Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:38 Pon 1 Wrz 2014


Ciągnik Władimirec T-25.
Idź do strony 1, 2, 3 ... 236, 237, 238  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
galimor



Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 1

PostWysłany: 16:30 Czw 28 Sie 2014    Temat postu: zapłon Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam mały problem z pompą wtryskową.
Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.
ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.
Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.
Objawy
- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,
-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu
-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły
- bardzo szybko się grzeje.

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?
przestawić zapłon na niej?
Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)
Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
artgon



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 32

PostWysłany: 15:56 Sro 9 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szybkie pytanie
Czy korbowód mocować zatrzaskami od strony rozrządu czy z drugiej strony a może to nie ma znaczenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 17:10 Sob 5 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla wyjaśnienia .Zakleszczanie przez wybijanie WOM przy wbitym biegu proszę nie mylić z wałkiem blokady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 17:03 Sob 5 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ośka sprzęgła jest połączona dźwignią z wałkiem blokady.Wałek należycie wyregulowany zapobiega wyskakiwaniu biegów w czasie pracy a także uniemożliwia wbicie biegu bez naciśnięcia sprzęgła.Jeżeli sprzęgło nie wraca w górne położenie,bo jest słaba sprężyna wałki mogą się zakleszczać.Zakleszczenie biegów może powodować wybijanie WOM przym wbitym biegu.U Ciebie sprawdz mechanizm wałków blokady gdyż prawdopodobnie żle działają.Wbijają Ci się dwa biegi wraz, co jest niemożliwe jeżeli ona prawidłowo działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
postul



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23

PostWysłany: 20:15 Pią 4 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
zdjąłem pokrywę skrzyni jeżeli wrzucę na rewersie do jazdę do przodu to wszystko jest ok ale jeżeli wrzucę na rewersie jazdę na wstecznym to blokuje cały rewers
i cały wałek co na nim jest rewers też go blokuje nie można go poruszyć a na zapalonym ciągniku to aż silnik prawie że zgaśnie to jest wszystko na wstecznym biegu do przodu jest ok koledzy pomóżcie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
postul



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23

PostWysłany: 21:13 Nie 30 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
koledzy pomóżcie w czasie prac polowych zginął bieg wsteczny tylko jak wrzucę wsteczny bieg to jest bieg do przodu tylko ze wtedy nakładają się dwa biegi do przodu próbowałem odblokować wałkami z boku skrzyni ale to nic nie dało czy będę zmuszony rozbierać skrzynie ale wszystkie biegi działają normalnie jeżeli nie wrzucam wstecznego biegu z góry dzięki za pomoc Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 18:52 Czw 27 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało informacji.Czy pompa zasilająca podaje paliwo i czy układ się się nie zapowietrza.Dopiero po sprawdzeniu zasilania można myśleć o pompie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mirello



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 4

PostWysłany: 23:14 Sro 26 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za info jednak dalej jest problem ... nierówno chodzi, traci obroty, może pompa do wymiany albo wada w silniku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 11:36 Nie 23 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyczyścić odstojnik,sprawdzić i wymienić filtry.Sprawdzić przewody paliwowe czy są drożne.Zwrócić uwagę na uszczelki miedziane na połączeniach. Po odpowietrzeniu musi palić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mirello



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 4

PostWysłany: 10:30 Nie 23 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jechałem z pola 500 m od domu stracił obroty i zgasł ale zapalił i normalnie można było jechać ale za 200 m znowy zgasł i tak jeszcze raz, uszczelka pod filtrem była zużyta jednak po wymianie dalej to samo chodzi pół minuty i gaśnie ...czy ma ktoś pomysł co to może być? pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
radziksg



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 93
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 19:59 Nie 16 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak u Ciebie z opuszczaniem tura jak nie ma na nim osprzętu i jest zimny olej? bo u mnie w takiej sytuacji bardzo wolno opada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
janus



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: busko

PostWysłany: 21:40 Wto 11 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

doszedłem super działa zasilanie na nowy rozdzielacz a przelew z niego fabryczny płynnie podnosi szybki jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 21:53 Pon 10 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a po co jeszcze z zaworami sie motać, cisnienie bedzie takie jak na zaworze rozdzielacza zostalo ustawione jedynie do to rozdzielacz musi byc ludzki bo jesli taki sam chcesz zamontowac jaki juz jest w władku to nie zadziała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
janus



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: busko

PostWysłany: 20:10 Nie 9 Mar 2014    Temat postu: rozdzielacz Odpowiedz z cytatem

kolego a ciśnienie wydoli? bo ja myślałem o zastosowaniu zaworu dwu drożnego i zamykać jedno albo drugie
proszę o opinie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 19:17 Nie 9 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szeregowo musisz podłączyć tylko i wyłącznie przed orginalnym. czyli od pompy do dodatkowego rozdzielacza i z niego na fabryczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
janus



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: busko

PostWysłany: 09:59 Nie 9 Mar 2014    Temat postu: Re: Ciągnik Władimirec T-25. Odpowiedz z cytatem

pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
janus



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: busko

PostWysłany: 09:58 Nie 9 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 14:45 Nie 2 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

postul napisał:
cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc to
z góry dziękuje za pomoc

Podczas wymiany kół zębatych w razie wymiany trzeba wymienić parę współpracujących kół.Gdy wymienimy jedno z kół to wyje,Jest to jedna z głównych przyczyn
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
postul



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23

PostWysłany: 19:45 Sob 1 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc to
z góry dziękuje za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1685

PostWysłany: 22:25 Sob 12 Paź 2013    Temat postu: Re: Problem z odpaleniem Odpowiedz z cytatem

piotrek1990 napisał:
trilowiec napisał:
ferma20 napisał:
Witam serdecznie.
Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam


Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?

Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnosci

może na króćcu który wychodzi ze zbiornika, tam lubi się zapychać i objawy mogą być podobne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 109

PostWysłany: 08:45 Nie 6 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat pompy.Być może że jest zużyty zaworek znajdujący się na przelewie z sekcji wysokiego ciśnienia.To śruba z której prowadzi przewód przelewowy z korpusu pompy do pompki zasilającej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wwacholski



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 28

PostWysłany: 19:58 Sob 5 Paź 2013    Temat postu: Przedmuchy na zaworach Odpowiedz z cytatem

Witam
Czy może ktoś wymieniał tulejki zaworów w głowicy, jak potrzebny jest duży nacisk prasy ? Wydostaje się olej między głowicą a cylindrem i brudzi obudowę silnika.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrek1990



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 298
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 18:12 Sob 5 Paź 2013    Temat postu: Re: Problem z odpaleniem Odpowiedz z cytatem

trilowiec napisał:
ferma20 napisał:
Witam serdecznie.
Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam


Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?

Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
trilowiec



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13:25 Pią 4 Paź 2013    Temat postu: Re: Problem z odpaleniem Odpowiedz z cytatem

ferma20 napisał:
Witam serdecznie.
Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam


Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 109

PostWysłany: 19:31 Czw 3 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ferma 20. Masz po prostu zużytą sekcję wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Trzeba ją wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 236, 237, 238  Następny
Strona 1 z 238

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach