Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki koledzy. Sprawdzę to z tym schłodzeniem, ale raczej na pewno to będzie wina głowiczki. Tak podejrzewałem, ale dziękuję wszystkim za wypowiedzi na ten temat. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam taki problem z mf 3085 otóż jak silnik się rozgrzeje zdarza mi się że napęd sam potrafi się włączyć w czasie jazdy, najgorsze jest to że włącza się na drodze przy dużej prędkości. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Planuję zamontować układ pneumatyczny w moim 6255. I tu pojawia się pytanie czy ma ktoś może taki ciągnik z pneumatyką, gdzie jest zamontowana sprężarka, może jakieś zdjęcia, może schemat instalacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie w mf 3090 dzwignia zmiany biegów a-b jak prawidłowo powinna działać lekko przechodzić z a na b i odwrotnie czy z pewnym oporem?U mnie chodziła sztywno i dziś coś sie jej stało że bez rzadnego oporu przechodzi i jest taka lużna;/ Dodam że mechanicznie ciągnik działa bez zarzutu ale coś jest nie tak czy mógł ulec uszkodzeniu ten siłownik co przełącza te biegi ? Pomóżcie bo nie wiem jak sie za to zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął?

Pewnie w alternatorze szczotki się skończyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jeden problem otóż jak zapalę ciągnik to cały czas świeci mi się kontrolka od ładowania i nie działa mi podnośnik czy jest to wina alternatora? Czy może elektrozawór się zaciął?

 

U mnie od zakupu od 5 lat tak lekko chodzi i nic się nie dzieje więc chyba to ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mf3085 miałeś rację to była wina alternatora ale pojawiły się jeszcze dwa problemy otóż nie działa mi obrotomierz a robiłem naprawę alternatora a czytałem że to właśnie on ma wpływ na obrotomierz i jeszcze nie działają mi światła mijania z tyłu i po środku czy spaliły się bezpieczniki? Bo z przodu działają normalnie. Jeżeli by kto miał opis po kolei bezpieczników to bym był wdzięczny za podesłanie na adres zolwik1990@onet.pl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że obrotomierz bierze sygnał z alternatora, jeśli jest elektroniczny i tym tropem bym poszedł, może poleciały diody sygnałowe w alternatorze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. W moim MFie 2685 wymieniłem filtr hydrauliki i stała się rzecz straszna, gdyż nie działa nic co jest związane z hydrauliką. Podejrzewam, że się gdzieś zapowietrzyło. Tylko pytanie jak to odpowietrzyć?? Szczerze mówiąc nawet nie wiem gdzie jest zamontowana pompa hydrauliczna. Proszę o jakiekolwiek wskazówki, bo ciągnik jest unieruchomiony, a czas orać już. Dodam, że oleju mam między max a min, wiec chyba nie jest, źle, co??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzymaj go na 1-2 min na około 1500 RPM powinno pomóc;) (pompą trochę ci przepuszcza pewno i słabo zaciąga) no albo nie siadł ci filtr?:) i powietrze ciągnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dłuzszej jexdzie na pole, tez na mortyzacji po odblokowaniu na polu nieda sie opuścic maszyny, trzeba kilka razy wysiadac i pouszczac przyciskiem mechanicznym. Gdzie i w którym to miejscu sie zawiesza cos i moze wiecie jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jak to jest z tą blokadą prędkości w serii 61XX? Da sie to jakoś odblokować? Ktoś kiedyś pisał że trzeba odłączyć fioletowy kabel (gdzie on sie znajduje?). Albo wyjąć bezpiecznik ale wtedy nie ma się półbiegów. Tylko czy to bezpieczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie popsuje, ja rozłączyłem ten fioletowy kabel tak jak kiedyś pisał na forum Gustlik i wszystko działa dobrze i ciągnik jedzie 40km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w seri 61.. ale w 3085 to nad pedałem sprzegła jest moduł od dyna... do którego dochodzi wiązka i ten fioletowy należy odłączyć (ja wyciągłem go z wtyczki i zaizolowałem) 5f0495b958d89f51m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,o co to chodzi z tą blokado szybkosci?moglby to kto po krotce wyjasnic mi?

 

ostatnio ,nie wiem czy to ktos robil?rozebrałem caly elektro zawór i pamiętajcie nigdy nie stukac w ta rurke na ktorej jest osadzona ceawka iż sie zegnie a tam w srodku własnie jeszcze chodzi taki tloczek który jest powodem sie zacinania.W starym elektr.zaworze taki jak u mnie ta czesc z oringami wykrenca się na gwincie,ale to tak dla wiedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znowu ja "jestem posiadaczem MF 3085 electronic i jest jeden problem, a mianowicie gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik tylko cyka, a nie kręci (szczególnie jak jest zimny), gdy jest ciepły to czasem uda się, że załapie i zapali ale bardzo rzadko."

wymieniliśmy ten gruby kabel co idzie od rozrusznika do środka do kabiny i pali idealnie za pierwszym razem tylko kontrolki nie chcę zgasnąć ;/ co może być nei tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH, chcę podłączy rozsiewacz wapna RCW do MF 6170, i nie wiem jak operowac dzwignią aby był stały wydatek a dżwigni nie trzeba było trzymac,jeszcze nie robiłem próby,ale może mi ktoś podpowie. Podziękowanie z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z Mf 3075 a mianowicie po uruchomieniu silnika blokują hamulce. Czym może to być spowodowane?bo jak odkręcę odpowietrzniki to mimo tego że nie mam wduszone pedału hamulca to cały czas dosyć mocno leci z nich olej, tak jakby ciśnienie cały czas przechodziło przez pompki i blokowało cylinderki. Dodam ze mam go pod lewarowane i jak odłączyłem przewody od hamulców to kołami da się normalnie przekręcić, po podłączeniu od razu zblokują. Co może być przyczyną?jaką zasadę działania mają te pompki?jakie musi być ciśnienie na zasilaniu pompek? może to być spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem i dlatego cylinderki od razu się wysuwają i blokują koła?Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...