aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Kampania ,,Nowa Jakość w drobiarstwie'' wyróżniona przez handlowców

3 grudnia 2015
Krajowa Rada Drobiarstwa otrzymała „Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich” w kategorii „Promocja systemów jakości” za realizację kampanii „Nowa Jakość w drobiarstwie”. Była to już trzecia edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik Hurt&Detal.
 „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to nagroda dla najlepszych produktów rynku FMCG i jedno z najważniejszych wydarzeń tej branży. Kampania, za którą KRD–IG otrzymało nagrodę, to „Nowa jakość w drobiarstwie”, która prowadzona jest od września 2012 r. - To wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt, ale również kolejne potwierdzenie, że kampania prowadzona jest efektownie i skutecznie. Cieszę się, że „Nowa Jakość w drobiarstwie” została doceniona zarówno przez konsumentów jak i kapitułę – powiedział, Tomasz Sandomierski, koordynator kampanii.
 Wysoki poziom kampanii potwierdziły także wcześniejsze niezależne badania MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzone w marcu 2013 r. na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie Polaków. Po drugiej odsłonie kampanii prawie 70 % odbiorców zadeklarowało, że będzie kupować produkty z certyfikatem jakości. Znak QAFP cieszy się coraz większym zaufaniem wśród konsumentów a kampania jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród innych, obecnie prowadzonych działań poświęconych promocji polskiej żywności. Sposób promocji wysokiej jakości drobiu z certyfikatem QAFP (Quality Assurance for Food Products) przypadł do gustu aż 2/3 Polaków. Badania wykazały, że emitowany spot kojarzy 45 % respondentów, a 35 % rozpoznaje logo z hasłem „Sprawdzony drób”.  
Głównym celem kampanii „Nowa Jakość w drobiarstwie” promowanej hasłem „Sprawdzony drób” jest uświadomienie konsumentom, że kupowanie mięsa drobiowego ze znakiem QAFP, daje gwarancję wysokiej jakości i bezpieczeństwa. Poprzez promocję Programu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products), KRD-IG chce pokazać odbiorcom, że w Polsce produkuję się dobrej jakości mięso drobiowe, czego gwarantem jest znak QAFP. System ten dba o wysokie standardy produkcji mięsa drobiowego, obejmujące zasady żywienia, w tym całkowity zakaz stosowania antybiotyków, hormonów i stymulatorów wzrostu, kontrolę na każdym etapie produkcji oraz ochronę dobrostanu zwierząt i środowiska naturalnego.
W konkursie miesięcznika Hurt&Detal brały udział tylko te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.

POWIĄZANE

Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych i Biuro Przedstawiciela Handlu USA po...

Sieci handlowe i producenci żywności wycofują jaja z chowu klatkowego. Już co tr...

Komisja ds. Konkurencji Republiki Południowej Afryki oraz niezależny organ podle...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę