Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:21 Sob 25 Paź 2014


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:38 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem nowe produkcji "Stomil" Olsztyn (jeżeli dobrze pamiętam).To było jeszcze na początku lat 90.Teraz mam założone BKT https://plus.google.com/u/0/photos/113275700209538508819/albums/5567740537823672545/6071966306920938498?pid=6071966306920938498&oid=113275700209538508819 i narazie nie mam zastrzeżeń.Jedna rada to zakładać opony z pastą do montażu opon.Wtedy bez problemu się ułoży na feldze(przynajmniej tak było w moim przypadku).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 12:45 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi na tym właśe zależy bo tej wiosny wjechał z presą na ląke torfową i miałem mały problem a jakiej firmy miałeś te oponki regenerowane czy nówki jaie firmy sie opłacają??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 10:15 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja w swojej '60' miałem założone nowe 16,9 na 28 .Jeżdziłem aż je "zdarłem".Jeden plus że jak było mokro to tak nie "tonął"jak na "14".Ale ogólnie nie polecam do "60".Felgi i błotniki oryginalne nie było problemu z miejscem.Kabina z rur kwadratowych to musiałem dolny róg drzwi obciąć. Póżniejsze wersje kabin już miały te rogi skośne. Znajomy dowiadywał się w "POM" o remont kapitalny skrzyni biegów to "zawołali" mu 1800 zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 22:37 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Seweryn i z miejscem pod blotnikami też nie będzie problemu mam tą kabinę jak w czolgu. Tego sie obawiam ale darowanemu koniu w zęby się nie zaglada musze to tak wyremontowac zeby w przyszlym roku miec z tego jais pozytek. A pzynajmniej jak cos dobrze zrobię o bedę wiedział co mial . Z moich obliczeń wstępch wynika że na sam silnik musze miec z 3 tys jescze sprzęgło i tył 5-6tyś blacha też słaba ale o narazie zostawie ważne żeby maszyna chodziła
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 249

PostWysłany: 19:38 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Felg zmieniać nie musisz a PORZĄDNY remont przekroczy wartość ciągnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 19:00 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam dostałem 360 w spadku i mam kilka pytań czy musze kupowac inne felgi jak bym chciał zalozyc 16.9? Ile wycodzi porzadny remont silnik regeneracja podnośnika sprzegło ? z góry dzięki za odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:33 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czyli na "bank" dostaje się woda. Tylko którędy? Po Twoim opisie , zostaje pęknięta tuleja lub przeciekający "oring' tulei. Ja bym zaczął od odkręcenia miski olejowej i sprawdzenia czy gdzieś nie widać przecieku. Również istnieje możliwość przecieku na którejś zaślepce głowicy (zabezpieczenie przeciw za mrożeniowe ),Nie znać w oleju ponieważ przeciek jest zbyt mały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotr155



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 106
Skąd: kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: 20:36 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z C-360 ,a mianowicie pod kopułkami głowic zbiera się maź koloru szarego i olej który tam się dostaje z silnika też jest koloru szarego ,a na wlewie oleju ,korku jest podobna maź i woda .Z chłodnicy systematycznie ubywa woda .Wymieniłem uszczelki pod głowicami na nowe wszystko było rozebrane wtryskiwacze nowe i wszystkie uszczelki też nowe ,a nadal problem jest ten sam .W oleju ,silniku jest oki z olejem nie zmienia koloru i nie zmienia się stan .Co może dolegać mojemu ciągnikowi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolman



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 5

PostWysłany: 16:05 Czw 18 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dożo osób narzeka tutaj na c-360, ale jednak ma ona swój urok Smile. Ciągnik niewygodny, częste awarie, ale ten dźwięk silnika nie do podrobienia, tak samo jak w przypadku bizona. Mówcie co chcecie, ale sześćdziesiątka musi być w każdym gospodarstwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:22 Sro 17 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wywala mi olej do tłumika tak jakby na 1 i ostatnim garze bo leci troche też spod uszczelek na kolektorze i mam podejrzenie że to albo zużyte mocno pierścienie albo pęknięte?
Co o tym myślicie?
Głowice na wiosne zakładałem 2 po regeneracji i 2 nowe a ogólnie silnik ładnie pracuje.
Tuleje i tłoki miał wymieniane 12 lat temu. Napewno bierze olej bo ubywa i kopci na niebiesko troche i raz na jakiś czas jak chodzi beż obciążenia to puści siwy dymek.
Wtryski są nowe i niekopci wogóle na czarno i pali od strzała czyli są dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:53 Nie 7 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niewiem bo tego nie rozbierałem. Ale albo jest coś nietak z rozdzielaczem albo z uszczelnieniami na tłoku bo jeszcze niedawno jak zostawiłem talerzówke na noc uniesioną to do rana nic nieopadła a teraz pół minuty i jest na dole więc coś się spierniczyło i trza bedzie zimą do tego zajrzeć Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2718
Skąd: wlkp

PostWysłany: 20:21 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

suwak w rozdzielaczu się czasem nie zawiesza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:51 Sob 6 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem wczoraj dziwną sytuacje. Jak orałem to nagle przestał podnośić podnośnik, zero reakcji było. No i musiałem odpiąć płóg w polu i pojechałem rozbierać to ustrojstwo( olej w skrzyni był) i podniosłem ramiona podnośnika maksymalnie do góry i puściłem i coś mnie tknęło żeby go odpalić i co dziwne znów zaczął podnosić Shocked
No to pojechałem znowu w pole i po paru godzinach znów się to samo stałoczyli zero reakcji podnośnika i znów odpiołem płóg i uniosłem ramiona do samej góry i puściłem i znowu zaczął działać Very Happy
wie ktoś może o co tu chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:31 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba c360 jest lepsza do órki bo ma niby 10 koników więcej i większe przełożenia na wszystkich biegach to pewnie by se normalnie dała rade na 3.
A tak pozatym to odkryłem że poluzowały się śruby na lemieszu i był bardziej pionowo bo naszło tam ziemi i wszystko się pchało a pozatym spłyciłem troszkę i zaorałem na 3 i już niegotowała wody. A tak pozatym to zawsze się u nas orało na 3 na lekkich ziemiach dlatego się zapytałem o te biegi. Na 2 to oram na ciężkich gliniastych ziemiach i tam ma co robić bo idzie głęboka zimowa orka a teraz to oralem na lekkich ziemiach. Podejrzewam ten odkręcony lemiesz za przyczynę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
flamenko



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 480

PostWysłany: 18:58 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie to wszystko jest ok . tak powinno byc drugi bieg za lekko trzeci bieg za ciezko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 13:13 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to albo mam żle ustawiony pług albo motor do remontu bo na 3 biegu idzie ale bardzo kopci i wode gotuje a znowu na 2 biegu ma spory zapas mocy i praktycznie niekopci. Musze jeszcze z pługiem pokombinować a oram gdzieś tak na 20-25cm głęboko ale wydaje mi się że mam dobrze ustawiony płóg bo pole jest rowniótko zaorane jak stół prawie że bronować niepotrzeba Smile
Lemiesze mam już troche zużyte i może to przez to ma ciężko na 3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 249

PostWysłany: 06:21 Sro 3 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dwójką pługiem na pewno trzecim biegiem.
Na drugim biegu z dwuskibowym pługiem jeździ się tylko perkinsem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:10 Wto 2 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dwuskibowym to raczej nie orałem.Trzyskibowym to trójką szosową chyba że miał ciężko to wtedy dwójką szosową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 151
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:17 Pon 1 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakim biegiem wykonujecie órke ursusem 4011 z 2skibowym pługiem unia grudziądz na glebach średnich i lekkich piaszczystych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gracek90



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 3

PostWysłany: 08:33 Wto 29 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o tych produktach dostępnych na stronie sklepu internetowego ehak24? Czy warto w to zainwestować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1421
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:13 Wto 18 Lut 2014    Temat postu: Re: wiad Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
.........I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???

Mam takie dane https://plus.google.com/u/0/photos/yourphotos?pid=5620560683080278034&oid=113275700209538508819
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Albo



Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 317

PostWysłany: 23:21 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:11 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

Witam dziś po wielkich bólach zreperowałem rurkę.pokrótce opiszę jak to zrobiłem.rozwierciłem wiertłem 15 grzybki czyli rozklepanie rurki a następnie wybiłem( nasadką długą) klucza 10 pasowała jak ulałSmilePęknięcie miało dobre 3 cm.Następnie nową rurkę dopasowałem kształtem do starej bo troszkę odbiegała od oryginału i pierw wcisnąłem dół a później górę.Przed rozklepaniem posmarowałem klejem dwuskładnikowym który twardnieje po 20 min.Na moje oko wyszło jak oryginał,zobaczymy jutro jak wleję olej i odpalę maszynkęSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 187
Skąd: warmia

PostWysłany: 18:08 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: wiad Odpowiedz z cytatem

tak wiem że już poruszałem ten temat ale ciężko mi szukać wiadomości z histori:)Jutro spróbuję pospawać tlenem lub migomatem bez rozbierania a jak się nie da to trzeba bedzie nową rurkę wstawić,widziałem na necie i są nie drogie koło 20 zł.Na moje oko to nic skąplikowanego.Dziękuję za odpowiedzi.pozdrawiam.I jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie na zaworze koło pompy,bo sprawdzałem to było nie całe 15Mpa może trzeba podkręcić???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 1 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach