Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 00:49 Pią 25 Kwi 2014


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 171, 172, 173  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 260

PostWysłany: 20:44 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok

niewiem czy juz ogarnales czy nie ale zdaje sie ze sam sobie odpowiedziales (przed palil lepiej)
cisnienie otwarcia wtryskiwacza nie moze byc za duze ani za male tylko takie jak w danych technicznych tak samo z katem wtrysku ale jak mu tak zaplon wyprzedzasz to ja sie nie dziwie ze niechce palic i sie zbiera do pracy tylko jak bedzie mial ciezko to zobaczysz co sie stanie z temp plynu,a od daweczek to zdaje sie jest pan od pomp a dokladnie stol probierczy tak wiec cos z ta twoja pompeja jest nie halo, a i jeszcze jedna sprawa to ze nie bierze oleju wcale nie swiadzczy ze silnik jest ok jest sa jeszcze zaworki a co za tym idzie pomiar cisnienia sprezania, bialy dym to albo zapowietrzenie ukladu paliwowego albo brak sprezania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 13:25 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozrusznik kręci ok Wink Silnik miał kapitalkę z 200mtg temu oleju nie pobiera moc ma olbrzymia w porównaniu do tego co było przed regeneracją pompy daweczkę zwiększyłem delikatnie pół obrotu wykręciłem Wink Teraz jak mu depnę gaz to minimalnie przydymi bardzo niewiele w porównaniu do tego co wcześniej i powiem tak 4 przednie koła w powietrzu i idzie Very Happy Z tłumika wydostaje się biały gęsty dym przy kręceniu rozrusznikiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 46
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 12:52 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
Nie wierzę że nikt nic nie wie Smile W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?
zimna 330 zawsze ciężko pali(ciepła na dotyk) po drugie zależy w jakim stanie jest silnik(kompresja) po trzecie jak kręci rozrusznik bo diesel niestety potrzebuje obrotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 46
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 12:47 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ON w pompie to wadlwa sekcja i, lub najczęściej pompka paliwa ,więc najlepiej podmienić na dobrą i zobaczyć czy przybywa paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Workout17



Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1

PostWysłany: 11:22 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ! Mam problem w C-335 , jak lałem olej do pompy wtryskowej to z rurki koło filtra lał sie ON aa na bagnecie nie było znaku Oleju tylko była ropa co sie dzieje ? czy siada sekcja ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:27 Pią 29 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze słaby aku i wolno kręci. Jak pamietam to u mnie też nie był to as palenia ale ja najpierw kreciłem na odprężniku. A jak mówisz ze praktycznie nie dymi to zwiększ mu dawke paliwa . Jesli niec nie pomaga to zmien pompiarza a w ostateczności szukaj drugiej pompy .
A i jeszcze jak zapalasz to szybko kreci i ma lekko czy słychać ze ciężko przełamuje kompresje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 21:00 Pią 29 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wierzę że nikt nic nie wie Smile W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 20:25 Czw 28 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 21:47 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie jak by mogło być inaczej Hahahahhahahaha Very Happy Jakieś pomysły jeszcze macie ? już nie odnośnie dziur Hahahahahha Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:30 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co jak co ale facet na dziurach powinien sie znać. no nie Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 19:32 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez obaw zawsze trafiam w dobrą dziurę Hahahahaha Very Happy A tak na poważnie kręcąc w prawo wałem korbowym bolec wciskam w 1 otwór a 2 to jest to GMP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 15:46 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie pamietam juz jak jest dokładnie w 30 bo juz dłuuugo jej nie mam ale być moze jest w kole dwa otwory czyli GMP i ten od kata wtrysku i byc moze nie w ta dziurke bolca wkładasz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy . Ja tam olewałem te wszystkie bolce i ustawiałem pompe na słuch Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 15:34 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie nie ma czegoś takiego że ten typ tak ma Very Happy Musi wszystko grać a jak coś jest nie tak to się szuka przyczyny do skutku Wink Pompka zasilająca jest nowa ale myślę że ona nie ma tu nic do tego bo jak się przyspieszy zapłon jest ok a jej moc mnie zadziwia nigdy jeszcze taką bestią nie jeździłem a dymku prawie wg ni puszcza trzeba się dobrze przyjrzeć Hahahahhaha Very Happy Kiedyś to jak mu się depnęło gaz to chmura takiego brązowego dymu a moc w porównaniu do tej co teraz jest dużo mniejsza Laughing Jak mi drgnie to paliwo we wkładzie od długopisu z 5mm i wskoczy kołek to jest ok i nie przerywa jak drgnie tak delikatnie a nawet bardzo delikatnie to potafi na początku chodzić na jeden drugi po jakimś czasie załapuje i wolno się na obroty wkręca czemu towarzyszy jeszcze dym taki brązowy :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 15:26 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do roboty jeszcze nie poszła a jak mam deko przyspieszony zapłon to nie przerywa wg może po prostu ta pompa musi się dotrzeć sam już nie wiem a luz na rozrządzie jest niewielki. Teoretycznie to na przyspieszonym czy opóźnionym zapłonie powinien lepiej palić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 14:16 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciężko cos wiecej powiedziec tak na odległość. Czasami słychac jak przejeżdża ktos 30 że właśnie tak dziwnie parkocze ,moze niektóre typy tak mają Very Happy
Spróbuj jeszcze zmienic pompke paliwowa bo może ona nie daje tyle paliwa co trzeba. I czy tak dziwnie chodzi tylko bez obciazenia czy i w robocie jak ma cieżko różnież przerywa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 12:12 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kopcić nie kopci nic prawie a siły ma aż nad to nigdy tyle nie miał zrobiłem test zaczepiłem go do drzewa 4 1200 obrotów i jeszcze skakał a to to już mnie całkiem zaskoczyło że na piątce też nawet dawał radę kopał się i skakał krótki teścik sprzęgła też przy okazji się odbył Smile Ogólnie z mocy jestem baaardzo zadowolony jedyne co mi nie pasuje to to że ciężko pali rano bo ustawiłem go tak żeby nie przerywał nic a nic delikatnie przyspieszony. Jak opóźnię go z kolei za dużo to odpala jeszcze łatwiej ale nie chce wkręcać się na obroty chodzi na jeden cylinder i kopci lipa :/ Ciągnik jest z 1970 roku czyli te pierwsze co wychodziły sprzęgło ma na trzy łapy dwustopniowe na tabliczce na skrzyni pisze ursus c330 na silniku natomiast s312c 25Km/2000obr. Moim zdaniem silnik na bank jest od trzydziestki bo nawet podstawę filtra oleju 28 ma inną nie mówiąc o obudowie rozrządu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 07:56 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To czy silnik jest od 28 czy 30 to moze juz cos zmieniac. A mianowicie sa inne koła zamachowe. Jeśli zmieniałeś pompe paliwowa a koło zamachowe zostało od 28 to juz będzie różnica. Nie jestem pewien ale i sama 30 miała ze dwa rodzaje kół zamachowych i pomp. jak ja zmienilem w 28 pompe na nowa od 30 to ledwo sam sie uciagał ,pomogło zwiekszenie dawki paliwa.
A jak z dymieniem przy dodaniu gazu i z siłą pociagową ? idzie troche czy tylko warczy Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 07:42 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A cały czas to przerywanie występuje na wyższych obrotach 1800 + . Jak zapłon jest idealnie ustawiony to przerywa i biały dym z tłumika leci co chwile tak jakby na chwile przestawał pracować jeden cylinder. Jak przyspieszę delikatnie to przerywa znacznie mniej i towarzyszy temu niebieskawy dymek i to przerywanie jest delikatnie ale jednak jak jeszcze minimalnie przyspiesze jest ok wchodzi na obroty może na początku jak jest zimny zdarzy mu się że z raz przerwie tak delikatnie ale jak chwilkę pochodzi jest już w porządku. Nie ogarniam już sam tego sprawdziłem chyba wszystko łącznie z ustawieniem rozrządu wszystko na znaki koła nie obluzowane , zawory sprawdzone wtryski grają więc chyba też ok zawory s9ię nie zawieszają też sprawdzałem na odpalonym silniku i bez pokrywy. Jeśli nawet był by to silnik od c328 choć zupełnie nic na to nie wskazuje to mogło by się tak dziać jeśli pompiarz ustawił by tą pompe pod c330 dodam że ta sama pompa co była .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 20:41 Wto 26 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedno nasuwa mi się na myśl czy to przerywanie moze być spowodowane zby dużym ciśnieniem otwarcia wtrysków?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 19:58 Wto 26 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tylko pokazałem jak przerywa to nie mój traktor ani film Wink Silnik złożyłem i nadal to samo jak mu normalnie ustawię czyli minimalnie drgnie paliwo w kapilarze z wkładu od długopisu to przerywa jak przyspieszę przestaje przerywać. Bez filtra jest to samo czyli też przerywa . Mam pytanie czy koło zamachowe da się założyć źle to znaczy tak że ta dziura do ustawiania początku wtrysku jest przesunięta ? Bo przed zabraniem się za silnik robiłem sprzęgło i uszczelniacze. Podsuwajcie jakiś pomysły wszystko sprawdzę bo już mi ręce opadają Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 17:42 Wto 26 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A filtr powietrza czysty? Moze po prostu brakuje mu tlenu przy wysokich obrotach Very Happy .I nie wiem czy nie ma za małej dawki paliwa.
A i troche szkoda mi tego traktorka oglądajac ten filmik Sad jeszcze nie zdązył dobrze odpalic a już zapieprzał z pługiem Smile przy takim traktowaniu to żaden ciagnik długo nie pociagnie Very Happy . ale na ten temat to masz juz komentarze pod filmem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 13:38 Wto 26 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha teraz to rozumiem chociaż nie mam do końca pewności czy te laski dają się tak łatwo wyginać jak piszesz Arrow Dodam że sprawdziłem i laseczki są idealnie proste Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 46
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 13:30 Wto 26 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzywa laska się ugina i zawór się za póżno otwiera więc pomyśl logicznie to jest tak samo jak za duży lub mały luz mamy ,co sie wtedy dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 21:43 Pon 25 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tak przewody posprawdzane przedmuchane tak dla pewności filtry nowe wszystko szczelne . wydaje mi się że znalazłem przyczynę czyli to pośrednie koło rozrządu ale to tylko gdybanie bo jeszcze nie poskładałem go może jutro dam radę go złożyć puki co to gwintowałem pokrywę rozrządu tam gdzie ten dekielek się przykręca bo były pozrywane gwinty jutro postaram się to wszystko poskładać jak Bóg przykazał i zobaczymy mam nadzieje że to koło było przyczyną Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 260

PostWysłany: 21:34 Pon 25 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze ciezko pali jak jest zimny to moze juz pusty w srodku luz na rozrzadzie niema wplywy no krzywe laski to troche nie halo, ale ja obstawiam pompe tym bardziej ze tylko na wysokich to tak jakby regulator obrotow odcinal dawke ale dziwne ze jak przyspieszysz to jest ok i rozumie przewody paliwowe kranik filtry sa ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 171, 172, 173  Następny
Strona 5 z 173

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach