ramzessik 0 Napisano 6 Sierpnia 2013 Ciśnienia są ok, pompa daje dobrze bo ogólnie wszystko ładnie działa w ciągniku wspomaganiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekzulim 0 Napisano 15 Sierpnia 2013 Cze. Jestem nowym użytkownikiem forum i jak będą niedociągnięcia to mnie poprawcie. Chłopaki jaka może być przyczyna nie rozłączania przedniego napędu mf 8120, kontrolka gaśnie po przełączeniu klawisza a on dalej ciągnie, nie rozłącza się przy większych prędkościach i nie pojawia się kontrolka przy hamowaniu ale to chyba jasne bo cały czas jest włączony. Sprawdziłem wszystkie(przez to bo nie wiem który jest od przodu) elektrozawory-sprawne. Ktoś mi powiedział, że może być zanik prądu, dałem na krótko i nic. Najgorsze, że nie znam i chyba u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by mi to naprawił, dlatego czekam na szybką podpowiedź! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 15 Sierpnia 2013 Takie objawy może powodować odłączenie czujnika prędkości jazdy, sprawdz czy nie jest odłączony albo kabel przerwany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekzulim 0 Napisano 16 Sierpnia 2013 Takie objawy może powodować odłączenie czujnika prędkości jazdy, sprawdz czy nie jest odłączony albo kabel przerwany. Dzięki za szybką odp.jutro wezmę się za poszukiwania ale nie wiem gdzie on dokładnie się znajduje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 17 Sierpnia 2013 Witam. Mam problem z MF8150. Ztyłu mam 3 pary wyjśc hydraulicznych. Na 2 jest ciśnienie 180bar, a na zielonym 140bar. Pokręciłem za mocno pokretłemdo zwiększania przepływu i teraz mam bardzo mały przpływ, tak, ze 10 minut przyczepe wywraca . Wyjałem cały rozdzielacz, ale że narazie niemam kluczy imbusowych calowych, mam chwie na zadanie pytania, gdzie i jak sie do tego problemu dobrać? Drugi problem dotyczy zaniku cisnienia na skrzyni. Po skręceniu kierownicą na maxa, ciśnienie 17bar na punkcie pomiarowym sprzęgła powoli opada az w końcu spada na 0 i rozłącza, cała skrzynie i sprzegło, by ruszyc trzeba nacisnac sprzegło co powoduje okropne szarpania przy ruszaniu. Dodam że sprzęgło uszczelnione, pompa duza po regeneracji, orbitrol nowy. Niewiem do czego się jeszcze dobrac ale pozostaje mi juz tylko duzy zawór pioritetowy rozdzielający cisnienia, który jest przy duzym filtrze. Niestety nowy kosztuje około 9tyś, totez nie bardzo ciagnie mnie do jego wymiany, a nikt niepotrafi na 100% okreslic ze to jest przyczyna.Może ktos cos doradzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszynagrzesiek 0 Napisano 19 Sierpnia 2013 Witam. Mam problem z MF8150. Ztyłu mam 3 pary wyjśc hydraulicznych. Na 2 jest ciśnienie 180bar, a na zielonym 140bar. Pokręciłem za mocno pokretłemdo zwiększania przepływu i teraz mam bardzo mały przpływ, tak, ze 10 minut przyczepe wywraca . Wyjałem cały rozdzielacz, ale że narazie niemam kluczy imbusowych calowych, mam chwie na zadanie pytania, gdzie i jak sie do tego problemu dobrać?Drugi problem dotyczy zaniku cisnienia na skrzyni. Po skręceniu kierownicą na maxa, ciśnienie 17bar na punkcie pomiarowym sprzęgła powoli opada az w końcu spada na 0 i rozłącza, cała skrzynie i sprzegło, by ruszyc trzeba nacisnac sprzegło co powoduje okropne szarpania przy ruszaniu. Dodam że sprzęgło uszczelnione, pompa duza po regeneracji, orbitrol nowy. Niewiem do czego się jeszcze dobrac ale pozostaje mi juz tylko duzy zawór pioritetowy rozdzielający cisnienia, który jest przy duzym filtrze. Niestety nowy kosztuje około 9tyś, totez nie bardzo ciagnie mnie do jego wymiany, a nikt niepotrafi na 100% okreslic ze to jest przyczyna.Może ktos cos doradzi? A sprawdzałeś czy nie ma ubytku oleju na przednim napędzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszynagrzesiek 0 Napisano 19 Sierpnia 2013 Naprawa ciągników Massey Ferguson seria 3xxx 6xxx 8xxx. Naprawy skrzyni, silnika, napędu, hydrauliki i elektroniki. woj. wielkopolskie, dolnośląskie.W razie pytań pisać: grzesiek007gw@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 20 Sierpnia 2013 Ubytku oleju? Możesz troche jasniej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszynagrzesiek 0 Napisano 20 Sierpnia 2013 Sprawdź czy nie ginie ci olej na przednim napędzie. Tzn. zaślep tą rurkę co idzie do przedniego napędu i sprawdź czy problem będzie nadal z tym ruszaniem czy nie, bo ewidentnie masz spadek ciśnienia oleju, choć wygląda mi to na pompę, że ona szwankuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 21 Sierpnia 2013 Chodzi Ci o strate ciśnienia na nieszczelnym sprzegle przedniego napedu? Tego nierobiłem, ale podałem powietrze na przedni naped, słychac ze sie załaczy i niesłychać by uciekało powietrze, totez zakładam ze jest szczelne. Co do pompy to napewno nie, na starej było tak samo jak i na nowej.Rozdzielacz zrobiłem, ale problem z szarpaniem pozostał nierozwikłany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 21 Sierpnia 2013 Witam Mam taki problem w MF 6140, mrugają kontrolki rewersu na przemian tył przód i ten pipczyk pipczy, rewers działa jeżdzi tył i przód jak nalerzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 22 Sierpnia 2013 Mały85 masz problem prawdopodobnie z pozycjonerem, na prawym deklu jest takie coś popuść dwie nakrętki na klucz 5 bodajże i obróć go w lewo tak żeby był do oporu to powinno ustąpić,ale napisz później jakie efekty? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 22 Sierpnia 2013 tometzulim ja bym sprawdził pierścienie na wałku sprzęgła załączania przedniego mostu przez nie może być spadek ciśnienia , bo jak nie ma ciśnienia na tym sprzęgle to to sprzęgło jest ciągle załączone . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 25 Sierpnia 2013 Regulowałem tym pozycjonerem ale nic z tego, posprawdzałem kable i wtyczki wszystko raczej łączy, jak wyjme bespiecznik od serownika skrzyni i pużniej włoże to dziala, taka loteria, raz działa ras nie, wczoraj rano działało a popołudniu odpaliłem to mrugaja, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 26 Sierpnia 2013 ja miałem taki sam problem to obróciłem pozycjoner do oporu w lewo i pomogło, kontrolka ta zielona jak odpalę toteż nie świeci po chwili dopiero się zapali, ale na to nie patrze coś pewnie nie łączy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam koledzy. Może trochę się wpycham w temat, ale po co zakładać nowy skoro tu jest wszystko o MF. Mam problem z moim Ferdkiem 2685. Mianowicie maszyna chodzi prawie bez szwanku, ale gdy się rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, a wygląda na to, że pompa nie daje paliwa. Filtry wymienione, ten w zbiorniku wyczyszczony. Po zdjęciu wężyka, który idzie od zbiornika do pompy paliwo leci normalnie. Jak ostygnie to odpali i chodzi. Zdarza się też, że przy pracy z gruberem, po ruszeniu z brzegu pola jakoś nie może się rozbujać. ale to czasami, przeważnie ma normalną moc. Może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem, albo jakieś propozycje?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 31 Sierpnia 2013 u mnie cos tak podobnie było,raz korek wlewu byl zasyfiony,jak odkrecilem go to az tak strzelilo,za rok znow to wystompilo ale wtedy juz w przeplywomierzu musialem tako srubke wykrencic i teraz od dawna jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 31 Sierpnia 2013 Witam koledzy. Może trochę się wpycham w temat, ale po co zakładać nowy skoro tu jest wszystko o MF. Mam problem z moim Ferdkiem 2685. Mianowicie maszyna chodzi prawie bez szwanku, ale gdy się rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, a wygląda na to, że pompa nie daje paliwa. Filtry wymienione, ten w zbiorniku wyczyszczony. Po zdjęciu wężyka, który idzie od zbiornika do pompy paliwo leci normalnie. Jak ostygnie to odpali i chodzi. Zdarza się też, że przy pracy z gruberem, po ruszeniu z brzegu pola jakoś nie może się rozbujać. ale to czasami, przeważnie ma normalną moc. Może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem, albo jakieś propozycje??Pompa wtryskowa do naprawy, a dokładnie głowica pompy do wymiany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 1 Września 2013 moze i pompa w co odrazu nie wierze jako test jak masz przeplywomierz to jak ci zgasnie odkrenc ten kubek i zobacz czy ropa jest?jak nie ma to odkrenc tą srubke chyba na klucz 14,zalej w ten kubek rope i odpalaj .Zobaczysz czy bedzie chodzic?jak to nie to to dopiero zabieraj sie do grubszych spraw! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 1 Września 2013 Panowie, potrzebuje katalogów jakie tylko wyszły do MF 6150, czy jest ktoś w stanie podesłać na poczte ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 1 Września 2013 A gdzie ten przepływomierz jest?? Bo ja chyba go nie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Września 2013 Panowie, potrzebuje katalogów jakie tylko wyszły do MF 6150, czy jest ktoś w stanie podesłać na poczte ?Witam.A ten link nie wystarczy http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/oversigt-fil.aspx?path=%2fMassey+Ferguson%2fTraktor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 1 Września 2013 Na nieszczelną głowicę w pompie wtryskowej jest prosty test ,czyli schłodzić rozgrzaną pompę przez polanie wodą i jeśli po tym odpali to głowica do wymiany . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 1 Września 2013 koses czy ty co nie pomieszal? przeplywomiez jak w mojm 3115 jest z lewej strony nad pompo paliwowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 2 Września 2013 Nie rozumiem o co ci chodzi ? Pompy wtryskowe rotacyjne mają to do siebie że w skutek z użycia tracą szczelność wewnętrzną i po rozgrzaniu dodatkowo metal się rozszerza . Wystarczy pompę schłodzić i na 100% będzie wiadomo czy to jest wina głowicy pompy . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach