Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 22:46 Czw 27 Lis 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 50
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 09:41 Nie 9 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klucz by sie sprawdzał gdyby wszystkie śruby, szpilki i nakrętki miały idealne gwinty to jest moje zdanie, teraz składam c 360 i po kluczu dociągam ręką na czucie wg. instrukcji zaczynamy od 35 potem 60 ,90 ,120 i na końcu 140(piszę z pamięci i mogę się mylić)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 214
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:25 Pią 7 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro będę rozbierał silnik to coś się dowiem.
Koledzy mam pytanie jak dokręcić głowicę bez klucza dynamometrycznego. Wiem, że tak się nie robi ale klucza nie mam a po drugie widziałem jak mechanicy zawsze dokręcali ręcznie. Pewnie oni mieli wyczucie i praktykę a co jak jej nie mam, jakieś sposoby chyba macie?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 07:18 Pią 7 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli zagotowało wodę to jest szansa że oringi na tulejach całe, jeśli zagrzałeś silnik bez wody to już tak różowo nie jest.
Co do uszczelki to wymienił bym wszystkie profilaktycznie.
Jedna z nich rozciekła się już wcześniej, teraz zagrzany silnik. Nie będą już pierwszej jakości ryzyko że polecą następne duże. Roboty niewiele, kosz też mały a w przyszłości unikniesz niespodzianki w polu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:03 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chcę tu "mędrkować",ale lepiej zdemontować jedną głowicę niż cztery .Można zerknąć przez pokrywy popychaczy.Ale odkręcając miskę masz możliwość lepszego oczyszczenia silnika.
Cytat:

Woda się zagotowała bo jej ubyło.

W moim przypadku było tak że najpierw się zagotowała następnie pękła tuleja.I reszta poza dyskusją.Podpowiadam swoje podejście do problemu.Rozwiązanie wybierz Sam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 214
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:00 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Woda się zagotowała bo jej ubyło. Co do termostatu to go nie ma tylko blaszka z dziurkami. Jak będzie walnięta tuleja to i tak głowice trzeba zrzucać.
Co myślicie o tej teorii, żeby sprawdzić czy korków w głowicy nie wypchnęło to odkręcić pokrywy popychaczy z prawej strony silnika i tak powinno być widać jak korki będą wypchnięte. Ale spotkałem się też z uszczelkami głowicy, które nie miały od spodu dziury na korki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:05 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja bym robił w takiej kolejności :spuścił olej,odkręcił miskę olejową,nalał wody.Wtedy od spodu może coś się pokaże którędy przecieka woda.Jeżeli najpierw odkręcisz głowice a uszczelki będą dobre?Woda mogła dostać się również przez pękniętą tuleję oring tulei,zaślepkę głowicy (przynajmniej ja miałem takie przypadki).W czasie remontu sprawdził bym również termostat,bo dlaczego woda się zagotowała?Chłodnica zanieczyszczona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 214
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 12:58 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze nie rozbierałem. Mam nadzieje, że to będzie właśnie uszczelka. Jeśli by olej właśnie tam leciał, to będzie jakiś ślad na uszczelce typu przerwana czy coś takiego.
Jakie są lepsze, zwykłe czy te z miedzianymi podkładkami.
I tak chyba odkręce miskę i naleję wody do silnika i zobaczę czy nie kapie gdzieś z bloku. Nie wiem czy można teraz odpalić silnik na tej wodno-olejowej mazi, żeby go posłuchać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 12:14 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie uszczelka pod głowicą. Wymień profilaktycznie wszystkie. Jak jedna poleciała możliwe że drugie już też się sypią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 214
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 09:30 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Pojawił się kłopot w postaci białej mazi w misce olejowej. Prawdopodobnie woda z olejem. Ojciec w rozwoził ciągnikiem obornik, jak skończył odprowadził rozrzutnik, wrócił do domu i woda mu się zagotowała. Sprawdził, woda z olejem w silniku. Kiedy do tego doszło nie wiadomo, ale jak robił przerwy na załadunek to nic nie było, dopiero jak wrócił do domu (ok 1 km miał żeby odprowadzić maszynę). Sprawdzałem wczoraj faktycznie w misce oleju pełno, nawet widać poziom przez dziurkę od miarki.
Co mogło spowodować tak szybkie przedostanie wody do silnika?
Dodam, że spod 4 głowicy już ze 2 miesiące cieknął olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:38 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem nowe produkcji "Stomil" Olsztyn (jeżeli dobrze pamiętam).To było jeszcze na początku lat 90.Teraz mam założone BKT https://plus.google.com/u/0/photos/113275700209538508819/albums/5567740537823672545/6071966306920938498?pid=6071966306920938498&oid=113275700209538508819 i narazie nie mam zastrzeżeń.Jedna rada to zakładać opony z pastą do montażu opon.Wtedy bez problemu się ułoży na feldze(przynajmniej tak było w moim przypadku).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 12:45 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi na tym właśe zależy bo tej wiosny wjechał z presą na ląke torfową i miałem mały problem a jakiej firmy miałeś te oponki regenerowane czy nówki jaie firmy sie opłacają??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 10:15 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja w swojej '60' miałem założone nowe 16,9 na 28 .Jeżdziłem aż je "zdarłem".Jeden plus że jak było mokro to tak nie "tonął"jak na "14".Ale ogólnie nie polecam do "60".Felgi i błotniki oryginalne nie było problemu z miejscem.Kabina z rur kwadratowych to musiałem dolny róg drzwi obciąć. Póżniejsze wersje kabin już miały te rogi skośne. Znajomy dowiadywał się w "POM" o remont kapitalny skrzyni biegów to "zawołali" mu 1800 zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 22:37 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Seweryn i z miejscem pod blotnikami też nie będzie problemu mam tą kabinę jak w czolgu. Tego sie obawiam ale darowanemu koniu w zęby się nie zaglada musze to tak wyremontowac zeby w przyszlym roku miec z tego jais pozytek. A pzynajmniej jak cos dobrze zrobię o bedę wiedział co mial . Z moich obliczeń wstępch wynika że na sam silnik musze miec z 3 tys jescze sprzęgło i tył 5-6tyś blacha też słaba ale o narazie zostawie ważne żeby maszyna chodziła
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 19:38 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Felg zmieniać nie musisz a PORZĄDNY remont przekroczy wartość ciągnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 19:00 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam dostałem 360 w spadku i mam kilka pytań czy musze kupowac inne felgi jak bym chciał zalozyc 16.9? Ile wycodzi porzadny remont silnik regeneracja podnośnika sprzegło ? z góry dzięki za odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1432
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:33 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czyli na "bank" dostaje się woda. Tylko którędy? Po Twoim opisie , zostaje pęknięta tuleja lub przeciekający "oring' tulei. Ja bym zaczął od odkręcenia miski olejowej i sprawdzenia czy gdzieś nie widać przecieku. Również istnieje możliwość przecieku na którejś zaślepce głowicy (zabezpieczenie przeciw za mrożeniowe ),Nie znać w oleju ponieważ przeciek jest zbyt mały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotr155



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 106
Skąd: kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: 20:36 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z C-360 ,a mianowicie pod kopułkami głowic zbiera się maź koloru szarego i olej który tam się dostaje z silnika też jest koloru szarego ,a na wlewie oleju ,korku jest podobna maź i woda .Z chłodnicy systematycznie ubywa woda .Wymieniłem uszczelki pod głowicami na nowe wszystko było rozebrane wtryskiwacze nowe i wszystkie uszczelki też nowe ,a nadal problem jest ten sam .W oleju ,silniku jest oki z olejem nie zmienia koloru i nie zmienia się stan .Co może dolegać mojemu ciągnikowi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 166
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:22 Sro 17 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wywala mi olej do tłumika tak jakby na 1 i ostatnim garze bo leci troche też spod uszczelek na kolektorze i mam podejrzenie że to albo zużyte mocno pierścienie albo pęknięte?
Co o tym myślicie?
Głowice na wiosne zakładałem 2 po regeneracji i 2 nowe a ogólnie silnik ładnie pracuje.
Tuleje i tłoki miał wymieniane 12 lat temu. Napewno bierze olej bo ubywa i kopci na niebiesko troche i raz na jakiś czas jak chodzi beż obciążenia to puści siwy dymek.
Wtryski są nowe i niekopci wogóle na czarno i pali od strzała czyli są dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 166
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:53 Nie 7 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niewiem bo tego nie rozbierałem. Ale albo jest coś nietak z rozdzielaczem albo z uszczelnieniami na tłoku bo jeszcze niedawno jak zostawiłem talerzówke na noc uniesioną to do rana nic nieopadła a teraz pół minuty i jest na dole więc coś się spierniczyło i trza bedzie zimą do tego zajrzeć Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2720
Skąd: wlkp

PostWysłany: 20:21 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

suwak w rozdzielaczu się czasem nie zawiesza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 166
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:51 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem wczoraj dziwną sytuacje. Jak orałem to nagle przestał podnośić podnośnik, zero reakcji było. No i musiałem odpiąć płóg w polu i pojechałem rozbierać to ustrojstwo( olej w skrzyni był) i podniosłem ramiona podnośnika maksymalnie do góry i puściłem i coś mnie tknęło żeby go odpalić i co dziwne znów zaczął podnosić Shocked
No to pojechałem znowu w pole i po paru godzinach znów się to samo stałoczyli zero reakcji podnośnika i znów odpiołem płóg i uniosłem ramiona do samej góry i puściłem i znowu zaczął działać Very Happy
wie ktoś może o co tu chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 166
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:31 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba c360 jest lepsza do órki bo ma niby 10 koników więcej i większe przełożenia na wszystkich biegach to pewnie by se normalnie dała rade na 3.
A tak pozatym to odkryłem że poluzowały się śruby na lemieszu i był bardziej pionowo bo naszło tam ziemi i wszystko się pchało a pozatym spłyciłem troszkę i zaorałem na 3 i już niegotowała wody. A tak pozatym to zawsze się u nas orało na 3 na lekkich ziemiach dlatego się zapytałem o te biegi. Na 2 to oram na ciężkich gliniastych ziemiach i tam ma co robić bo idzie głęboka zimowa orka a teraz to oralem na lekkich ziemiach. Podejrzewam ten odkręcony lemiesz za przyczynę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
flamenko



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 480

PostWysłany: 18:58 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie to wszystko jest ok . tak powinno byc drugi bieg za lekko trzeci bieg za ciezko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 1 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach