Advertisement

Mleczna Ekspedycja na Mazowszu

16 kwietnia 2008
W dniach 18-20 kwietnia w Płońsku, Wyszkowie i Nowym Dworze Mazowieckim odbędą się imprezy z udziałem Mlecznej Ekspedycji zaplanowane w ramach programu „Stawiam na mleko!” – ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej mleka i produktów mlecznych, realizowanej przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego.    
Mleczna Ekspedycja składa się ze specjalnego Trucka Mlecznego, którego celem jest dotarcie do blisko 450 szkół w 108 miastach w całej Polsce oraz zorganizowanie „Imprez Mlecznych”, podczas których zarówno dzieci, jak i ich opiekunowie będą mogli wziąć dział w konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych, a także spróbować mlecznych przysmaków.

       


Na terenie odwiedzanych miast i okolic na billboardach pojawią się informacje o kampanii „Stawiam na mleko!”, a w sklepach plakaty zapraszające do udziału w mlecznych imprezach. Dla mieszkańców przygotowano wiele atrakcji. Najmłodsi będą mogli pobawić się m.in.: na potężnych pneumatycznych zjeżdżalniach lub na specjalnym ringu bokserskim, poukładać wielkie uliczne puzzle lub pościgać się w zabawie ze specjalną taśmą. Dodatkowo chętni wezmą udział w zadaniach sprawnościowych z użyciem wioseł treningowych, symulatorów desek snowboardowych, czy rowerów. Dla uczestników mlecznych imprez przewidziano liczne zabawy z nagrodami, w tym konkurs dla całej rodziny o nazwie „Podaj dalej” polegający na sprawdzeniu wiedzy na temat produktów mlecznych i mleka.
Weekendowe imprezy w ramach „Trucka Mlecznego” to także możliwość spotkania się z ekspertami, lekarzami i dietetykami, którzy doradzą w kwestii zdrowego odżywiania oraz pomogą przy dobraniu odpowiedniej diety.
Trasa Konwoju Mlecznego przewidziana na pierwszy rok kampanii obejmie swoim zasięgiem tereny północno-wschodniej Polski i poprowadzi przez następujące województwa: mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie, zachodniopomorskie oraz lubelskie.
Projekt „Stawiam na mleko!” ma na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, edukacyjnych oraz promocyjnych, skierowanych do dzieci w wieku 7- 13 lat, ich rodziców oraz opiekunów.
W ramach 3 letniej kampanii za pośrednictwem „Mlecznego Konwoju” odwiedzonych zostanie w sumie 108 miast w całej Polsce, co oznacza objęcie działaniami blisko 450 szkół oraz 330 tys. dzieci i podobnej liczby osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne eventy, konkursy, promocję
w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.




POWIĄZANE

Rekrutacja uczestników największej cyklicznej konferencji branży mleczarskiej w ...

Warszawa, 27 kwietnia 2017 r. – Wg danych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domo...

Minione 12 miesięcy były dla Spółdzielczej Mleczarni Spomlek czasem wytężonej pr...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę