Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze dalej, choc nikt mi nieodpowiada. MF8150, wczesniej rozłanaczało skrzynie i sprzegło przy przytrzymaniu skręconej kierownicy a teraz to juz kaput. Przy jednoczesnym uzyciu, kierownicy z podnosnikiem, lub hydraulika blokuje całkowicie układ kierowniczy, brak hamulców, brak półbiegów, brak hydrauliki i ogólnie podnosnieka. Po zgaszeniu i zapaleniu ponownie wszystko działa przez chwile, i dalej to samo. Jakies pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na zanik ciśnienia oleju, ja bym dał pompe oleju do sprawdzenia do jakiegoś zakładu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest po regeneracji w Poznaniu, sprzegło uszczelnione i przesypane. Tu ewidentnie chodzi o sterowanie cisnieniem. Jest zawór sterujacy, dochodzi do niego z 9 przewodów, ale nie ma w kraju zakładu który by go zregenerował, lub choc sprawdził, a nowy cos pod 10tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten od hamulców, zawór 3 dzielny sprawdź ten pod maską. Tam coś przytkało (to parę zwężek jest) i potem zawór 1,5 bar na skrzyni do smarowania;) tylko ze zbyt wysokie ciśnienie powinno rozwalić chyba wężyk zasilający pompki (lać się ma z odpowietrzników na zapalonym ale delikatnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten pod maską był przegladany, tam w sumie to nic nie ma. Będe wyciagał ten cały zawór pioritetowy przy filtrze, co pod nim pompa siedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuję porady dotyczącej Massey Ferguson 3080. Użytkuję go od niespełna roku, oczywiście po zakupie wymieniłem w nim oleje i filtry. Ma on skrzynię bez stopni A-B tzw. wajcha od rewersu jest tylko w przód i w tył. Odkryłem w nim niedawno pewną usterkę kontrolka oleju w skrzyni zapala się przy niskich obrotach (po niżej 1500) na wyłączonym speedshift'cie i automatycznie włącza się przedni napęd. Dodam też że na włączonym nie mam z tym problemu, lecz gdy go wyłączę i jest pod obciążeniem to później nie da się go włączyć przyciskiem wystarczy lekko puknąć w elektrozawór i jest porządku. Prąd do odpowiadającego elektrozaworu dopływa. W poszukiwaniu przyczyny w Internecie wyczytałem ze winę może ponosić jedna sekcja w pompie hydraulicznej ? Z góry dziękuję za wyrażenie opinii w tym temacie pozdrawiam Adrian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielacz na speedshift lub uszczelnienie pomiędzy obudową a speed, lub wewnątrz speed (przejdzie miedzy częściami obrotowymi) lub na tłoku wewnątrz speedshift.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,sprawa jest pewno prosta ale ja nie wiem,a wiec powieccie mi od czego jest na EHR to z przodu pokrentlo dolne z tymi 5 zakresami nie moge dojsc bo przekrencanie nie daje mi zadnych zmian,dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewno ci chodzi o pozycyjna - mieszana - siłowa Tzn tym działania podnośnika, czy ma reagować na opór np pługa i podnosić jak idzie ciężko;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ziemie wredne, kamienie, w niektórych miejscach skałę całą (10-100 cm pod powierzchnia) dużo miejsc z przechodzącą celiną itd. więc bliżej pozycyjnej. Tak do dołu ale bliżej pozycyjnej (ten taki rozsiewacz narysowany) instrukcje sobie ściągnij, po polsku do 36** moja, ehr tam jest wytłumaczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z dynashift w mf 3095. Jak wlacze polbieg A lub B to silnik az gasnie ma takie obciazenie na C mniejsze a na D chodzi normalnie w czasie jazdy i na postoju tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam problem z mf 3085 otóż gdy zaczepę przyczepę jednoosiową bądź na tandemie to zaczep odbija mi i wali w dekiel od oleju hydraulicznego czy tam nie powinno być jakiś sprężyn czy też może trzeba te tulejki i bolce wszystkie powymieniać? Czy u was też jak naciśniecie na ten zaczep to opuszcza sie on na dół?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten od duszenia na dynashift (ABCD) - prawdopodobnie masz przeciek na jednym zespole sprzęgłowym albo coś z tłoczkiem tam - 2 biegi naraz ci wchodzą. Jest to za sprzęgłem musisz rozpołowić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do uzytkowników ciagnika massey ferguson . Stosuje ktos olej FUSCH AGRIFARM STOU MC 10W40. Jesli tak to w jakiej cenie go kupujecie? Albo na jakim oleju jezdzicie jaki polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam pytanie do uzytkowników ciagnika massey ferguson . Stosuje ktos olej FUSCH AGRIFARM STOU MC 10W40. Jesli tak to w jakiej cenie go kupujecie? Albo na jakim oleju jezdzicie jaki polecacie?

 

 

Ten olej stosuję w MF w cenie 380 zł za 20 litrów z przesyłką gdzieś z okolic Niemodlina - z allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja leję Agro STOU 10W30 za 11 zł/ litr, w silnik Superol Falco 15W40 9zł / litr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...