Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

Szkocka promocja

20 stycznia 2006

Szkocki sektor wołowiny i jagnięciny otrzymał, jako pierwszy, unijną nagrodę za udane działania promocyjne. Milion funtów przez kolejne trzy lata zasili budżet eksporterów na cele marketingowe.

Działaniami promocyjnymi zajmuje się specjalnie powołane stowarzyszenie Quality Meat Scotland. Szkoci chcą odbudować i umocnić swoją pozycję na europejskim rynku. W sklepach w Belgii, Francji, Włoszech i w Holandii odbywają się degustacje mięsnych przysmaków.

Dofinansowanie z unijnego budżetu, to zdaniem przedstawicieli stowarzyszenia szansa na podwojenie funduszy na związane z eksportem działania marketingowe.


POWIĄZANE

Krajowa Rada Lekarsko-Weterynaryjna żąda przywrócenia obowiązkowych świadectw zd...

Znane i doceniane przez rzesze konsumentów Wędliny z Borów Tucholskich ponownie ...

Ubój gospodarski odbywa się często bez nadzoru weterynaryjnego - wynika z kontro...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę