Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 21:22 Wto 23 Wrz 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1419
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:33 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czyli na "bank" dostaje się woda. Tylko którędy? Po Twoim opisie , zostaje pęknięta tuleja lub przeciekający "oring' tulei. Ja bym zaczął od odkręcenia miski olejowej i sprawdzenia czy gdzieś nie widać przecieku. Również istnieje możliwość przecieku na którejś zaślepce głowicy (zabezpieczenie przeciw za mrożeniowe ),Nie znać w oleju ponieważ przeciek jest zbyt mały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotr155



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 97
Skąd: kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: 20:36 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z C-360 ,a mianowicie pod kopułkami głowic zbiera się maź koloru szarego i olej który tam się dostaje z silnika też jest koloru szarego ,a na wlewie oleju ,korku jest podobna maź i woda .Z chłodnicy systematycznie ubywa woda .Wymieniłem uszczelki pod głowicami na nowe wszystko było rozebrane wtryskiwacze nowe i wszystkie uszczelki też nowe ,a nadal problem jest ten sam .W oleju ,silniku jest oki z olejem nie zmienia koloru i nie zmienia się stan .Co może dolegać mojemu ciągnikowi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:22 Sro 17 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wywala mi olej do tłumika tak jakby na 1 i ostatnim garze bo leci troche też spod uszczelek na kolektorze i mam podejrzenie że to albo zużyte mocno pierścienie albo pęknięte?
Co o tym myślicie?
Głowice na wiosne zakładałem 2 po regeneracji i 2 nowe a ogólnie silnik ładnie pracuje.
Tuleje i tłoki miał wymieniane 12 lat temu. Napewno bierze olej bo ubywa i kopci na niebiesko troche i raz na jakiś czas jak chodzi beż obciążenia to puści siwy dymek.
Wtryski są nowe i niekopci wogóle na czarno i pali od strzała czyli są dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:53 Nie 7 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niewiem bo tego nie rozbierałem. Ale albo jest coś nietak z rozdzielaczem albo z uszczelnieniami na tłoku bo jeszcze niedawno jak zostawiłem talerzówke na noc uniesioną to do rana nic nieopadła a teraz pół minuty i jest na dole więc coś się spierniczyło i trza bedzie zimą do tego zajrzeć Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 20:21 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

suwak w rozdzielaczu się czasem nie zawiesza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:51 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem wczoraj dziwną sytuacje. Jak orałem to nagle przestał podnośić podnośnik, zero reakcji było. No i musiałem odpiąć płóg w polu i pojechałem rozbierać to ustrojstwo( olej w skrzyni był) i podniosłem ramiona podnośnika maksymalnie do góry i puściłem i coś mnie tknęło żeby go odpalić i co dziwne znów zaczął podnosić Shocked
No to pojechałem znowu w pole i po paru godzinach znów się to samo stałoczyli zero reakcji podnośnika i znów odpiołem płóg i uniosłem ramiona do samej góry i puściłem i znowu zaczął działać Very Happy
wie ktoś może o co tu chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:31 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba c360 jest lepsza do órki bo ma niby 10 koników więcej i większe przełożenia na wszystkich biegach to pewnie by se normalnie dała rade na 3.
A tak pozatym to odkryłem że poluzowały się śruby na lemieszu i był bardziej pionowo bo naszło tam ziemi i wszystko się pchało a pozatym spłyciłem troszkę i zaorałem na 3 i już niegotowała wody. A tak pozatym to zawsze się u nas orało na 3 na lekkich ziemiach dlatego się zapytałem o te biegi. Na 2 to oram na ciężkich gliniastych ziemiach i tam ma co robić bo idzie głęboka zimowa orka a teraz to oralem na lekkich ziemiach. Podejrzewam ten odkręcony lemiesz za przyczynę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
flamenko



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 476

PostWysłany: 18:58 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie to wszystko jest ok . tak powinno byc drugi bieg za lekko trzeci bieg za ciezko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 13:13 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to albo mam żle ustawiony pług albo motor do remontu bo na 3 biegu idzie ale bardzo kopci i wode gotuje a znowu na 2 biegu ma spory zapas mocy i praktycznie niekopci. Musze jeszcze z pługiem pokombinować a oram gdzieś tak na 20-25cm głęboko ale wydaje mi się że mam dobrze ustawiony płóg bo pole jest rowniótko zaorane jak stół prawie że bronować niepotrzeba Smile
Lemiesze mam już troche zużyte i może to przez to ma ciężko na 3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 244

PostWysłany: 06:21 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dwójką pługiem na pewno trzecim biegiem.
Na drugim biegu z dwuskibowym pługiem jeździ się tylko perkinsem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1419
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:10 Wto 2 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dwuskibowym to raczej nie orałem.Trzyskibowym to trójką szosową chyba że miał ciężko to wtedy dwójką szosową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:17 Pon 1 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakim biegiem wykonujecie órke ursusem 4011 z 2skibowym pługiem unia grudziądz na glebach średnich i lekkich piaszczystych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gracek90



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 3

PostWysłany: 08:33 Wto 29 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o tych produktach dostępnych na stronie sklepu internetowego ehak24? Czy warto w to zainwestować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1419
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:13 Wto 18 Lut 2014    Temat postu: Re: wiad Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
.........I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???

Mam takie dane https://plus.google.com/u/0/photos/yourphotos?pid=5620560683080278034&oid=113275700209538508819
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Albo



Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 317

PostWysłany: 23:21 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:11 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

Witam dziś po wielkich bólach zreperowałem rurkę.pokrótce opiszę jak to zrobiłem.rozwierciłem wiertłem 15 grzybki czyli rozklepanie rurki a następnie wybiłem( nasadką długą) klucza 10 pasowała jak ulałSmilePęknięcie miało dobre 3 cm.Następnie nową rurkę dopasowałem kształtem do starej bo troszkę odbiegała od oryginału i pierw wcisnąłem dół a później górę.Przed rozklepaniem posmarowałem klejem dwuskładnikowym który twardnieje po 20 min.Na moje oko wyszło jak oryginał,zobaczymy jutro jak wleję olej i odpalę maszynkęSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 18:08 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

tak wiem że już poruszałem ten temat ale ciężko mi szukać wiadomości z histori:)Jutro spróbuję pospawać tlenem lub migomatem bez rozbierania a jak się nie da to trzeba bedzie nową rurkę wstawić,widziałem na necie i są nie drogie koło 20 zł.Na moje oko to nic skąplikowanego.Dziękuję za odpowiedzi.pozdrawiam.I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1419
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:50 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

Tak to jest jak się bywa czasami zbyt wygodnym.
pestek6 napisał:
tekmie a jak tą rurkę wymienić?Trzeba plecak zwalać czy wystarczy pompę odkręcić?
[quote]To już było opisane posty z stycznia 2013r
kon28 napisał:[code]

tekmie napisał:
Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.
[quote]kon28 napisał:
Dzięki tekmie za pomoc, zamiast żabki zastosowałem wiertarkę i wiertło 13 przewierciłem rurkę od stron kołnierzy. Rurkę wybiłem trzpieniem 12,5. Problem z zakupem nowej rurki został rozwiązany dzięki google: 55112534 (numer katalogowy z zetora 7211)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:34 Czw 13 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tekmie już ten wątek poruszał bo komuś też ta rurka pękła ale już niepamiętam na której stronie to było Confused
Ale kojarze że skomplikowana sprawa jest z wymianą ze względu właśnie na brak miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:52 Czw 13 Lut 2014    Temat postu: rurka Odpowiedz z cytatem

Witam dziś zdjąłem plecak i okazało się że rurka łącząca pompę z rozdzielaczem jest pęknięta.I teraz pytanie czy można ją wymienić na nową bez wyciągania bebechów i drugie to tlenem pospawać tylko że to pękniięcie jest na kolanie tuż za kołem zębatym.Można to koło jakoś odchylić żeby tam dojść palnikiem?tam w środku są jakieś śruby,może je odkrecić i to koło zębate odejdzie troszkę???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:39 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Być może nowy zawór jest lipny?
Bo teraz robią buble. Zamiast kupować nowy trzeba było pod stary podłożyć podkładkę i już by ciśnienie wzrosło.
Jeszcze inną częstą przyczyną utraty ciśnienia pozłożeniu nawet na nowych gratach jest obcięcie oringu na tulejce między plecakiem a mostem.
Może być jeszcze wina rozdzielacza, pęknięcie przewodu i wiele innych ale to trzeba rozbierać i szukać.

Tera napisze o moim problemie, mianowicie u mojego ojca w 4011 po odpaleniu słychać dziwne stukanie które po chwili cichnie i zaraz znowu się pojawia i po jakimś czasie znowu cichnie i tak wkoło. Jednym razem jak się odpali to niesłychać a drugim razem po odpaleniu od razu słychać. Myślałem że to za dyży luz zaworowy ale ustawiłem zawory i nadal to samo a głowice były zakładane na jesieni 2 nowe i 2 po regeneracji i stawiam na zużytą lub pękniętą tulejkę na korbowodzie którymś i myślę odkręcić miskę i mostki i sprawqdzić bo niechcę niepotrzebnie głowic ściągać bo może uda się luz zdiagnozować od spodu?
Co o tym myślicie?
Bo jaka jeszcze może być przyczyna pojawiającego się i znikającego samoistnie stukania?
Silnik miał remont 12 lat temu ale jest jeszcze w niezłej kondycji bo progi na tulejach są ledwo wyczuwalne i zapala od dotyku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:02 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Tylko że jak wymieniałem pompę to i zawór nowy też był.Mi to raczej wyglada na nieszczelnosc układu.muszę sprawdzic rurkę od pompy do rozdzielacza i krućce.Pamiętam że ta pompa zetorowska miała takie ścięcie na jednym z rogów,czy to moze mieć coś wspólnego z utratą ciśnienia???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 09:12 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawór przy pompie sprawdź lub kup nowy są ustawione fabrycznie na właściwe ciśnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 1 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach