Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 10:26 Sob 23 Sie 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony 1, 2, 3 ... 182, 183, 184  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gracek90



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 3

PostWysłany: 08:33 Wto 29 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o tych produktach dostępnych na stronie sklepu internetowego ehak24? Czy warto w to zainwestować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:13 Wto 18 Lut 2014    Temat postu: Re: wiad Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
.........I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???

Mam takie dane https://plus.google.com/u/0/photos/yourphotos?pid=5620560683080278034&oid=113275700209538508819
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Albo



Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 317

PostWysłany: 23:21 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:11 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

Witam dziś po wielkich bólach zreperowałem rurkę.pokrótce opiszę jak to zrobiłem.rozwierciłem wiertłem 15 grzybki czyli rozklepanie rurki a następnie wybiłem( nasadką długą) klucza 10 pasowała jak ulałSmilePęknięcie miało dobre 3 cm.Następnie nową rurkę dopasowałem kształtem do starej bo troszkę odbiegała od oryginału i pierw wcisnąłem dół a później górę.Przed rozklepaniem posmarowałem klejem dwuskładnikowym który twardnieje po 20 min.Na moje oko wyszło jak oryginał,zobaczymy jutro jak wleję olej i odpalę maszynkęSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 18:08 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

tak wiem że już poruszałem ten temat ale ciężko mi szukać wiadomości z histori:)Jutro spróbuję pospawać tlenem lub migomatem bez rozbierania a jak się nie da to trzeba bedzie nową rurkę wstawić,widziałem na necie i są nie drogie koło 20 zł.Na moje oko to nic skąplikowanego.Dziękuję za odpowiedzi.pozdrawiam.I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1413
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:50 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

Tak to jest jak się bywa czasami zbyt wygodnym.
pestek6 napisał:
tekmie a jak tą rurkę wymienić?Trzeba plecak zwalać czy wystarczy pompę odkręcić?
[quote]To już było opisane posty z stycznia 2013r
kon28 napisał:[code]

tekmie napisał:
Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.
[quote]kon28 napisał:
Dzięki tekmie za pomoc, zamiast żabki zastosowałem wiertarkę i wiertło 13 przewierciłem rurkę od stron kołnierzy. Rurkę wybiłem trzpieniem 12,5. Problem z zakupem nowej rurki został rozwiązany dzięki google: 55112534 (numer katalogowy z zetora 7211)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:34 Czw 13 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tekmie już ten wątek poruszał bo komuś też ta rurka pękła ale już niepamiętam na której stronie to było Confused
Ale kojarze że skomplikowana sprawa jest z wymianą ze względu właśnie na brak miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:52 Czw 13 Lut 2014    Temat postu: rurka Odpowiedz z cytatem

Witam dziś zdjąłem plecak i okazało się że rurka łącząca pompę z rozdzielaczem jest pęknięta.I teraz pytanie czy można ją wymienić na nową bez wyciągania bebechów i drugie to tlenem pospawać tylko że to pękniięcie jest na kolanie tuż za kołem zębatym.Można to koło jakoś odchylić żeby tam dojść palnikiem?tam w środku są jakieś śruby,może je odkrecić i to koło zębate odejdzie troszkę???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:39 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Być może nowy zawór jest lipny?
Bo teraz robią buble. Zamiast kupować nowy trzeba było pod stary podłożyć podkładkę i już by ciśnienie wzrosło.
Jeszcze inną częstą przyczyną utraty ciśnienia pozłożeniu nawet na nowych gratach jest obcięcie oringu na tulejce między plecakiem a mostem.
Może być jeszcze wina rozdzielacza, pęknięcie przewodu i wiele innych ale to trzeba rozbierać i szukać.

Tera napisze o moim problemie, mianowicie u mojego ojca w 4011 po odpaleniu słychać dziwne stukanie które po chwili cichnie i zaraz znowu się pojawia i po jakimś czasie znowu cichnie i tak wkoło. Jednym razem jak się odpali to niesłychać a drugim razem po odpaleniu od razu słychać. Myślałem że to za dyży luz zaworowy ale ustawiłem zawory i nadal to samo a głowice były zakładane na jesieni 2 nowe i 2 po regeneracji i stawiam na zużytą lub pękniętą tulejkę na korbowodzie którymś i myślę odkręcić miskę i mostki i sprawqdzić bo niechcę niepotrzebnie głowic ściągać bo może uda się luz zdiagnozować od spodu?
Co o tym myślicie?
Bo jaka jeszcze może być przyczyna pojawiającego się i znikającego samoistnie stukania?
Silnik miał remont 12 lat temu ale jest jeszcze w niezłej kondycji bo progi na tulejach są ledwo wyczuwalne i zapala od dotyku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:02 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Tylko że jak wymieniałem pompę to i zawór nowy też był.Mi to raczej wyglada na nieszczelnosc układu.muszę sprawdzic rurkę od pompy do rozdzielacza i krućce.Pamiętam że ta pompa zetorowska miała takie ścięcie na jednym z rogów,czy to moze mieć coś wspólnego z utratą ciśnienia???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2717
Skąd: wlkp

PostWysłany: 09:12 Sro 12 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawór przy pompie sprawdź lub kup nowy są ustawione fabrycznie na właściwe ciśnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 186
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:53 Wto 11 Lut 2014    Temat postu: hydraulika Odpowiedz z cytatem

Witam w tym tyg. planuje remont hydrauliki w mojej 40 a mianowicie mam tura ale nie ma siły udźwigu na maksymalnych obrotach podnosi jakies 300kg.Podejrzewam że gdzieś jest przeciek bo pompa nowa i rozdzielacz po regeneracji.Na co zwracać uwagę???rozdzielacz był regenerowany jakiś rok temu,czy oddać go jeszcze raz do sprawdzenia a może samemu można go uszczelniać???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 12:03 Pon 3 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Yuase ma mój ojciec w aucie już ze 3 lata i niema z nią problemów ale tania to chyba niebyła z tego co kojarze. Ale mam dobre zdanie o tej firmire.
Może by założyć oddzielny wątek o akumulatorach bo zaśmiecamy wątek o c360.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
okimax



Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Iwierzyce

PostWysłany: 18:01 Sob 1 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepsze akumulatory to moim zdanie YUASA brat sprzedaje akumulatory i z centrą mam reklamacje ale jest jeden plus dla centra z reguły uznaje reklamację, w japońskich nowych samochodach subaru i motocyklach w większości jest fabrycznie montowany akumulator Yuasa, kiedyś centra i kiedyś boscha były dobre, teraz można je kupić w każdym supermarkecie produkowane na potęgę jakoś jest coraz gorsza. Westa też są dobre ale zdążają się reklamację. | Skody i Seaty mają fabrycznie montowane Varty, Fiaty mają fabrycznie montowane Magneti Marelli, Ople mają fabrycznie montowane GM. Polecam Akumulatory Optima (amerykańskie bardzo wytrzymałe).
Najlepsze jest to że czasami trafi się klient co zdaje stary akumulator i po sprawdzeniu ten stary akumulator jest lepsze niż ten nowy co kupił
mój mini ranking akumulatorów

1. YUASA
2. Optima
3. CENTRA
4. BOSCH
5. WESTA
6. MOLL
7. VARTA
8. JM
9. MAGNETI MARELLI
10. EXIDE
11. JENOX
12. BANNER
13. NORD STAR
14. SZNAJDER
15. ZAP
16. VOLTMASTER (brak gwarancji)

oczywiście jest to mój ranking i wszelkie modyfikację można przedyskutować.

Zaprasza również do obejrzenia mojego filmiku Silnik złożony z Nowych CZEŚCI C-360
http://www.youtube.com/watch?v=W5LvorBuX1g
P Smile
MAX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:52 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo te centry z początku 2000 lat były jeszcze dobre bo teściu kupił do c360 w 2011r i wytrzymały do 2013 czyli 12 lat a tera to robią totalny szajs żeby często kupować i kasa płyneła.
To jest niestety kapitalizm. Za komuny wszystko było lepsze( no może prawie wszystko).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 465
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 18:56 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W busie mam centre od 2002 roku i nadal działa, w bizonie też miałem centry i wytrzymały 10 lat i w ciapku też już wiele lat działają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
andrzej645



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 79
Skąd: Malinówka/podkarpackie

PostWysłany: 11:19 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój aku ma 8 lat a sąsiad miał taki sam tylko w rusinie i już musiał kupić nowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 00:24 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dbane tzn wnet pod kołderka trzymany Very Happy centra to szajs i zgadza sie -10 i padaczka, mialem shnajdery ale orginalne 11lat w tym 3 razy do zera rozladowne i tyle lat.
mozliwe ze na polske to jakies pchaja albo mi sie taki trafila mial byc taki dobry.
generalnie można zapomnieć ze teraz akum wyzyje wiecej niz 5lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:54 Czw 30 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a tak chwalą te akumulatorki w necie na różnych forach a na bosha varte i centre narzekają a na weste dopiero tu pierwszy raz złą opinie słyszę a podobno są badane w -40 stopniach z bardzo pozytywnymi wynikami bo głównie idą na syberię a tam w bardzo ciężkich warunkach muszą pracować.
A pozatym może na Polske idą jakieś gorsze a mi znajomy z Ukrainy przywiezie.
A raz kozie śmierć jak to mówią.
Teściu ma w c360 roczne centry 2 razy 6v i przy -10 stopniach niemają siły kręcić a rozrusznik jest sprawny.
W aucie też mam centre 2letnią i dopóki auto stało w garażu to zapalało a dgy dzisiejszej nocy postało na dworzu to przy -10 niestety już aku niemiał siły przekręcić a ładowanie mam ok 14,5v i aku napewno niebyło niedoładowane także nigdy więcej centry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 517
Skąd: Ustroń - też na granicy

PostWysłany: 19:13 Czw 30 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dbane o aku tzn?Smile Jak o niego dbałeś?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 21:02 Sro 29 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

akum westy nie polecam 4 lata i padl a dbane bylo o niego jakby ze złota był
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andrzej645



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 79
Skąd: Malinówka/podkarpackie

PostWysłany: 22:24 Wto 28 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Straszne mrozy teraz, ale jutro postaram się założyć ten wałek skrętny bo dziś przyszedł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:40 Wto 28 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to Polski akumulatorek masz.
A jak tam remont traktorka przebiega?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andrzej645



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 79
Skąd: Malinówka/podkarpackie

PostWysłany: 18:17 Wto 28 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZAP Piastów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 128
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 12:23 Wto 28 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakiej marki ten akumulator masz?
Ja się chyba zdecyduje na ukraiński "westa" tylko orginalny z ukrainy bo podobno dużo tych akumulatorów idzie do rosji na syberie i świetnie się tam sprawują w duże mrozy a akurat mam okazje bo znajomy przebywa na Ukrainie i za 2 tygodnie przyjeżdża do Polski to mi przywieżie Very Happy
A wczoraj z nim rozmawiałem to ma już taki 3 lata i niema problemu z odpaleniem swojego diesla nawet przy -30 stopniach i za 74ah dał tam 180zł a u nas trza dać około 280zł Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 182, 183, 184  Następny
Strona 1 z 184

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach