MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Grupa mięsna Campofrio poprawiła zysk sprzedaży

4 listopada 2004


Hiszpańskie Campofrio Alimentacion poinformowało o ponad dwukrotnym wzroście zysku po dziewięciu miesiącach roku. Sprzedaż spadła, m.in. w związku z pozbyciem się przez Hiszpanów polskiej spółki Morliny.

Zysk netto Campofrio sięgnął po dziewięciu miesiącach 22,1 mln EUR. Rok wcześniej wynosił 10,7 mln EUR. Sprzedaż spadła o 24,5 proc. do 714 mln EUR.

Zarząd Campofrio poinformował, że dobre wyniki spółki potwierdzają skuteczność realizowanej strategii.

Amerykański Smithfield Foods przejął w tym roku od Campofrio zakłady mięsne Morliny za 185 mln zł i włączył je do Grupy Animex.


POWIĄZANE

Minister Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, k...

W nawiązaniu do publikacji pojawiających się w brytyjskich mediach, z pełną stan...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę