aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

„Łyk słońca na każdą pogodę” - świeże soki Cymes rozpoczynają kampanię

20 lutego 2017
„Łyk słońca na każdą pogodę” - świeże soki Cymes rozpoczynają kampanię
Newseria Biznes

Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościowych.


Porcja radości prosto z lodówki

 

Hasło kampanii: “Łyk słońca na każdą pogodę” przypomina, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są doskonałym źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. Sięganie po świeży sok, pełen witamin i minerałów, może stać się codziennym gestem, dzięki któremu życie nabiera kolorów. W reklamie pojawią się Świeże Soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: Marchew, Marchew-Seler, Jabłko.

 

„Zaprosiliśmy do współpracy panią Weronikę Książkiewicz, ponieważ uważamy, że dobrze symbolizuje nasze konsumentki: kobiety pełne energii i pasji, odważnie podejmujące codziennie nowe wyzwania, ale też doceniające dobre strony życia” - mówi Prezes firmy Victoria Cymes sp. z o.o., Lech Krukowski. -  „Również Victoria Cymes podjęła wyzwanie, rozpoczynając produkcję soków jednodniowych. Świeże Soki Cymes to dla nas bardzo poważne zobowiązanie, dużo większe niż tylko zobowiązanie do dostarczania na rynek produktów najwyższej jakości. Formuła soków jednodniowych oznacza, że nasz produkt dostarczamy do sklepów codziennie. Każdego dnia w sklepowych lodówkach pojawia się nowy sok, przywożony bezpośrednio z naszego zakładu. Nie może go zabraknąć nawet na jeden dzień - zawsze jest  na czas i zawsze jest świeży”.

 

Gwiazdy na planie reklamy soków Cymes

 

Do czerpania radości z życia, i to niezależnie od okoliczności, zachęca Weronika Książkiewicz - aktorka znana z filmów: "Planeta Singli", "Rozmowy nocą", "Los numeros", "Podejrzani zakochani", ostatnio grająca w serialu "Na Noże". O jej wizerunek podczas kręcenia reklamy zadbała śmietanka polskich stylistów, makijażystów: Bartek Indyka, ubierający między innymi Margaret i Małgorzatę Rozenek; Mirela Zawiszewska (stylistka fryzur) i Justyna Osińska (makijażystka) - team znany z wielu produkcji filmowych, m.in. Na Noże, Szpilki na Giewoncie i Lejdis.

 

Zdjęcia Weroniki Książkiewicz, które zobaczymy w kampanii prasowej i internetowej wykonał Maciej Nowak, fotograf młodego pokolenia. Na swoim koncie ma już sesje z plejadą polskich gwiazd m.in. Edytą Górniak, Nataszą Urbańską czy Margaret.

 

Kampania startuje 17.02.2017 w kanałach ogólnopolskich telewizji (spoty 15 s. i billboardy sponsorskie 8 s.). Będą ją wspierać działania PR, online i aktywności w social mediach. W sklepach pojawią się nowe materiały POS z wizerunkiem Weroniki Książkiewicz.

Newseria Biznes


POWIĄZANE

25.04.2024 r. odbędzie się protest ostrzegawczy. Zacznie się o godzinie 10.00 i ...

W dzisiejszych czasach, kiedy życie w coraz większym stopniu przenosi się do cyf...

22 kwietnia NCBR ogłosiło nabór wniosków na wspólne projekty naukowców i przedsi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę