OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Sertop: Kostki wciąż najpopularniejsze

9 października 2015
– Kategoria serów topionych w Polsce jest już od wielu lat ustabilizowana pod względem struktury opakowań i wielkości sprzedaży – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Najpopularniejszym naszym opakowaniem serków topionych były i w dalszym ciągu są kostki popularnie zwane „telewizorkami”. Na drugim miejscu plasują się dobrze znane naszym konsumentom krążki serków topionych, które doceniane są ze względu na praktyczną gramaturę znajdujących się w nich porcji serków (17,5 g), a także wygodę w użyciu.


– Jako czołowy producent serów topionych dbamy o naszych stałych i przyszłych konsumentów pod względem ich potrzeb, dlatego oferta Sertop jest elastyczna, a zarazem stała w najbardziej popularnych formatach serów topionych – dodaje nasza rozmówczyni.

– Polacy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie produkty oraz smaki. Niewątpliwym liderem na naszej liście „Top Produktów” jest Złoty Ementaler, kultowy serek, będący z nami od początku istnienia firmy. Sprzedaje się on doskonale bez względu na formę pakowania. Ugruntowaną pozycję mają także produkty, których bazą są popularne sery twarde (tylżycki i gouda) z tradycyjnymi dodatkami w postaci szynki, szczypiorku i słonecznika. Na sklepowych półkach dobrze także rotują nasze miksy, a zwłaszcza ulubiony przez konsumentów krążek Twój Ulubiony. Wymienione produkty cieszą się zaufaniem nie tylko wśród konsumentów, ale także naszych partnerów handlowych – dodaje Aneta Będkowska z Sertopu.

– Nasze sery topione mają ugruntowaną pozycję na rynku. Konsumenci znają i rozpoznają nasze produkty, a to sprawia, że chętnie je kupują. Dotyczy to także nowości, które od razu po wejściu na rynek są ciepło przyjmowane. Przykładem może być Delisia, jeden z naszych najnowszych serków, który na Festiwalu Serów w Olsztynie został uhonorowany tytułem „Twarogowy Król” – podsumowuje Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę