krzysiekziolo 0 Napisano 2 Września 2013 Dzięki koledzy. Sprawdzę to z tym schłodzeniem, ale raczej na pewno to będzie wina głowiczki. Tak podejrzewałem, ale dziękuję wszystkim za wypowiedzi na ten temat. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 2 Września 2013 Panowie, potrzebuje katalogów jakie tylko wyszły do MF 6150, czy jest ktoś w stanie podesłać na poczte ?Witam.A ten link nie wystarczy http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/oversigt-fil.aspx?path=%2fMassey+Ferguson%2fTraktor Dzięki :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 4 Września 2013 Witam koledzy mam taki problem z mf 3085 otóż jak silnik się rozgrzeje zdarza mi się że napęd sam potrafi się włączyć w czasie jazdy, najgorsze jest to że włącza się na drodze przy dużej prędkości. Co to może być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_z_2006 0 Napisano 4 Września 2013 Witam. Planuję zamontować układ pneumatyczny w moim 6255. I tu pojawia się pytanie czy ma ktoś może taki ciągnik z pneumatyką, gdzie jest zamontowana sprężarka, może jakieś zdjęcia, może schemat instalacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 6 Września 2013 I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 6 Września 2013 panowie w mf 3090 dzwignia zmiany biegów a-b jak prawidłowo powinna działać lekko przechodzić z a na b i odwrotnie czy z pewnym oporem?U mnie chodziła sztywno i dziś coś sie jej stało że bez rzadnego oporu przechodzi i jest taka lużna;/ Dodam że mechanicznie ciągnik działa bez zarzutu ale coś jest nie tak czy mógł ulec uszkodzeniu ten siłownik co przełącza te biegi ? Pomóżcie bo nie wiem jak sie za to zabrać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 6 Września 2013 I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął?Pewnie w alternatorze szczotki się skończyły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 6 Września 2013 Dzięki mf3085 jutro sprawdzę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnick007 0 Napisano 6 Września 2013 Zapraszam na http://targ.rolniczy24.pl/ darmowy portal z ogłoszeniami rolniczymi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dabaz 0 Napisano 8 Września 2013 I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął? U mnie od zakupu od 5 lat tak lekko chodzi i nic się nie dzieje więc chyba to ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 10 Września 2013 Mf3085 miałeś rację to była wina alternatora ale pojawiły się jeszcze dwa problemy otóż nie działa mi obrotomierz a robiłem naprawę alternatora a czytałem że to właśnie on ma wpływ na obrotomierz i jeszcze nie działają mi światła mijania z tyłu i po środku czy spaliły się bezpieczniki? Bo z przodu działają normalnie. Jeżeli by kto miał opis po kolei bezpieczników to bym był wdzięczny za podesłanie na adres zolwik1990@onet.pl. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 10 Września 2013 Przypuszczam, że obrotomierz bierze sygnał z alternatora, jeśli jest elektroniczny i tym tropem bym poszedł, może poleciały diody sygnałowe w alternatorze ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 12 Września 2013 Witam koledzy. W moim MFie 2685 wymieniłem filtr hydrauliki i stała się rzecz straszna, gdyż nie działa nic co jest związane z hydrauliką. Podejrzewam, że się gdzieś zapowietrzyło. Tylko pytanie jak to odpowietrzyć?? Szczerze mówiąc nawet nie wiem gdzie jest zamontowana pompa hydrauliczna. Proszę o jakiekolwiek wskazówki, bo ciągnik jest unieruchomiony, a czas orać już. Dodam, że oleju mam między max a min, wiec chyba nie jest, źle, co?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 15 Września 2013 potrzymaj go na 1-2 min na około 1500 RPM powinno pomóc;) (pompą trochę ci przepuszcza pewno i słabo zaciąga) no albo nie siadł ci filtr?:) i powietrze ciągnie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 15 Września 2013 Już działa. Włączyłem WOM i pomogło. Wszystko ruszyło. Ale dzięki za podpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 16 Września 2013 Po dłuzszej jexdzie na pole, tez na mortyzacji po odblokowaniu na polu nieda sie opuścic maszyny, trzeba kilka razy wysiadac i pouszczac przyciskiem mechanicznym. Gdzie i w którym to miejscu sie zawiesza cos i moze wiecie jak to naprawić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 18 Września 2013 Wie ktoś może jak to jest z tą blokadą prędkości w serii 61XX? Da sie to jakoś odblokować? Ktoś kiedyś pisał że trzeba odłączyć fioletowy kabel (gdzie on sie znajduje?). Albo wyjąć bezpiecznik ale wtedy nie ma się półbiegów. Tylko czy to bezpieczne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 19 Września 2013 poco ci odblokowywać jeszcze co zepsujesz daj sobie spokój z tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 19 Września 2013 Nic się nie popsuje, ja rozłączyłem ten fioletowy kabel tak jak kiedyś pisał na forum Gustlik i wszystko działa dobrze i ciągnik jedzie 40km/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 19 Września 2013 A gdzie on dokładnie się znajduje? Bo nie mogę go znaleźć :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 19 Września 2013 Nie wiem jak w seri 61.. ale w 3085 to nad pedałem sprzegła jest moduł od dyna... do którego dochodzi wiązka i ten fioletowy należy odłączyć (ja wyciągłem go z wtyczki i zaizolowałem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Września 2013 hej,o co to chodzi z tą blokado szybkosci?moglby to kto po krotce wyjasnic mi? ostatnio ,nie wiem czy to ktos robil?rozebrałem caly elektro zawór i pamiętajcie nigdy nie stukac w ta rurke na ktorej jest osadzona ceawka iż sie zegnie a tam w srodku własnie jeszcze chodzi taki tloczek który jest powodem sie zacinania.W starym elektr.zaworze taki jak u mnie ta czesc z oringami wykrenca się na gwincie,ale to tak dla wiedzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aderson 0 Napisano 23 Września 2013 to znowu ja "jestem posiadaczem MF 3085 electronic i jest jeden problem, a mianowicie gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik tylko cyka, a nie kręci (szczególnie jak jest zimny), gdy jest ciepły to czasem uda się, że załapie i zapali ale bardzo rzadko."wymieniliśmy ten gruby kabel co idzie od rozrusznika do środka do kabiny i pali idealnie za pierwszym razem tylko kontrolki nie chcę zgasnąć ;/ co może być nei tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARSZEWO 2 0 Napisano 27 Września 2013 WITAM WSZYSTKICH, chcę podłączy rozsiewacz wapna RCW do MF 6170, i nie wiem jak operowac dzwignią aby był stały wydatek a dżwigni nie trzeba było trzymac,jeszcze nie robiłem próby,ale może mi ktoś podpowie. Podziękowanie z góry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 14 Października 2013 Witam. Mam problem z Mf 3075 a mianowicie po uruchomieniu silnika blokują hamulce. Czym może to być spowodowane?bo jak odkręcę odpowietrzniki to mimo tego że nie mam wduszone pedału hamulca to cały czas dosyć mocno leci z nich olej, tak jakby ciśnienie cały czas przechodziło przez pompki i blokowało cylinderki. Dodam ze mam go pod lewarowane i jak odłączyłem przewody od hamulców to kołami da się normalnie przekręcić, po podłączeniu od razu zblokują. Co może być przyczyną?jaką zasadę działania mają te pompki?jakie musi być ciśnienie na zasilaniu pompek? może to być spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem i dlatego cylinderki od razu się wysuwają i blokują koła?Proszę o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach