Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 22:55 Pią 31 Paź 2014


Wszystko o ciągnikach Renault
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko1977



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 25
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 14:34 Nie 28 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.. niedawno kupiłem reno110 54 i mam problem z hydraulikom mianowicie pompa hydrauliczna cały czas pracuje( słychać jak wyje) jak wcisnę hamulec to przestaje wyć marze to coś od hamulca hydraulicznego przyczep? bo hydraulika działa jak można wyłączyć wyjście na hamulec hydrauliczny? albo co to za przyczyna?PROSZĘ O POMOC !!!!! DZIĘKUJE Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotr155



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 106
Skąd: kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: 22:06 Czw 10 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć koledzy .Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika i podoba mi się Renault .Ta maszyna powinna mieć ok 140 km na moje górki .Jednak z tego co czytam na forum ,to są małe problemy różniste z tymi maszynami ,czy tylko mi się wydaje ?Dziękuję z góry za odpowiedzi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
arck



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: 14:17 Pon 31 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
od niedawna posiadam traktor Renault TS 103-52/54.
Mam problem z podnośnikiem, a mianowicie podnośnik ma mało siły. Czy ktoś wie jak zwiększyć moc podnoszenia?

Z góry dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
seba.wsk



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 2

PostWysłany: 17:13 Pon 11 Lis 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam takie pytanie , posiadam traktor Renault 651 z 1977 r ale nie mogę znaleść numeru nadwozia ,jeśli ktoś wie gdzie go szukać proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 466
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:46 Wto 3 Wrz 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu masz katalogi http://mera.auto.pl/content/8-filtry-samochodowe trochę szukałem i nic nie ma do tego modelu, może po wymiarach coś się dobierze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rad8817



Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 13:52 Wto 3 Wrz 2013    Temat postu: filtr Odpowiedz z cytatem

wie ktos jakie sa zamienniki filtrów powietrza w renault 110,54?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio8909



Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 2

PostWysłany: 16:14 Wto 23 Kwi 2013    Temat postu: Renaul Ceres 95 JD slabo wchodzi na obroty Odpowiedz z cytatem

witam mam problem ze swoja RENIA 95 z silnikiem JD po zimie zaczela slabo wchodzic na obroty wymienilem filtry paliwa, wtryski, pompke paliwowa i problem nadal wystepuje. wszystkie objawy sprowadzaja sie na wine pompy paliwowej ale nie jestem pewien. gdy naciskam pedal gazu renowka zaczyna dostawac drgan i praca sinika jest ddziwna bardzo wolno wchodzi na obroty nastepnie przy 2000 tys obrotow staje i po 10s bardzo w zwolnionym tempie wskaznik sie przesowa. gdy luzowalem przewody od pompy paliwowej traktor normalnie przygasa i widac ze ropa leci dodatkowo slychac wydaje mi sie tak jak by jakis stuk na tloku tak jak by pracowala na 3 tlokach a nie 4 i nie wiem zupelnie jaka jest przyczyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
polmos



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: 21:04 Sob 2 Mar 2013    Temat postu: instrukcja obsługi ciągników Renault Odpowiedz z cytatem

Witam,
mam do zaoferowania instrukcję obsługi do ciągników Renault, a dokładniej do ACET, Tracto - Control (EHR), Tractoradar oraz skrzyni biegów (24/Cool Tractoshift z elektrohydraulicznym rewersem.
Podaję kontakt dla zainteresowanych: cpieniok@gmail.com
Pozdrawiam
polmos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szymon116161



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 18

PostWysłany: 19:26 Czw 14 Lut 2013    Temat postu: Renault 145.14 strasznie cięzko pali Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z ciągnikiem Renault 145.14 mianowicie
Bardzo Ciężko pali na poczatku nie ma dymu a kreci jak glupia gdy pojawi sie dym biały to po chwlili dopiero zaczyna łapać jak już załapie to chodzi jak by miała się rozleciec nie na wsyzstkie cylindry trzeszczy strasznie dopiero jak tak pochodzi z 5 minut to normlanie już sie rozchodzi chodzi ładnie nie dymi ma siłę ciągam niąpług 5 skibowy obrotowy vogel&noota 46cm lemiesz jak by miła coś z silnikiem to by go nie rusyzła... pompa byłą robiona głowiczka w pompie byłą wytarta z regenrenowana ale to nie jej wina bo jak była zła to nie zapalał na niej po rozgrzaniu trzeba było lac woda zimna po niej zeby zapalic.
Dodam, żę wszystkie wtryski są nowe znaczy były jak kupiłem ją może wina jest w nich ze nie od tego modelu ? czy ktos ma moze jakie mają być symbol czy cos zeby sprawdzic czy są odpowiednie, wsyzstkei sprawdzone dobre są. nie mam pojecia czego sie czepic z tym zapalaniem to od poczatku mam problem. moze ktos juz mial podobny problem.

Jeszcze taki problem ze wcale nie grzeje nie daje ciepla nagrzewnica dobra czego wina moze byc była uszczelka pod glowica walnieta jedna a teraz nie sprawdzalem czy juz grzeje moglo byc tego wina bo teraz odlaczona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
rad8817



Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:59 Pon 26 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowietrzalem kilka razy każdą stronę hamulców i jest jak bylo za pierwszym razem pedal idzie do konca dopiero za drugim razem coś bierze wie ktoś co to może byc za przyczyna? renault 110,54.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:56 Pon 26 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzisiaj i tak masz tylko dot4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rad8817



Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 13:11 Pon 26 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michy1111 napisał:
po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik


a jaki płyn hamulcowy powinien być wlany??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michy1111



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: Zając

PostWysłany: 09:23 Nie 25 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
rad8817



Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 14:00 Pią 23 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wie ktos moze jaki powinien byc plyn hamulcwy w renault 110,54? i gdzie sie hamulce odpowietrza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 20:11 Sob 13 Paź 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta są stare silniki tam zwykły superol cc 15w/40 by mógł iść. Zalej turdusem i będzie ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
candy1914



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: WLKP

PostWysłany: 19:45 Pią 12 Paź 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikt nic nie wie o tym oleju do renaulta ?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
candy1914



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: WLKP

PostWysłany: 20:36 Sro 3 Paź 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie co do oleju silnikowego w ciągniku Renault 85-14 tx silnik fendt. Na masce pisze takie coś afgevuld met beverol cold avtol s 15w/40 jaki to olej? Albo jakim najlepiej zalać ten silnik. Czekam na odpowiedź. Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rzepinka



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 258
Skąd: swietokrzyskie

PostWysłany: 19:40 Czw 5 Kwi 2012    Temat postu: zap Odpowiedz z cytatem

mam takie pytanie
przy mojej reni cos ostatnio zaczelo byc slychac w czasie pracy jak i przy jezdzie taki jakby delikatny gwizd czy szum nie wiem co to moze byc ale pewnie komus cos takiego sie przytrafilo juz ren.110.54 przebieg prawie 9 tys mtg niby na razie chodzi ale wczesniej skrzynia byla bardzo cichutka, byc moze to jakies lozysko jakby ktos mial jakis pomysl prosze o odpowiedz na forum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:36 Wto 3 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Przepraszam,że się wtrącę dobra podpowiedz,ale za długi link.Więc może łatwiej będzie z stąd http://www.claas.de/cl-pw/de/services/parts_doc/start,lang=de_DE.html Wybieramy język polski i odhaczamy akceptację a następnie klikamy login i z spisu wybieramy odpowiednie maszyny.Po wybraniu na dole po prawej stronie klikamy w "Katalog".Na obrazku dwuklik i mamy powiększony rysunek który można wydrukować.Ale nie trafiłem na listę z numerami części tylko same rysunki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bodex20



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Sokółka

PostWysłany: 20:04 Wto 3 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej witam.
Jeżeli ktoś szuka schematów za darmo do 120.54 to zapraszam do linku
Kod:
http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=799437E79D43DABAECFF1347F021E0C11BB968440BB179FE03DBC9C646E53FC6391BDDD8A726625BD49B2A2468A0E8064096537C3ECBF52ABDA9A8DC4757C688&doAction=catalogAssy&k_vari=&k_ver=&image=-2&k_lfdnr=&nodeId=0

Wychodząc o kartę wyżej "opcje główne" jest wybór pozostałych modeli.
Nie wiem czy to już było ale jak sam szukałem to kutwa nigdzie nie ma na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rzepinka



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 258
Skąd: swietokrzyskie

PostWysłany: 22:30 Pią 23 Mar 2012    Temat postu: Re: Ciagnik renault hamulce Odpowiedz z cytatem

noris napisał:
Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .
Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche .


jak chodzi o hamulce w renaulcie to ja moge troche na ten temat powiedziec kilka slow a mianowice ja posiadam model 110.54 i tam sa hamulce tarczowe mokre olej dostaje sie tam ze skrzyni i jedyne co trzeba sprawdzac to poziom oleju w skrzyni

Innym co plyn uciekl problem jest i nie zniknie sam po dolaniu plynui odpowietrzeniu uciekl dlatego ze puszczaja uszczelniacze na tłoczka i trzeba to zrobic bo plyn bedzie szedl do skrzyni i mieszal sie z olejem a to nie jest wskazane tak bylo u mnie , niestety jest to kosztowne bo do tego modelu nie mozna dostac latwo tych uszczelniaczy dzwonilem w pare miejsc i w zambrowie powiedzieli mi cos kolo 400 zl bo tam idzie 2 sztuki na jeden tloczek i sa zakladne jeden na drugi jeden szary drugi czerwony wykonane ze materialu odpornego na alkohol po zalozeniu zwyklych uszczelniaczy problem wystepuje dalej i plyn ucieka szkoda roboty, koszt jednego cylinderka i tloczka chyba cos kolo 800 zl bez faktury jak dobrze pamietam, wiec cieki temat , plyn ucieka szczegolnie po zimie bo guma na tloczkach sie kurczy i ucieka.
ja robilem to 2 razy i problem powracal bo zakladalem normalne uszczelniacze niby mialy wytrzymac plyn hamulcowy ale nie dawaly rady szukalem i znalazlem kogos kto dopasowal uszczelniacze koszt 80 zl szutka bo trzeba przetoczyc troche cylinderek ale teraz jest dobrze minal juz prawie rok a plyn nie uciekl po zimie, wiec jestem zadowolony musialem oczywiscie wymienic olej w skrzyni bo mi 3 razy plyn uciekl do skrzyni a tam chyba 400 ml tego plynu idzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
noris



Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 1

PostWysłany: 15:56 Sro 7 Mar 2012    Temat postu: Ciagnik renault Odpowiedz z cytatem

Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .
Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mateusz9529



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 2

PostWysłany: 19:24 Wto 6 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok dzięki tez tak zrobię odpowietrzę hamulce i będę czekał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 19:24 Wto 28 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Dzisiaj odpowietrzyłem hamulce i się pojawiły. Płynu od dolania czyli ok tygodnia nie ubyło. Mam nadzieję że to wystarczy. Jak by co będę pisał choć ten temat jest bardzo rzadko odwiedzany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 18:58 Pon 27 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mateusz9529 napisał:
Witam kolego kip mi tez tak się stało z renówką 103.54 tylko jeszcze jak jechałem to traciła moc i nie było biegów zgasiłem i ponownie odpaliłem i było wszystko ok ujechałem 300m i ponownie tak się stało jak będziesz wiedział co to może być to daj na e-mail: mateusz199523@wp.pl lub na forum


Na razie dolałem płynu i czekam czy znowu nie ubędzie go po jakimś czasie jeśli stan będzie się utrzymywał to będę odpowietrzał. Na razie ciągnik mi nie potrzebny więc się nie śpieszę. Jak będę wiedział co to napisze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 1 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach