KAMPANIA „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” PRZYNOSI EFEKTY

23 lutego 2016
KAMPANIA  „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” PRZYNOSI EFEKTY

Wielokrotnie na łamach naszych opracowań wspominaliśmy o trwającej od kilu lat kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Celem tej realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej jest przede wszystkim zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te zdrowe produkty.

I chociaż spożycie warzyw, owoców i soków w naszym kraju jest ciągle poniżej zaleceń ekspertów ds. żywienia, to wraz z zakończeniem ubiegłorocznej, czwartej już edycji kampanii widać, że działania przynoszą pozytywne efekty. Po raz pierwszy od wielu lat wzrosła liczba Polaków sięgających po warzywa, owoce i soki.

Jak wynika z najnowszych danych, w 2015 roku wzrosła przede wszystkim liczba Polaków regularnie sięgających po soki. W 2015 roku kampania prowadzona była w prasie, Internecie, radiu i telewizji.
Przez cały rok Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków dzieliło się wiedzą z zakresu prawidłowo zbilansowanej diety oraz mierzyło się z mitami funkcjonującymi na temat soków, zachęcało i podpowiadało jak w praktyce dnia codziennego stosować zasady zdrowego odżywiania.

FAMMU/FAPA na podstawie: KUPS


POWIĄZANE

W dniu 30 grudnia 2016 roku ukazały się dwa rozporządzenia zmieniające sposób za...

Skup mleka w UE w październiku 2016 roku spadł o 3,6% w porównaniu z październik...

Wszczęto dwa postępowania dot. zmowy sprzedawców pasz przemysłowych dla bydła - ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę