Mięsna promocja

23 marca 2007
Są pieniądze na promocję mięsa na Dalekim Wschodzie. Komisja Europejska postanowiła sfinansować kampanie reklamującą wyroby wędliniarskie. Za unijne pieniądze promować będziemy także mrożoną wołowinę, wieprzowinę i cielęcinę. Całkowity koszt przedsięwzięcia wyniesie prawie 2 miliony euro.

Mimo, że Chiny czy Japonia stoją przed nami otworem, polskie zakłady mięsne wciąż mają problemy z wejściem na azjatyckie rynki.

Witold Choiński „Polski Mięso”: My tam praktycznie nie zaangażowaliśmy się. Czy finansowo w postaci reklamy, marketingu, czy innych sposobów, które mogłyby zapoznać tamtejszy rynek z naszymi produktami.

Polskim zakładom zależy jednak na utrzymaniu tamtejszych rynków. Stąd pomysł o promocji mięsa. W myśl zaakceptowanego właśnie przez Bruksele projektu, nasi producenci będą mogli przekonywać tamtejszych konsumentów do swoich wyrobów. Do wydania jest 1 milion 700 tysięcy euro.

Pieniądze wykłada przede wszystkim Bruksela. Polscy przedsiębiorcy otrzymają też wsparcie z resortu rolnictwa.

Dariusz Goszczyński Ministerstwo Rolnictwa: - 50% kosztów związanych z tymi działaniami będzie pokrywane przez UE, 30% z budżetu państwa a 20% sami przedsiębiorcy

To kolejne tego typu przedsięwzięcie. Wcześniej, w podobny sposób rozpoczęto 3 kampanie. Oryginalność pod ochroną, marchewka i mrożonki pełne natury. Takie unijne wsparcie doceniają polscy producenci. Bo na zatwierdzenie przez Komisję Europejską czeka coraz więcej krajowych projektów.


POWIĄZANE

Krajowa Rada Lekarsko-Weterynaryjna żąda przywrócenia obowiązkowych świadectw zd...

Znane i doceniane przez rzesze konsumentów Wędliny z Borów Tucholskich ponownie ...

Ubój gospodarski odbywa się często bez nadzoru weterynaryjnego - wynika z kontro...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę