrót do góry
KMY



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 08:27 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: lampki kontrolne w fergusonie Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś mógłby mi napisać co oznaczają poszczególne lampki w ciągnikach Ferguson. Ja mam model MF690 i tych kontrolek jest chyba 16. w dwóch rzędach. Czy ktoś może np. zeskanować z instrukcji obsługi i przesłać na meila.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rolnik z kuj pom
Gość





PostWysłany: 07:11 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: Opałówka czy ropa Odpowiedz z cytatem

a jesli chodzi o opałówke to osobiscie odradzam bo te ciagniki nie sa przystosowane do tego paliwa no i sam jesce nigdy niedolewałem do niego opałowki bo to bysie wiazało z duzymi kosztami remontu ale kiedys troche kupiłem pół na pół z ropą i powiecmy ze niebyło zadnej roznycy tyle ze bylo troche przebarwione no i niby jest ciut tansze ale sami widzicie tansze nie znaczy lepsze oczywiscie jestem watowcem i nieoplaca misie kupowac tego opału bo se tego nieodlicze wiec niema jakto czysciutka ropa
Powrót do góry
rolnik z kuj pom
Gość





PostWysłany: 07:03 Pią 10 Mar 2006    Temat postu: Ursus 3512 kontra MF 255 Odpowiedz z cytatem

no wlasnie kiedys tak sie zatanawialem czemu firma Ursus akurat zerżnela model MF 255 na Ursus 3512 przecie wedlug mnie to sa niemal ze 2 identyczne ciagniki tyle ze została zmieniona nazwa z MFF 255 na Ursus 3512 a po drugie maska i pewnie podzespoły silnika są rowniez te same tylko ze heh kabine se lepsza wymyslili zeby im niewiało w czasie jazdy a ja jak widze jadący ciagnik ursus 3512 to mowie o popatrz jedzie ferguson ale nieobrazajac tych ciagnikow osobiscie posiadam MF 255 co jestem z niego bardzo zadowolony do prac polowych nadaje sie idealnie
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 21:39 Czw 9 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ja akurat narzekam na silnik w swoim juz dużo miałem z nim problemów. Zaczeło sie od przetartej tuleji na gwarancji <lol> Od tamtej pory ursusa nie uwazam za dobry ciagnik.


Wedlug mnie ursus 3512 to w sumie nie ursus i z ursusem ma nie wiele wspolnego z wyjątkiem tego ze go Ursus składa. 3512 to MF i zawsze nim bedzie chodzby nie wiem co tam na nim napisali. Juz c-360 3P to bardziej ursus ale tez tak na pół.
Ja mam c-360 3P z 1990r. i szczerze powiem ze nie narzekam na niego, poza tym iz kilka lat temu pompa paliwowa zdechła to zadnych innych awarii nie bylo no moze poza tym ze lecial olej z niego litrami, głownie na walku z pedalami.
Powrót do góry
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1631
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 13:04 Czw 9 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam 3512 z 92 r i tez nie m uszczelki pod podnosnikiem, ale mi zaczeło sie pocić jak pare razy zdjąłem i założyłem podnosnik. Czy mozna dokupic uszczelke, czy tylko silikon uratuje sytuacje.

ja akurat narzekam na silnik w swoim juz dużo miałem z nim problemów. Zaczeło sie od przetartej tuleji na gwarancji <lol> Od tamtej pory ursusa nie uwazam za dobry ciagnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
zonk



Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 160
Skąd: kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 22:24 Sro 8 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

potwierdzam mamy mf 255 genialny sprzęt nie do zdarcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wodzu



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 65
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 21:43 Sro 8 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tez mam mf255 z tych pierwszych wersji, co uszczelki pod pokrywą od skrzyni niema i powiem szczerze ze tyle razy, co ja już podnosiłem to żeby cos ciekło z pod niej to się jeszcze mi nie zdarzyło... Naprawdę jest to dobry i oszczędny ciągnik do lekkich prac polowych.. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 348, 349, 350  Następny
Strona 340 z 350

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach