Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

7 mln na kampanię informacyjną

10 grudnia 2002

Na początku przyszłego roku ruszy kolejny etap rządowej kampanii informacji europejskiej.

Odpowiedzialny za kampanie minister Sławomir Wiatr poinformował, że budżet tego etapu kampanii jest ponad dwukrotnie większy niż poprzedni i wynosi 7,2 mln zł. Największym nośnikiem przekazu informacji, pozostanie telewizja, jako "najszerzej" sięgające medium – około 95% adresatów ma kontakt z przekazywaną w kampanii informacją przez telewizję. Zrezygnowano tym razem z "personalizacji" gdyż, jak mówi Sławomir Wiatr, ogranicza ona wiarygodność informacji. Więcej będzie animacji, dzięki której odbiorca znacznie lepiej zapamiętuje ustną informację, zwłaszcza jeżeli dotyczy ona statystyk czy danych. Nie zmieni się muzyka, której kompozytorem jest Krzesimir Dębski. Będzie też więcej wydawnictw, w dystrybucji ma uczestniczyć 8,8 tys. bibliotek. 


POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę