Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:50 Wto 30 Wrz 2014


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 172, 173, 174  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 20:14 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuję znaleźć jakiegoś innego pompiarza bo do tego Galowa to mam ok 150 Km w jedną stronę więc trochę sporo. Jeszcze raz mi powiedzcie czy jak zapłon jest opóźniony zbyt mocno silnik może przerywać ? Chce wiedzieć jak najwięcej żeby kolejny mnie w trąbe nie zrobił . Znalazłem pompiarza w opocznie podobno dobry i bliżej bo 60 Km w jedną stronę mam może ktoś jest z tamtych okolic i może coś na temat niego powiedzieć . każda porada w tak beznadziejnej sytuacji jest na wagę złota Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 19:56 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może spróbowac do innego pompiarza, ale to już koszty kiedyś zawoziłem do galowa pompę od 30ki, jesteś z św. więc powinieneś kojarzyć miejscowość goscia chwalono
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 12:24 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tak próbowane również było wg bez filtrów i to samo. Jak oddałem pompę za pierwszym razem to pokrywy regulatora obrotów wg nie odkręcał po założeniu znów to samo co przed oddaniem. Dopiero ja ją odkręciłem bo śruba od dawki paliwa miała zerwany gwint była wklejona pompiarz mówił że za cieńka ścianka i się nie da nic z tym zrobić wyregulował sekcjami ale ja się wkurzyłem odkręciłem dekiel zobaczyłem czy ścianka jest aż tak cieńka okazało się że bez problemu można prze gwintować więc nie wiele myśląc tak zrobiłem i z powrotem zawiozłem do niego i powiedziałem nic się nie zmieniło cały czas przerywa więc on mnie tylko opierniczył że nie powinienem rozkręcać itp. Wziął ją z powrotem na stół i wyregulował przy okazji założył jakąś sprężynkę w regulatorze która ponoć spada przy wykręceniu tej śruby od dawki paliwa . Zadowolony przywiozłem pompę z powrotem założyłem i znów to samo czyli przerywanie . Pompiarz mówi że z pompą wszystko jest w porządku i mamy się od niej odczepić i szukać w silniku . Ale to wygląda rzeczywiście jakby regulator odcinał paliwo tylko dlaczego to mija po przyspieszniu zapłonu :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 11:56 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przytoczę ci dwa przypadki, a wnioski wyciągniesz sam ostatnie żniwa claas dominator przerywa na wysokich obrotach (nie max) wyciągnołem osę z nypla na zasilaniu do pompki jak ręką odioł, u znajomego w T25 po wymianie pompy wtryskowej (miał nową) filtrów i oleju na sezon ten sam przypadek , skonczyło się na wymianie filtrów paliwa od innego producenta, teraz lata aż miło. Może gmerałeś coś przy pompie (REGULATOR OBROTÓW)przed remontem , a pompiarz tego nie sprawdził co jest wątpliwe??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 10:32 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie to tak jakby wygląda że po przekroczeniu jakiś tam obrotów . Ale co to za obroty jak on przy 1800 już przerywa w sumie to zależy jak się ten zapłon ustawi im mniej jest przyspieszony tym przy niższej prędkości obrotowej przerywa. Ciągnik wcześniej nie przerywał i wkręcał się na te swoje 2450 i zimą podczas odśnieżania zauważyłem to właśnie dziwne przerywanie stwierdziłem że to pompa i poszła do regeneracji, później jej reklamacjia bo nadal było to samo i po odbiorze jej z reklamacji sytuacja się powtarza doszedłem tylko do tego że na przyspieszonym zapłonie nie przerywa. Wcześniej przed tą awarią silnik bez problemu wkręcał się na 2800 i wg nie przerywał (to tylko taki test był trochę popuściłem ją na zderzaku po czym ustawiłem z powrotem tak jak powinno być ) Sprawdziłem już chyba wszystko czyli luz na rozrządzie , ustawiłem zawory, sprawdziłem czy żadne koło na rozrządnie nie jest obluzowane np wałka rozrządu. Zapłon ustawiałem na 100 sposobów kombinowałem jak tylko się da gdy ustawiłem idealnie czyli drgnie paliwo w kapilarze(wkład z długopisu ) i w tym samym momencie wskoczy kołek to zapalał stosunkowo lekko tak jak wcześniej ale przerywał już przy obrotach rzędu 1600 czyli nie robota . wcześniej mróz -20 nie stanowił dla niego dużego problemu 2 razy zagrzane świece po 30 sek i palił jak złoto teraz żeby go odpalić w temp kolo 0 trzeba go kręcić tyle samo i grzać świecami co wcześniej przy temp -20 . Co prawda ciągnik teraz ma baaardzo dużą moc nie kopci prawie wg . w sumie to nie ma porównanie do tego co było wcześniej teraz tylko problem z tym przerywaniem i ustawieniem zapłonu :/ Jak przerywa to listwa zembata w pompie wtryskowej się cofa widać to po odkręceniu takiego kołpaka z przodu pompy patrząc od strony rozrządu . Moc mnie zadziwia , dym a raczej jego brak zaskakuje a odpalanie i ustawienie zapłonu dołuje :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1419
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 17:38 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
....... czyli przerywa na wysokich obrotach jak zapłon ustawiony idealnie. ....../

A nie jest czasami tak że przekraczasz dopuszczalne maksymalne obroty silnika?Zostaje odcięty dopływ paliwa i przerywa?
PS.
U nas przedwiośnie,mokro,lekko na plusie,śniegu mało(miejscami widać grunt).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 14:52 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie WESOŁYCH ŚWIĄT i o ile to wg będzie możliwe mokrego dyngusa może jakimś cudem woda nie zamarznie Wink W Świętokrzyskim zima na całego przez 2h z 15cm nasypało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 14:48 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa była oddana na reklamację i nadal jest to samo. Pompiarz mówi że to nie jest wina pompy mamy szukać przyczyny w ciągniku. Z resztą jak wymienił cały środek pompy i nadal jest to samo co było przed oddaniem czyli przerywa na wysokich obrotach jak zapłon ustawiony idealnie. Dlatego mam mieszane uczucia co do tego tematu . Dodam że jak zaczyna przerywać cofa się listwa w pompie . Pompiarz mówił też że pewnie jest za późny zapłon i dlatego tak się dzieje . Ręce opadają teraz zacytuję pompiarza " odpie*dolcie się wreszcie od tej pompy bo z nią jest wszystko w porządku szukajcie winy w silniku, jeśli winna była by pompa znaczyło by to że ma wyłamany ząbek(jakiś tam nie pamiętam dokładnie co powiedział) a tam jest wszystko w jak najlepszym porządku. No i teraz bądź tu mądry za regenerację razem z wtryskami zapłaciliśmy 500zł . Pompiarz ceniony 20lat to robi i dodam jeszcze że mój wujek za każdym razem pompę oddaje do niego i nie narzeka i bardzo był zdziwiony że ją reklamujemy. Koleś z powrotem wziął na stół sprawdził podobno na wszystkich obrotach i jest wszystko tak jak powinno . Jak dla mnie to już zaczyna być temat nie do przeskoczenia a drugą pompę nie bardzo mam z kąd wziąść :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 466
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 14:31 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej byłoby włożyć inną pompę na próbę i by się wszystko wyjaśniło albo tą dać do innego maistra do sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 14:18 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ps jak zawory sa wywalone to olej nie idzie korkiem to jest objaw pirscienieni to tak na marginesie
ale jak ma moc to daj mu spokuj lato idzie bedzie dobrze palil a do zimy moze sie sam naprawi Very Happy
wesolych swiat wszystkim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 14:13 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy masz pozny czy wczesny to nic nie strzela i nie ma prawa strzelac no granicach rozsadku ustawienia zaplonu ,jak ma ciezko to ciapulek ma zostawic chmure a nie bez dymu, jak juz tlumaczylem wczesniej na sluch to nie ustawisz napewno wiec nie kombinuj,regulator odcina dawke i tyle a ze na wyprzedzonym tego niema bo nie slyszysz gdyz spalanie a bynajmnije koniec odbywa sie juz w tlumniku, dawno bys mal to zglowy jakbys dal inna pompe
jedno pytanie ile zaplaciles za naprawe pompy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 12:15 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeszcze jedno pytanie czy na opóźnionym zapłonie przerywanie, strzelanie w tłumik jest normalne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 11:05 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie to przerywanie nastąpiło przed oddaniem pompy do regeneracji. Myśleliśmy że to ona jest powodem przerywania i została oddana razem z wtryskami .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 466
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 10:35 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To przerywanie kiedy się zaczęło? przed remontem pompy też tak samo przerywał? czy przerywanie się zaczęło jak było coś zrobione przy ciągniku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 09:08 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Głowica była regenerowana w czasie remontu. Wytłumaczcie mi jedno co może być nie tak z pompą jak na przyspieszonym zapłonie nie przerywa a na opóźnionym i normalnie ustawionym tak ? bo jeśli by było coś nie tak z pompą to by przerywał ciągle bez względu na zapłon. Dodam że zapłon jest tylko delikatnie przyspieszony. Zrobiłem taki teścik ustawiłem zapłon normalnie podłączyłem wtryskiwacze odpowietrzyłem i słuchałem kiedy nastąpi wtrysk (skrzeczenie wtryskiwacza ) Kręcąc silnikiem najpierw wpadł kołek później dopiero było słychać delikatny skrzeczenie wtrysku chodzi o sam początek . Z tego wychodzi że wtrysk jest za późny więc na chłopski rozum ustawiłem zapłon tak by wtrysk baardzo delikatnie się odezwał tylko tylko ze tak powiem i w tym samym momencie wskoczył kołek. Efekt jest taki jak napisałem niżej . Diabelska moc grzać się za specjalnie nie grzeje chociaż chłodnica przystawiona tekturą cała . A daweczkę to zwiększyłem raczej tak dla własnej świadomości i żeby była tyćkę silniejsza od sąsiadowej Hahahahaha Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 08:57 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat nadal jest otwarty a zależność jest prosta jak opóźnię pali lepiej ale przerywa na wysokich obrotach a jak przyspieszę to nie przerywa tylko ciężej pali Wink Wtryski były oddane razem z pompę do regeneracji z tego co wiem został wymieniony cały środek pompy i końcówki wtrysków wszystko odpowiednio wyregulowane ( przynajmniej tak mówił pompiarz ) A na ile ustawił wtryski nie wiem teoretycznie powinno być135 . Już czepiam się w sumie wszystkiego co może mieć jakikolwiek wpływ na pracę silnika . Gdyby nie miał kompresji to by i nie miał mocy dymił by korkiem wlewowym oleju itp. A on po założeniu tej pompy mocy ma sporo oj sporo tak jak mówiłem 4 dociążony belką tylne koła prawie na kapciach przód w powietrzu a ten mieli kołami wiadomo troszeczkę się zdusi po jakimś czasie ale w porównaniu do wcześniejszego stanu to teraz rakieta a i dodam że dymka prawie nie puszcza a jeśli już to taki delikatny że trzeba się dobrze przyjrzeć żeby go zauważyć oczywiście mowa o tym gdy silnik jest pod dużym obciążeniem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 20:44 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok

niewiem czy juz ogarnales czy nie ale zdaje sie ze sam sobie odpowiedziales (przed palil lepiej)
cisnienie otwarcia wtryskiwacza nie moze byc za duze ani za male tylko takie jak w danych technicznych tak samo z katem wtrysku ale jak mu tak zaplon wyprzedzasz to ja sie nie dziwie ze niechce palic i sie zbiera do pracy tylko jak bedzie mial ciezko to zobaczysz co sie stanie z temp plynu,a od daweczek to zdaje sie jest pan od pomp a dokladnie stol probierczy tak wiec cos z ta twoja pompeja jest nie halo, a i jeszcze jedna sprawa to ze nie bierze oleju wcale nie swiadzczy ze silnik jest ok jest sa jeszcze zaworki a co za tym idzie pomiar cisnienia sprezania, bialy dym to albo zapowietrzenie ukladu paliwowego albo brak sprezania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 13:25 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozrusznik kręci ok Wink Silnik miał kapitalkę z 200mtg temu oleju nie pobiera moc ma olbrzymia w porównaniu do tego co było przed regeneracją pompy daweczkę zwiększyłem delikatnie pół obrotu wykręciłem Wink Teraz jak mu depnę gaz to minimalnie przydymi bardzo niewiele w porównaniu do tego co wcześniej i powiem tak 4 przednie koła w powietrzu i idzie Very Happy Z tłumika wydostaje się biały gęsty dym przy kręceniu rozrusznikiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 12:52 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
Nie wierzę że nikt nic nie wie Smile W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?
zimna 330 zawsze ciężko pali(ciepła na dotyk) po drugie zależy w jakim stanie jest silnik(kompresja) po trzecie jak kręci rozrusznik bo diesel niestety potrzebuje obrotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 12:47 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ON w pompie to wadlwa sekcja i, lub najczęściej pompka paliwa ,więc najlepiej podmienić na dobrą i zobaczyć czy przybywa paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Workout17



Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1

PostWysłany: 11:22 Sob 30 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ! Mam problem w C-335 , jak lałem olej do pompy wtryskowej to z rurki koło filtra lał sie ON aa na bagnecie nie było znaku Oleju tylko była ropa co sie dzieje ? czy siada sekcja ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 882
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:27 Pią 29 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze słaby aku i wolno kręci. Jak pamietam to u mnie też nie był to as palenia ale ja najpierw kreciłem na odprężniku. A jak mówisz ze praktycznie nie dymi to zwiększ mu dawke paliwa . Jesli niec nie pomaga to zmien pompiarza a w ostateczności szukaj drugiej pompy .
A i jeszcze jak zapalasz to szybko kreci i ma lekko czy słychać ze ciężko przełamuje kompresje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 21:00 Pią 29 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wierzę że nikt nic nie wie Smile W tej temperaturze czyli ok 0 rano silnik zimny trzeba zagrzać świece z 20-25 sek 5-7 razy wałem obróci i pali . Macie jakieś pomysły, patent na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 20:25 Czw 28 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ustawiłem na pograniczu czyli tylko tak żeby nie przerywał teraz pytanie co zrobić żeby łatwiej palił przed oddaniem pompy palił ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 225

PostWysłany: 21:47 Sro 27 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie jak by mogło być inaczej Hahahahhahahaha Very Happy Jakieś pomysły jeszcze macie ? już nie odnośnie dziur Hahahahahha Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 172, 173, 174  Następny
Strona 5 z 174

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach